Wie ook voor een (2de) kindje in Juni/Juli 2012

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jessi, 1 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Mijn dochter was de hele nacht wakker omdat ze pijn had in haar beentjes uiteindelijk viel ze om 4 uur in slaap en de wekker ging om 7 uur... Ik heb mijn werk dus maar gebeld dat we niet kwamen... Ik merk dat ik meer last heb van mijn misselijkheid als ik vermoeid ben... S avonds heb ik er dan ook vaak last van en als ik slecht geslapen heb ik daar ook de rest van de dag last van...

2. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Happy, wat fijn dat je het eindelijk hebt kunnen vertellen! Wel jammer dat je zusje zo reageerde, misschien een keer aan haar vragen of er iets mis is? Want dit zal ook niet leuk zijn voor je.

Shay ik hoop dat het nu weer wat beter gaat bij je.

Kache, ik heb gelukkig alleen op de dag van de echo nog wat bloed gehad( geef de schuld aan inwendige echo + bloedverdunners) en veder niet meer. Veder nog iedere dag misselijk, dus dat is fijn ;)
    Heb vanmorgen bericht gehad dat ik volgende week gesprek heb bij bedrijf om te kijken hoe en wat. Heel spannend en beetje eng!

3. Bika

Bika Niet meer actief

Fijn dat ze het nu weten Happy!!!

Hier ook een huilend kind gehad vannacht, pfffffff!! Ben blij dat dat maar zelden gebeurd.

Ik lach me echt rot, ik had een topic geopend over ervaringen in Venlo (regio) wonen. Begint er een te vallen over het feit dat ik in een zh wil bevallen waar kraamsuites zijn omdat ik geen zin heb in 2 a 3 andere vrouwen en hun babies 4 dagen lang. Aangezien ik voor kraamsuites evenveel premie betaal als voor een grote gedeelde kamer en ik toch mag kiezen ga ik daar dus veel liever voor. Nou ik werd me verwaand en minachtend naar het gewone volk genoemd!!!! Ik denk dat ze jaloers is ofzo? Snap niet waarom iemand anders op die manier zou reageren. Dat verwaand en minachtend kwam overigens pas nadat ik had gezegd dat mijn man het Viecuri een slecht ziekenhuis vind en hij niet wil dat we daar heen gaan. Pffff mensen hebben echt slechte vooroordelen over dokters-vrouwen hoor. Volgens mij ben ik echt gewoon zo normaal als wat namelijk!

4. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    #1824 chicca, 29 okt 2012
    Laatst bewerkt: 29 okt 2012
    Whahaha. Grappig zeg. Ik zou t ook wel weten als t qwa kosten niks uit zou maken. En iedereen heeft toch zijn voorkeur voor iets of wat ook voor ziekenhuizen.

Ieder zijn ding. Maar je kan mensen toch gewoon in hun waarde laten? Lijkt mij tenminste.

Ps ik heb t even opgezocht en ik snap ook niet zo goed waar het vandaan komt. Vreemd.

5. Bika

Bika Niet meer actief

Ja lijkt mij ook, kijk nu heeft ze een harde reply van me gehad, maar als ze niet zon rotopmerking had gemaakt had ik er niets van gezegd. Tja ik vind het gewoon een beetje zielig eigenlijk :(
    Gaat overigens over topic in de lounge over verhuizen naar regio venlo dus voor als iemand nu nieuwschierig is geworden :p

6. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Bika: belachelijk dat ze daar zo raar over doen, ik zou het ook wel weten als je de keus hebt. Ik moet er ook niet aan denken hoor op een 4 persoonskamer, dan heb je zelf amper rust..
    Zeker jaloers, die dames!

7. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lekker dan bika.... Moet het topic nog zoeken, maar dat zijn geen reacties waar je op zit te wachten....
    Maar ja, het zijn Limburgers hè (hoop niet dat ik hier nu iemand tegen de schenen schop....)

@hier: merkte vanochtend toen ik even op mijn buik lag, dat ik dan kan voelen dat er iets hards in mijn buik zit!!! Nog niet als ik op mijn rug lig of zit, maar dat komt vast! Was helemaal blij. Manlief lachte me keihard uit, dat ik daar zo verbaast over kon zijn....

8. Bika

Bika Niet meer actief

Hahaha nee hier ga jij heel hard om lachen Happy, degene die zo reageerde was een Helmondse!!

En leuk he dat je nu echt die harde bal kan voelen :D

9. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helmonders zijn ook niet te vertrouwen, dat is echt simpel volk... Daar voel ik me ook boven verheven hoor :p

Nee, serieus, dat mens spoort niet.
    Maar Geldrop is idd ook een goeie. Daar is mijn zusje vorig jaar bevallen en dat zou ze zo weer doen. Voordeel voor jou is dat het ziekenhuis bijna naast de snelweg ligt en je er over de a67 zo bent.

Bal ik heerlijk, dan wordt hwt steeds echter in mijn hoofd.
    Moet er soms nog even aan wennen, vooral omdat alles zo makkelijk lijkt te gaan bij mij.

10. Bika

Bika Niet meer actief

Ah fijn te horen dat je zusje daar goede ervaring mee heeft! Voor jou ook lekker makkelijk dus als ik daar beval hahaha

Even voor de beeldvorming van de rest :p :

Vorig jaar toen ik moest bevallen was ik nogal gestressed over alles. Liep veel te veel na te denken en alles. Ik had gezegd wil niemand behalve onze ouders en broer en zus in het ziekenhuis zien. Die komen maar thuis, eerste dagen zijn al zo druk en bla bla bla! Er zijn 2 stelletjes vrienden die toch naar het zh zijn gekomen en Happy had heel netjes gewacht tot we thuis waren. Want dat wou ik zo graag (overigens super lief he!!). Maar van 1 hoorde ze dus al dat ze al wel waren geweest. Nou heb dat wel terug gehoord hoor haha, nog steeds geregeld :p

Dit keer interesseert het me echt niet dat als iemand op bezoek wil komen in het zh dat dat geen familie is. Het bleek namelijk ondanks dat het druk zat was zo die eerste dagen dat bezoek prima te combineren was in tegenstelling tot wat ik toendertijd van te voren dacht. Dus Happy, je bent nu gewoon van harte welkom wanneer je zelf wilt hoor! Vinden we hardstikke gezellig :D

Man als ik terug denk he waar ik toch allemaal wel niet over aan het stressen was de 1e keer. Pfff word er nu nog moe van! Denk dat dit kind een veel relaxtere eerste 5 maand door gaat maken :p

11. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, jij was echt niet relaxt de laatste keer en de eerste tijd daarna....
    Was echt niet gezond.... Gelukkig maar dat je er nu reëler instaat!

Pffff ben een import voor een klant aan het doen.... 22000 artikelen en meneer denkt dat het er in een paar seconde inzit.... Wil wel een wedstrijd met em doen, hij zijn artikelen er handmatig in zetten en ik importeren. Kijken wie het eerst klaar is....

12. Bika

Bika Niet meer actief

Hahaha, leuk he klanten die denken dat dat zo wel even gedaan is. Ik kreeg bij een vorige klant ook vaak de vraag kan je 'dit' even doen? Mijn standaard antwoord was ja hoor, als jij even autorisatie van die en die regelt en goedkeuring over het budget en nog een aantal van dat soort dingen dan kan ik het over laten we zeggen een week of 8 in de productie omgeving hebben staan... Die gezichten hahahahahaha

13. Bika

Bika Niet meer actief

Ik denk dat het sowieso al scheelt dat dit tweede kindje is en ik weet wat ik kan verwachten, dat ik weet dat alles niet perfect hoeft te zijn en dat hij echt niet zo breekbaar is (al zou je denken dat ik na 6 jaar kindermeisje te zijn geweest ook wel zou beseffen :p maar goed dat waren niet mijn eigen kinderen hahaha).

Maar het belangrijkste is dat ik nu gewoon weet hoe en wat met een koemelkeiwitallergie en erge reflux. Dat dit keer de huisarts en kinderarts meteen mee gaan werken ipv 7 weken lang te roepen nee mevrouw u bent gewoon een beetje overbezorgd terwijl hij nog geen derde van zijn voeding binnen kreeg op een dag. Dit keer hoeven we geen 7 weken lang een uur gekrijs tijdens elke voeding te doorstaan en hoeft hij niet omdat ze dachten dat het aan mij lag een week opgenomen te worden in het ziekenhuis voor ze inzagen dat er met ons niets mis was maar dat hij niet tegen zijn melk kon. Ik denk dat dat echt al zooooooo veel stress gaat schelen!

14. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heerlijk, ben blij dat ik meestal niet te maken heb met dit soort klanten. De meeste snappen er wel iets van, maar deze is al blij dat hij zijn pc kan aanzetten....
    Maar okee, na 2,5 uur zitten we nu op ruim 15500 dus we zijn er 'bijna'. Dan alleen zijn crediteuren nog, maar dat zijn er maar 400!

15. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Snel een berichtje van mij. Onze laptop is stuk gegaan in de vakantie,zit nu op mob,dat is nogal een gedoe. Wilde wel laten weten dat ik er nog ben. Gister ongi geworden, erg verdrietig had t geuoel dat t raak was...

16. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.259
    1.165
    113
    @ Famke: ah nee, meid, wat balen :(.

@ Happy: Apart he, hoe sommige mensen kunnen denken dat er slechts een vingerknip nodig is om alles te krijgen zoals zij het wensen ;). Ik heb wel geen klanten, maar studenten denken soms ook echt dat wij alles maar voor hun zullen regele en wel meteen (en vroeger, patienten met eisenlijsten, dat ik dacht, hallo!? we zijn een ziekenhuis, geen hotel!)
    Wat heerlijk dat het nu zichtbaar wordt! Geniet van je bolletje :p!
    En fijn dat je pleegfamilie het nu weet en je je ei toch een beetje kwijt hebt gekund.

@ Bika: poeh, een huilende baby met reflux en allergie, daar zou ik ook niet relaxed van worden hoor! Zeker als niemand je serieus neemt :$, beetje geshockeerd dat HA/CB je blijkbaar zo hebben afgescheept! Dat overkomt je nu niet nog eens, nee. Het scheelt idd als je al een kind hebt.
    Maarre... de onzekerheid blijft wel hoor, want je zult merken dat je geen 2e X krijgt, en dat de nieuwe baby weer een andere gebruiksaanwijzing heeft :p en dat je denkt "Wat moet ik nu??"
    (dat vond ik zo tegenvallen bij E, een boel dingen die ik bij C had gedaan, werkte bij haar niet ;))

Ik zou trouwens juist zo veel mogelijk bezoek in zkh willen, ha ha, daar blijven mensen toch van nature minder lang, zijn er nog allemaal mensen die kunnen helpen, hoef je als kraamvrouw niet meer te doen dan gewoon liggen :cool:.

Heb je Venlo-topic even doorgespit, pfff ;). Ik geloof dat zij de enige is die geen 'gewoon volk' is :p. Erg vreemde reactie trouwens. Ik zou het ook wel weten, als ik alleen kon liggen in zkh! Mijn schoonzusje lag na 1e ks samen op kamer met een turkse vrouw en werd helemaal gek van alle ooms, tantes, neven, nichten etc die eindeloos langskwamen... En dan 's nachts wakker liggen van het gehuil van een baby die niet van jou is. You go girl, zoek jezelf een heerlijke kraamsuite uit!!

@ Chicca: oh wat fijn dat bloedverlies gestopt is! Maar poeh, dat zal spannend zijn gesprek op bedrijf (ze weten neem ik aan nog niet van zw?). Succes daarmee!!

@ Debozoe: fijn om te lezen dat je afwezigheid vooral vanwege leuke dingen was! ;) En heerlijk om je kleintje nu te voelen. Ik voel nog steeds weinig, maar ik ben inmiddels wel overtuigd dat ik baby echt voel. Ach, het wordt alleen maar meer, he? :cool:

@ hier: zoontje is (eindelijk) opgeknapt, na 5 nachten spuugruimen en eindeloos beddegoed wassen :(. Vannacht eindelijk weer een nachtje door kunnen slapen en voel me nu gelukkig al weer stukje beter. Nu maar hopen dat hij niemand heeft aangestoken... ;)

Dit weekend dan maar een nieuwe poging tot kraamvisite. Broer vond het overigens achteraf gezien niet zo heel erg :p, de eerste nacht thuis met de tweeling eigenlijk niet geslapen, krampjes e.d. Ben dan toch weer blij dat er maar eentje in mijn buik zit ;) en er straks maar 1 huilende baby is!

17. Bika

Bika Niet meer actief

Knuffel Famke!! Is ook helemaal niet leuk :(

Kache, onzekerheid zal idd vast blijven maar op een andere manier denk ik. Was met X. vooral heel erg bang het verkeerd te doen enzo, maar nu sta ik er in dat als er eens iets mis gaat hij er echt niet dood aan gaat ofzo (bedoel nu wel de lichte dingen die mis gaan he hahhaa, moet hem niet laten vallen ofzo natuurlijk :p). Maar moedeloos zal ik me vast nog wel gaan voelen hahahaha.

Fijn dat C. opgeknapt is!!! Moet dat hier nog gaan mee maken, hoop dat het waar is wat ze zeggen over dat het spuug van je eigen kind niet tot kotsneigingen leidt :p

En zondag nieuwe poging, leuk zeg twee babies knuffelen :D!! En ja hier ook heeeeeel erg blij dat het er maar 1 is haha

18. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    O nee famke, wat balen! Ik snap dat je er verdrietig van wordt.

Hier iets te vroeg gejuicht kache vanmorgen toch weer een klein beetje bloed, echt minimaal maar toch. Blijft angstig. Zal blij zijn als het de 23ste is.
    Ben wel iedere dag misselijk en heb t idee dat me buik groeit dus wat dat betreft blijf ik hopen op minstens 37 weken zwangerschap.
    Heb idd mn werkgever nog niet op de hoogte gebracht, eerst de volgende echo maar eens afwachten. Daarna me daar maar eens druk over maken. We gaan t zien maandag, vind het wel spannend.

Veder heb ik niet zo goed onthouden wat er geschreven is, sorry. Zijn er trouwensal nieuwe buikfotos. Ben wel benieuwd.

19. Bika

Bika Niet meer actief

Speciaal voor jou even snel gemaakt dan hihi

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      35,9 KB
      Weergaven:
      2
  20. Bika

Bika Niet meer actief