Bika: daar kan je niet meer opheen die buik is er haha... Hier: Vandaag aan mijn leidingevende verteld want ze vroeg zich af hoe dat zat in het rooster met steeds meer dagen dat ik er niet was ivm met gyn en ziekenhuis bezoek.. Dus ik heb het gelijk maar verteld ze was blij voor me en ze had het wel verwacht dat ik er binnenkort mee zou komen... Ze zei ik ben echt heel blij voor je want tja sommige mensen gun je het gewoon omdat ze een speciaal plekje in je hart hebben... Dus nu hoef ik op me werk ook niet helemaal moeilijk te doen als er wat is heb wel gezegd dat ik de collega s pas met 12 weken op de hoogte wil stellen... Maar ik ga me dochter omkleden en naar bed doen zo dan heeft mama ook nog even rust... Moe, misselijk en moe oftwel echt zwanger haha
Fijn dat ze zo reageerde!!! Vandaag ging ik een Lodger Bunker ophalen via MP en het 4 jarige jongetje van wie hij geweest was kwam heel lief de baby aaien *smelt!!*
Hehe daar ben ik weer..via de laptop. Harde schijf stuk en 129euro kwijt. Maar goed we kunnen weer internetten. Helaas ging in onze vakantie de laptop stuk, wilde niet meer opstarten, dus bijna 2weken zonder gezeten. Even snel: We hebben een leuke vakantie gehad, genoten van alles. Geweldig animatieteam, dochter vond t geweldig. Sliep heerlijk! Ik kreeg halverwege vorige week zulde zere (.) (.) dat ik dacht het zit deze ronde goed. Ze voelden zo groot en mn broeken gingen strakker zitten ... mn buik voelde zo dik .. en de ongi kwam maar niet. Zondag test gedaan die was negatief, ik zag t duister in, helaas gisteravond kwam daar de boze geest. Verdrietig maar wat doe je er aan. Toch ovutesten kopen of een maandje overslaan? Ik weet t niet... Binnenkort maar alles terug lezen van jullie
Tja ik hoor van iedereen die ze gebruikt heeft en die geen medische reden heeft dat ze er heel snel zwanger mee werden. Dus als je ze kan betalen zou je dat goed kunnen doen toch? Iig hele dikke knuffel!! Is echt niet leuk en mag je best even verdrietig over zijn hoor! Zonde van de laptop je kan je geld wel beter besteden dan aan een nieuwe harde schijf. Die dingen zijn sinds Thailand echt duur geworden.
@ Famke: he bah, wat een teleurstelling , ik kan me goed voorstellen dat je verdrietig bent. Fijn dat jullie wel een leuke vakantie hebben gehad. Maar balen dan van de laptop! Is niet goedkoop, nee. @ Bika: euhm, spuug opruimen is nooit leuk werk , en ik vind het ook heel vies, maar gelukkig geen kotsneigingen. En je bent meestal zo vervuld van "Ach, arme kerel/meid toch!" mbt je eigen kind, dat je het zonder morren opruimt. En tja, als jij het niet doet, wie dan wel ? Eigenlijk is het meest irritante dat kleine kinderen nog niet gericht kunnen spugen he (in bakje/emmertje bijv) en dat de viezigheid echt overal komt (muur, kleding, beddegoed, knuffels, etc...). Nou ja, hopelijk ben ik er voorlopig weer een tijdje vanaf! Buikje: looking good ! @ Chicca: hmm, jammer dat er toch weer een beetje bloed komt, maar je klinkt erg positief! 'Fijn' ook dat je kwaaltjes goed aanwezig zijn. Hopelijk gaan de dagen tot 23e snel voor je! @ Shay: oh wat fijn dat je leidinggevende zo reageerde! Heerlijk joh, zal toch wel rust geven. En het is natuurlijk ook zo, zoals ik altijd maar zeg, als je een vrouw tussen 25-35 jr in dienst hebt, dan kun je niet verbaasd zijn als die mededeling 'ben zwanger' komt. Hoort bij onze leeftijdsfase, he . @ hier: eerste sinterklaascadeau op internet besteld met aardige korting , nu maar eens nadenken wat voor andere cadeautjes we voor de kinderen willen cq willen vragen aan de opa's/oma's (oh nee, sorry, aan de goed heiligman natuurlijk! ). Nog 2 weken en dan is-ie al weer in het land, gaat toch weer snel . Dan gaat de sint-stress hier weer beginnen. Vorige jaar met C was erg heftig, hopelijk dat het dit jaar iets minder is nu hij medicatie heeft. En dit is mijn buikje van deze week:
Zwanger wens juni/juli 2012 NOD lijst November Famke24 (28 jr), 2e kindje, ronde 6: ? Zwanger Bika (29 jr), 2e kindje, ronde 2: UD 29-mrt-2013 Debozoe (29 jr), 2e kindje, ronde 2: UD 2-apr-2013 Kache (33 jr), 3e kindje, ronde 1: UD 5-apr-2013 Piekie81 (30 jr), 2e kindje, ronde 1: UD 18-apr-2013 Dutch diva (29 jr), 1e kindje, ICSI 1: UD 3-mei-2013 Happy2013 (29 jr), 1e kindje, ronde 4: UD 24-mei-2013 Shay01 (26 jr), 2e kindje, ronde 5: UD 5-jun-2013 Chicca (28 jr), 2e kindje, ronde 4: UD 16-jun-2013 Afspraken Bika (29 jr): 2 nov 20-wkn echo + gyn Happy2013 (29 jr): 5 nov 2e echo Shay (26 jr): 8 nov 2e echo Debozoe (29 jr): 14 nov 20-wkn echo Kache (33 jr): 14 nov 20-wkn echo Debozoe (29 jr): 19 nov gyn Kache (33 jr): 19 nov VK Chicca (28 jr): 23 nov 2e echo Debozoe (29 jr): 3 dec gyn Bika (29 jr): 24 dec 3d echo
Lukt niet met tel. Ga vanmiddag me best doen. Niet dat ik al veel buik heb vergeleken met jullie . Jeetje happy alweer 11weken wat fijn!
20 weken echo was helemaal goed!! Lekker lang naar ons jongetje mogen kijken Gyn controle had ik werkelijk geen flikker aan, zinloos zeg! Maar goed heb nog even gevraagd hoe en wat straks met de bevalling. Komt in het kort er op neer dat Met 36 weken ik zelf mag beslissen hoe ik wil bevallen. Het hele inleiden verhaal van vorige keer gaat niet meer gebeuren, wil ik absoluut niet meer. Scheelt weer hoef ik me niet druk te maken dat ik weer drie dagen daar voor niets weeen lig te hebben en ze toch maar weer een ks gaan doen. Nu wordt het gewoon lekker met 36 weken besproken en als ik me dan goed voel zouden we normale bevalling kunnen proberen, zijn er van beide kanten twijfels wordt het een ks. Fijne gedachte!!
@Bika: wat fijn dat alles goed was, super!!! @Kache: mooi buikje zeg! Hier nog niks te zien (buiten mijn speklaag om ), dus voorlopig nog geen foto van mijn kant...
Pffff oppas zegt weeeer af voor zondag. Zo wordt onze dansles wel erg prijzig als we elke keer niet kunnen gaan omdat we geen oppas hebben. Gewoon irritant!! Snap dat ze het vrijwillig doet omdat ze dat leuk vind, maar zeg dan niet van te voren dat je de hele cursus wel kunt oppassen en dan uiteindelijk maar 1 keer komt. Dan hadden wij deze cursus niet gedaan en had het ons geen 220 euro gekost voor lessen die we niet kunnen volgen. Sorry even hier gal spuwen, op fb leest dr familie mee
Lief van je!!, maar dan zitten we langer in de auto als dat we les hebben. Op het moment niet zo'n goed idee haha. Die dansles is zwaar zat wel wonderbaarlijk dat de bekkenfysio het een goed idee vond dat ik door blijf dansen. mag alleen de heupbewegingen niet doen, maar de rest was goed voor me zei ze. Iets met de juiste spieren gebruiken in een statische houding? Zal wel haha. Ben ook begonnen met zwemmen, schijnt ook goed te zijn voor mn spieren. Ga je binnenkort keer mee met mij en X. Happy? Den bosch is leuk zwembad We hebben nu geregeld dat mn so komen oppassen trouwens.
Bika; mooi buikje hoor!! En wat fijn dat de 20 weken echo goed was, hier nog anderhalve week wachten, vind het toch wel spannend! Fijn dat je toch nog oppas het gevonden.. Kache; hier ook al wat sintcadeautjes liggen, ik vind het wel weer gezellig.. Famke: Balen meid, knuff!! Shay: Fijn dat je het nu ook op je werk hebt kunnen zeggen, dat maakt het ook wat makkelijker.. Ik hoop van de week een gesprek te hebben met mijn leidinggevende en dan wil ik ook de knoop doorhakken om echt 2 dagen te gaan werken na de bevalling... Ik moet ook nog een bevallingsplan gaan opstellen, iemand dit wel eens gedaan? Vind het best lastig.