Ja gedaan en vervolgens werd er in het zh niets mee gedaan. Ga het dit keer dus mooi niet doen, ben mondig genoeg om te zeggen wat ik wel of niet wil tijdens
Hier ook geen bevallingsplan gemaakt en gehad, het gaat toch altijd anders dan je wilt. Had alleen tegen mn man gezegd dat ik niet wilde dat baby gelijk naar de geboorte in bad ging. Alleen gezichtje schoonmaken en t ergste bloed er af, want huidsmeer is goed voor t huidje. Vandaag met vriendin dagje weg geweest. Ze vertelde dat ze bij de 1e binnen 2maanden zwanger was en nu bij de 2e zeker een half jaar over hebben gedaan .. zucht ... zijn we niet de enige geeft iets verlichting hahah
Ben je zeker niet! Komt vast helemaal goed met je binnenkort! Ik ben compleet in shock! Lees net op fb dat vrienden een kindje verwachten, dat is niet zo raar en erg leuk, maar ze hebben er samen al 5 onder de 5 :O
@Bika, je so? Weet je dat zeker @hier, gisteren de hele dag geshopt met mijn moeder. Nu kei gesloopt. We zijn ook nog even naar de prenatal gereden (ligt in den bosch niet in het centrum). Leuke nieuwe kleren voor mij gekocht. Lief truitje gezien voor baby, maar die mocht ik van mijn moeder niet kopen (dus heeft zij het maar gedaan..) Ook heeft ze een zelfhulp boek voor Manlief gekocht over hoe hij vader moet zijn. Die krijgt hij eind deze maand voor zijn verjaardag Na het shoppen was ik gesloopt.... Heb de rest van de avond bij mijn moeder op de bank gehangen (zelfs even mijn ogen dichtgedaan) en toen na ik hou van holland toch maar naar huis gegaan en daar mijn bed in gedoken! Ik wordt steeds beter in dat luisteren naar mezelf en toegeven dat het niet gaat.
Bevallingsplan: nee heb ik niet gedaan maar hebben ze ook nooit gevraagd om te doen... Famke: nee je bent idd niet alleen ik snap dat het idd zo lijkt...ik was bij mijn dochter in ronde 1 zwanger nu in ronde 5 en daar mag ik ook nog niet over klagen.. Hier: Gaat het goed voel me in het weekend altijd een stuk beter dan als ik zo vroeg op moet staan en moet haasten voor me werk... Dinsdag alweer 10 weken gaat hard... Donderdag hebben we echo en zaterdag vieren we de verjaardag van mijn man dan mag j dr shirtje aan en vertellen we het dus aan iedereen... Een collega van mij stopt binnenkort ze wil iets anders gaan doen even niet met kinderen werken... Ze wil al een tijdje zwanger worden maar dat lukt niet en ze heeft in juni ook een miskraam gehad... Je snapt natuurlijk wel dat ik er niet naar uitkijk om het haar te vertellen... Pfff ik lig nog in bed met mijn dochter we kijken telekids tijd om er zo maar eens uit te gaan...
*zucht* Kom ik net in huis zegt mn man dat zijn ouders hebben gebeld en langs komen om koffie *zucht* hij zegt ik heb daar helemaal geen zin in, zeg ik tegen hem had je toch gezegd dat we wat anders hebben, ow ja haha zegt hij. Hadden we net zin in een luieren middag. Gister allebeid apart weg geweest en ik wilde met cupcakes bezig, dan vanavond maar! Zo even mn ei kwijt!
Hahaha soms zijn die mannen niet even snugger bezig he Hier dus ook straks so, heb daar echt helemaal geen zin in maar nu is het iig een keer wanneer het ons uit komt en wanneer wij een gedeelte gewoon lekker weg zijn En Happy, ja we gaan nu eens proberen of het wil. Ver$$#@$^%$ ze het dan was het meteen de laatste keer, gaat het goed dan tolereer ik ze maar weer. X. is wel gek met ze, dat is belangrijkste he. Worden zo nog wel even goede afspraken gemaakt, wil niet dat sm met X. gaat lopen, dat doet sv maar!
Ow hij is daar wel handig in hoor, want hij is ook wel een beetje klaar met zijn ouders, maar kon t op dat moment even niet bedenken. Ja fijn so! Ik baal er wel eens van hoor dat ze niet anders zijn. Zal zo leuk worden als dochter ze ziet want die moet niks van ze weten. Vindje vreemd ziet hun ook nooit! Ze heeft alleen met mijn ouders wat, daar is ze gister ook de hele dag geweest en laat ik haar met goed gevoel achter, niet bij so.
Ja ik vind het wonderbaarlijk want X. ziet mn so dus ook maar af en toe. Schijnbaar herkent hij toch iets van papa? En balen dat ze niet anders zijn is hier echt een understatement! Maar goed, het is ook niet normaal dat je voor alles wordt uitgemaakt en niets goed kan doen tenslotte
Ow het is wat..heerlijk die so-klaag muur! Hier zegt so moeder net: Ja mijn verjaardag vieren we .. november en dan moeten jullie s ochtends komen en dan koffie borrel en na t eten sinterklaas vieren. Maar dus niet door hebben dat er ook kids op bed moeten!
Vandaag weer echo!!!! Om half 3 kan ik dan eindelijk!!! Daarna het nieuws wereldkundig maken!!! Helaas moet ik eerst naar een lastige klant. 3 mensen hebben hem afzonderlijk verteld dat iets niet kan, maar hij denkt iets gevonden te hebben waardoor het wel kan... (wat dus niet zo is...). Aan mij de schone taak hem dit voor eens en voor altijd duidelijk te maken.
Bika, wat fijn dat je echo goed was! En dat alles nu rustig besproken is rondom je bevalling. Happy succes zo.
@ Bika: wat fijn dat de echo goed was! Toch altijd weer een opluchting, he . En klinkt ook goed mbt bevalling, dat je laagdrempelig zelf een keuze kunt maken tegen die tijd. Maar balen zeg, van de oppas! Irritant is dat ja, als afspraken niet nagekomen kunnen worden. Wow, 5 kids onder de 5 en dan nog een erbij? (maar ik begrijp dat het een samengesteld gezin is? Dan heb je ze in ieder geval niet 7 dagen in week allemaal) @ Debozoe: succes met gesprek met je leidinggevende! Ik heb nooit een bevallingsplan gehad en nu dus ook niet. Ik zit er wel over te denken om een BV-plan te maken, maar dan meer voor mezelf, dat ik het goed op een rijtje heb en we hopelijk een betere start krijgen dan de vorige keren. @ Happy: wat goed dat je beter luistert naar jezelf , wordt steeds belangrijker hoe langer je zwanger bent. Succes met die klant en vooral de echo natuurlijk straks! @ Shay: fijn om te horen dat je je nog steeds goed voelt en nog kunt werken. Kan me voorstellen dat je een beetje opziet tegen vertellen tegen die collega (heb zelf een collega in IVF traject die al 4 jaar bezig zijn, herken het gevoel). @ Famke: hopelijk viel het toch een beetje mee met so? Wat jammer dat manlief niet ad rem genoeg was om het meteen af te kappen. Hier hele lieve so overigens, heb wel zo mijn irritaties af en toe, maar ja . Kids zijn hier met alle opa's en oma's erg dol. @ hier: na een keurige incubatietijd van 10 dagen is vannacht mijn dochter spugend wakker geworden. Pfff. Heeft duidelijk hetzelfde als zoonlief had, hopelijk wel ietsje eerder over. We zullen wel zien. Gisteren wel naar de tweeling kunnen gaan kijken. Wat klein! Was toch wel weer een beetje spannend om zo iets teers vast te houden, ha ha! Verder waren ze een beetje saai , ze sliepen nog de hele dag. Ben ik echt niet gewend van mijn kids, maar ja, die waren natuurlijk ook 4 weken 'ouder' (en bijna 2 kilo zwaarder! )toen ze geboren werden. Ik vond het wel een heerlijk gevoel dat ik straks ook weer mag tutten met mijn eigen kleintje .
Happy: Wat spannend de echo vandaag! Leuk hoor!! Ben benieuwd!! Kache: O wat vervelend dat je dochter het nu ook heeft, hopelijk is ze snel beter! Zag trouwens dat wij op dezelfde dag de 20 weken echo hebben, grappig! Hoelaat heb jij 'm? Ik om 13 uur.. Bika: Pff 5 kids onder de 5, dat zou ook niks voor mij zijn geloof ik pfff Bevallingsplan: Ik heb het bij Tatum ook niet gedaan, maar vanwege alle problemen rondom haar geboorte en start, moet ik het nu doen onder begeleiding van een psychologisch verpleegkundige en dan bespreken met de gyn. Moet de 15de weer naar haar toe en zou dan een opzetje meebrengen maar vind het toch lastig. Het gaat vooral om dingen die niet meer gedaan worden tijdens een natuurlijke geboorte zoals de vacuumpomp en wensen als het een keizersnede zou worden..
Ik denk dat een bevallingsplan ook persoonlijk is. De een voelt zich er lekkerder bij dan de andere, misschien ook een stukje houd vast? Er schijnen veel zieken te zijn zo te horen in mn omgeving. Buurman kwam net ook al om beschuiten te halen, daar ligeen ze ook plat. Ik zei wil je wel weg wezen want die bacterien hoeven wij niet in huis, hahah. We waren beide blij dat so weer weg waren, haha! Zucht. En dan kunnen we daar ook nog heel lang overna praten, fijn is dat he? Happy: succes vanmiddag.
Zooo hoe vrolijk kun je zijn Happy?!?! Hahahaha nee hoor, werd zelf ook helemaal blij van je telefoontje net! Ik ben net terug van kantoor. Gesprek met mn manager gehad. Ik ga naar de arbo arts en die gaat kijken of ik gedeeltelijk of helemaal de ziektewet in mag voor mn bekken. Als het niet mag dan mag ik vsn mn manager toch niet meer naar kantoor komen en moest ik toch maar gewoon thuis blijven Echt fijn!!!!! l
De echo was helemaal perfect!!!! Alles zit eraan, en erop voor zover ze dat nu kunnen zien!!! Lag helemaal te hyperen op die stoel!!! Foto's zitten in mijn album (denk ik....) Edit: En dan vergeet ik gewoon te melden dat mijn nieuwe uitgerekende datum 20 mei is!