Wie ook voor een (2de) kindje in Juni/Juli 2012

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jessi, 1 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Wat een prachtige datum happy dat is namelijk mijn verjaardag

2. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    whahahaha dat zou wel heel toevallig zijn.

Een vriend van mij is 16 mei jarig. Kreeg al de vraag of ik dan wel op zijn verjaardag zou komen. Dus ik heb aangegeven dat als ik me goed voel dat best moet kunnen. Zegt hij, okee, ik reserveer wel alvast een plastic stoel dan voor je. Want dan kun je echt niet meer op de bank.... En bedankt....

Hoe is het met de rest?

3. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Nou dat is wel heel erg aardig ...!! Tsss.

Hier alles goed. Druk druk en nog eens druk.
    Af gelopen 2 dagen een nieuwe stagiaire, neemt ook nog al energie en tijd. Ouders die bellen of de kids nog langer kunnen blijven, en ik maar denken oww ik heb een lekkere vrije middag. Helaas!
    Nog een uur en ze zijn alle 4 weer naar huis!

Ik ga bijna beginnen met de ovu testen alleen weet ik nog niet wanneer..Denk het weekend de eerste maar. Kan er wel vanuit gaan dat het 32 dagen zijn, want dat is t over t algemeen wel, maar stel dat t nou net 30 dagen zijn, dan loop ik t weer misssss.

4. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    :) Zwanger wens juni/juli 2012 :)

NOD lijst

November
    Famke24 (28 jr), 2e kindje, ronde 6: ?

:D Zwanger :D
    Bika (29 jr), 2e kindje, ronde 2: UD 29-mrt-2013
    Debozoe (29 jr), 2e kindje, ronde 2: UD 2-apr-2013
    Kache (33 jr), 3e kindje, ronde 1: UD 5-apr-2013
    Piekie81 (30 jr), 2e kindje, ronde 1: UD 18-apr-2013
    Dutch diva (29 jr), 1e kindje, ICSI 1: UD 3-mei-2013
    Happy2013 (29 jr), 1e kindje, ronde 4: UD 20-mei-2013
    Shay01 (26 jr), 2e kindje, ronde 5: UD 5-jun-2013
    Chicca (28 jr), 2e kindje, ronde 4: UD 16-jun-2013

Afspraken

Shay (26 jr): 8 nov 2e echo
    Debozoe (29 jr): 14 nov 20-wkn echo
    Kache (33 jr): 14 nov 20-wkn echo
    Debozoe (29 jr): 19 nov gyn
    Kache (33 jr): 19 nov VK
    Chicca (28 jr): 23 nov 2e echo
    Debozoe (29 jr): 3 dec gyn
    Bika (29 jr): 24 dec 3d echo

5. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ happy: he, dat zit ik ook nog in de race :p, ik ben 21 mei jarig ;).
    Wat fijn dat de echo weer goed was en leuk, een paar daagjes erbij.
    (aardige vriend trouwens ;)...)

@ bika: wat fijn, zo'n soort baas heb ik ook :D. Kan me niet voorstellen dat bedrijfsarts ook maar enigszins moeilijk doet. Ga je dan nog wel thuis werken, of gaat dat niet?

@ Debozoe: spannend he! Ik heb 'm gelukkig al om 9:00 uur volgende week :cool:.

@ hier: E is gelukkig snel weer beter geworden en het gaat hier redelijk.

Dakdekkers hebben hier blijkbaar geen crisis, beloven allemaal terug te bellen voor afspraak, maar ho maar. Echt bizar. Uiteindelijk het 4e bedrijf dat ik belde een dag later op de stoep, zodat onze lekkage gerepareerd kon worden! Nu maar hopen dat lek ook echt dicht is en muur een beetje snel droog wordt.

6. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig ken ik die vriend langer als vandaag en zou ik mocht het nodig zijn ook best daar mogen bevallen hoor ;)
    Maakte wel dat ik ook eens door mijn eigen huis heen keek en me bedacht dat het toch ook zonde van mijn eigen bank zou zijn als ik daarop zit als mijn vliezen breken... Bij mij thuis toch ook maar de tuinset in de kamer zetten begin mei :(
    :D:D:D

@Kache: 21 mei is ook mijn neefje jarig, die wilde liever niet dat onze baby dan komt (maar zijn verjaardag ga ik zeker niet meer doen dan, is toch 1,5 uur rijden....)

@Famke: druk is altijd goed, kun je ook niet teveel denken!

7. Bika

Bika Niet meer actief

Haha snapte hem niet meteen met die bank :p

Happy heb bij M. In dr nieuwe huis toen heel hard OHOH mn vliezen geroepen!!! Dacht die schrikt vast! Niets hoor grote glimlach op dr gezicht kwam ze er aan want dr vriendje werd geboren. Was serieus teleurgesteld dat het een grapje was :p

Heb weer even grote so irritaties, dus ga me afleven op iets hier in huis. Is vast wel iets dat gevouwen opgeruimd of schoongemaakt moet worden!

8. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anders mag je mijn huis ook wel onderhanden nemen :p

9. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Bij mij braken de vliezen in bed...Ik had niet t plastic eronder van t kraampakket, maar bij de hema een hoeslaken gehaald met plastic erop. Dat kraakt niet zo dan gewoon plastic.

Ik heb hoofdpijn van de drukte...Dacht dat alle kids rond kwart over 2 weg waren maar helaas, werd weer een uur later!
    Nu even gezellig met dochter op de bank aan de thee

Ow en so..Bika! Bah!

10. Bika

Bika Niet meer actief

Bij mij braken ze ook in bed ja, nadat de vk het niet lukte en ik vond dat ze dan dus maar de gyn ging halen :p

Heb ook zon plastic hoeslaken ja, heeel veel minder gekraak en je ligt er niet snel toch per ongeluk net naast :p

11. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, net een mailtje gestuurd naar degene die onze salarisadministratie doet. Haar gevraagd of zij een berekening kan maken wat het financieel betekend als ik 4 dagen in de week zou gaan werken.
    Ben benieuwd, bij manlief scheelde het maar € 250,-. Dat viel dus enorm mee.

12. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Ik heb ook zo een hoeslaken en die heb ik nog op zolder liggen dus tegen die tijd kan hij weer van zolder...
    Mijn vliezen braken in het ziekenhuis bij 9 cm ontsluiting de vk wilde dr in de vliezen geboren laten worden... Ik had achteraf toch liever gehad dat ze ze eerder braken want de ontsluiting ging ook heel erg langzaam...
    Morgen weer afspraak bij de gyn...

13. Bika

Bika Niet meer actief

Dat is echt niet veel. Is dat bruto of netto?
    Bij mij scheelt het echt 500 euro pfff

Zou trouwens eerst je ouderschapsverlof op maken. Jij hebt als het goed is in tegenstelling tot mij als het goed is wel recht op die 4 euro nog wat aan ouderschapsverlofkorting.

14. Bika

Bika Niet meer actief

Wist niet dat dat kon in de vliezen geboren worden.

Succes morgen, geniet van de echo :D

15. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Ja baby's kunnen in de vliezen geboren worden, ziet er niet zo geweldig uit maar het kan wel

16. Bika

Bika Niet meer actief

Beetje zoals bij een giraffe ofzo dan denk ik hahahaha

17. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Whaha, ja zoiets.
    Heb t in mijn werk nog nooit mee gemaakt.

18. Bika

Bika Niet meer actief

Heb dat wel eens op tv gezien, maar wist echt niet dat dat bijmensen ook kon haha

En ik ook niet in mijn werk, maar dat is niet zo wonderbaarlijk hahaha
    Zal man eens vragen, hij heeft zo'n 50 bevallingen gedaan dus wie weet hij wel

19. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Ik heb eerst als kraamverzorgende gewerkt dus ik had t best wel eens mee kunnen maken. Genoeg mee gemaakt.

20. Bika

Bika Niet meer actief

Ah kijk dat verklaart een hoop hihi

Deel Deze Pagina