Wie ook voor een (2de) kindje in Juni/Juli 2012

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jessi, 1 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wist in Mexico zeker dat ik zwanger was, toen heb ik jullie nog lastig gevallen met al mijn kwaaltjes (die uiteindelijk toch gewoon ontpillen bleken). Toen liepen we daar steeds langs van die stands die van die armbandjes met naam knoopten.
    Wij wilden graag een naam die iets met Mexico te maken had en aangezien ik van mijzelf een vrij pittig karakter heb zijn we op Jalapeño gekomen en dat op zo'n bandje laten zetten.
    Die heb ik nu dag en nacht om!

2. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Creatief bedacht hoor! Leuk ook voor later.

3. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Heel leuk!
    Krijg je er geen vragen over van mensen?

4. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    De meeste mensen snappen het idd niet meteen, maar dat maakt mij niet uit. Veel erger als mensen die het wel snappen zeggen: Ik noem em wel gewoon pepertje... Uhh NEE, dat is niet leuk.

5. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
  6. Bika

Bika Niet meer actief

Ah dank je Happy! Had er niet meer aan gedacht dat ik dat nog wou googlen haha. Dacht al dat ik het kwijt zou zijn. Nou ja per 1 feb is hij stop gezet, dus maakt ook niet zo veel uit. Kan mn baas even vragen of het mogelijk is om hem eerder stop te zetten als ik helemaal de ziekte wet in zou gaan, maar misschien laat ik het ook wel gewoon zo

7. Bika

Bika Niet meer actief

Heb net de kleertjes die ik als eerste pakje wou hebben maar niet meer in maat 56 kon vinden in de winkel op internet besteld! Helemaal blij nu!!!!!!!!

8. Bika

Bika Niet meer actief

Whahaha ja en de drie maand er voor wist je het ook echt zeker :p

Maar vind al die namen voor de ongeboren babies wel grappig, er is er niet een bij waar van je denkt oohhh lief schattig baby-naampje he :p

9. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    weet iemand wanneer de gegevens voor 2013 op toeslagen.nl komt?
    Ik ben nu met non-informatie aan het rekenen....

10. Bika

Bika Niet meer actief

Meestal pas vrij laat in december dacht ik. Rekenen met de bedragen van volgend jaar kan je voorlopig iig wel vergeten (en ik ook :( )

11. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    pfff schiet niet op... manlief is irritant. die wil nu weten waar we aan toe zijn. en anders pas in januari gaan kijken.
    januari is echt te laat, neem toch aan dat we voor die tijd wel de opvang moeten regelen. maar hij roept alleen maar, ipv dat hij zelf eens gaat zoeken.... Bah, dacht dat ik last van Hormonen had, maar hij blijkbaar ook. Hij denk dat we straks in een doos moeten gaan wonen.... hoezo overdreven....

12. Bika

Bika Niet meer actief

Denk dat dat wel mee valt hoor happy, de wachtlijsten zijn vrijwel weggewerkt tegenwoordig doordat veel mensen te weinig of geen toeslag meer krijgen. En in de gastouderopvang kan je heel snel wat geregeld krijgen mocht je moeten wachten op een kdv als je die graag wilt. Je kindje gaat vanaf januari gezien pas over 8 maand voor het eerst naar de opvang he!

13. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Hoi meiden.

Alles goed hier?

Jeetje wat een hoop zwangeren allemaal wat goed!!!! Dit is wel een heel vruchtbaar topic. Alle zwangeren super gefeliciteerd en veel succes.

Hier gebeurt er nog steeds weinig op baby gebied we zijn nu lekker aan het genieten van onze kleine meid. Maar ik blijf hoop houden aangezien we niets gebruiken.

Dikke knuffel

*****breekt weer uit*****

14. Bika

Bika Niet meer actief

Hoi Jessi,

Hoe is het je vergaan de laatste tijd? Heeft je lichaam zich een beetje hersteld?

Die laatste 2,5 uur kunnen me wat :p
    Met trots presenteer ik mijn 20 weken buikje!!!
    (Wel op zn zij, kan niet draaien vanaf tel)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      28,2 KB
      Weergaven:
      4
  15. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Bika: ziet er netjes uit hoor nog maar 20 te gaan

Hier: vandaag weer echo gehad... De baby was druk in beweging en zwaaide hartelijk naar ons... Hartje ook luid en duidelijk kunnen horen... Over 2 weken moet ik weer dan heb ik de nekplooimeting.. En dan over 4 weken weer bij de gyn... Mijn nieuwe uitgerekende datum is trouwens 3 juni en het stond op 5 juni dus weer 2 dagen verder.
    Ik ga nu lekker naar mijn bedje toe...

16. Bika

Bika Niet meer actief

Fijn shay! Slaap lekker x

17. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Hey jessi, wat leuk! Fijn om te horen dat jullie zo genieten van de kleine. En wie weet. ;).

Shay wat fijn weer een goede echo erbij en een paar dagen vooruit, altijd fijn.

Bika heel mooi! Daar mag je zeker trots op zijn. 20 weken alweer. Jeetje.

Hier savonds begint me huid een beetje te trekken terwijl het niet strak staat, zon gevoel is t alleen. En me benen zijn savonds heel onrustig, heel vervelend. Maar goed hoort er allemaal bij. Kan me alleen niet herinneren dat ik vorige x met 8 weken al een buikje had. :)

18. Bika

Bika Niet meer actief

Buikje? :p foto!!!

19. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    :-D! Mijn tel kan dat niet. Beetje jammer. Moet heel moeilijk doen. Misschien dat ik vanmiddag even zin heb. ;)

20. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Ik kan ook niet via tel plaatsen

Deel Deze Pagina