Wie ook voor een (2de) kindje in Juni/Juli 2012

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jessi, 1 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bika

Bika Niet meer actief

Tomtom is bloedduur ja, zou ik m ook voor jailbreaken dan :p
    Heb gloednieuwe auto gekregen dit jaar die ik niet zonder nav kon leasen haha. Gebruik losse nav in de andere (eigen) auto, maar is maar zo zelden.

Geniet van vandaag Shay!!!

Ik ga zo spullen inpakken en dan gaan X. En ik naar mn ouders. Hij blijft daar en ik, mam en zusjes gaan naar Wicked. Zijn laat terug dus we blijven daar slapen en dan gaan we morgenvroeg meteen ff op kraambezoek daar. Man heeft toch avonddienst :p

2. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Tjsa hoe heb ik gereageerd? Gezegd dat ik niet zwanger was maar mijn vriendin wel en dat ik met haar mee was...
    Ik werd wel rood zeiden ze haha. Ze hebben heus wel door dat we er mee bezig zijn. Heb laatst nog een heel gesprek met eentje er over gehad, dat een tweede ook met ks komt en ik dan 6 weken niks mag en kan doen en je geen extra hulp krijgt.

Gezellige dag shay!

3. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ Shay: fijn dat de echo/controle geod was! Heel veel plezier vandaag, hopelijk een groot succes!

@ Jessi: wat fijn dat het goed gaat, hopelijk voor jullie snel babygeluk!

@ Bika: rond en gezond :D! Ziet er goed uit!
    Veel plezier vanavond bij Wicked! Lijkt me echt geweldig.

@ Chicca: mooie bolling! Gaat echt een stuk sneller, hoor, zo'n 2e keer!

@ Famke: oef, knuffel! Dat zijn nu even niet opmerkingen waar je op zit te wachten.

@ zwangerschapsdozen: heb me er dit keer niet meer voor opgegeven, zal toch niets inzitten waar ik blij van word :). Ik vond het bij E al tegenvallen tov de dozen bij C. Zo te lezen mis ik ook niet veel :p.

@ naampje baby: wat grappig, de werknamen die jullie nu hebben! Ik heb er eigenlijk helemaal geen, we hebben het gewoon over 'de baby' ;). Kan me eigenlijk ook niet herinneren dat we iets hadden voor C of E...

@ hier: vanmiddag naar verjaardag schoonvader, daar gaat mijn middagslaapje weer ;), hopelijk houd ik het een beetje vol. Ach, het voordeel is wel dat de kids aangenaam bezig gehouden worden en ik niet meer hoef te doen dan hangen in een stoel :p. En hmmm, heb nu al zin in de limburgse vlaai... (mijn eetlust is vrijwel geheel hersteld, zelfs chocolade lust ik weer :))

4. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Mooie aankopen bika! Hoe vond je wicked?

Hoe was je feest gisteren shay?

Famke lastig zulke opmerkingen.

Kache lekker genoten van de vlaai?

5. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    En hoe was het gister met de feestjes?

Ja zulke opmerkingen kun je af en toe verwachten, helemaal nu dochter inmiddels 2 jaar is, zitten veel mensen te wachten op een tweede. We willen wel heel graag maar het wil nog niet zo als t moet. Poosje geleden wel een heel gesprek gehad met de buurman mocht er een 2e komen dat we veel hulp nodig zijn. Hij heeft aangeboden te willen helpen en bij springen, dus hij zal wel denken dat duurt vast niet lang meer, haha.

Net wasje gedraaid, haal ik t uit de wasmachine, zit t onder de witte pluisjes en t lijkt wel kleine stukjes gel. Ik snapte er niks van, was er uitgehaald, had dochter er fijn een luier van de pop in gestopt. En moetje meenen dat die pluisjes van de was af wil..al 2 keer t spoel programma gebruikt..

6. Bika

Bika Niet meer actief

Ondanks dat je ze kan verwachten worden ze nooit leuk.

Wicked was echt heel gaaf!! Zo mooi!! Al vond ik het nog lang niet zo mooi als het meisje naast me die moest huilen er om hihi.

Net met X. Terug van de seh. Had zijn vingers tijdens val tussen de deur gekregen die ik net dichttrok. Mogelijk gebroken (foto was niet duidelijk) en flink crush-letsel. Hij voelt zich nu redelijk zo te zien, ik niet. Blijf maar huilen, vind het echt zo erg!
    Man is tijdens zijn dienst in wit pakje en al in de auto gesprongen, was net op tijd om met X. Rontgenfoto te maken.

7. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Even snel het feestje was zeer geslaagd en de eerste kwamen al om 11:00 s ochtends zodat de mannen om 12 uur konden vertrekken maar toen begon voor mij al het werk en s ochtends had ik ook al vanalles gedaan.. Maar mijn man heeft een top dag gehad en de rest ook zie ik bij iedereen op facebook verschijnen hahaha... De laatste ging om 01:00 weg en ik heb het heel druk gehad met eten maken enz dus het was echt een lange dag maar ja dat heb ik er dan wel
    Voor over... Iedereen weet nu dan ook van de zwangerschap van onze familie in ieder geval...
    Vandaag lekker naar het bos geweest met man dochter... Een zalig weekend waarbij ik nu lekker met manlief op de bank lig...

8. Bika

Bika Niet meer actief

Fijn Shay!!

9. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Bika: Jeetje wat zul jij geschrokken zijn. Ik zou me ook schuldig en akelig voelen. Verwen hem maar goed. In ieder geval beterschap en pas goed op jezelf!

Shay: Fijn dat het een geslaagd feest was.

10. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
  11. Bika

Bika Niet meer actief

Jeetje Happy!!! Dat is echt mega verschil!!!

12. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Happy: Mooi buikje hoor!!

Bika: Wat zul jij geschrokken zijn, altijd zo eng he deuren en kleine vingertjes. Hoe gaat het nu met hem??

Woensdag de 20 weken echo, merk dat ik nu toch wel zenuwachtig begin te worden. T. is al een paar dagen goed ziek. koorts, flink verkouden. Zo balen als je dan moet werken, gelukkig zijn opa en oma bij mij thuis om voor haar te zorgen, maar ben er toch liever zelf bij dan. Ga zodra de kinderen om half 4 naar huis gaan ook meteen naar huis. Hopelijk is ze gauw weer beter.

13. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Jeetje happy mooi hoor voor 12 weken dat had bij de eerste niet.

Bika ahh wat sneu, kan me voorstellen dat je je rot voelde, this altijd zo zielig als zo'n kleintje pijn heeft.

Debozoe hopelijk.knapt je kleine meid snel op.

14. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ Bika: ah gossie! Wat een klein brokkenpilootje toch, die X! Je zult flink geschrokken zijn, lijkt me. Veel beterschap voor hem.
    Heb je al iets vernomen van arboarts?

@ Shay: wat leuk dat het feestje een succes was! Hard werken voor jou, maar dus niet voor niets ;).

@ Famke: oeh, luierpluisjes, dat is irritant! (ben blij dat wij geen luiers hebben voor de poppen ;)) Is de was inmiddels al weer een beetje schoon? Ik zweer bij dat soort pluisjes bij zo'n haren/pluis roller.

@ Happy: wauw! Wat een mooi buikje al! Dat had ik bij mijn eerste ook echt nog niet, er staat je nog wat te wachten :p.

@ Debozoe: beterschap voor je meisje! Hier zijn de beide kids ook flink aan het snotteren, bij zoonlief slaat dat ook altijd snel op zijn longen, dus ook puffen. Gelukkig zijn ze er hier niet ziek van.
    En morgen ja... ik begin ook wat gespannen te worden ;).

@ Chicca: de vlaai was heerlijk :p, dank je!

@ hier: een beetje boven verwachting, ik voel me echt best goed de laatste dagen. Zo goed dat ik ook wat kriegel wordt van thuiszitten, dus heb met bedrijfsarts afgesproken dat ik vanaf volgende week therapeutisch weer een paar uurtjes per week ga werken. Spannend! Vandaag even wezen koffie drinken (en weer wat op de hoogte geraakt van roddels :p), voelde goed om weer op de werkvloer te zijn.

15. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden,

Zo, veel te lang geleden dat ik hier gepost heb, zeg! :)

Hoera voor alle mooie echo’s en hartjes! Heb het hartje van onze uk nog niet gehoord. Bij de laatste controle (met bijna 15 weken) kon de verloskundige het hartje niet zo 123 vinden. Dus maar even de echo aangezet en heb ik weer mogen spieken bij de uk. Bleek dat de placenta voor ligt, waardoor het hartje moeilijker te horen is. Was wel even schrikken op dat moment! Gelukkig bleef de verloskundige heel rustig en stond de echo snel aan, dus tijd om zenuwachtig te worden had ik gelukkig niet (manlief was er niet bij). Had zoonlief (die de wel mee was) verteld dat we naar de baby gingen luisteren. Dus hij zei de hele tijd ‘babyluisteren’. Gelukkig was hij zo aan het spelen, dat hij het geen punt vond dat hij de baby niet heeft gehoord.

Ik mag volgende week vrijdag weer (19w+1d), hopelijk kan ik het hartje dan wel horen.
    En de woensdag erna, de 28e hebben we de 20-weken echo. Eens kijken of we dan oppas voor zoonlief kunnen regelen, lijkt me wel zo relax om met zijn 2-en te gaan.

Sinds een week begin ik een echte buik te krijgen. Zal kijken of een foto maken binnenkort lukt. We hebben geen grote spiegel (vraag me niet hoe ik zonder zo’n ding leef, maar in ons huis is gewoon echt geen handige plek ;)), dus manlief moet een plaatje schieten. Hebben we deze zwangerschap nog helemaal niet gedaan, best jammer eigenlijk!

Nog even over vliezen breken, dat is de vorige keer door de verloskundige gedaan bij volledige ontsluiting (toen was ze er voor het eerst, lang verhaal :x) en toen kwam er dikke erwtensoep uit… Dus hup, in de auto naar het ziekenhuis, daar ging mijn thuisbevalling (maar wel blij dat ik het eerste stuk zelf thuis heb mogen doen). En door alle consternatie geen goede weeën meer, dus aan het infuus en deels op eigen kracht geperst. Uiteindelijk heeft de hele bevalling 5 en een half uur geduurd, en ik vond het goed te doen. De nacht erna in het ziekenhuis vond ik veeeeeeel naarder :(. Als het even kan, doe ik ook echt geen ziekenhuisbevalling meer (nu manlief nog overtuigen).

Vanaf dec ga ik weer Zwangerfit doen, aerobic-achtig sporten voor zwangeren. Dus lekker intensief sporten met ook nog wat info en ontspanningsoefeningen. En ik ga het ook nog samen met mijn beste vriendin doen, die 2,5 week op mij voor loopt.

Leuk zeg, dat sommigen al de eerste aankopen hebben gedaan! Ik heb al wel rondgelopen op de kleertjesafdeling, maar eerst maar een weten wat het wordt voor ik iets ga kopen.
    Ook voor de babykamer is het nog niet echt handig om iets te kopen. Manlief is zelf de zolder aan het verbouwen in de weekends (maakt ’s avonds te veel herrie voor zoonlief). Het is nu nog 1 grote ruimte en uiteindelijk moeten er 2 slaapkamers, een ruimte om de was op te hangen en en hokje voor de wasmachine komen. Als een van de kamers klaar is, verhuist de werkkamer naar boven en wordt de werkkamer de nieuwe kamer voor zoonlief. De kamer voor zoonlief wordt dan babykamer (snappen jullie het nog?). Dus voorlopig blijft het hier nog wel een zooitje in huis en is het niet echt handig om al spullen te kopen.

Hopelijk ga ik nu weer wat vaker posten, das wel zo gezellig :):p

16. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Gezellig dat je er ook weer bent piekie

Kache fijn dat je je zo goed voelt.

Happy mooie foto hoor

Hier: net ovutest gedaan en die is al heel erg positief! Dus we gaan de goeie kant op. Voel ik spanning in mijn buik, net of t ei bijna gaat springen, dus we moete er bij zijn, hahah.

17. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Veel plezier Famke ;)

18. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Dankje gaat hoop ik lukken

19. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Famke, have fun! Wat doe je hier nog!!!

20. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Haha happy. Onder tussen is er geklust. Straks nog even een ovutest doen om zeker te weten of de ei al gesprongen is.
    Eindelijk is gister ons tablet aan gekomen. Wel grappig maar wennen snap er nogweinig van

Deel Deze Pagina