Zou kunnen, maar het is niet draderig. Dus ik weet het echt niet meer. Ik ben niet ongesteld geworden na verwijderen van mijn mirena. Dat is nu bijna een maand geleden. Dus ik wacht maar gewoon rustig af. Nou ja, rustig...
Hoi lovepeet Dat mag vast wel je had hier toch al bericht geplaatst Waar zit je ergens in je cyclus? Hier op t wachtbankje heel fijn
@ vintage rose : ronde twee, met ovulatietesten. Jij succes! @ de anderen: jullie ook succes! Ik hoop voor jullie ook snel een knaltest!
Dank je! Mijn eerste twee zijn in ronde 1 verwekt. De laatste in ronde drie maar dat werd dus een miskraam. Hopelijk weer snel raak
Nog even een vraagje... Hoe nemen jullie de andere kinderen mee in een eventuele nieuwe zwangerschap? Of zijn ze nog te jong? Mijn dames zijn zes en drie, dus die zullen alles heel bewust meemaken. Daarom willen we het denk ik pas vertellen als we weten dat alles helemaal goed is. Ook omdat we al eens een keer een mk hebben gehad. Ben benieuwd naar hoe jullie het gaan doen...
Hetzelfde. Mijn dochter wordt volgende maand 5, mijn zoontje is net 2. Gezien mijn miskraam vertellen we het pas na een goede echo. Ook al kan t dan nog mis gaan, ik heb heel snel een dikke buik dus wachten tot 12 weken is geen optie.
Mag ik mee kletsen? Wij wilen ook graag een derde. Of het gaat lukken is nog maar de vraag want we zijn via ICSI zwanger geraakt bij beide kinderen en we hebben nog maar 2 cryo's in de vriezer. Een nieuwe behandeling willen we niet meer. Waarschijnlijk mogen we ergens in mei starten maar dat hoor ik 13 februari van de arts. (ivm keizersnede in september)
Welkom mama in love Hopelijk gaat t jullie lukken! Waren de andere twee van "verse" pogingen of ook cryo's?
onze kids komen uit 2010 en 2013 ik heb gevraagt aan de oudste wil je nog een broertje of zusje haar antw was ja.. fijn nu zei ze dus tegen oma .. mama heeft een broertje in der buik uhmmm jij weet meer dan ik ?
@lovepeet Misschien is ze wel helderziend Mijn temp was vanochtend voor derde dag op rij 36.7. Hopelijk een driefase kaartje anders heb ik weinig hoop voor deze maand Wat zijn jullie plannen vandaag?! Ik ga ff wat kleding voor kids uitzoeken dat is hoognodig. Verder boodschappen doen, huishouden the usual zeg maar.
Mijn jongste had dat een poosje geleden ook: eerst zat mijn broertje in jouw buik, maar die is dood... Zomaar uit het niks. Ze weten niet dat we bezig zijn met gezinsuitbreiding of van een miskraam (voor haar geboorte). Wel spooky soms Voor mij straks even rust als de jongste gaat slapen. Vanmiddag speelafspraak bij ons, zwemles en net na het eten tien minuten gesprek op school van de oudste. Druk dagje altijd donderdag!
mag ik hier ook meekletsen? Ben mandy, 23 jaar, 2 kinderen van 2009 en 2011. ik heb 20 januari mijn spiraal laten verwijderen en 21-28 januari ongesteld geweest. afgelopen 2-3 dagen had ik heel veel rekbaar slijm, vandaag is alles weer weg. ovu testen ook gedaan maar die bleven negatief. dus misschien geen eitje? ik heb geen flauw idee. wel heb ik geen 4 uur mijn plas opgehouden, hooguit 1-2 uur, wist niet dat je zolang moest wachten.
Ik had ook geen uren m'n plas opgehouden hoor, vergat het steeds. En mijn eisprong was heel duidelijk herkenbaar. Misschien nog wat langer doortesten?
we gaan om de dag door klussen en af en toe nog het slijm checken en verder maar afwachten. mijn banner zal dus ook niet kloppen maar ik moet zoizo 14 februari een test doen. aangezien ik een huidtest krijg voor mijn allergie 14 februari en ik dan niet zwanger mag zijn of de kans bestaat dat je zwanger bent, dan mag je dus die test niet doen. ik wil die test wel graag hebben, dus doe 14 februari een test, is die negatief kan ik gewoon de huidtest doen
Twee uur niet drinken is bij mijn weten genoeg. Kan zijn dat je net je piek gemist hebt. Stel je bent op woensdag t meest vruchtbaar, je krijgt in de avond je eisprong dan kan t zijn dat de test op maandag de piek geeft maar ook maandagavond. Als je dan net niet test merk je het niet. @anneke Kinderen zijn daar zo gevoelig voor! Zo eist een vreemd kindje mijn vriendin te vertellen dat ze een baby in haar buik had. Ze waren niet bewust bezig en geen buik te bekennen maar dat kindje bleef volhouden. Mijn vriendin toch maar getest en jawel hoor zwanger! Nog meer meiden die volgende week gaan testen? Ik weet dat ik beter tot de 14e kan wachten maar ken mezelf goed genoeg dat ik dat niet ga halen