Eisprong gehad en nu wachten maar!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Happy83, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    Gisteren heb ik waarschijnlijk mijn eisprong gehad. Heb de hele week al een kramperig gevoel maar volgens de ovu test (vrij+zat pos) heb ik deze gisteren gehad. Gisteravond nogmaals getest: Helemaal geen tweede streepje te zien. Deze middag voor de zekerheid toch maar ff geklust. Deze week zowieso om de dag geklust. Nu is het tijd om te wachten. Wie wacht er mee???

2. Lissy777

Lissy777 Lid

14 mei 2012
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wacht mee!!!! Pff spannend weer he...Hoeveelste ronde is dit voor jou? En hoe oud ben je? Ik ben 24 en dit wordt mijn 5e ronde! Laten we hopen op posi test! :)

3. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden!

Ik wacht ook mee! Doe geen ovu testen maar volgen berekeningen dit weekend mn ei dus druk aan de klus :D
    Super leuk dat jullie ook aan het wachten zijn! Succes!!

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik wacht ook mee... hier inmiddels op DPO 7.. nog een week te gaan...

5. evian1804

evian1804 Actief lid

21 jun 2012
    434
    0
    16
    Amsterdam
    Me too!!!! Ik ben 35 en we zijn bezig met ons 1e kindje. Heb vorige week een hsg onderzoek gehad en van het weekend flink geklust.. Nu 2 weken wachten!!

6. ingie1983

ingie1983 Actief lid

22 jul 2009
    252
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik wacht ook weer mee. Even een tijdje niet echt actief geschreven op zp, ivm mijn mk eind aug. Ik ben 29 en ga voor ons tweede kindje. Mijn nod is 30 okt. Spannend weer!

7. Ramona29

Ramona29 Nieuw lid

4 jan 2012
    2
    0
    0
    Den Bosch
    proberen zwanger te worden van ons 1e kindje.
    ik heb mjn eisprong ook gehad. nu wachten wachten.als ik niet zwanger ben dan volgt hsg onderzoek.

dit is ronde 14.

8. Ine

Ine Actief lid

5 dec 2006
    159
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    Ook ik wacht mee. Wij gaan voor ons 3e kindje. ben in juli gestopt. heb wel een hele onregelmatige cyclus, klussen nu ook om de dag, spannend. Veel suc6 allemaal met wachten.;)
    Voel ook vanalles constant: -vaker misselijk, branderig maagzuur.

9. biancawv

biancawv Actief lid

15 jul 2012
    222
    0
    0
    op de veluwe
    Ik kom er ook gezellig bij.
    Had vandaag een positieve ovutest eerder dan de berekening zou hem eigenlijk dinsdag pas hebben maar voel hem toch echt.
    Vannacht hadden we al geklust dus hadden we ook mooi getimed hihi.

10. Jossje123

Jossje123 Lid

10 okt 2012
    75
    0
    0
    Hoi allemaal,

allemaal in hetzelfde schuitje dus!

Dit is mijn 1e geplande ronde. Ik was al ongepland zwanger maar eindigde in MK ( curretage). Nu dus gepland bezig in ronde 1.

De gyn. kijkt even mee. Ik was er afgelopen maandag en toen zag ze een ei van 20.8 mm wat betekend dat t ieder moment kan gaan springen. De ovutest maandag testte ook positief ( zondag negatief) en dinsdag ook positief. Woensdagochtend echter niet meer. Dus zal wel dan woensdag die eisprong hebben gehad.

Aangezien ik heb geklust op za,zo,di en woe hoop ik kans te maken.

Ik voel gerommel in mn buik; beetje buikpijnachtig en beetje gevoeligere borsten; moeilijk te omschrijven.

Ik weet niet precies wanneer ik kan testen, volgens mij de 31e.
    Maar volgens mij zijn er ook tests die eerder aangeven, maar dat moet ik nog uitpluizen.of eet iemand hoe dit izt?

DI moet ik weer nr ziekenhuis ivm progesteron prikken.

Ik hoop dat we mekaar op de hoogte houden en ik hoop op positieve uitslagen hierzo!

11. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    He meiden.

Wat leuk al die reacties. Sorry dat ik zo laat reageer maar kon een paar dagen niet op internet. Wij zitten in ons tweede ronde. Ik ben 29 en heb al een dochter van 16,5 maand. Nog weekje wachten en dan weten we het. Zal proberen om pas te gaan testen als het kan, maar soms is dat wachten wel heel moeilijk
    Hoe voelen jullie je verder? Ik heb rommelende darmen. Kan me niet zo goed meer herinneren of ik dat de vorige keer ook had. Heb er anders ook wel last van, dus mag nog niet teveel hopen van mezelf

12. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hay! Leuk he dat we allemaal ongeveer gelijk lopen :D

Leuk dat jullie voor een tweede gaan! Wij zijn nu voor de eerste bezig en vind f echt super spannend maar ook onwijs leuk allemaal! Ik ben 24.

Verder had ik nog niet echt ergens last van maar vanmorgen was ik echt onwijs misselijk nadat ik ontbeten had. Nadat og een crackertje had genomen ging t wel beter dus ben erg benieuwd waar t door komt.. Vandaag verder ook erg moe maar heb het wel druk gehad dus wil eigenlijk niet echt denken dat t symptomen zijn want ben erg bang dat ik mezelf voor de gek zit houden maar ja ffies wachten nog tot ik kan testen..

Duim voor je!!

13. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Ook ik wacht met spanning :D
    Ik doe ook niet aan ovu testen, maar heb al jaren een hele regelmatige cyclus en voel ook vaak wanneer het eraan zit te komen met de eisprong! We hebben dan ook om de dag geklust.. Nu dus afwachten.. 6 nov is mijn NOD, dus ben beneiuwd!
    Ik ben 26 en we gaan voor een tweede :D

Leuk om het zo van iedereen te lezen!!!

14. cappuccino

cappuccino Niet meer actief

Hier ook op het wachtbankje.
    Ik ben 26jr en we gaan voor onze eerste spruit, dit is nu ronde 3. Als het ik het goed gevoeld heb is mijn eisprong al geweest ook al zegt mijn banner anders, maar we klussen nog volop:D

15. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    Bij mijn eerste was ik erg misselijk tot 14 weken. Ik weet alleen niet zo goed meer wanneer het begon. Volgens mij pas bij 6-7 weken. Waar ik heel erg last van had, was 's ochtends tandenpoetsen. Ik hoefde de borstel maar in mijn keel te steken of ik moest al overgeven. Maar zover zijn we nog niet.
    Ik wil ook niet te veel aan symptonen denken. Zou het ook zo kunnen zijn dat, omdat je het zo graag wilt, je op een gegeven moment denkt dat je iets voelt maar dat het je tussen de oren zit? Ach gewoon blijven wachten en wachten en wachten. Zucht was het maar volgend weekend ;)

16. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Wachten duurt lang he??? Lijk wel een klein kind, geen geduld haha!
    Ik had met mijn eerste zwangerschap pas rond 9 weken voor het eerst dat ik misselijk was. Daarvoor vrijwel geen symptomen. Alleen wat ongi pijn en steekjes in de lies..
    Ik moet nog 12 dagen wachten voor ik kan testen :S Maar goed is niet anders hihi

17. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wacht ook mee!!
    Ik ben 27 en heb al een zoontje. 31 okt is mijn nod. pffffff vind het zenuwslopend! heb er al een test tegenaan gegooid :) maar natuurlijk slaat dat helemaal nergens op. Soms denk ik dat ik gevoelige borsten heb, maar dan bedenk ik me weer dat ik het zo graag wil en het tussen mijn oren zit. kan niet wachten!!!;)

18. goudvis03

goudvis03 Niet meer actief

En hier nog eentje op de wachtbank. Ik ben 33 en zit in ronde 11.
    Hoop echt dat het raak is, er niet mee bezig zijn lukt me echt niet meer hoor.... Ik dacht dat ik vanmorgen mn eisprong voelde, maar weet niet of ik het me inbeeld hoor. Het was ook een kriebelig gevoel. Mn temp ( die ik inmiddels ook maar ben gaan bijhouden voor als we straks toch naar de dokter moeten) is nog maar 0.2 omhoog gegaan, ik hoop morgen meer! Weltrusten allemaal meiden!

19. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Ook ik zit weer op het wachtbankje. Ik ben 28 jaar en we hebben al een dochtertje van 15 maanden. Mijn cyclussen zijn vaak lang en onregelmatig. Denk dat rond 7 November mijn Nod is. Succes allemaal meiden!

20. Holadiee

Holadiee Bekend lid

4 jun 2012
    551
    141
    43
    Nederland
    Oh gezellig topic!

Ik mag ook gaan wachten (volgens mij had ik gister eisprong). Ik voel ze nogal goed namelijk.
    Ik ben 27 en we gaan voor de 1e. Zijn nu 11 maanden bezig!

Hopen op 2 streepjes voor ons allemaal!! :D

Deel Deze Pagina