Nou het onderwerp zegt genoeg. Ik zelf moet nog foto's maken. Mijn zoontje en ik gaan als boef. En mijn man als biertje hahahga
hier nog geen foto's maar de kleine en de grote man gaan als boef. Ik had t pakje voor Tim al en toen mijn t zag wilde die ook perce als boef haha... Zelf heb ik nog een piraten pak en chinese jurk liggen. Dochterlief zal gaan als heks of prinses of mega mindy of elfje hihi. Kortom, die heeft keus genoeg
ik moet ook nog een foto maken! wij gaan als politie vrouwen met 4vriendinnen hetzelfde een politie jurkje met pet en bril handboeien en zon bandje om je been (ik kom efe niet op de naam) met een pistooltje erin hihi.
hahaha ind luna we kunnen niet achterblijven he zodra we ergens een woord carneval zien zijn we erbij hahaha
Manlief en ik gaan als echte hardrockers. Manief heeft ook een afgrijselijke zwarte langharige pruik. Coupe ala new kids. Lars krijgt samen met een vriendje een vleermuis pakje aan. Horror/halloween: Vleermuis - e-Carnavalskleding# Onze praalwagen heeft als thema Kiss...Ben Saunders en Rock. Dacht dat we zo wel in het geheel passen
wij gaan niet carnavallen maar verhuizen. maar ons meisje gaat met oma wel naar de carnaval. ze heeft een superleuk bijenpakje
ik ga als flamenco danseres in zo´n mooie rode jurk! Mijn dochter gaat in vrolijk gekleurde boerenkiel .
ik zal volgende week ook es n foto maken ga als lieveheersbeestje ( beetje wijd pak ) en gooi meteen een ABBO op dit topic ! NICEE !
Haha inderdaad, hier ook een drankloze carnaval! Maaaar.. mijn super-amsterdamse-niet-carnaval-kennende-man gaat ook mee carnaval vieren.. Outfit moeten we nog zoeken.. Dus ik doe graag inspiratie op!
ohhh gaaf ! , haha die zal het wel ff gek vinden .. en vervolgens helemaal los ! hahah '' BRABANTSE NACHTEN ZIJN LANG'' padadapapa '' ZE KOMEN MAAR LANGZAAM OP GANG ''
Leuk! Mijn zoontje gaat als piraat en mijn dochter en ik gaan als ballerina. Vriendlief weet 't nog niet, die is altijd van 't laatste moment nog ff snel wat halen.
Wij gaan met 4 vriendinnen verkleed als Geisha's. Maar we gaan maar 1 dagje, langer kunnen we niet volhouden (van boven de rivieren, dus dat is dan logisch)
Hallo, ik ga als tiroler meid verkleed(heb alleen niet echt dikke t**ten),en ons mannetje gaat als boefje....
ik ga mn piratenpak weer aandoen (wel met een rok).. mijn dochtertje gaat als Bij... en mn vriend? geen idee eigenlijk nog..
Ik ga als Lady gaga en mn zoontje en man weten het nog niet...we gaan vanavond even naar de carnavals winkel
Ik ga samen met mijn schoonzusje als piraat. Wij doen er echter wel een dikke zwarte legging onder anders vind het er vrij goedkoop uitzien. De rok is ook wat langer in het echt!