Wie ook vroeg ei?

Discussion in 'Zwanger worden' started by migske, Oct 26, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. migske

migske Niet meer actief

Hallo Dames

Wij zijn nog niet bewust bezig met zwanger worden maar ik ben wel gestopt met de pil.
    Ik had de ontrekkingsbloeding die duurde 6 dagen, en op cd 7 had ik al een posi ovutest en smiley op de cb!

Nu snap ik dat het mss komt door het ontpillen? vind het iig heel raar, maar goed blij dat mijn lichaam iig werkt ;)
    Maar wie heeft dit ook gehad? Vanaf dag 8 zijn mijn testen allemaal negatief weer dus heb echt ei gehad denk ik...

Alleen nu vandaag, als kip zonder condoom:p geklust, we hadden er gewoon niet aangedacht haha dus nu ben ik eens benieuwd of er meiden zijn die net zo'n cyclus als ik hadden 1e 'niet' ronde?

oh by the way als het raak zou zijn super hoor dus niet verkeerd opvatten zou het geweldig vinden maar ik wilde eigenlijk eerst weer ontpillen hihi als het lot anders beslist dan is dat zo! :)

2. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

May 29, 2013
    1,563
    46
    48
    Mijn cyclus schommelt heel erg, maar had dit keer mn ei op cyclusdag 10/11. Vroeger dan normaal.
    Het kan natuurlijk wel dat je ei vroeg komt!

3. migske

migske Niet meer actief

Ja dat weet ik idd, ik dacht wel van huh of dit is echt ontpillen of ik ben super vruchtbaar ofzo haha, toen ik de eerste keer stopte met de pil om voor onze dochter te gaan toen had ik een cycli van ongeveer 25/26 dagen met ei op dag 13 vaak nu ben ik 6 maanden aan de pil geweest en nu ineens ei op dat 7 haha raar...bedankt iig voor je reactie! :)

4. minimuis

minimuis Fanatiek lid

Aug 17, 2007
    4,066
    5
    38
    Female
    Ik had ook altijd een vroeg ei en ben er toch zwanger mee geraakt. Ik heb zelfs weleens een ei op dag 3 gehad waar de gyn zei dit kan niet maar echo op dag 4 wees aan dat mijn ei gesprongen was. Ik had zulke korte cyclussen niet zo heel vaak gelukkig meestal tussen dag 8 en dag 10 ongeveer

5. migske

migske Niet meer actief

jeetje minimuis zie ook je onderschrift :(

Ja ik heb nu ook een ei gehad zo vroeg en volgens mij word ik al snel ongi weer....heb namelijk pms klachten al op cd 11 zucht hoop niet dat mijn cycli te extreem kort gaat worden :(

6. Coach

Coach Actief lid

Feb 8, 2014
    240
    0
    0
    België
    Komt wel vaker voor, soms moet er zelfs geklust worden in de laatste dagen van de ms...

7. minimuis

minimuis Fanatiek lid

Aug 17, 2007
    4,066
    5
    38
    Female
    Coach ik kan je vertellen dat een ei op cd 3 niet echt normaal is en het klussen in de laatste dagen van de ms is vaak omdat men lang ongesteld is dit is verteld door een fert arts.

Migske let erop dat je ei niet voor dag 8 spring als dit wel het geval word en het komt vaak voor neem dan contact op met je ha want dat is gewoon te snel. Ik zou het in de gaten houden want je bent net gestopt dus het kan zijn dat het wel weer wat langer gaat worden succes.

Hier is het afwachten wat mijn cyclus gaat doen

8. migske

migske Niet meer actief

Hoi minimuis,

Bedankt voor de tip dat zal ik zeker doen...
    Ben je ook pas net weer gestopt met ac?
    Ik zit nu op cd 12 ben echt benieuwd...ik had namelijk helemaal geen posi ovu testen meer enkel op cd 7 dus:(
    Gelukkig(naja helaas eigenlijk) sta ik onder controle voor pap2 en hpv virus en onrustige cellen dus..as 29 okt krijg ik inwendige echo etc brrrrr dus dan kan ik gelijk dit ook opgooien...

9. minimuis

minimuis Fanatiek lid

Aug 17, 2007
    4,066
    5
    38
    Female
    Ik ben 24 okt gestopt met de pil dus het is weer heel erg spannend als bij de eerste. Wij hebben er natuurlijk al een hele weg moeten gaan voor de eerste dus vandaar ook dat het wat langer heeft geduurd voor we besloten te stoppen. Ik wilde eigenlijk liever niet aan de pil maar heb al die tijd de minipil geslikt.

Jij bent net iets eerder gestopt heb je wel je ei benut want de kans dat het dan gelukt is, is dan wel aanwezig natuurlijk;)

10. migske

migske Niet meer actief

hahaha ja ik heb dus op cd 11 'geklust' dus geen idee 50/50 dan wss haha het was niet gericht iig ;)

11. Coach

Coach Actief lid

Feb 8, 2014
    240
    0
    0
    België
    Cd 3 is inderdaad erg vroeg, maar ik ken een aantal gevallen van vrouwen die op cd 7 hun eisprong hadden en hiervoor vanaf dag 5 tijdens de ms gingen vrijen.

12. migske

migske Niet meer actief

Jeetje da's ergens wel..eehmm ja ieder zijn ding zeg maar haha maar ja als het moet dan moet het!

Hier vanochtend ook weer zonder plezier gehad en het is nu cd 13 maar heb echt al het gevoel dat ik ongi moet worden, gezien mijn ovu testen lichtelijk omo zijn ga ik er maar vanuit dat mijn ei idd de 7e cd is geweest of iig de laatste dag van lh piek.

Zwanger ben ik vast niet, heb er voor mijn dochter 3x eerst ongi geweest dus in ronde 4 gelukt da's super snel iig dat zeker maar denk nu niet, ook omdat we die tijd echt iedere dag kluste en op 'schema'haha , omdat ik al pms klachten heb en dit heb ik altijd een week voor ongi altijd ook met de pil dus het kan uitkomen ;) haha mijn vent ook weer blij :p die is er nog niet klaar voor maar ja...wie zijn p**mel brand??! moet op een zwangere zitten! :p hahaha

Share This Page