Wie ook vroeg in de ziektewet?

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Suusvw, 15 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    Ja, ik ben echt super blij dat het nu zo goed gaat. Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht, zeker niet omdat ik ook nog eens een keizersnede zou krijgen.
    Op mijn werk deden ze niet moeilijk, maar ik heb nauwelijks iets gehoord van mijn directe collega's. Ik had nadat ik 4 weken thuis was een kaartje ontvangen waarop ze alle 4 iets hadden geschreven, verder nog een bloemetje van de afdeling en daarna helemaal niets meer......totdat ik dus bevallen was. Ik was zelf éénmaal voordat mijn verlof in ging nog langs geweest na het gesprek met de bedrijfsarts terwijl ik mij hondsberoerd voelde. Ik was daarom niet eerder langs geweest na die gesprekken. Ik heb mij heel rot gevoeld, omdat ik dus niets hoorde, geen belangstelling, helemaal niets. En nu ben ik eenmaal met mijn dochtertje langs geweest. Tja, ik moet over ruim 3 weken weer beginnen met werken.....helaas. Hihi, ik vermaak mij super met ons meisje.

2. Suusvw

Suusvw Actief lid

13 jun 2014
    163
    0
    0
    Jeetje wat erg zeg.. Bizar hoe sommige mensen denken. Misschien maar beter dat je daar bent weggegaan. Hoop dat de bi mee valt omdat je nu voorzorgsmaatregelen treft :)!

3. Suusvw

Suusvw Actief lid

13 jun 2014
    163
    0
    0
    Hmm klinkt niet heel positief. Hoop dat de bedrijfsarts meer begrip zal tonen volgende week. Spannend!

4. Suusvw

Suusvw Actief lid

13 jun 2014
    163
    0
    0
    Jammer dat er zo weinig medeleven is vanuit je collega's. Mijn verbazing word steeds groter als ik al die verhalen hoor, onbegrip en onwetendheid.. bizar!
    Geniet nog maar lekker van die 3 weken met je meisje :)!

5. Mireia

Mireia Actief lid

11 jan 2013
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik kamp helaas met het zelfde. Bij mn eerste zwangerschap ook. En nu weer. Ik heb een lage bloeddruk en tijdens mn zwangerschappen dus nog wat lager= moe, geen energie om op te staan. Huishouden koken etc met moeite. Mn moeder komt morgen weer helpen. Als k naar de winkel moet even duurt t n eeeuw voordat ik mezelf gefatsoeneerd gekleed heb en kind klaar heb. Ml doet vaak de boodschappen. Snap niet hoe anderen een fit happy zwangerschap doorlopen. Zij zullen andersom mij weer niet snappen. Maar goed. Ieder anders. Hopelijk komt bevalling snel nabij. Want daarna is het weer goedgekomen bij de eerste x.

6. Suusvw

Suusvw Actief lid

13 jun 2014
    163
    0
    0
    He wat vervelend Mireia! Lastig he om al die happy zwangeren te zien die werkelijk stralend nog alles voor elkaar krijgen. Maar ik begrijp dat het bij jouw eerste zwangerschap na de bevalling beter ging, daar hopen we dan maar op!

7. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Ik heb zojuist een nieuw topic aangemaakt met daarin de huidige stand van zaken...

8. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Ik werk in de catering dus veel staan en bukken en lopen maar aangezien ik nu veel last heb van mijn bekken en rug en benen ben ik sinds 13 weken 50 % in de ziektewet ik werk nu 3 uurtjes met veel zitten en dan een uurtje iets doen van opruimen .ik vind het heel moeilijk om nee te zeggen en voor me zelf op tekomen maar nu heb ik zo iets van voor mijn ukkie doe ik alles .voel me soms echt een mama tijger haha
    Liefs

9. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Doe je goed, Angel!

Deel Deze Pagina