Wie ook vruchtwaterpunctie ivm erfelijke ziekte?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Saar81, 5 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

15 nov 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hebben jullie al de uitslagen binnen van de vlokkentest?

2. mardaisy

mardaisy Niet meer actief

Wij hebben vandaag het goede nieuws mogen ontvangen dat ons kindje geen SMA heeft.

3. mardaisy

Hoe gaat het nu met je Bertje? Kunnen jullie samen steun vinden?

4. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

15 nov 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Mardaisy,

Wat een goed nieuws!!! Gefeliciteerd!! En nu lekker genieten hè!

Ik heb het echt ontzettend zwaar! Ik blijf maar gevoelens van schuld, spijt en gemis houden. Ons ventje was ook zo mooi en compleet al. Mijn verstand zegt wel dat het misschien beter was, maar mijn emotie komt daar gewoon niet in de buurt. We hebben afgelopen maandag een prachtig afscheid gehad van ons lieverdje. Maar nu is hij ineens ook echt weg.... Dit zal voor altijd een enorme leegte geven bij mij.

Weet je al wat jullie krijgen?

5. mardaisy

Ik was zo bang om wéér een kindje los te moeten laten. Je doet het uit liefde voor je kind, maar dat maakt het zeker niet minder zwaar! We zijn heel dankbaar dat we na het overlijden van ons dochtertje nu een zoontje zonder vreselijke ziekte mogen krijgen.

Ik wil je heel veel sterkte wensen. Het zal altijd een leegte blijven geven, maar jullie zoontje beschermt nu ook een prachtig gezin en daar zal hij altijd deel van uitmaken.

6. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

15 nov 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Lief dat je dat zegt! Ik hoop het. Heb het er zo moeilijk mee. Ik blijf maar huilen. Het gemis lijkt alleen maar groter te worden. Mijn zegt: als je nog een kindje wil, dan gaan we ervoor. Maar dat is het niet. Ik wil Senna en geen andere baby. Al heb ik ook wel het gevoel dat ik nog wel een keer zo'n frummeltje zou willen hebben. Maar dat zal nooit een vervanging zijn voor ons lieverdje. Wat een leegte kun je toch voelen.... Nog nooit zo verdrietig geweest in mijn leven.

Fijn dat jij nu wel mag genieten en een gezond frummeltje gaat krijgen. Geniet er maar lekker van.

7. Goedemorgen

Goedemorgen Actief lid

5 jun 2014
    232
    0
    16
    NULL
    NULL
    Super Mardaisy!!!! Gefeliciteerd! Ben heel blij voor je!

@Bertje.. Heel veel sterkte. Verschrikkelijk moet het zijn :(

Deel Deze Pagina