hey meiden vanwege de crach heb ik m maar even opnieuw geopend. De meiden die ik kon vinden heb ik ook meteen als vriendje toegevoegd... ik heb mjanne, zip, en enas kunnen vinden. ik hoop dat jullie dit topic terug kunnen vinden... liefs
haha ben zo maar bang dat ik de enig echt zp verslaafde ben van ons topic haha... nou morgen ochtend ben ik er weer, hopelijk kan iedereen het topic dan terug vinden... slaap lekker
Hey... Weer gevonden.... Gelukkig maar... Nu nog hopen dat de rest ons ook weer kan vinden... Hoe is het met jou? Heb je al een test gedaan?
ik ga NU een kv 2v5 doen ik heb een aantal al een vrienden verzoek gestuurd, dan kunnen ze via mij t topic terug vinden
ik moet ook officieel tot zondag wachten. Heb dinsdag getest met kv voor 5euro. Was negatief wel een heel licht wit/grijs streepje maar dat is de indrooglijn denk ik was ook te vroeg haha. En nu heb ik vanmorgen getest en nu staat er echt een rosig streepje wel nog licht maar echt wel te zien. Dus spannend hier pffff heb net een baan na 6 jaar sinds volgende week zou me baas leuk vinden!
ook weer een heeeel licht streepje (k ben natuurlijk ook erg vroeg) vanmiddag verwacht ik sensi test testen...
Ik ook! Wel rosig van kleur die van jou ook? ik had bij me meisje ook 1 week vantevoren al een positieve test dus aan de ene kant denk ik dat het wel raak is. Ook omdat ie van de week negatief was maar aan de andere kant weet ik het dus niet omdat je ook wel andere verhalen de laatste tijd hoort van de KV voor 5euro.
whahah ik merk het! Ik wil wel een foto maken maar me digi is stuk. Misschien lukt het met de cam zal ff kijken!
Welkom jongmoedertje! Cilla: JAAAA super! Ik ga ontzettend voor je duimen! Waar is de rest eigenlijk?
ja hij is roze en net zo breed als de teststrip! ik had gisteren ook een licht posi test (twijfelde ik of alleen ik het streepje zag )en die was van zwanger en kids dus geloof het al wel eigenlijk probeer manlief te bellen maar krijg m niet te pakken
IK WIL FOTO'S ZIEN!!!! Hallo Jongmoedertje... Welkom! Nou meiden... Jullie weten hoe licht mijn eerste test was... Dus dat kan een heel goed teken zijn meiden!!!
spannend heb ff geprobeerd met de cam, maar dat is zo onduidelijk dat je het niet ziet. Zal zondag of maandag nog een test doen als die dan nog duidelijker is kan ik hem vast wel laten zien via de cam!