wie ook wachten tot zondag???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Cilla24, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    mjanne: zou wel leuk zijn als die ovu testen bij jou ook positief gaan worden. Dan kun je al een beetje hoop hebben:)
    Hoe is het nu met je dochtertje?
    Dat is mooi, maar goed dat je dan gemaild hebt inderdaad.

2. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    mariaatje: Ben er je nu wat geruster op dan? En het klopt wel dat er vanalles verandert daarbinnen, en dat voel je!

Zip: wat doe je voor werk? Zijn inderdaad veel uren acher elkaar dan. Blijft mooi zo'n echo he! :)

Sterre: spannend bij jullie, hoop op heel goed nieuws voor jullie!

3. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    1 november al!!!! das niet eerlijk ik wil ook!!!
    ik weet eerlijk gezegd niet echt wanneer we t gaan vertellen, manlief is volgens mij nog niet helemaal aan het idee gewend (hij had niet verwacht dat het ronde 1 raak zou zijn).
    Ben wel wat misselijk in de ochtend en in de avond maar niet tot spugen zeg maar.

@jong moedertje echt balen meid, laat dan de duivels maar komen en op naar de volgende ronde! hou je ons wel op de hoogte?

Hier echt een zware nacht gehad! jayden was vanaf 0345 wakker en de hele tijd aan het huilen tot ik om half 5 op t idee kwam om m een fles thee te geven toen ging ie weer slapen.
    straks maar ff samen tukkie doen.

4. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    @sterre hoop idd op goed nieuws!!!!!!!!!!

5. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    Heide: WAUW dat is al heel erg snel zeg!! 1 nov!
    Krijg je dan ook een echo? of is dat te vroeg nog?
    Cilla: Het is natuurlijk helemaal super eerste ronde zwanger, dat je man er nog ff aan moet wennen is dan wel begrijpelijk...
    De mannen van 2 van mijn vriendinnen konden het pas na de echo bergijpen dat het echt waar was (was voor de de eerste).

6. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik heb m nu denk ik zover dat we t as zondag aan onze moeders gaan vertellen :D

7. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey wat leuk meid!!! Kun je lekker met je moeder over je zwangerschap kletsen!!! Dat is natuurlijk wel zo leuk!!!

8. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Cilla: ja, snel al he :$. Krijg meteen een echo als het goed is. De vorige keer ook meteen met 7 weken gehad :D
    Ik ben met vlagen ineens kotsmisselijk, maar hoef ook niet te spugen. Ach misschien vallen we nu dan eerst een beetje af;), voor we weer bijkomen.
    Heeft Jayden ergens last van dan? Of misschien hangt het wel in de lucht... wij zijn ook alweer een paar nachten een nachtfles aan het doen. Na de melk slaapt ze dan gelukkig wel weer.

Zondag al, leuk hoor. Met het nieuwe shirt ;).

9. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Vinden de nog niet zwangeren onder ons het niet vervelend als we over zwanger zijn kletsen? Anders aub zeggen hoor, kan het me namelijk ook wel voorstellen!

10. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    Neeeeee gewoon doorkletsen hoor!!!
    Ook al is niet iedereen zwanger ;).. wij genieten op afstand een beetje mee ... als jullie wel allemaal mooie echo fotos laten zien:)!!

En jullie komen nu met klachten en kwaaltjes.. als we dan straks allemaal zwanger mogen zijn, dan zijn jullie ervaring deskundigen:p!!

11. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    lief dat je er zo over denkt!
    @heide ik denk dat t een beetje komt omdat ie verkouden is.. maar hij is altijd al een slechte slaper geweest, hij slaapt max 11 uur per dag incl de nacht! en das dan als we geluk hebben haha

12. liebrando

liebrando Niet meer actief

neeeeeeee gewoon lekker doorkletsen hoor ik zweef wel mee op jullie wolken haha.......

Ja het is hier even flink balen maar goed het is niet anders, kan er niks aan veranderen. Maar ik zou wel willen dat die duivels eens doorkwamen want dan weet ik ook weer hoe en wat!

Pff nou hier nog een met zware nacht. Me zoontje is al 3 dagen ziek steeds koorts, sinds vanmorgen overgeven, buikpijn en hangerig. Hij slaapt ook echt niet lekker die ziel.....Hoop dat de zieke kindjes maar snel weer beter worden!!

13. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Sterre: lief van je! Dan kletsen we gezellig door ;)

Jong moedertje: hoop ok dat je snel duidelijk krijgt en verder kunt! Dit is echt balen zo..
    Ook al een ziekeling, arm ding!

Cilla: 11 per dag maar, dat slaapt Nienke in een nacht :$.
    Slaapt hij overdag ook wel dan?

Nienke is ook al weken verkouden, is ook zo'n raar weer buiten he ;).
    Nu had ze ook nog haar oogjes ontstoken, dus toch maar even naar de ha geweest. Kuurtje gekregen dat helpt meestal sneller.

14. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    hallo!
    cilla; als ze anders blijven liggen...kom maar op met die testen...kijken of het bij mij ook zo werkt...;)
    Mariaatje; nee niet in Eindhoven...wel in brabant...;)
    heide en andere zwangeren; gewoon doorkletsen hoor, gezellig!!! kunnen wij over een tijdje gezellig meekletsen...
    mama's van zieke en verkouden kindjes...; zielig he... hier gelukkig nog geen last van (afkloppen)... ons meisje slaapt ruim 13 uur 's nachts (als ik niet hoef te werken) van 19.30 tot 8.30 of later...of tenminste dan ligt ze in bed en dat vind ze heerlijk... overdag ligt ze zo'n 2,5 uur op bed maar slaapt ze korter... ze vind het heerlijk om gewoon wat met haar knuffeltje te liggen...denk ik...;)
    Zip; weet nog niet wanneer ik ga testen... heb wel wat later eisprong gehad dan volgens banner...(denk ik...) dus tja... wanneer zal ik 'beginnen'...;)... kijk wel hoelang ik nog kan wachten...:p
    Ik voel natuurlijk vanalles...haha...
    ga effe wat doen in huis...heb ik echt helemaal geen zin in...

15. Enas

Enas Actief lid

4 mrt 2010
    386
    0
    0
    Nijverdal
    Hier ook iemand die wel meezweeft op andermans wolk! :D Vind het juist prachtig om te lezen allemaal. Ik kan toch weinig anders doen dan wachten op mijn ei. ;) Ik denk wel dat ie er aan komt, hij was net iets donkerder dan gister, maar nog wel negatief volgens mij.

Wat ik me wel afvraag...als je test positief is, heb je dan je eisprong of komt hij er dan heel snel aan? Stel ik test s'morgens positief..man is werken en je kan niet eerder klussen dan +/- 20.00 uur, ben je dan te laat?

16. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    dan komt ie er volgens mij snel aan... kijk eens op: Sensitest ovulatie-calculator. Ovulatie berekenen. Eisprong berekenen. Wanneer kan ik zwanger worden | Sensitest of
    Biologische klok - Predictor
    al schelen die 2 dagen qua vruchtbaarste dag... dus wordt je eigenlijk ook niet veel wijzer van...:(
    maar goed, om de dag klussen en als ie morgen echt positief is een keertje extra?!?! ;) ... zo hebben wij het gedaan... nou ja, ik... manlief stemde gewillig in,hihi...
    bij de eerste hebben we er helemaal niet zo over nagedacht en telde ik meteen aan... als het deze ronde niet raak is ga ik me voornemen wat minder hier te komen kijken/reageren... merk dat ik er super veel mee bezig ben... maar goed, dat kan over een week alweer anders zijn...of over een uur...;)

17. Enas

Enas Actief lid

4 mrt 2010
    386
    0
    0
    Nijverdal
    Ja dat gevoel herken ik wel...hoe meer dat je er mee bezig bent, hoe meer teleurgesteld je ook bent wanneer het weer niet raak is. Maar dit wordt onze eerste echte ronde, wanneer ik over een paar maandjes nog niet zwanger ben, dan trek ik me ook een beetje terug.

18. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    tja, en veel 'verwachten' ook een beetje dat je weer een tweede wilt dus dan wordt vaak gekeken op een feestje wat je drinkt... maandag vroegen vriendinnen nog wat ik eigenlijk gedronken had op mijn eigen verjaardag... bessen 7-up hoezo?!?!?! (en een paar cassis...:p;)) oh, gewoon... zomaar... jaja...

*effe frustratie hoor...nu huis poetsen, met meisje naar fysio (zenuwen?!?!) en dan ben ik vanavond weer vrolijk...*

19. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    wat ik begrepen heb, zodra je lh piek hebt dus een posi ovu test springt je ei binnen 12 tot 24 uur.
    dus heb je nog wel tijd om te wachten op je man... even in de mood te komen.... en een stevige wip te maken :D

ff wat anders ik heb net de bevestigingsbrief gehad van me vk.. daar zit een folder bij over de nekplooimeting gaan jullie dat doen???
    ik weet zeker dat ik dan de zwangerschap niet af zou breken maar t is wel prettig als je t weet van te voren zodat je alvast maatregelen kan nemen ( mits de afwijking niet zo erg is dat me kindje als een plantje moet leven).

En mjanne ik loop nu met hond en kind naar de brievenbus!!!

20. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    hier trouwens ook hor bij jayden helemaal niet veel mee bezig geweest, als ik veel slijm had en we hadden zin hadden we extra sex.... verder niks bijzonders eraan gedaan 3e ronde raak.

nu van te voren al heel erg mee bezig en godzijdank eerste ronde raak anders had ik aandelen genomen bij ovu en zwa. testen:D

maar ik duim echt voor jullie dat t snel raak zal zijn lijkt me zooooo gaaf met ze alle zwanger!

Deel Deze Pagina