wie ook wachten tot zondag???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Cilla24, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    nou meiden ik ga nog ff snel de strijk wegwerken en dan werken van 5 tot 11 en dan morgen werken van 11 tot 7 en vrijdag vrij...
    Dan moet ik de hobby kamer verder leeghalen zodat manlief aan jayden z'n muckbed kan beginen!
    kijk morgen ochtend hier nog wel ff hoe t met jullei staat..

doei doei

2. Enas

Enas Actief lid

4 mrt 2010
    386
    0
    0
    Nijverdal
    Werk ze cilla!

Wij gaan hier voor een 3e..en niemand weet dat, gelukkig! Dus daar heb ik geen last van.

Ga ff het hoofdje van de jongste weer behandelen...ROTbeesten :x

3. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    Cilla: werkse...
    Enas: wat eenrot beesten lijkt.. gelukkig heb ik daar (nog) geen ervaring mee..

Het is wel heel herkenbaar dat de niet zwangeren zeggen dat als het eerst niet lukt om dan ff terug te trekken...
    Als ik ff 1 a 2 dagen niet op zp kijk (vaak in het weekend) ben ik er echt minder mee bezig.. nu voel ik overal steekjes en krampjes..

4. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    Oh ja... wel leuk om te lezen dat meerderen niet aan de omgeving hebben verteld om bezig te zijn voor een baby!
    Ik voel me wel eens schuldig tegenover mn moeder dat ze niet weet dat ik graag een kleine wil..
    Des te groter is de verrassing natuurlijk als het mag lukken en het mn ouders zelf kan vertellen!

5. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Enas: Heeft ze weer opnieuw luizen? Brengt zoveel werk met zich mee he :(

6. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
  7. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mijn man vond de vorige testen niet duidelijk genoeg, dus beseft het nog niet zo.
    Dus vanmiddag maar nog een test gedaan, en ik geloof dat deze niet duidelijker kan :D.
    De teststreep was er eerder dan de controle streep:D

Ik heb me weer aangemeld bij MvM, alleen zag ik dat je vanaf de 7 weken flessen mag vullen hmm... weet niet of we het dan al verteld hebben :(.
    De vorige keer hebben we het met 5 weken verteld, dus toen had ik dit niet...

8. Enas

Enas Actief lid

4 mrt 2010
    386
    0
    0
    Nijverdal
    Heide; je bent zwanger van een tweeling :D:p
    Is wel een erg positieve test hoor voor 4 weken...genieten meis!! :D

Ja, ze heeft weeeeer luizen, wordt er gek van..heb net 10 cm van d'r haar afgeknipt :$

9. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    Hier is het zonnetje weer gaan schijnen... bij de fysio viel het mee, leuke meid... maar ook nog niet klaar mee...dus dat is minder... dochtertje beweegt haar handje minder goed, misschien door knobbeltje in haar handje wat al eens weggehaald is maar weer terugkomt, zal daarom ook niet gaan kruipen...ach dan gaan we meteen lopen... volgende week weer terugkomen...
    Hier weet ook alleen mijn zus echt dat we een tweede willen... dadelijk voor de 'verrassing' wel leuk...

Heide; super joh!!! zo'n positieve test!!! Met hoeveel weken wil je het gaan vertellen?!
    Enas; wat vervelend die luizen... succes met bestrijden...
    Sterre; inderdaad, effe niet kijken en ik ben er minder mee bezig... maar kom toch telkens weer terug he...;)
    Cilla; thanks! en werkse...

Morgen naar prenatal, vriendin vertelde dat ze verschillende dasjes/mutsen etc hebben... voor ons meisje heb ik bij de hema een roze/rood geruit jasje gekocht met wat blauw erin en ik wil in die kleur blauw de das etc hebben... moet dus nog op zoek...of iemand die kan breien...haha... mijn collega had zich al bijna aangeboden, dus komt vast goed...

10. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    Hallo allen:

Ja ben echt een stuk geruster nu. Bedacht me vandaag ineens: misschien zit die broek wel te strak. Dus de hele dag rond gereden met bovenste knoop en rits half open.
    En misschien ook wel omdat ik nu weet dat ik me niet druk hoef te maken, en...... veel minder last!:)
    Dus binnenkort mijn camouflage broek maar even laten aanpassen met wat elastieken band... Hihi... :):):)

Ik zie dat veel van jullie (ondanks dat ze al een positieve test hebben gehad) nog wat vaker testen.
    Is dit om zeker te weten dat het nog goed zit? Of zoek je dan een bevestiging voor jezelf?
    Ik heb altijd begrepen dat je lichaam echt alleen HCG aanmaakt als je zwanger bent, dus zoiets als een "valse" test bestaat niet...
    Toch?? :(

11. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    Fijn dat je er geruster op bent...
    Vaker testen... ik heb bij de eerste twee testen gedaan... en allebei positief... mocht het fout gaan (wat natuurlijk niet gaat gebeuren bij jullie :)) dan blijft er toch hcg in je urine zitten dus blijft de test ook positief... en tja, waarom nog meer testen, voor de leuk?!?! Ik deed dat ook niet hoor... maar wie weet eind volgende week...test na test na test na test na test na test...;)...haha...

12. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @Mjanne: Die pendel voor oktober gaat uitkomen, ik voel het... (aan mijn water hihi...)
    Nee zonder gekheid, ik zit echt heel hard voor alle "nog-net-niet-zwangeren" te duimen!
    Dan zou het een groot hormonenfestival worden hierzo! Hihi...
    Gezellig, huilen, lachen, snikken, proesten...

Over huilen gesproken, ik heb zaterdag een uitvaart...
    Ben benieuwd hoe ik daarop ga reageren... :(

13. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Enas: haha een tweeling, heeft mijn man een tijd geleden wel gedroomd dus wie weet ;)

Mjanne: er zijn wel meer kindjes die het kruipen overslaan toch? Gaat ze gewoon gelijk lopen. Hoe oud was ze ook alweer? :)

Vaker testen: bij mijn eerste zwangerschap deed ik dit vaker om het zelf te gaan geloven :).
    Nu bij deze zwangerschap geloof ik het wel al, maar mijn man geloofde het nog niet ;).
    Maar nu test ik ook niet meer hoor!

Vanmiddag toevallig ook bij prenatal mutsjes gepast, hadden wel leuke, maar erg veel roze en paars.

14. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mariaatje:uitvaart van iemand die dicht bij je stond? Is nooit leuk he..

15. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Heide: Iemand uit mijn Volleybalteam. 46 jaar oud.... Stomme kanker ook. Ze stond niet heel dichtbij maar het grijpt me heel erg aan. Ze heeft ook 2 kinderen. En nu met die hormonen... pfft... :$

16. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mariaatje: he bah, zo jong. Is zo oneerlijk he en dan denken aan die kinderen..:( Succes zaterdag. Misschien kun je aan je babytje denken als het je te zwaar wordt?

17. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Ben er weer vandoor, tot morgen! Truste!

18. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    Heide: Thanks. Zo zie je maar leven en dood liggen heel dicht bij elkaar. Geniet van alle kleine (;)) dingen en geniet. Het kan zo voorbij zijn.

Ik ga ook naar bed, vriendlief en ik zijn vandaag 9 jaar samen. Hij heeft me op 2 september op vakantie ten huwelijk gevraagd, maar door de zwangerschap hebben we dat maar even op de achtergrond geschoven... Er zijn zo veel dingen om gelukkig mee te zijn, en soms is er dan zo'n schaduw. Zo vermoeiend...8)
    Truste dames.... X

19. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    mariaatje gecondoleerd..:(

en ik test alleen om me testen op te maken hihi en vind t leuk om te zien dat de testen steeds donkerder worden al zijn ze nu erg donker dat je bijna het verschil niet meer ziet hihi

@heide een tweeling zou wel leuk zijn haha lijkt mij ook wel wat!

@enas echt balen he die luizjes, miss een kindje in de klas die er niet zo goed tegen behandeld wordt evt in overleg met de school alle kinderen uit de klas op school een x behandelen?

nou meiden ik ga een tukkie doen!

20. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    goedemorgen allemaal!!
    iemand nog wat leuks beleefd??

Deel Deze Pagina