wie ook wachten tot zondag???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Cilla24, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    JAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

OH WAT BEN IK BLIJ!!!!!!!!!

Gelukkig de operatie is geslaagd, er zijn zaad cellen, mijn weekend kan niet meer kapot...
    Hoewel het nog niets zegt over de kwaliteit..pfff

Het was een lastig karwei.. normaal is er 90% kans op doorgang.. bij ons 5 - 15 %..
    De sterilisatie is door een soort van slager gedaan, het was een ramp daarbinnen in.. 1 bal was helemaal hard en 0% kans op zaad, de andere bal was ook bijna helemaal hard, behalve aan de achterkant... die bal hebben ze gedraaid en de zaadleider rechtstreeks op de bal gezet, dat verkleint de kans nog meer...
    Dus het was zooo spannend, had deze week ook weer flink lopen roken... maar nu maar weer gaan stoppen...

Bedrijfsuitje was wel leuk maar niet echt super gezellig.. allemaal vreemden en veel mensen kennen elkaar wel en die gaan kliekjes vormen, lastig om er tussen te komen...

jongmoedertje: helaas geen ervaring mee om je ervover te kunnen vertellen, nog steeds geen ongie dus??

Oh ik had net wel heel veel witte afscheiding, nog ooit eerder gehad..
    hahahahaha lekker details he, tussen de pompoenen recepten door!

Ik heb weekend, en ga zo blij het weekend in. Morgen mijn vriendin bezoek die net is bevallen (alweer 3 weken terug, zoontje is van 770 gram naar 1200 gram gegaan, hij doet het zo goed)....

Pompoen recept: google recept pompoenesoep, heerlijk!!

Mariaatje: elk huisje heeft echt waar zijn kruisje.. laat ze lullen (hoe moeilijk dat soms ook is) en geniet van de mensen die wel dol op je zijn!

2. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    oohh sorry, ik ben zo aan het stuiteren dat ik nog niet op iedereen heb gereageerd... sorry...

Maar bedankt voor het duimen in ieder geval... het heeft geholpen op deze vruchtbare topic!!!!

3. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    Zip.... waar hang je uit??? gaat het wel goed????

4. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Mjanne: daar heb ik wel eens van gehoord ja, gelukkig doet het niet echt pijn dus. Maar vervelend blijft het natuurlijk wel..

Mariaatje:Zeker mag je hier lekker spuien! Vervelende situatie probeer gewoon te genieten saampjes! Misschien draaien ze wel eenbeetje bij nu ze het goede nieuws horen?
    Zit je broek al wat strakker? Ik heb ook het idee dat mijn broek 's avonds wat losser mag.. maar leek me nog zo vroeg.
    De vorige keer had ik dat in december pas??

Jongmoedertje: geen idee wat dat kan zijn eigenlijk?? Vreemd!

5. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    Krijgt hij nu ook nog onderzoek over de kwaliteit?! Of moet je nu eerst een paar maanden proberen?!?! Hopelijk natuurlijk niet nodig en is het 'gewoon' deze maand raak!!!
    Maar super gefeliciteerd!!! Helemaal super!!! Snap dat je helemaal blij het weekend in gaat!!! Effe stoppen met roken, en voor jullie zelf een feestje bouwen!!!

6. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Sterre: WAUW, wat goed!! Ben heel blij voor jullie, het is dus wél mogelijk!:D
    En veel afscheiding kan een goed teken zijn hoor! Wil je niet gek maken hoor..

7. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    Heb je het nu over die knobbeltjes?!?! Ken je iemand die dat heeft?! Weet je hoe dat verloopt?! Het komt heel weinig voor... in het Radboud (nijmegen) hadden ze er nog nooit van gehoord en de fysio ook niet... dus alle info is welkom...

8. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Vanavond was mijn zus op visite toen MvM me belde om een afspraak te maken :). Ik snel naar boven haha! Ben blij als we niet meer zo stiekem hoeven te doen :p!

9. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    mjanne: ja dat bedoel ik, nou ja, ik ken niemand persoonlijk of zo hoor. Maar ik heb op tv eens een documentaire erover gezien.
    Is er via internet niets over te vinden?

10. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    Hier ook elke ochtend best veel afscheiding (volgens mij heb ik dat anders nooit...), verder door de dag heen niet... Heide, maak ons maar lekker gek... ;) ik ga ook bijna geloven dat het een goed teken is...:p

11. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Ik ben er weer vandoor, ga nog even relaxen en dan zzzzzzzzzzzzzz

12. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    Heide; wanneer ging jij het ook alweer vertellen, dit weekend??! sorry als je dat al verteld hebt...:)
    Minimaal wat je erover kan vinden... kalkafzetting, wat dat inhoudt, maar niet wat dat kan gaan doen in de toekomst en ook het advies gehad om niet teveel te gaan googlen want dan kom je weer allerlei minder leuke dingen tegen, en het valt best mee... tenminste als je het vergelijkt met die info op sites...komt goed hoor, alleen soms weer wat meer zorgen en meer mee bezig...

ik ga lekker effe in bad...

13. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    Mjanne: het is denk ik ook wel waar dat je niet teveel op internet moet gaan zoeken.. Soms staan daar van die spookverhalen... Mn vriend durfde zich eerst niet te laten operen, wat hij allemaal las over narcose, niet normaal.. en een ruggeprik wilde hij ook niet want hij had gelezen dat je daar verlamd door kon raken... Na een gesprek met de arts bleek dat die ruggeprik zo laag wordt gegeven dat je niet verlamd kan raken.. en toch voor narcoes gekozen, dat is tegenwoordig zo goed dat je nauwelijks meer misselijk wordt.

Heeft je dochter ook pijn aan dr hand?
    hmm lekker i nbad, ik ben jaloers.. we hebben de douche verbouwd en het bad er uit en nu 2 inloopdouches... niet mijn idee.....

Ik denk dat wij voorlopig eerst maar zo blijven klussen, en later een extra onderzoek laten doe op kwaliteit, ik weet niet of dat zomaar mag....

Ik ga nog ff stukje hond uitlaten en heerlijk slapen...

14. Enas

Enas Actief lid

4 mrt 2010
    386
    0
    0
    Nijverdal
    Oooooh wil zo graag ff reageren, maar heb echt geen tijd. Ze zijn hier bezig met de nieuwe website aan het bouwen :(

Maar moet ff kwijt dat ik een dilemma heb...heb net de 2e ovutest van vandaag gedaan, en is bijna positief..Met bijna bedoel ik: hij was positief, maar na 15 minuten trekt ie weer iets weg :( Op de bijsluiter staat, als hij positief is moet je na 24 uur maar binnen 48 uur gemeenschap hebben. Dussss vanavond niet?? Ik heb zo'n gevoel dat als ik het niet doe, ik een kans heb verpest. Dacht dat die dingen zekerheid moesten geven...naja...ff tegenovergestelde dus. Denk dat we het maar gewoon doen..niet geschoten is altijd mis, toch? :p

Morgen kom ik uitgebreid op jullie reageren ladies...sorry voor het ego-berichtje! ;)

15. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    enas dan doe je toch gewoon EN EN dus een xtje extra seks, weet je zeker dat je niet overgeslagen hebt....
    Sterre gefeliciteerd met het goede sperma van je lief! hopelijk is het snel raak nu!

heide mn moeder heeft ook een stukje bot wat als een bultje uitsteekt op dr hand, ik zal vanmiddag s vragen wat dat is.

enne owja t is zeker zondag gaan we aan onze mama's vertellen dat we er een ukkie bijkrijgen

16. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mjanne: Nee, wij willen het na onze eerste echo 1 nov pas vertellen. Lijkt wel eeuwig te duren nu, haha ;)

Enas: een keertje vaker klussen kan geen kwaad toch?

Cilla: leuk zeg, jij hebt een heel leuk weekend voor de boeg dus!:D
    Ohhh ik ben jaloers ;)

17. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    wacht je met je ouders ook tot de 1e echo???
    volgens mij vermoed me moeder wat... ik heb een opgezette buik op t moment (darmpjes denk) en gister keek ze er iets langer naar dan de bedoeling was :D

met jayden had ik vroeg al een zwangerschapsbuikje vk zei toen ook dat mn bm 3 weken voorliep, als ik dat nu weer heb zal die buik nog eerder zichtbaar zijn ben ik bang... wij vertellen het de rest van de mensen ook pas na de 1e echo trouwens (evengoed vroeg 8 weken)

18. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Cilla: ja na de echo mag de hele wereld het pas weten :D.

Vorige keer hebben we het met 5/6 weken verteld aan iedereen en toen kregen we vaak het commentaar: Oh maar dat is nog pril :x!
    Daar heb ik nu geen zin meer in ;).

19. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    wij hebben het de vorige keer hetzelfde gedaan als nu... mama's eerder en de rest na de eerste echo, maar snap wel dat als je de vorige x zoveel commentaar hebt gekregen dat je nu wacht.
    Wel lekker dast je nu dan zo vroeg een echo hebt hoef te niet te lang op je tanden te bijten hihi

20. Enas

Enas Actief lid

4 mrt 2010
    386
    0
    0
    Nijverdal
    Wij hebben het toen ook vrij vroeg verteld, en kregen ook reacties van: "oooh er kan nog van alles gebeuren" :$ Daarom is het de bedoeling om bij een evt. volgende zw.schap het pas na 3 maanden te vertellen.

Wat betreft gister...de gyn. zei de vorige keer dat het wél kwaad kon om elke dag of vaker te klussen. Het zaad zou geen tijd hebben om weer op kwaliteit te komen, dus gaat de man aanzienlijk minder kwaliteit geven, en daardoor is er minder kans om zwanger te raken. ;)

Maar we hebben zeker wel geklust gister, en de komende 3 dagen gaan we dat ook doen :) We zien het wel. Ik ga straks eerst ff een ovu-testje er tegenaan gooien.

Deel Deze Pagina