ja ik geloof dat er dan wat minder zaadjes in t kwakkie zitten , maar ja je hebt er maar 1 nodig toch? ik vind dat van die stomme reacties van o dan kan er nog van alles misgaan! ja natuurlijk kan dat , maar dat kan ook met 38 weken of wanneer dan ook! (natuurlijk niet te hopen) en buiten dat blijft t je eigen keus toch??
Nou inderdaad, dat is helemaal waar. Ik trek me er ook niets van aan. Toch zouden we dit keer wachten tot 3 maanden, maar dat is niet omdat het voor de tijd mis zou kunnen gaan...we willen er gewoon eerst zelf van genieten
YEAHHH heb net een ovu-testje gedaan..en VET positief! Ben zo blij als een klein kind! Ik was bang dat ik geen eisprong had... (wordt nog wat als ik twee vette strepen op een zw.test zie ) Nahja..laten we hopen dat die er ook snel zijn...ik weet in iedergeval wat wij gaan doen vandaag en morgen
Hallo, vorige keer hebben wij na 6 weken ouders/zussen verteld en week daarna goeie vrienden... En na 10 weken (met kerst) de rest... had begin januari de echo, maar kon echt niet meer wachten hoor... Deze keer ook gewoon weer zoiets... mocht het onverhoopt misgaan vind ik het fijn als mensen die dicht bij me staan het wel weten... en nu al met 8 weken echo, dus dat is ook wel fijn! Mijn moeder had het 2 jaar geleden nog helemaal niet verwacht bij mij, was wel helemaal blij, kei leuk! Nu 'verwacht' ze het wel meer denk ik... Enas; Super!!! succes vandaag en morgen! tja, dat om de dag klussen, of elke dag... de meningen daarover zijn verdeeld volgens mij... wij deden om de dag en dan bijv. do.avond, za.ochtend, zo.avond... (1,5 dag zeg maar...) tja...wat is het beste?!?!? Sterre; 2 inloopdouches nog wel... toemaar... wij 1 bad en 1 douchecabine...heerlijk!!! Wat betreft het handje van mijn dochter; het is niet echt bot...,voelt hard aan de buitenkant maar is 'zacht' van binnen, ik heb regelmatig een bultje op mijn hand maar dat is een ganglionbult, dat is bij Floor niet... Net al heerlijke pompoensoep gemaakt en nu nog effe de was wegwerken... tot vanavond... Heerlijk languit op de bank The Voice kijken...
Enas: inderdaad zulk soort reacties kregen wij ook, alsof we nog niet blij mochten zijn :x Ik vind het héél knap als je kunt wachten tot de 12 weken met vertellen! Ik heb nu al steeds het idee dat ik over alles na moet denken voor ik iets kan zeggen, bang dat ik me verlul.. Ik ben dan ook blij dat ik tegen jullie wel gewoon kan praten JAA, een ei! Gelukkig! Hoeven jullie je niet te vervelen Mjanne: Dat klopt wel dat ze een tweede kindje eerder verwachten, ik krijg vanaf dat Nienke 1 is al de vraag of er nog geen tweede komt. Vind dat altijd zo onbeschoft! Leuke naam trouwens Floor! Hadden wij ook op ons lijstje . The voice vind ik ook zo leuk, hier ook dus! Dekentje erbij, heerlijk!
Ben net even met mijn moeder de stad in geweest, heb zo het idee dat ze iets doorheeft.. De vorige keer had ze het ook aan mij gemerkt?? Ze kent me gewoon te goed Pakt ze bij de hema zo'n baby pakje vast, ik al extra gezegd dat Nienke dat niet meer past..haha
Oh ik gisteren zelf bijna...was met zusje in de prenatal en was kamertje voor onze floor aan het 'uitzoeken'.... oh, heb je die dan al bijna nodig ?!?! eh, nee joh, maar voor over een tijdje als de zolder af is... kan toch vast kijken... ... erg grappig... nienke vind ik ook erg leuk, maar vond manlief volgens mij minder... meisjesnaam hebben we alweer (denken we...) en jongensnaam wil ik houden van de vorige keer, manlief weet het nog niet... Floor wisten we al heel lang... tja, wilde eigenlijk anoniem blijven hier...... maar ach heel de tijd; ons meisje en mijn dochtertje is ook zo saai... en floor is gewoon een mooie naam, dus...... dan maar minder anoniem... ik mag hopen dat als iemand mij herkent dat ik dat dan ook wel hoor... zou ik zelf wel doen...
Mjanne: Wij hebben ook nog een lijstje met namen van de vorige keer (dus wie weet ), maar zijn er nu nog helemaal niet zo mee bezig eigenlijk. De vorige keer hadden we de namen al voor de eerste echo geloof ik ! Ach komt wel weer! Nienke zit hier heel hard een vis na te doen bij het zien van jouw avatar haha!! ze zegt nooit vis, maar doet hem dan na
hihi was net ff in de stad met mama om stof te halen voor me nieuwe kerstjurk, zegt ze heb je t patroon niet mee??? kan ik ff kijken haha nee ik laat m zondag wel ff zien t is natuurlijk een patroon in positie maat en kom ik een vriendin tegen zegt ze: en jullie ook al voor de 2e? nou we doen rustig aan haha. en ik wil vanavond ook met een dekentje op de bank the voice kijken maar ik moet paardrijden in die vieze regen! t is niet eerlijk
hey meiden... ik heb net alles bij gelezen maar ben echt dood moe en heb geen energie om te reageren op alles... Ga ik morgen doen! Maar ik lees wel nog met jullie mee hoor!!! Ik hoop dat ik the voice ga halen vanavond... Dat ik niet van te voren al royaal in slaap val...
Cilla: haha leuk inderdaad! Zip: Hoe is het met je? Dat slapen heb ik ook altijd last van haha, meestal zie ik het einde niet
pfff heb me in me paardrijbroek gewurmt!! ik heb t gevoel alsof me darmen nu tot aan me nek zitten haha... nog 4 weken dan vertel ik t aan me tante en denk dat ik dan ook maar stop met rijden.. @zip... ja je lichaam is hard bezig een kindje te knutselen, neem lekker je rust en val maar lekker in slaap hor
@cilla; ga jij nog paardrijden? Onze huisarts heeft dat ten strengste afgeraden Daarom hebben we nu een ander meisje op het paardrijden, net zolang totdat mijn zusje bevallen is.
Sollllly Heb weer eens niet goed gelezen... Ik lees nu dat je ook wilt stoppen. Ik heb niets gezegd..
haha mijn ha zei de vorige x dat ik moet rijden zolang het prettig voelt eraf vallen kan tot 12 weken ook geen kwaad alleen wel uitkijken voor de hoeven, maar was t niet jouw zusje met een 2-ling? dan lijkt t me wel dat je eerder moet stoppen
nou meiden ik heb maar niet gereden het regent hier zo hard dat ik op die open vlakte met al dat wind geen hand voor ogen zag.. er was ook verder niemand aan het rijden, en dat risico ga ik toch maar niet nemen. dus zo lekker op de bank met the voice en een dekentje
Ben druk bij gelezen hoor! Enas veel klus plezier!! Cilla: ja met dit weer mis ik het rijden niet!!! Maar als je er 1 keer op zit geniet je vast, zolang je nog rijden kan... Morgen ga ik uitgebreider reageren hoor!! Ooh hoe was de pompoensoep???
neej greys kijk ik niet haha me baas wel die heeft t er ook altiijd over ik ga ff lekker pinda's eten, manlief ligt al in coma (wie is er hier zwanger ) en dan hondje uitlaten en op tuk. zit trouwens aan tafel met laptopje voor me snufferd, dus kan wel gewoon reageren
Snel ff bijlezen in de pauze van the voice Idd mijn zusje is zwanger van een 2-ling. Ik heb mijn miljoenen vriendjes al mogen ontvangen Ooooh wat erg hahaha...mijn man zei direct "wanneer mag ik weer?!" We hebben er zo'n lol van..dat is het belangrijkste he??