Hey meiden.... Ik ben nog wakker... Wat een wonder... Hihi binnendringende vriendjes.... goed gekeurde vriendjes na herstel operatie.... Pompoensoep... Paarden... stoffenmarkten... Wat zijn we toch een heerlijk kletscubje... Ik heb vanmiddag een wiegje opgehaald... gekocht via MP... Erg schattig... En zo klein... Belde bijna huilend mijn moeder op om te vertellen dat er over een tijd gewoon een klein hummetje in dat kleine wiegje ligt... Ahhh zo schattig... Ik kan nu al niet meer wachten.... Worden jullie ook zo ongeduldig?
haha jij valt onder het kopje zwangere muts haha, maar lief zo'n wiegje foto???? en nee nog niet ongeduldig ik ga deze keer voor de 42 weken
Hahaha oh val ik daar onder... hahaha.... Hmmm tja 42 weken kan het ook goed duren.... hmm ik hoop stiekem dat mijn geduld niet zo erg op de proef wordt gesteld... Maar goed voor een gezond hummeltje heb ik dat natuurlijk wel over!!!! Ik ga morgen even een hoeslakentje en een lakentje kopen voor in het wiegje... Dan zal ik een foto maken...
en dekentje !!! dan staat het meteen af haha of wil je die echt in het roze of blauw??? ik ga zo lekker naar me bedje ff een baby slaapje maken ik heb vandaag babyolie gekocht voor me angelsound zodat ik vanaf een week of 8 kan gaan zoeken naar het hartje haha ik val ook onder de zwangere mutsen
Ik wil OOOOOOOKKKK!!! Kan écht genieten van jullie babypraat..super! Hopelijk kan ik over 2 weken met jullie meepraten! Leuk een wiegje, aangekleed en al! Mijn zusje had voor haar 12 weken ook al een compleet twins-slaapkamer..helemaal af! Nu verveelt ze zich omdat ze niets anders kan doen dan wachten..haha. Ze is vandaag nog voor controle geweest, de dokter dacht dat ze over ongeveer 10 weken kwamen. Pppfff kan me nog zo herinneren dat we op haar bed zaten te kijken naar de test die positief werd..snik. We hadden net zo goed tweeling kunnen zijn, zo close. Ik ben echt in een maffe bui vandaag..de kids snappen niets meer van me. Had symbolisch 10 eieren gekookt vandaag (doe ik anders nooit, want ze lusten dat niet ) Heb mijn man verplicht om ze alle 10 op te eten en daarna de vriendjes te verwelkomen. Onze oudste dochter is gevlucht naar mijn zusje om daar te logeren "want mama doet zo gek vandaag".
Sorry...zit weer ff te spuien over van alles en niets..maar zou graag van jullie willen horen, wat jullie nou leuk vinden op een forum..(aangezien de site en het forum behoorlijk opschieten). Misschien brengen jullie mij nog op leuke ideeen. Over het algemeen is het een behoorlijk groot forum, over alles wat met het gezin te maken heeft, zoals zwanger worden, zwangerschap, kids, huwelijk, werk enz. Dussss wat vinden jullie nou leuk?
zoooo... the voice is afgelopen... nu kijkt manlief topgear... switchen we effe van laptop/tv... lekker stel zijn wij... verder kan ik niet over veel programma's meepraten want volg alleen gtst als ik thuis ben... en verder vind ik bones wel oke... misschien ook een onderwerp voor je site Enas; TV...?!!? Eh, heeft dat iets met gezin te maken... ach, kan veel bij horen toch?! pompoensoep is goed gelukt, maar is voor morgen... na het volleyballen nog iets gezonds eten he... en de rest van de pompoen had in een hartige taart verwerkt... Floor vond het lekker, ik ook... maar manlief iets minder... achja... Je man heeft toch niet echt 10 eieren opgegeten?!?! Snap dat je dochter gaat lopen...... dadelijk je man ook nog... of jijzelf, van de lucht...haha! wow al een wiegje... wij hebben bij de eerste geen wiegje gehad... en het lelikant is nog gevuld... ligt nu een heel lief meisje in te slapen... op haar buikje met haar hoofd tegen de bovenkant aan...haha, alsof ze duidelijk wil maken, pap, mam, ik word te groot voor dit bed, ik stoot mijn hoofd en ik wil dus een ander bed... zorg maar dat er een nieuwe baby in dit bedje kan... oke dan, als jij dat wilt... Goed, genoeg gekletst... de MAMA is binnen dus ga effe lekker lezen... En voor daarna...trusten...
@ Sterre: Wat een goed bericht, dat moet toch een hele opluchting zijn! @ Enas: Succes vandaag! @ Zip: Oh wat leuk dat wiegje!! Zo schattig! Leuk dat je nu al zo emotioneel kan worden van al die kleine dingen he? Kom net bij het volleyballen (dames NL tegen Cuba) vandaan. Het werden 5 sets, op zo'n hard stoeltje, bolle rug. Oh mijn buik deed echt zeer. Nog ff een Big mac gescoord en toen maar vlug de broek half open, mhhh... Dit gaat wel erg snel zo!! :S Truste!
Ha, heb jullie na de crash niet meer kunnen vinden maar jullie (we) zijn een clubje geworden haha kan ik me mooi weer aansluiten, want ik kan volgende week zondag gaan testen lekker toepasselijk in de titel!!! Hoe is het met jullie allemaal heide en cilla lekker zwanger zie ik super! Gefeliciteerd! Jongmoedertje; nog in onzekerheid?! Zip; al eerste echo gehad, wow! Sterre, Mjanne, Enas effe afwachten nog zie ik net als ik nou ik klets weer effe mee als dat mag trouwens effe wordt hopelijk wat langer als ik jullie niet weer kwijt raak, zal er een abonnementje op aanleggen Tot snel!
Heeey Flower...welcome back! Ook op het wachtbankje dus...zelf zit ik nu in de vruchtbare periode, dus het worden voor mij nog 2 lange weken wachten! Maar ik duim met je mee
hey flower welkom back!! en enas hebben de eieren geholpen?? wat ik leuk vind aan een forum?? ik moet wel zeggen nu ik zwanger ben kan ik vaak maar aan 1 ding denken maar ga me best ff doen.. nou zo en zo een chat, en dan ook ondergedeeld in cathegorien, bv tv, koken, kinderen, geld, doe het zelf, en hobby. je kan er een evenementen kalender op plaatsen met alle leuke dingen die er in NL/be te doen zijn (ik weet niet of je je op nl wilt richten of ook op belgie). miss een deel met lekkkere recepten. miss kan je met wat webwinkels afspreken dt je hun link op je site zet en dat je dan met een code op jouw site bv 5% korting krijgt op aankopen uit die winkel. en een lijst met waar dingen in de aanbieding zijn ofzow?? ik spui maar ff wat, ik moet vanmiddag werken en daar denk ik wel ff verder na en dan kom ik het vanavond wel ff vertelllen..
Cilla: dat is geluk bij ongeluk , lekker toch nog the voice kunnen zien zo! Ik doe mee met de 42 weken! (dan zit er tenminste 3 weken tussen de verjaardagen ) Sterre: nee grey's kijk ik niet, maar hoor er wel vaker verhalen over op mijn werk. Misschien toch maar eens kijken Enas: haha, dat komt wel goed met jullie ! Zip: lief he zo'n wiegje! Ik had dat toen ook, kon echt staan dromen op de babykamer.. En nu ben ik juist blij dat het nog 9 maanden duurt , moeten nog een nieuwe slaapkamer maken voor Nienke. Maar het mag wel al héél snel 1 nov zijn!
Enas: Ik hoop ook dat je snel mee kan praten!! Haha, het is nog geen pasen hoor Cilla barst van de goede ideeen voor je site! Misschien ook iets per regio? Flower: hey je bent er weer! Dankje! En voo rjou is het nu ook spannend he!
@heide met die slaapkamer zit ik ook haha als ik 2 weken overtijd ga zit er een maand tussen de verjaardagen.... ik zit nog even te twijfelen wanneer ik jayden naar zn nieuwe kamer wil. ik had m m voor zn verjaardag willen geven maar dan is de tijd erg kort om van jayden zn oude kamertje een "nieuwe"baby kamer te maken... hoe ga jij dat doen????
Goedemorgen, wat zijn jullie alweer lekker druk! Flower welcome back! Jongmoedertje: waar ben je? hoe gaat het? Zip: veel plezier met shoppen, wij wachten om de foto te kunnen bewonderen.... Mjanne: wanneer ga je testen? al voor je nod? of kan je braaf afwachten? Cilla: wat heb je orginele ideeen voor een website... Helaas ben ik niet zo'n crea-bea... Nou ik ga verdere met huispoetsen...pfffff niet mijn hobby maar het hoort erbij!
@ Flower: Welkom terug! Goedemorgen dames, ik heb echt schandalig uitgeslapen zoals je ziet. De hond zit met zijn pootjes over elkaar, dus ga maar even lopen! Fijn weekend allemaal. Grtz
Cilla: Ik denk dat wij voor Nienke al eerder een nieuwe kamer maken en de babykamer wilde ik eigenlijk niet zoveel aan veranderen. Is eigenlijk allemaal nog nieuw . Alleen lijkt Nienke me nog zo inimieni in een groot bed , dus moeten we even bekijken. Ze kijgt dan ook een veel grotere kamer dan ze nu heeft. Sterre: poets ze! Mariaatje: heerlijk toch! Ben jaloers wou dat ik dat nog eens kon. Bij Nienke gaat standaard de wekker om half 7... Ik ben vanalles op aan het ruimen hier, morgen is er rommelmarkt bij mijn ouders in de straat, dus een goede rede om eens uit te mesten! Kunnen we van het geld weer nieuwe dingen kopen
hoi meiden daar was ik weer eens. Nou heb vanmorgen ook nog getest en weer negatief dus ik ga er nu gewoon vanuit dat ik niet zwanger ben Maar ik blijf hier wel gezellig mee lezen en kletsen hoor, zweef wel mee op jullie mooie wolkjes!! Wel hoop ik dat me ongi eens een keer gaat komen want daar word ik wel moe van. Me cyclus is nog nooit zo lang geweest. Ja bij me meisje had ik de eerste keer na de pil een cyclus van 54 dagen pffffff.....maar dit keer al eerder gestopt met de pil en toen werd ik gewoon netjes ongi na 28 dagen. Maar goed duimen jullie mee dat mijn rode duivels snel komen??? Zal even bijlezen want jullie hebben weer aardig wat verteld haha......
@cilla; bedankt voor het meedenken! Het motto is; slim gezin..laat je inspireren. Ik had zoiets in gedachten dat mensen elkaar kunnen helpen om het meeste voordeel uit dingen te halen, zowel financieel als advies over het gezinsleven. Maar dat is ontzettend breed. Die links ed gaan er zeker komen, maar pas iets later. Ik ga je adviezen zeker gebruiken! @heide; je slaat de spijker op zijn kop! Het lijkt hier wel pasen hoor haha..hij is er al flauw van. @zip; veel plezier met shoppen! @sterre; succes met poetsen...helaas hoort er dat ook bij. @jongmoedertje; jammer dat de test negatief was. Maar ik denk dat het nog vervelender is dat je niet weet waar je aan toe bent.