Idd op dit moment vind ik het veel vervelender om niet te weten hoe me cyclus nou loopt en waneer me ongi eindelijk eens doorzet. Tuurlijk is het ook balen dat de test negatief is maar goed het was ook maar een lucky shot geweest als het echt positief was geweest. Dus daar kan ik me makkelijker bij neerleggen maar het feit dat ik nu niet weet waneer me ongi eens komt vind ik wel zwaar balen!
jongmoedertje: kan me helemaal voorstellen dat je nou wel eens verder wil. Hoelang is je cyclus nu dan al? Hoop dat de duivels snel komen! Dus jullie gaan voor een vierde spruit? Petje af hoor , hoe oud zijn je andere kinderen?
@ Heide: Ja, die lange nachten zullen over een maand of 8 ook wel afgelopen zijn denk ik. Dus we nemen het er nog maar even van. Moet sowieso dagelijks om 5.15 op, dus 6.30 is voor mij al uitslapen! Succes met puinruimen, kan nog best een lekker centje opleveren toch? @ Jongmoedertje: jeetje meid, dat is echt ongelooflijk balen! Eigenlijk weet je ondanks die negatieve test nog niet waar je aan toe bent. Pas als de duivels er zijn weet je het zeker lijkt me! Succes! Net uitvaart gehad... Oh wat verschrikkelijk, de 2 kinderen hebben gesproken, en moesten toen iedereen afscheid nam zo huilen. 8 en 10 jaar oud, schokschouderend, pipse gezichtjes, echt verschrikkelijk...
euh me cyclus is nu 35 dagen normaal 25 dagen. Dus 10 dagen langer nu al (ik weet het sommige hebben veel langere maar ik nooit dus 10 dagen is voor mij al heel veel!). Is me ook nog nooit gebeurd buitenom me meisje dan. Ben de hele dag al strontmisselijk zeg bleghh....Kan ook niks ruiken of eten. Pff hoop dat dat snel weer over is. Me mannetje zei al met goede hoop "zou je dan toch zwanger zijn??" ik zei nou reken er maar niet op anders hadde de testen het wel aangegeven. Weet niet wat het is maar ben dus niet lekker vandaag. Me buik voelt ook zo raar en krampachtig aan. Pff als het een teken van me duivels is laat ze dan alsjeblieft snel komen!!! Nou ja gaan voor een 4e. Ik wil heeeeeel graag een 4e maar ik durf ook weer niet. Nou hadden wij toevallig sex een paar uur voor me eisprong (tenminste dat denk ik) aangezien die andere er ook zomaar waren en ik me echt heel raar voelde dacht ik echt dat het wel eens raak kon wezen. Maar goed heb me dus vergist neem ik aan. Maareuh ja we zijn er nog niet helemaal overuit eigenlijk. Me hart zegt ja maar me verstand zegt nee dus ik loop in dubio helaas. Mijn kids zijn nov 2 jaar, dec 4 jaar, dec 6 jaar....Ach ja het is een drukte maar wel een hele gezellige drukte! Zou niet meer zonder ze kunnen hoor.
Oh jakkes meis, wat verschrikkelijk om dat te moeten zien, dat gaat je echt door merg en been heen! Sterkte meis!
@ jongmoedertje: Dank je wel! Zo meteen ook nog een verjaadag, hoe tegenstrijdig kan het zijn! Fijne avond allemaal! Liefs
echt verschrikkelijk van die kindertjes!!! @enas, ik heb nog een (naar mijn idee) briljant idee, een gedeelte voor vrouwen hoe ze zelf kleine klusjes aan de auto kunnen doen en dingen in en om het huis (dus de dingen waar je normaal een man voor vraagt) evt met bijsprong van een automonteur en klusjes/timmerman. @jongmoedertje cker balen, heb je de ha al gebeld miss dat ze je ongi kunnen opwekken (als je 100% zeker niet zwanger bent) nou meiden ik ga ff met jayden douchen ben er straks nog wel ffies
Ha meiden, Mariaatje; verschrikkelijk zeg... sterkte... Jongmoedertje; wat balen... die geur en smaak zou je inderdaad kunnen denken dat dat een goed teken is... maar die negatieve testen... je hoort het wel eens meer, maar snap dat je je hoop daar niet op wilt vestigen... hopelijk komen of die duivels dan snel of toch nog een positieve test... heb je ovutesten gedaan of voel je je eisprong altijd goed??! Flower; welkom terug! Flower/Enas/Sterre; vinden jullie het moeilijk om te wachten met testen?!?! Hier gaat het nog wel... misschien morgen maar een ovutestje van Cilla proberen...... maar verder gaat het wel hoor...haha... En dan wacht ik netjes tot donderdag... want volgens mij is dat al redelijk vroeg als ik me eisprong pas 10 okt had... dus tja...we zien wel... Verder ook nog weinig tekenen, voor zover dat al kan... Mocht ik zwanger zijn, dan 3/4 weken voor Floor haar verjaardag uitgerekend... dus die nieuwe kamer is dan beetje vroeg verjaardagskado... ... eerst de zolder maar eens gaan verbouwen... pfff wachten nog op 1 prijs... Vanavond lekker op de bank... net flink gevolleyd...en gewonnen!!!
ik voel me ovu altijd goed. Heb dan enorme pijn in me zij en verlies veel slijm. Ja als je mijn klachten zou horen zou je denken oh zou het. Maar goed die testen die negatief blijven dan denk ik nee het zal wel niet. Zou leuk zijn als het wel zo was maar me hoop staat daar niet meer op. Ga er maar vanuit dat ik ongi ga worden, alleen waneer???????
@mjanne donderdag is dan 11 dagen na je ovu??? zou moeten kunen toch enne gefeliciteerd met de overwinning ik ben nu aan het strijken... manlief is op verjaardag bieel kids bij zn neefje en daar is het altijd een hoop lawaai en veel jongeren die boven zitten dus lekker thuis met jayden. morgen aan onze mama's het blijde nieuws vertellen
whaha zie nu pas dat er woorden door elkaar zijn gaan staan... gaat ook niet tegelijk he strijken en zp-en
sjonge jonge, aan de strijk op zaterdagavond... dat doe ik je niet na... ik strijk sowieso niet zoveel......woordvolgorde/lettervolgorde?!?! wat moet ik van het woord bieel maken!?!? Ik ga denk ik ook donderdag beginnen met testen... gaan we tegelijk testen mjanne...wie weet... toch wel spannend hoor... denk al vanalles te voelen natuurlijk... rare steekjes onderin mijn buik, hier en daar een puistje, soms lijkt het of ik nodig naar de wc moet en dan ga ik en denk ik...nou moest ik hier nou bijna voor gaan rennen...haha... ik vind vriendlief stinken als hij bier op heeft... (onee, dat vind ik altijd...) Tja, ben er eigenlijk best positief over gestemd... hopelijk klopt dat voorgevoel... dinsdag uiteten, wel of geen carpaccio/gerookte zalm/medium biefstukje?!?!? rij zelf, dus spa blauw valt niet op... de rest wel ben ik bang...lastiglastig... Sterre en Enas; wanneer beginnen jullie met testen?!
leuk trouwens dat ik weer mee mag kletsen... zoals jullie zien heb ik maar helemaal een nieuw account... 15 oktober geregistreerd/3 berichten...haha, daar zal snel verandering in komen... flower2 was nog over, dus ik dacht, das niet zo moeilijk na mijn vorige naam... nou, genoeg flauwe klets...... ik ga slapen...trusten...
ja ik laat het zeker weten!! ik ben zelf ook wel heel benieuwd hoe ze reageren Ik moet vandaag ook nog me auto maken zooooo geen zin in! het kreng maakt ergens sluiting en trekt dus iedere x me accu leeg ik kan alleen niet vinden waar ie sluiting maakt, ik denk dat t met vocht te maken heeft... maar ja eerst moet de accu maar onder de lader want hij is met startkabels ook niet te starten en hij staat nu nog bij me werk t is dat ik smoorverliefd ben op die auto anders was ie weggegaan. Wat gaan jullie allemaal vandaag doen???
Mariaatje: oh wat afschuwelijk ja, arme kinderen . JOngmoedertje: Misschien een beetje ziekjes? Hoe voel je je vandaag? Mjanne: en? al een ovutest gedaan? Cilla: vandaag is dé dag he! Héél veel plezier en laat ons weten hoe ze reageerden he . Eind van de week wordt het hiet weer spannend leuk!! Duim voot jullie meiden! Flower: ben heel benieuwd of je voorgevoel het goed heeft!! Ennuh, ik zou toch maar geen risico nemen met eten nu even... maar dat is aan jou natuurlijk Cilla: Sow jij bent wel handig met auto's zeg! Doe ik je niet na!
Hey Cilla! Ik zie nu pas dat je een nieuwe banner hebt. Nu lopen we weer wel gelijk , 21 Juni geeft ie nu aan?
ja had vraag gesteld bij de vk hier, omdat mn cyclus maar 26 dagen was (ei op cd 12) of ik dan 2 dagen erbij op moest tellen ... en ja dat moest en zo handig ben ik niet met auto's dan zou t kreng wel rijden *snik*
Hey meid... Dat is wel flink balen zeg! Nou dan ga ik voor je duimen dat je snel ongi mag worden... Dan kun je aan een nieuwe ronde beginnen en ben je hopelijk snel zwanger!!!
Jeetje wat heftig!!! En dan zit je daar zwanger te zijn... Wat ligt leven en dood dan toch dicht bij elkaar he... Nou hopelijk heb je vandaag een leuke dag voor de boeg... Even aan iets anders denken...