wie ook wachten tot zondag???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Cilla24, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
  2. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    heide, wow! wat een mooie foto, leuk!!!
    enas, mooie letters, loopt je zaakje lekker!? nog 5 daagjes, spannend... duim met je mee!
    mariaatje, klinkt leuk met die letters... had je nog een grote lege muur!?

hier nog steeds rommelen... heb straks zelf ook effe een momentje gehad dat ik er helemaal klaar mee was... Floor is eigenlijk kei lief, maar als ze nu effe niet meteen doet wat ik zeg heb ik zo´n kort lontje... germ meiske... dus effe ruzie met haar gemaakt... maar ze heeft het me vergeven want toen ik boodschappen ging doen wilde ze heeeeel graag met mij mee... dat ging niet door dus boos op papa... maar toen ze naar bed moest kwam ik net thuis dus toch rustig gaan slapen... En ik ben er wel klaar mee dat iedereen belt, smst, etc... ik weet ook wel dat het lang duurt... allemaal lief bedoelt, maar wat schiet ik er mee op!?!?!?!?!?!? waaaaahhhhhhh...

Oke, nu gaat het wel weer... wel weer wat voorweeen nu, maar denk niet dat het door gaat zetten...
    Morgen om 21.18uur is het volle maan, dus denk dat ik dan aan de gang ga en dus 11-11-11 ga bevallen... (anders ben ik zaterdag denk ik heel chagrijnig...;)) En ik heb vrijdagmiddag om 15.00uur een voetzonereflexmassage, om te kijken of dat het misschien op gang kan brengen... uurtje ontspannen en hoop dat het helpt als het nog nodig is... en dat het dan een beetje opschiet, want zaterdag is mijn zus jarig...dus liever dan niet...;)

3. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    ben trouwens ook gisteren de slijmprop verloren... (vanochtend ook nog een beetje...)
    maar lees ook overal dat dat niets wil zeggen qua wanneer je gaat bevallen... bij floor trouwens ook zaterdag verloren en ze is ma op di-nacht geboren... haha, dan zou ik ook morgenavond aan de gang gaan en vrijdagochtend bevallen... moet denk ik echt zo zijn.....
    waaaah, wat een tegenvaller als er vrijdagavond nog niet gebeurd is....

4. Enas

Enas Actief lid

4 mrt 2010
    386
    0
    0
    Nijverdal
    Wauwwww Heide, wat een prachtige foto!!

Mjanne; ooohhh ik snap je gevoel zo verschrikkelijk goed! Je weet dat iedereen het goed bedoeld, maar je kunt er niets mee. Je wordt er alleen maar gefrustreerd door….vanuit het oosten toch nog een hart onder de riem voor jou, en ik hoop dat je snel je prachtige baby’tje in je armen mag houden!

5. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Heide: Wat je maybe eens zou kunnen proberen, zijn van die pakjes aangelengde melk. 200 cc per pakje, 2 pakjes voor 1.69 (tenminste, Nutrilon 1 dan) die hebben ze volgens mij bij de Kruidvat ook in Nutrilon Forte. Dan kun je het een dag of 2 proberen, zonder dat je inderdaad een heel pak hoeft te kopen. Bedankt voor de tip btw, ik had daar nog niet over nagedacht. Ze zijn gewoon alweer 5 maanden, die “baby’s” van ons!! Ongelooflijk zo snel…
    Ik heb een muur waar ik iets totaals anders op wil. Hangen nu nog 2 oerlelijke schilderijen, die gaan dus morgen weg, gaatjes dichtsmeren en schilderen maar!!! Ik vind ze echt geweldig, dit idee is “gejat” van een website (net als de babykamer, hihi!) onder het motto: “Beter goed gejat dan slecht verzonnen”… maar ik vind het heel erg gaaf. Ben blij dat ik een creatieve Enas achter me heb staan!! Nou alleen nog nieuwe gordijnen aan het einde van het jaar, en Bas hoort mij niet meer zeuren…:D

Heide: DIE FOTO IS GEWELDIG!!!! Dat is er echt zo een die je heel groot op canvas af laat drukken en een mooi plekje geeft in je woonkamer, wow, wat gaaf zeg!! Lotte’s ogen nog steeds blauw? Toch zie je al dat ze veel op elkaar lijken vind ik.
    @ Mjanne: Sorry als ik je zo frustreer! :) Maar ik ben gewoon zo razend nieuwsgierig naar wat jullie voor een knap ding op de wereld gaan zetten. Ik zal er over ophouden, weet in elk geval dat ik aan je denk!
    Hihi, arme Floor… Die moet ook gewoon een beetje haar draai vinden, en wennen aan de nieuwe situatie natuurlijk. Geniet er samen nog maar even van.
    Kun je die slijmprop ook van te voren verliezen? Wat apart, bij mij kwam ie pas toen mijn vliezen braken, en dat was na 9 uur weeën…;)

6. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    #3266 Mariaatje, 10 nov 2011
    Laatst bewerkt: 10 nov 2011
    Hoi dames,

Pfft, alweer 2 nachten 4.30 een voeding hier... Ik begrijp niks van mijn kindje??:(

Ik ben de Domperidon aan het afbouwen en flink aan het kolven. De ene keer denk ik: "Ik kap ermee, en aan de kv" en het andere moment word ik emotioneel als ik denk dat ik Mick kv moet gaan geven... Pfft, hormonen... Anyway, de kogel is door de kerk, ik blijf voorlopig bv geven.
    Merk alleen wel dat de bv terugloopt zonder de domperidon, dus dat wordt de komende dagen véél kolven, ach het is voor een goed doel...;)
    Aangezien ik ook alweer 4 weken gestopt ben met roken, is het ook wel handig om nog even door te voeden, kom ik tenminste niet zo heel veel aan...:D

7. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mjanne: kan me heel goed voorstellen dat je die reacties van anderen zat bent, je kunt er niets mee.. en een kort lontje nu is héél begrijpelijk hoor! Oke dan toch 11-11-11, wordt vast een echt feestnummer dan :D!
    Ik ben zelf ook met de carnaval geboren en er gaat geen carnaval voorbj zonder mij ;), dus dat beloofd wat.

Mariaatje: bedankt voor de tip, ik ga morgen eens kijken bij de kruidvat! Ja? Vind je ze op elkaar lijken, ik zie dat zelf niet zo goed.
    Lotte inderdaad blauwe ogen nog steeds en volgens mij wordt ze een blondie:).
    Oh..julie ook weer aan de nachtvoeding.. balen is dat he!
    Ik vind het superknap dat je nog steeds bv geeft hoor! Mick boft maar dat het nog steeds zo goed gaat, en als die medicijnen helpen prima toch?
    En ook al zolang gestopt met roken?? RESPECT hoor!:)

Dankjullie wel voor de complimenten over de foto!!! Ben zelf ook supertrots op mijn meisje!!

(Hm..koken en computeren tegelijk...is niet zo'n goed idee..;))

8. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Nog net geluk..eten is klaar voor vanavond. Nu even een boterhammetje eten en Lotte flesje geven en dan mag ik weer gaan werken.
    Tot morgen!

Enne Mjanne: succes he vanavond!!;):p

9. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    Jullie frustreren me niet hoor!!! Bij jullie kan ik lekker effe klagen... (nouja, dat doe ik gewoon... :p) Tegen anderen doe ik net of het allemaal wel mee valt (en ach, dat valt het ook wel... maar toch...) en dat ik best nog een weekje kan wachten... Mam en mijn zusje zagen vanmorgen ook wel dat ik het nu wel zat ben... tja, die kennen me ook wel heel goed natuurlijk...
    Vandaag toch maar aan de ananas gegaan... lekker, gezond en wie weet doet het iets...

Heide, is inderdaad een slimme tip van Mariaatje, ik zou het ook eens proberen... maar die rijstebloem werkt dus niet!? of geef je die niet!? :) (volgens mij heb ik dit al eens gevraagd...)
    Ik ben niet zo goed in te zien of kindjes op elkaar lijken, of op wie ze lijken... maar dat het een super mooie foto is, is wel zeker!
    En leuk, straks met de kindjes de kroeg in met de carnaval... en anders blijven ze bij papa thuis, want die houdt er niet zo van...

Mariaatje, die domperidon, waarom ben je die aan het afbouwen, is dat eigenlijk niet goed om lang te gebruiken!? Tja, ik vond het bij Floor ook erg moeilijk om te stoppen met bv... maar ja, was echt te weinig op een gegeven moment en had nog nooit van domperidon gehoord... Gelukkig komt er bij ons waarschijnlijk ook nog wel een derde, anders zou ik het qua zwangerschap al moeilijk vinden denk ik... (haha, lekker dubbel, ben het helemaal beu, maar toch dat zwanger zijn heeft ook wel weer iets... 41 weken is gewoon wel genoeg...)
    Goed joh, gestopt met roken!!! Hou vol!!!
    Die slijmprop, tja, was bij Floor ook en als ik zo op internet lees is het niet heeeeel raar... dus we wachten maar weer af...
    Rommelt weer lekker nu...

Enas, thanks!! Hoest met je pukkeltjes!? Hopelijk nog meer positieve klachten voor jou de komende dagen...

Nou, ga toch maar weer stofzuigen... en effe taart bakken ofzo, hopelijk kan het geboortetaart worden en anders, tja, toch wel lekker...

xx

10. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Heide: Hihi, fijn dat je nog net op tijd bij je eten was! Ja ik vind ze echt op elkaar lijken, het gezichtje en de stand van de ogen.
    Heb je nou ook lekker weekend?

@ Mjanne:Nou, vandaag is de dag dan he? :D Bij ons mag je altijd klagen. Op een gegeven moment ben je ook zo nieuwsgierig! Kom je de nachten nog een beetje door? En is je medicatie nog aangeslagen, en is het hoesten over? Fijne dag vandaag.

Ik ben gisteren naar mijn ouders gereden, en met Mick en Wammes een nachtje blijven logeren. We gaan zo naar de stad, even nieuwe laarzen scoren, want laarzen bij de Bristol kopen (ja dom ik weet het) ze waren binnen 6 maanden naar de hel. Dus nu maar even goed geld uitgeven, mijn moeder heeft nog wat kleren nodig, dus ik denk dat het een uur dagje gaat worden.;) Fijne dag meiden.

11. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mjanne: geeft niet hoor, ik onthoud ook niet altijd alles. Nee, rijstebloem hebben we wel geprobeerd, maar hielp niks. Lijkt er zelfst korter door te slapen. (was bij nienke ook al zo, gekke kindjes heb ik eigenlijk toch ;):D)

Mariaatje: jaa, héérlijk weekend. Dat is dan wel weer het voordeel van aan het werk zijn, je geniet extra van je vrije dagen!
    Voor jou komt het nu ook dichtbij he? :(
    Wat leuk dat je altijd bij je ouders kan logeren samen met Mick, lijkt me wel gezellig even bij papa en mama weer thuis :).
    Wij wonen maar een paar honderd meter van mijn ouders af, dus doen dat ook nooit..;)
    Shopze lekker!! Vind Mick shoppen trouwens oook leuk of blijft die thuis?
    Lotte vind winkelen maar niks helaas... misschien komt het nog..Nienke shopt wel ontzettend graag gelukkig :)

12. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    helaas... 11-11-11 gaat rustig voorbij en ik ben niet bevallen...
    vanmorgen 3 kwartier aan de CTG gelegen en echo gemaakt, kindje maakt het prima en nog voldoende vruchtwater.
    Maandag weer naar VK, dinsdag nogmaals CTG en echo en anders donderdag inleiden... (woensdag hadden ze geen tijd... ivm scholing...)
    Vandaag ook nog voetreflexmassage gehad, net wel hoop gerommel en wat voorweeen weg mogen zuchten, maar het zet niet echt door, dus verwacht maar niets van de nacht...
    Als er maandag nog niets is dan bel ik de masseur nog een keer want dan zou ze wel een gaatje vrijmaken ma of di...
    Ben nu vooral heel erg moe en mijn best aan het doen om The Voice af te kunnen kijken... Morgenvroeg met Floor en zus/neefjes naar leuke binnenspeeltuin en dan kom ik morgenmiddag uitgebreider terug om te kijken wat jullie meegemaakt hebben... maar dan weten jullie dat ik nog steeds rond en gezond ben...

13. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    hey allemaal!!
    ik leeswel altijd mee hor! maar heb niet altijd tijdom te reageren sorry!
    mjanne balen joh dat je uk zich niet ff wilt uitrekken en de wereld bekijken :(
    ik begrijp een klein beetje hoe je je voelt met jayden was ik 3 dgn overtijd en werd helemaal gek gebeld!! maar klaag maar lekker hiero!!

hier zijn de pakjes kant enklare voeding er helaas uitgehaald, vond het erg makkelijk als reserve voeding maar ja...
    we geven nu bijna geen kv meer, siënna drinkt nog 1x 150+5 en 1x 180+6+3rb en dan nog 2x bv en de rest eet en drinkt ze andere dingen..zo schattig ze vind een tuit bekertje lekker beetje diksap en smullen maar.
    ik ga vanaf maandag proberen echt vast fruit te geven (heb ik met jayden ook gedaan google maar s op rapley methode)
    dan kunnen we snel van de potjes af.
    ik ben trouwens super te spreken over die methode! miss willen jullie t ook proberen,jayden at met 1 jaar zelf een appel zonder dat ik m schilde of sneed en met 1,5 jaar at ie keurig met mes en vork :D

vanavond wezen sint maarten (voor wie dat niet kent met een lampion langsde deuren liedje zingen en dan een snoepje krijgen)
    was zooooo leuk!!! jayden song heel netjes ik was bang dat ie dicht zou slaan maar nee keurig sintemaarte mik mak vader is een dikzak mama een dunnetje ... HOEPPIE!!??
    dus een tas vol snoep is het resultaat..
    zo genoeg opschepperij over jayden ;) moet af en toe ff

omdat de sportschool toch niet zo lekker gaat als ik wil (veel last van oude knie blessure waardoor ik niet meer bij de politie kon werken :() dus de wii fit gekocht en dat is echt helemaal zuper leuk!!!!!!!!! net weer een uurtje bezig geweest en heb echt t idee dat t werkt was helemaal aan t zweten!

mjanne is zag trouwens jouw vraag over de belly bandit...
    ik heb bij jayden niks gedaan,maar bij siënna heb ik zo'n figuur corrigerende buikband omgedaan na de bevalling ik heb niet het idee dat t heeft geholpen maar was wel een prettig gevoel omdat je buik dan niet meteen kan blubberen.
    ik zal ff zoeken en dan mag je die van mij wel hebben (stuur ik m wel op moet je ff je adres pb-en!! ) en anderskan je je kv vragen om een sluitlaken... een handoek met wat van die grote (baby) veiligheidsspelden zijn dan genoeg ... als je snel bevalt teminste anders is die band van mij wel op tijd . moet je wel ff je adres sturen :D

maria idd heerlijk bij je ouders logeren, wij gaan miss met oud en nieuw bij mn moeder slapen zodat we te stappen kunnen mn mama woont echt midden in het centrum dus hopelijk lukt t moedertje heeft maar klein huisje en is toch 4 man wat een plekje moet hebben + hond

nou ik ga ff wandelen met hondje en dan naar bed ..morgen weer vroeg dag intocht van sinterklaas!!!

owja enas hoe staat het ervoor??
    en sterre bij jou al iets vreemds???

14. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    heide die foto van je nmeiden is toruwens echt helemaal geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!! zo mooi zijn ze!

en enas/maria die letters zijn echt stoer!
    siënna krijgt dr naam met sinterklaas (vind t moeilijk kado's te bedenken) daarna zal ik eenfoto plaatsen van hoe t op dr kamertje staat

15. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Mjanne: Fijn dat het allemaal goed is met de kleine! Wel balen voor jou dat het allemaal nog goed verpakt zit. Een voordeel, al deze dagen mag je straks achter je verlof aanplakken, en dus langer genieten van alles...
    Weet je, ik mis mijn zwangerschap nog elke dag... Leuk dat er misschien nog een 3e komt bij jullie!! Ben nu al benieuwd... ;)

16. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    maria hebben jullie hetal over een 2e gehad? dat willen jullie wel toch?

mn gevoel twijfeld soms ook wel voor een 3e hor maar t is beter om t bij 2 te laten maar och och baby's ben er gek op (nu dus maar wachten tot ik oma wordt hahahahaha)

17. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mjanne: jammer dat er nog niks is voor je... hoop zo voor je dat die kleine zich gewoon zelf meldt en ineiden niet nodig is!!

Cilla: echt eet jayden met mes en vork??? Nienke vergeet haar vorkje nog steeds wel eens, eet ze met haar handjes :). Nou zit dat vergeten wel in haar karakter... als die iets anders ziet is ze meteen afgeleid ;). Maar fruit hebben we inderdaad ook vrij vroeg zo gegeven, vond ze heerlijk!
    De Wii is leuk he, en je krijgt er ook echt wel spierpijn van!
    Hebben ze die kant enklare melk dan nergens meer bij jullie? Bij de kruidvat of de etos misschien?
    Is moeilijk he sint kado's voor nienke vind ik nog wal gaan, krijgt ook veel nuttige dingen. Maar Lotte.. worden denk ik ook rompertjes, slabbetje en zulke dingen, speelgoed hebben we al zoveel!

18. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
  19. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
  20. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mariaatje: ik heb nog gezocht naar kant-en-klare forte voeidng, maar deze hebben ze helaas niet.. Wel heeft mijn zus van nutrilon goede nacht meegenomen, dit is een kleinere pot, maar mag pas vanaf 6 maanden helaas...

Deel Deze Pagina