wie ook wachten tot zondag???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Cilla24, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Cilla: sorry. Had je berichtje van gisteren helemaal niet gezien! Sorry!
    Jullie zijn ook goed bezig zeg met de bv, en allerlei andere lekkere dingen natuurlijk! Dat gaat bij Mick voorlopig nog niet werken ben ik bang. Hoewel hij ons het eten wel uit de mond kijkt. Ach, ik ga met 6 maanden weer verder experimenteren.
    Wat goed idd dat Jayden al met mes en vork eet! Dat is snel gegaan dan of niet? Ik ga zo meteen ff googlen.
    Wat heerlijk dat Sint Maarten zo leuk verlopen is bij jullie. Mijn moeder en ik zagen ze gisteren ook lopen, geweldig!!! Kan niet wachten tot Mick ook mee kan doen! Je mag altijd opscheppen over je kleintjes, heerlijk toch dat je er zo van geniet? En Jayden is echt een superkereltje, dus daar mag je best over opscheppen!
    Bij mijn ouders thuis is ook niet superveel plek inderdaad, maar Mick heeft zijn eigen kamer daar, en dat vind ik wel belangrijk, dat hij rustig in kan slapen enzo… Bij de ouders van Bas is het steeds weer een drama… Te veel licht op de kamer, hij slaapt bij ons… Waar willen jullie op stap met oud en nieuw?
    Ik zou zo weer zwanger willen worden idd… Lijkt misschien vroeg, maar het is zo leuk!!! En ik geniet er elke dag meer van, en ik mis mijn zwangerschap ook echt vreselijk. Ik vond het zo fantastisch, voelde me prima… Niet dat ik niet blij ben met Mick, maar die bewegende buik, heerlijk!!!
    @ Heide: Shit… Heb ik me dan vergist, of hebben ze die misschien bij jullie niet? Of bestaat die helemaal niet? Mhhh… Ik kan hier wel eens kijken, en anders stuur ik ze wel op naar je!

Die foto’s zijn echt supermooi zeg, heerlijk dat meidenroze! Hihi, Ik vind dat Lotte nog best veel lacht op de foto’s!!

Hier weer druk met kolven aan de gang. Afbouwen Domperidon gaat goed, moet ik wel wat meer kolven om de boel op gang te houden. Ik wil sowieso blijven kolven straks op mijn werk, en ik merk dat Mick steeds minder goed van de borst drinkt. Flesje is gemakkelijker voor hem… (en eerlijk gezegd vindt ik dat niet zo erg, want hij bijt tegenwoordig af en toe!!!:$:$:$)
    Straks fotoshoot, boodschappen, morgen weer lekker zwemmen!

2. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Mariaatje: succes met de fotoshoot! Hopelijk heeft Mick goede zin vandaag!
    Dankje! Ja ze lacht ook wel, maar niet zo als anders, waarschijnlijk had ze toen al last van de tandjes, ze kwijlde ook veel toen eigenlijk ;)
    Ausch bijten....:$ Dan maar een flesje ;).
    Ik meer dat Lotte snel afgeleid is met drinken en graag rondkijkt, dat gaat met bv natuurlijk niet zo goed. Dan is een flesje ook fijner natuurlijk, maar het intieme van bv mis ik af en toe nog wel hoor!

3. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Heide: Mick was in een goede bui, ook meteen een paar leuke kerst-kaart-foto's laten maken... Hihi! Zo schattig! Duurt ongeveer 1 week voor ik ze bewerkt terug heb. Ben benieuwd!:D
    Dat is ook mijn grootste punt van het stoppen met borstvoeding/aan de borst drinken. Het intieme inderdaad...
    Maar goed, hij krijgt het nou in elk geval binnen.
    Ik ga vandaag niet meer naar de kruidvat, maar als ik daar volgende week ben, ga ik eens voor je kijken.

4. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mariaatje: leuk, ben benieuwd! En slim inderdaad ook een kerstfoto maken!
    Heb vandaag ook bij de etos gekeken, die hebben vaak uitgebreider assortiment, ,maar hadden ze ok niet.
    Nog even en dan is ze 6 maanden ;).
    Op het moment gaat het ook weer redelijk goed eigenlijk, om 23:00 een fles en dan om 5:00 weer, vind ik al netjes.

Nienke ligt vanavond voor het eerst in een groot bed :$. Ze heeft op haar nieuwe kamer een ledikantje en een groot bed staan en ze lag nog steed in het ledikantje. Breng ik haar net naar bed wil ze uit zichzelf in het grote bed slapen.... ben zó benieuwd hoe het gaat.
    Ze is gewoon rustig gaan slapen dat wel.

5. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mjanne: nog niet online geweest vandaag??;):p

6. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Heide: Ik zal van de week wel eens kijken, kan goed zijn dat ik me gewoon vergis hoor en dat het er niet is... :)

Stoer! Nienke in het grote bed! Ben benieuwd! Vind je dat niet moeilijk? Ik heb elke keer als Mick wat meer kan, een brok in mijn keel door de wetenschap dat hij nooit meer zo klein wordt als hij was...;)
    Niet slecht van Lotte, 23.00 tot 5.00... Maar een keer 7 uur zou fijn zijn natuurlijk... Nog 1 maandje volhouden dus...

Spannend van Mjanne he? Ik denk er de hele dag aan, en ga wel 20x per dag even kijken of er iets op Hyves of zp staat! ;)

7. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    Heb alvast een foto bewerkt terug gekregen! Kerstman Mick! ;)

8. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    maria wat een lieve foto!! wij gaan morgen ochtenbd even kijken of we de foto's voor de kerstkaart kunnen maken :D

zo leuker staan hier 2 schoentjes met kado's erin ben zo benieuwd naar jayden zn snoetje morgen ochtend , hij keek vanmiddag ook al heel gelukkig toen ik een paar handjes pepernoten kreeg van de pieten en hij vertelde tegen iedereen die maar luisteren wilde dat sinterklaas kwam en dat ie cadeautjes mee zou nemen zoo pittig

ben ook wel benieuwd naar mjanne!!

heiide hoe gaat bij jou het bijvoeden want volgens mij mag je zodra de bijvoeding goed gaat overstappenop opvolgmelk...

ik heb nog 1 pak zuigelingen voeding (doe ik ong 2,5 week mee) en daarna stappen wij ook over.

heide de rest van die foto's waren trouwens ook super mooi maar vind die eerste echt het allermooist! daar spat de zusterliefde echt vanaf.

succes met nienke in dr grote bedje!
    denk er wel om dat ze niet van de trap kan vallen he ;)

wij hebben boven een deur aan de trap en daar halen we snachts altijd de klink eruit, wnat meneer wil nog wel eens half slapend aan de wandel gaan....

nou ik ga ff lekker slapen! tot morgen (denk ik)

9. Enas

Enas Actief lid

4 mrt 2010
    386
    0
    0
    Nijverdal
    Maria; aahhh wat een prachtige foto!! :D

Mjanne; ben heel benieuwd hoe het daar gaat?! Het is angstvallig stil...;)

Cilla; blijft altijd leuk om die koppies s'morgens te zien als ze de gevulde schoen zien en weten dat Sint en Piet langs zijn geweest! Hoe is het gegaan? Wat een leuk idee ook, om de letters met sinterklaas te geven, ben heel benieuwd naar de foto als ze hangen.

Ik ga ff lekker niets doen....ben vrijdag een dagje naar Amsterdam geweest met mijn mannetje en ouders, s'avonds naar Nederland - Zwitserland geweest...al met al heeeel geslaagd, maar moet ff weer bijtanken ;)

10. Enas

Enas Actief lid

4 mrt 2010
    386
    0
    0
    Nijverdal
    Och...zie ineens aan mijn banner "Morgen testen" najaa volgens mij was het toch echt de 16e :( Heb gelukkig niets in huis...dus wacht deze week lekker af, no stress. Heb geen verschijnselen ook, behalve pukkeltjes in mijn gezicht en ben verschrikkelijk moe (heb gistermiddag de hele middag op de bank gelegen, doe ik anders nooit!) maar ik gooide het op het dagje Amsterdam (wat ook kan natuurlijk). We'll see....;)

11. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Cilla: hihi, wat grappig, 2 schoentjes, gevuld met een cadeau! Draagt Siënna al schoentjes dan? Mick nog niet, is dat heel gek?
    @ Enas: geniet van je weekend, lekker met de pootjes omhoog!

Vandaag gezwommen met Mick, hij vindt het zo heerlijk! Vooral “vliegen” door het water is lachen,gieren, brullen. Dan komt ie langs “gevlogen” en begint ie te gillen. Hihi. Wij wonen 2 minuten rijden van het zwembad af, toen we thuis kwamen lag meneer al te slapen. Helemaal kapot!:)

12. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mariaatje: superschattige foto!! ben benieuwd naar de rest..
    Lekker dat Mick zo geniet van het zwemmen, is alleen maar goed voor later als ze vrij zijn in het water. En een mooie bijkomstigheid is dat ze er lekker moe van worden ;)

Cilla: bijvoeden gaat best goed, groente eet ze nu een half groot potje en fruit soms paar hapjes, soms iets meer. Ze is meer van de groente ;).
    Ja traphekje is dicht hiero, wat worden ze al groot he :$.
    Leuk he nu ze het sinterklaasgebeuren wat meer meekrijgen.

Enas: alleen maar goeg als de tijd snel gaat en je er niet zoveel mee bezig bent, en héél moe?? ;) Zou heel mooi zijn he!

13. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Wij hebben een héél relax nachtje achter de rug, Lotte heeft om 24:00 de laatste fles gehad en sliep tot na 7 uur! Wilde pas om 8 uur een fles zelfst..
    En Nienke sliep ook supergoed in haar grote bed, werd vanmorgen om 7 uur zingend wakker :D. Nu ligt ze er weer in, als dit zo goed blijft gaan kan het ledikantje weg...weer een mijlpaal..

Mjanne: alles goed?

14. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    Hoihoi,
    Hier nog niets....
    Maar qua zwangerschap gaat het nog steeds prima... morgen VK en dinsdag gyn...
    Maar die verkoudheid... morgen nog 1 dag kuur, denk niet dat het dan opeens wel over is... dus als ik dinsdag nog steeds niet bevallen ben ga ik even terug naar de huisarts, want heb er echt nog veel last van!!!
    Morgen kom ik uitgebreider terug, nu erg moe na verjaardag van mijn zus... (gelukkig niet gisteren op haar verjaardag bevallen...) en gisteren hadden we geen internetverbinding...sorry... :p:p

Ff lekker bankhangen Obese kijken en De zomer voorbij... en slapen!!!!

Cilla, ik pb je effe, maar als je er iets voor wilt hebben moet je het zeggen hoor... Ik heb wel een figuurcorrigerende onderbroek (zo´n enorm hoge onderbroek, erg charmant... haha...) bedoel jij zo´n zelfde, want dan kan ik die gewoon aan... (als ik daar weer in kan!?!?!)

15. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mjanne: nog steeds geen babynieuws :(, ik vind dat je het nog goed volhoud hoor! Een echt eigenwijsje in jouw buik zeg!
    Balen dat de kuur niet aanslaat...
    Doe rustig aan en succes he...;)

16. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Heide: ben jij al eens gaan zwemmen met Lotte?
    Wat fijn dat de groente zo goed gaan, krijgt ze toch een hoop goeds binnen he?
    Relaxt voor jullie dat het slapen zo goed gaat! Dat is lang geleden, dat je 7 uur aan een stuk kon slapen! Heerlijk, geniet er maar van… Vannacht weer zo goed gegaan?
    Ik durf het hier bijna niet uit te spreken, maar hier gaat het ook al 3 (!) nachten kei goed, maar meestal als ik dat zeg, gaat het weer mis…
    @ Mjanne: Pfft… Die kleine zit goed verpakt bij jou zeg! Lekker warm zeker? Ik weet nu zeker dat het een jongen is, die zijn lui aangelegd! ;)

17. Enas

Enas Actief lid

4 mrt 2010
    386
    0
    0
    Nijverdal
    Mjanne; knap van je hoor dat je het zo goed vol houdt! Je kleintje vind het nog heerlijk warm daarbinnen, en heeft nog geen zin om de grote koude wereld in te gaan ;) Ik neem aan dat je toch heel binnenkort ingeleid gaat worden?

Hier is het game-over :( Het is/was dus toch echt een griepje...werd vanmorgen wakker, had geen krampen of iets dergelijks, maar voelde het direct al stromen *ieks* nouja...geen ramp, heb er vrede mee.

Nu ga ik snel even met mijn vriendin mee...die belde net. Die heeft in de laatste 3 maanden 2x ernstige bloedvergiftiging gehad..al met al weken in het zh gelegen, geopereerd en is net weer thuis. Ze belde net heel suf of ik haar straks naar de ha kon brengen, ze verging van de pijn...hopelijk is het niet weer mis. Dus ik ga snel..wordt vervolgd.

18. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mariaatje: ja, ik durf ook bijna nooit te zeggen dat het goed gaat om die reden.. ;):D Maar wel lekker voor jullie hoor!
    Ja, lotte is al 2 keer meegeweest zwemmen. 1 keer met de 6 weken en vorige week, ze genoot ook echt. En nu vooral veel rondkijken he!
    Vannacht weer een voeding gehad, maar ze dronk maar de halve fles..ik voel ook veel bobbels in haar mond, dus ik verwacht dat er nog meer tandjes aankomen..;)

Enas: jammer...maar is nog niet helemaal game-over toch? Of willen jullie het niet meer proberen?
    Succes met je vriendin! Hoe kom je aan een bloedvergiftiging?

Vandaag weer een lang dagje..om 12:00 eerst cursus en daarna een late tot 22:00. Tot morgen dus!

19. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Enas: Oh wat jammer, maar wel fijn om te lezen dat je er vrede mee hebt, anders wordt het zo’n gespannen “moeten” situatie, en gelukkig is daar bij jullie geen sprake van. Nieuwe ronde nieuwe kansen…
    Oei, wat een verhaal van je vriendin, hopen dat het allemaal mee valt, en het ook “gewoon” een griepje blijkt te zijn.
    @ Heide: Klopt! Heel veel rond kijken, is schijnbaar toch wel erg interessant allemaal! In het babybad hebben ze bij ons allemaal van die beesten op de muren geschilderd, felle kleurtjes, dus extra leuk voor de kleintjes!
    Leuk detail: Wij waren dus 2 weken geleden voor het eerst gaan zwemmen, treffen we daar een ander stel met een baby van 6 maanden… Weet je hoe ze heette??? FOOF!!! Wij vroegen ons vanwege het Limburgse accent, meteen af of het een Limburgse naam was. (een Limburgse collega van Bas heeft Funs en Beer) Maar volgens zijn collega is het geen Limburgse naam… Ik vind hem ook wel errug (hoe zeg je dat netjes…) apart? Het is vast een lief kind…:D

Oei, dus toch die tandjes. Waar zitten de bobbels bij Lotte? Ik mag er bij Mick nog steeds aanzitten, maar dacht hier en daar ook wel wat te voelen??

Werkse dan maar, druk dagje voor jou!

@ Sterre: Bij jou wordt het ook wel erg spannend ondertussen! Hoe gaat het met je?

20. Enas

Enas Actief lid

4 mrt 2010
    386
    0
    0
    Nijverdal
    Nou...was een heeeele lange dag vandaag! Met mijn vriendin naar de ha gegaan, ze had zo'n pijnlijke knie dat ze niet kon lopen. Pas toen ze de broek naar beneden deed bij de ha had ik in de gaten hoeveel pijn ze had! Een hele dikke vuurrode knie, met een bal zo groot als een tennisbal erop. De ha stuurde ons direct naar het zh. Zonder verdoving stak de chirurg zo haar scalpel erin **IEKSS** (was er bij en heb alles gezien) :$ Het spoot er echt uit...:( Ze heeft een bacterie in de knie die ze er niet uit kunnen krijgen, vandaar dat hij telkens zo ontsteekt..dus volgende stap in acedemisch zh, ze zit nu nog te wachten op telefoon van de ha.

Snel nog ff met mijn kids op de bank..heb ze de hele dag niet gezien..kom morgen weer ff checken hier!

Deel Deze Pagina