Jeetje Enas wat een verhaal zeg!!! Wens je vriendin maar veel beterschap, pfft! Je zal het maar hebben!!! Geniet van je gezinnetje!
Ik ben bevallen!!!!!!!!!!! We hebben een zoontje: Thijs Vanmorgen om half 6 begonnen de eerste weeen. Vanaf 7 uur iets serieuzer, om 9 uur was de VK er, om 9.45 in het ziekenhuis en om 10.56uur was Thijs er!!! Super snel gegaan dus... Alles gaat super goed, weer lekker thuis en ik ga hem nu voeden... Wellicht morgen of overmorgen het uitgebreidde verhaal... Nu lekker genieten, en slapen..... moe.....
Oh Mjanne wat fijn! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Thijs! Fijn dat de bevalling dan in elk geval wel snel gegaan is, en jullie ook weer lekker thuis zijn!! Het is altijd achteraf gepraat natuurlijk, maar ik had de naam Thijs in gedachten zitten voor als jullie een zoon zouden krijgen! Stom he? Ik vind het een supernaam!! Geniet van je gezinnetje! X
Ik dacht even snel spieken of er al babynieuws is.... en ja hoor!! Mjanne gefeliciteerd met jullie Thijs!! Een jongen hadden we het toch goed en wat een leuke naam ook! Geniet lekker van jullie gezinnetje en laat je lekker verwennen nu het nog kan!! (morgen reageer ik op de rest nu zzzzz......)
Enas: jee wat een verhaal! En dat allemaal van zo'n bacterie, hopen dat ze er in snel een oplossing voor vinden! Mariaatje: Foof , nog nooit van gehoord inderdaad.. ik vind dat altijd zo sneu voor een kind als ze tig keer hun naam moeten spellen en herhalen. Vandaar de oerhollandse namen hier . Ja, Baer-Funs-Kueb zijn echte limburgse namen, ik vind ze wel leuk, maar voor hollanders heel moeilijk uit te spreken . Mijn schoonbroer komt uit amsterdam, en als die ze uit moet spreken..
Hihi ik weet niet hoe t bij jullie zit maar funs is hier een ander woord voor viezerik... Hopelijk besluiten die kinderen dus niet om naar noord holland te verhuizen haha.. Maria nee sienna draagt nog geen echte schoentje hor maar van die ugg slofjes zo schattig ! Ik geloof dat ze adviseren om te wachten net schoenen kopen tot ze echt lopen, met jayden wel eerder gedaan trouwens die had errug grote voeten dus nike's met zachte zool waren alleen in te kleine maatjes. Hier ook hoop ellende met tandjes!! Volgens mij gaan bij sienna eerst dr kiezen doorkomen, dus heb me moeder maar ff naar de stad gestuurd voor chamodent en dentinox.. Enas balen! Maar volgende ronde beter! Sterre morgen testen toch? Al kwaaltjes voor t 1 of ander? Mjanne ben wel benieuwd naar je kereltje!!
Mjanne: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Thijs wat een super leuke naam zeg! Mooi te lezen dat alles goed gaat! Geniet van je gezin! (foto.. foto...) Enas: balen dat je ongie bent... en wat een verhaal van jou vriendin zeg..YAK.. cilla: sienna aan de uggs... zal wel schattig schijn maar over het algemaan vind ik ze zo lelijk.. (uitzonderingen daar gelaten)! Nu al tandjes..wat gaat dat snel zeg! Heb je alweer eens paardgereden na de bevalling?? funs: ja dat betekent hier in het noorden ook echt viezerik.. je zal de naam maar moeten dragen.. Heide: wat een prachtige fotos zeg!! heb ze ff bekeken. Mooie kindjes hoor! Mariaatje: wat een gave foto van jou kleine kerstman! super! En dat baby zwemmen is wel erg leuk.. Gaan de babys ook al onder water? Ik weet dat een vriendin van mij nogal problemen had om haar meiske onder water te doen. hiero alles rustig.. morgen zal ik mogen testen maar dat ga ik niet doen denk ik.. mijn echte nod is vrijdag (omdat ik een langere luteale fase heb.) maar 14 dagen na de IUI (is morgen) mag je testen. Maar omdat we zo weinig kans hebben geloof ik er niet zo in. hoewel vanmiddag mijn kettinkje met mijn maansteen eraan geknapt is! (wat een bijgeloof.. hoort eigenlijk niet bij mij.. maar in Sri Lanka heb ik zo'n steen gekocht omdat ik die mooi vind). vrijdag ga ik een wampex lopen.. 25km (als je goed loopt), onderweg puzzelen, met vlotten over water, alles over onverharde wegen.. dus dat wordt een zware nacht! hopelijk knapt het weer een beetje op.. alhoewel, gisteravond heb ik paardgereden en met voldoende kleding aan heb ik geen last van de kou.. roken: hoe is het met de 'niet' rokers onder ons? Ik vind het nogal lastig om te minderen..
Sterre zou t heel knap vinden als je niet test! Maansteen ken ik, betekend t ook nog iets als ie knapt of niet? Nee nog niet gereden, moet ook bekennen dat ik niet echt veel zin meer in heb eigenlijk.. Miss van de zomer weer s een keertje Ik ben eigenlijk gestopt met stoppen wie weet komt mijn tijd ooit nog s. Succes met je wampex!!!
Gisteravond heb ik mijn lade ff doorgespit en ik heb nog wel een test in huis.. Maar als je al zo vaak teleurgesteld bent dan leer je het testen wel af. de maansteen helpt de vrouwelijke cyclus en zwanger worden, en als die knapt zou die zn werk geloof ik hebben gedaan. maar ik heb mij er nog nooit echt in verdiept.
Nou wie weet!! Ik hoop t zo voor je! Stiekem geloof ik altijd wel in zulke dingen ( al zeg ik het nooit hardop)
@ Cilla: Hier is Funs ook viezerik hoor, maar in Limburg hebben ze soms van die gekke namen! Hihi, Uggs slofjes, geweldig!!! Voor een kleine meid is dat natuurlijk helemaal super! Al moet ik zeggen dat ik ze bij volwassen iets minder vindt. Ik heb van de week met het shoppen met mijn moeder wel enkellaarzen gekocht, ook met zon bontkraag, maar geen Uggs vind ze ook schreeuwend duur trouwens Jeetje joh, kiezen al!! Sterkte met Siënna! @ Sterre: Inderdaad, het schijnt zo te zijn, dat wanneer je een baby in het gezicht blaast (dat heb ik hier thuis al eens getest!) ze hun adem inhouden en je ze dus gemakkelijk onder water kan doen, maar dat durven ik en Bas allebei niet hoor! Brrr Ik snap dat je nog niet wilt gaan testen, je bent zo bang voor de teleurstelling op een gegeven moment, maar zolang er dan geen ongie is, zou ik het wel héél graag willen weten. Een kleine kans is toch een kans! Stel nou he, dat je vrijdag dan gaat testen, en je blijkt zwanger, ga je die wampex (ik heb er echt nog nooit van gehoord) dan ook lopen? @ Roken: het stoppen gaat op zich wel redelijk, alleen had Bas van de week peuken gekocht, en tja, dan rook ik natuurlijk vrolijk mee Dom Maar 5 tegenover die 30 per dag is al best netjes toch? Het knappen van een steen heeft al heel wat los gemaakt hier op zp, ben ff gaan googlen, en kwam wat klets clubjes tegen. Ook het verkleuren van een steen heeft een betekenis. http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/312459-maansteen-kletsclubje-43.html http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/303354-maansteen-ter-bevordering-de-vruchtbaarheid-87.html Ik geloof het ook!! Er is meer tussen hemel en aarde!
Funs is viezerik haha, echt nog nooit van gehoord. Cilla: Welke tanden had Siënna nou al? Ja ook kiezen? Ik dacht bij Lotte ook bobbels te voelen daar, maar dacht dat dat nog niet kon. Ze lijkt op wel meer plaatsten bobbels te hebben...ach is ze er ook snel vanaf. Wel zielig he als ze er last van hebben. Sterre: knap hoor als je tot vrijdag wacht! Ik geloof ook in de maansteen, zou wel toeval zijn dat ie knapt anders. Hoevaak gebeurt het dat een ketting knapt . Ik hoop het echt voor je!! Een wampex? nog nooit van gehoord. Je loopt die dus 's svonds begrijp ik? Wel sportief hoor! Bedankt voor je compliment over mijn kindjes !
Hoi Meiden, Mama's-avondje-uit gehad vanavond. Lekker gevolleybald, heerlijk om ook even weg te zijn. Mick was lief geweest voor Bas, gillen als Bas hem kusjes gaf enzo. Bas helemaal gelukkig, voor mij ook weer fijn om te horen dat het goed is gegaan. Ga je toch met een gerust hart weg de volgende keer... Oh ja, hier btw ook nog een dilemma... Ik begin heel erg te twijfelen over mijn mogelijke nieuwe baan... Ik ben wel aangenomen, hoef alleen nog maar te tekenen. Ik kan bij de Luchtmacht ook 3 dagen gaan werken, dan zou Mick maar 1 dag weghoeven... Wat vinden jullie meiden? Als je je kindje maar 1 dagje weg hoeft te brengen, dat valt wel mee toch? Help!!! Het zijn ook de hormonen merk ik hoor, die me zo laten twijfelen, is een beetje hetzelfde als met de bv... Truste! X
maria zoals ik het begrijp blijf je zelf liever bij de luchtmacht.... hoe zeker ben je daar van je baan? ivm de bezuinigingen ed? 1 dag is echt niet veel!! en vaak hebben ze het ook giga naar hun zin op het kdv. als je hart bij de luchtmacht ligt zou ik daar blijven. dan werken jij en bas ook niet alle dagen langs elkaar heen en zien jullie mekaar wat vaker. wel lekker dat bas en mick lief zijn geweest dan ga je idd makkelijker weg @heide siënna heeft de 2 voorste ondertandjes, maar denk echt dat t volgende stapje kiezen zijn, ze steekt dr duimpje echt aan de zijkant van dr mondje en bijt erop, voel er ook echt bobbels zitten... appart kind! sterre was t echt de steen die knapte op t kettinkje waar ie aanhangt? en is je cyclus niet kunstmatig door de pregynil?? ray moest net gewoon zn auto krabben!!!
hier nog niet getest en nog niet ongesteld.... mariaatje: 30 sigaretten per dag???? hoe krijg je dat voor elkaar? Ik rook nu 6 per dag en dan rook ik gewoon op mijn manier, niet minder dan anders.. wat werk betreft, doe wat je hart je ingeeft... en je kindje 1 dag wegbrengen vind ik super weinig! 2 vriendinnen van mij werken bij de opvang en ze hebben het daar hartstikke leuk. Eerst was ik ook sceptisch totdat ik er een aantal keren op bezoek ben geweest. het kettinkje waar de maasteen aan hing is geknapt, ik ga zo de linkjes bekijken, ben benieuwd wat er allemaal geschreven is! Ik ga vrijdag zwanger of niet zwanger wel de wampex lopen. Het is 25km in de nacht. (voor een indruk kijk je op www.wampex.nl) ze komen vanuit het hele land om mee te doen. We lopen de laatste tijd wel veel, dus dat moet ik makkelijk aankunnen.
Mariaatje: fijn dat het thuis zo goed heeft gegaan, kun jij ook wat meer genieten als je weg bent. Je moet doen waar jij je het prettigst bij voelt, maar dat is lastig soms met die hormonen... 1 dag is echt niet veel en de meeste kinderen vinden het ook erg leuk om even ergens anders te zijn. En wat Cilla zegt klopt ook, wij hadden eerst ook alles lekker langs elkaar gepland met werken hier, zodat we weinig oppas nodig hadden. Maar het is ook leuk om af en toe samen thuis te kunnen zijn. Succes met je keuze!
Sterre: ziet er erg leuk uit, lijkt me wel gezellig ook en een uitdaging. Succes vrijdag alvast! Als je lichaam het gewend is kun je ook gewoon meedoen hoor zwanger of niet.
Hoi dames, Bedankt voor jullie meedenken en adviezen! Moeilijk hoor! @ Sterre: Ik vind het knap van je dat je nog niet getest hebt! Ik heb de site ff bekeken, ziet er wel heel uitdagend uit zeg, heel erg gaaf. Ik hou wel van dat grensverleggende, echt leuk!!
Hey meiden... Het is weer schandalig lang geleden dat ik van me heb laten horen! Ik ben inmiddels getrouwd en op vakantie geweest... Komen weekend nog mijn verjaardag en dan is het leven hopelijk weer even 'normaal'.... Natuurlijk hebben we super genoten maar het was ook een hoop geregel! Hoe is het jullie? Nog spannende nieuwtjes die ik heb gemist? Ben erg benieuwd hoe het met jullie gaat!