wie ook wachten tot zondag???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Cilla24, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    baal baal baal.. net roze bij afvegen... het zal vanacht wel doorbreken....
    hopeijk wil vent door voor IVF/ICSI.. zijn zaad is onvoldoende voor nog een IUI poging....

2. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    Jeetje sterre dat is echt kut met de hoofdletter K .. Hebben jullie t er al verder over gehad??

3. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    we krijgen nog een brief van de gyn die ons u door verwijst.
    dan krijgen we een intake gesprek voor of IVF of ICSI.
    chris heeft zich al behoorlijk ingelezen en wil misschien wel ICSI proberen. Eerst dat gesprek meer afwachten... weer wachten... ik begin het nu echt zat te worden.....

4. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    Pfff meid ik wilde dat ik wat kon doen om jullie snel een kindje te bezorgen! Gelukkig wordt chris wel steeds meer open minded! Ik begrijp heel goed dat je het wachten echt zat bent! Kan je nu morgen bellen voor die verwijsbrief? Dikke kus!

5. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Zip: He meid, fijn dat je er weer bent! Gefeliciteerd met je huwelijk!! Hebben jullie een mooie dag gehad? En de vakantie is vast super geweest, alles goed gegaan met Bink?
    @ Sterre: Shit meid, wat giga klote zeg! Je vent denkt er in elk geval al over na, terwijl dat een jaar geleden niet zo was, dus dat hebben jullie samen al bereikt toch? Geef hem maar even de tijd om aan het idee te wennen. Ik snap dat je er nu helemaal klaar mee bent, en dat het te lang duurt allemaal, het is ook niet niks!! Ik zou willen dat ik wat kon zeggen om het gemakkelijker voor je te maken, maar dat kan ik helaas niet… Sterkte meid!

6. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jeetje Sterre.... Hoopte ik net op het gode moment weer ingevoegd te zijn... Is er helaas toch geen goed nieuws voor je.... Wat ontzettend balen!
    Ik heb natuurlijk een hoop gemist in de tussentijd... Maar wel goed om te lezen dat jullie inmiddels uiu hebben gehad... Ook al heeft dit helaas niet mogen baten. Dat betekend wel dat je vriend al iets mee over hulp bij het zwanger worden na kan denken. Dat is natuurlijk wel een fijne ontwikkeling!
    Meis ik hoop dat jullie snel samen achter een juiste behandeling kunnen staan... die jullie ook echt gaat helpen om zwanger te raken!

Nou meid heel veel succes ermee!

Thanx Maria... Ja was een mooie dag en een mooie vakantie! Bink heeft het ook super goed gedaan! Hij is wel even een beetje ziek geweest daar... Dat was wel even schrikken... En dan ben je toch het liefste thuis... Maar goed het was maar 1 avond. De olgende dag was hij weer helemaal het mannetje! Hij is al weer bijna 6 mnd! Jeetje wat gaat de tijd snel!

Hoe is het jullie kids? Al volop aan fruit en groete hapjes? Nog steeds borstvoeding? Ik zag in de vluggigheid al iets over tandjes staan.... Bink is er nog niet mee begonnen... Die wacht er denk ik gewoon even lekker mee...

7. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Zip: Oei! Ziek op vakantie, niet echt handig nee! Gelukkig was het gauw over!! Mogen we een foto van het stralende bruidspaar zien? Ik ben benieuwd naar je jurk!!!:D

Hier geen groente/fruithapje... Mick reageert er heel slecht op, dus we wachten nog een maandje!

Vandaag naar de kinderarts in het ziekenhuis geweest. We hadden afgelopen donderdag Mick's meting van zijn hoofd ivm de voorkeurshouding en de afplatting. Mick had eerst 114% (100 procent zeker een helmpje) hij was toen 2 maanden. Nu had hij 108.8% (5 maanden) dit is precies de grens.
    De Osteopaat dacht dat het niet hoeft, de fysio liet de keus aan ons, dus ik heb ons door laten verwijzen en kon gelukkig vandaag terecht. Hij vond ook dat het allemaal wel mee viel, maar omdat hij precies op de grens zit, moeten we 16 dec terug, voor een allerlaatste meting. Ben benieuwd!!

8. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Zip: welkom terug ;):D! Getrouwd en wel! Ben ook super benieuwd hoe het met Bink is! Al een echt ventje ondertussen? En ja..foto's!!

Sterre: Jee... kl*te man!! Alles wat ik wilde zeggen is al gezegd door de anderen....wilde dat ik iets voor je kon doen! Knuffel!

Mariaatje: Dat betekent dus dat er vooruitgang zit en dat de dingen die jullie nu al doen helpen toch? Dat is al heel goed dan lijkt me?
    Volgende meting zal het vast nog beter zijn!
    Slaapt hij nog steeds in het kussen? En wat deden jullie nog meer?

Hier: Lotte is een beetje frusty soms, ze probeert te rollen maar blijft steeds net op het laatste beetje steken, haha best grappig om te zien eigenlijk ;). Verder nog steeds duwende tandjes..
    Nienke is strontverkouden en blaft als een hond.. dus aan de neusspray en hoestdrankjes.

9. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    Bekijk bijlage 199776
    Mijn moppie!!!
    Het gaat hier goed! Bv komt goed op gang... Thijs meldt zich om de 2,5-3 uur... is tussendoor ook al momenten echt wakker-alert, echt schattig om te zien... *aldus een trotse mama*

Ach, hier nog eentje... ;)
    Bekijk bijlage 199778

10. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    Sterre; dikke knuffel!!!!!!

Voor de rest, ik kom snel uitgebreider terug...

11. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wauw Mjanne! Je bent bevallen! Gefelciteerd met de geboorte van jullie zoon! Wat een mooi mannetje! Heerlijk zo'n klein frummelke!
    Geniet er van meid!

@ Maria... Wat goed dat je zo snel terecht kon... en goed dat je je hebt door laten verwijzen... Fijn dat er vooruitgang in zit en dat het niet meer zo zeker nodig is. Hopen dat Mick z'n bolletje nog meer hersteld zodat hij helemaal geen helmpje hoeft te dragen. Maar als het wel nodig mocht zijn dan is het fijn als dat kan helpen.
    Jammer dat Mick niet goed reageerd op groete en fruit... Maar van de andere kant makt het ook helemaal niets uit... Ze hebben het nog niet nodig... Ik ben er bij Bink ook pas met 5 maanden mee begonnen. Eerst fruit en sinds een week ook groente.... Bink leek steeds meer gefixeerd op eten vandaar dat ik met fruit ben begonnen... Ik wilde eigenlijk helemaal wachten tot 6 maanden.
    Jij geeft ook nog borstvoeding zag ik? Wat goed!!! Ik ben in de week voor de bruiloft af gaan bouwen. Bink heeft dus 5.5 maanden volledig bv gehad. Ben echt blij dat ik dat heb kunnen doen.

@ Heide... Geweldig he om te zien hoe die kleintjes zich ontwikkelen! Hoe ze steeds een beetje verder komen. Balen dat Nienke zo verkoude is... Vind het altijd zo sneu voor die kleintjes!

Ik ga die kleine donder van mij zo mar weer eens naar zijn bedje brengen...

Fijne dag vandaag!

12. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Mjanne: wat een onwijs mooi mannetje zeg! Wauw!! Wat zullen jullie gelukkig zijn. Hoe gaat het met jou? Beetje hersteld al?
    @ Zip: Laten we hopen dat het niet hoeft idd. Lijkt me niet echt makkelijk voor die kleintjes, 23 uur per dag zo’n helmpje op…
    Ik ben nog heel erg wispelturig wat de bv betreft. Het ene moment ben ik het spuugzat, maar aan de andere kant kan ik er niet mee stoppen. Heb nu de grens liggen op 6 maanden, voor mezelf. Daarna zien we wel weer verder…
    5,5 maand is supernetjes toch? Je mag zeker trots zijn op jezelf!
    @ Heide: hoe is het in de ziekenboeg? Weten jullie al meer over het evt verwijderen van Nienke’s amandelen?

Mick slaapt nu sinds 1 week door! Vanmorgen was het weer 7.45. ik kan nu wel met een gerust hart zeggen dat het zover is. 7 dec gaat hij voor het eerst naar de opvang. Ik leg hem nog steeds s‘morgens terug in bed na de 1e voeding, maar omdat dat ritme omgegooid moet worden, roepen ze op het cb dat ik daar 2 weken van te voren mee moet beginnen, wat vinden jullie?

13. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    zip ben je nu al helemaal klaar dan met de bv? dan is t wel snel gegaan zeg, reageerd bink wel goed op kv?
    ik merk aan Siënna dat ze nog niet helemaal op kv over wilt, als ze dat de hele dag gehad heeft dan gaat ze huilen en krijg ik r alleen stil door bv te geven... dus ze krijgt voorlopig nog 2 x bv.

maria, jayden had een afwijking van 104% en dat is echt helemaal goed gekomen zie je helemaal niks meer van dus ik heb voor mick ook wel goede hoop.
    en t ritme omgooien... kids zien hier beide hun bed niet meer overdag dus daar kan ik niks over zeggen, al wilt siënna wel om 19:15 in dr bed leggen anders is ze helemaal over dr toeren.. miss m in de box leggen ipv bed zodat ie wel even kan slapen?

mjanne wat een heerlijk kereltje!!!!!

heide succes met nienke bij jayden helpt thee met honing altijd goed als ie zo hoest.

nou ik ga ff met hond en kids een wandelingetje maken en dan ff lekker aaan de schoonmaak

14. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jep ik ben er al helemaal vanaf... Heb hem allen gister avond heel even aangelegd omdat mijn borsten al een paar dagen zeer deden en er harde knobbels in zaten...
    Ik was al heel lang alles aan het kolven omdat Bink veel spugde en ik Nutriton door zijn melk deed tegen het spugen (helpt trouwens goed!) Dat was dus een behoorlijke opgaven... Eerst alles kolven en dan nog eens voeden.

Ik zat ook heel lang in dubio... Zag het ook echt nog niet te zitten om te stoppen... Net als Maria schrijft... Maar van de andere kant was ik er ook wel een beetje klaar mee door dat ik alles moest kolven.
    Toen ik er aan begon te denken dat ik tijdens de bruiloft ook zo vaak moest kolven kreeg ik wel even stress... Dat wil je ook niet op zo'n dag... Toen ben ik in die week begonnen met kv... Bink drinkt dat meteen prima... Hij deed het er meteen ook goed op.. Niet anders dan op bv...
    Ik ben toen natuurlijk ook gestopt met de medicijnen ( die slikte ik nog steeds om mijn mel p[roductie op gang te blijven houden) door het stoppen liep het natuurlijk ook snel terug. Al met al is het heel snel gegaan. Op vakantie heb ik Bink nog wel 's ochtends en 's avonds bv gegeven maar sinds we thuis zijn ben ik daar ook mee gestopt omdat het voor mij met slaapdiensten niet handig is. Anders was ik dat zeker blijven doen. Hij doet het super op kv en krijgt nu om 23.00 uur ook een flesje pap... En hij krijgt 's ochtend fruit en 's avonds groente... Hij eet alles echt helemaal goed.. Ik vind het zelf een wonder... Had echt wel gedacht dat dat mer moeite zou gaan kosten... Maar helemaal niet dus...

@ Maria... Wat zijn ritme omgooien betreft... Ik zou het gewoon al gaan doen... thuis heb je lekker de tijd en de ruimte om hem eraan te laten wennen en dan is het op het kdv niet allemaal helemaal nieuw voor hem... Als hij dan al een beetje aan dat ritme is gewend is dat denk ik voor Mick wel fijn....
    Bink krijgt zijn eerste fles om 8.00 uur... Gaat dan mee naar beneden en speelt een uurtje. Dan gaat hij om 9.00 uur weer naar bed en slaapt een uur... Dan weer naar beneden... Fruit en spelen... om 12.00 uur weer een fles en weer naar bed... En dan slaapt hij weer even lekker...

Misschien dat je er iets aan hebt... Maar blijf vooral doen wat het beste bij jezelf past en waar jezelf het beste achter kunt staan... Bink gaat naar een gastouder maar hij vind het helemaal leuk daar! Super om te horen hoe hij daar tegen de andere kindjes aan het brabbelen is en hoe hij reageerd op andere kinderen... Ik denk dat het goed voor hem is. Maar natuurlijk vind ik het ook weer heerlijk om hem lekker thuis te hebben daarna!

15. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mjanne: wauw, mooi gaaf ventje hoor. Mag je best trots op zijn!:)
    Lekker genieten nu he! Hoe vind Floor het trouwens?

Zip: 5,5 maand bv mag je supertrots op zijn hoor!
    Vind het heel knap! En fijn dat Bink zo goed eet en drinkt.

Mariaatje: we willen ze zo lang mogelijk laten zitten eigenlijk, alleen als het echt moét dan zit er niks anders op. Ze heeft er nog niet heel veel last van nu.
    Je geeft hem om 7:45 een voeding en dan meteen weer terug in bed nu, of begrijp ik dat verkeerd? Dat hij dat nog pikt ;):D.
    Lotte is dan toch wel al 2 uur wakker en dan weer even terug.
    Ja, moeilijk.. je moet doen wat het beste bij Mick past. Jij kent hem het beste!
    Wel heerlijk zeg dat hij nu echt al een week doorslaapt!

Cilla: hoe laat is Siënna 's morgens wakker dan? Slaapt ze dan tot 19:00 niet meer?? :$
    Lotte slaapt nu nog 2 keer per dag, meestal 1,5 tot 2 uur.

16. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mariaatje: mooie foto's heb je op je hyves staan zeg!! Vooral die van jou met Mick super!!

17. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Cilla: Aan de ene kant wel heel gaaf dat Siënna nog niet helemaal van de bv af wil, ze zoekt dus kennelijk toch nog de geborgenheid bij mama. Gaaf hoor! Heb jij een knuffelbaby te pakken?? ;)
    Ik heb ook goede hoop at het schedeltje betreft! Het is al zoveel verbeterd, hij kijkt ook eht veel vaker naar links, en speelt ook met zijn linkerhand, en kijkt daardoor dus vaker naar links. Heb jij voor Jayden ook fysio gehad?
    Mick maakt 1,5/2 uur na de voeding sowieso een slaapje in de box/wandelwagen. Maar omdat ik hem nu ‘smorgens na de 1e voeding meteen terugleg, en dat straks niet meer kan vanwege het kdv, wil ik nu vast gaan beginnen met na de 1e voeding opstaan, wassen, aankleden hele rataplan, en dan inderdaad wat Zip zegt, rond 9/10 uur weer terug. Ik wil zo gaan proberen om aan 2 slaapjes per dag te komen, dus ’s morgens en ’s middags, en ’s avonds inderdaad rond 19.00 voeden en naar bed. Maar hoe doe jij dat dan met je kids? Die slapen in de box of zo?
    @ Kolven: vreselijk tijdrovende klus he? Pfft… Ik nestel me altijd achter de laptop speel een spelletje, want ik vind het oersaai. Ik weet nu wel wat Mick binnenkrijgt, en het resultaat was meteen te zien op het cb, 340 gram in 2 weken aangekomen. Toen Mick nog 4 x per dag uit de borst dronk kwam hij 50 gram per 2 weken aan, dus tja!
    @ Zip: Fijn dat Bink het zo goed doet zeg! Ook groente en fruit, heerlijk toch? Heb je daar mooi geen zorgen over. Hoe gaat het met werken/zorgen voor Bink? Jij werkt ook 3 dagen toch? Ook nachten ja?
    Thanks voor de tips omtrent ritme… ik moet zeggen dat ik het tot nu toe heerlijk vond dat Mick pas rond 10/11 uur wakker was, had ik mooi mijn handen vrij om alles in huis te doen. En soms zelf ook wat langer te blijven liggen… J
    He, waar blijven je foto’s??;)
    @ Heide: Pfft, laten we hopen dat het niet hoeft bij Nienke, ik heb wel eens gelezen dat dat helemaal geen leuke operatie is, op het ijs achteraf na dan…
    Ja Mick pikt dat prima, nog even terug naar bed. Moet ook zeggen dat het naar bed gaan de laatste tijd helemaal geen probleem meer is. Hij jengelt soms heel even, maar over het algemeen is hij meteen stil. Heel fijn, dan zit je toch ook met een gerust hart op de bank daarna…
    Thanks voor je compliment, ik ben zelf heel blij met de foto’s!!:D

18. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    Deze is voor mijn ouders, dus die komt niet op Hyves, moet nog even een verrassing blijven!:D

19. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    Mijn draakje! ;)

20. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008