wie ook wachten tot zondag???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Cilla24, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey meid... Ja daar beginnen de dilema´s... gewoon doen wat je hart je ingeeft... Vindt je het zelf om die dingen te eten? Ik denk echt niet dat het daar meteen fout van kan gaan maar ik kan me ook voorstellen dat het toch een vreemd gevoel is omdat je vanaf moment 1 natuurlijk het beste wil doen voor je kindje!
    Je kunt ook nog zo denken... Misschien is dat wel de laatste keer dat het nog kan... Nou ik ben benieuwd wat het is geworden en of het goed gesmaakt heeft!

2. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    @cilla... Wat spannend... Vandaag gaan jullie het nieuws brengen... Hoe vindt Jayden zijn shirt?
    Nou meid een hele fijne dag vandaag en wel even komen vertellen hoe de reacties waren he...

Geniet er van!

3. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    Goedemorgen dames.
    Gelukkig doet een nachtje slaap wonderen!
    @ Cilla, veel plezier vandaag ;)

Voor alle dames die deze week gaan testen, succes! De dagen kunnen dan zo lang duren!

@ jong moedertje: En meid? Nog steeds niks? Ik las eerder op een topic, dat er iemand was die tot de 7e week zwangerschap negatief testte, maar toch positief was, en er dus gewoon wat later achter kwam...:$
    Het kan dus wel!

4. Enas

Enas Actief lid

4 mrt 2010
    386
    0
    0
    Nijverdal
    Morguh!
    Eerst maar ff reageren:

@jongmoedertje; ik herken je gevoel maar al te goed...je hart
    zegt ja en je verstand nee. Moeilijk is dat soms he? Helemaal
    in combinatie met je hormonsters.

@mariaatje; ooh verschrikkelijk voor die kinderen! Het is zo
    oneerlijk allemaal he! :(

@cilla; echt een super idee! Het forum is in principe voor man
    en vrouw (iets meer voor vrouwen denk ik) maar dit is zeer zeker
    een goed idee! Ik denk dat jij in de toekomst wel een hele goede
    hulp kan zijn op de site! ;)
    En heel veel plezier/succes vandaag bij het vertellen aan de mama's!
    Laat je nog even weten hoe het was? :D

@mjanne; op dit moment heb ik nog geen moeite met wachten, ik
    moet nog 14 dagen. Maar zodra ik op 5 dagen voor NOD kom, dan
    begint het wel te kriebelen hoor! Vooral als ik van alles voel.
    Typisch is dan wel, dat ik bij beide zwangerschappen, niets, maar
    dan ook echt niets voelde. Geen misselijkheid niets...maar jij
    zit alweer 5 dagen voor NOD..spannend! Heb je al een idee?
    En wanneer ga jij testen dan?

5. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    hallo dames, ik kom hier even om het hoekje kijken. is het hier een beetje gezellig?? ben vandaag na een spannende paar dagen toch ongi geworden dus op naar de volgende ronde!

6. Enas

Enas Actief lid

4 mrt 2010
    386
    0
    0
    Nijverdal
    @justme; he jakkes! Balen! Succes met de volgende ronde.

7. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    was eigenlijk wel blij met ongi, had al 2x bloed gehad vorige week, das niet goed he..... en al 2 neg testen..... dus nu heb ik zekerheid en kunnen we weer verder!

8. Enas

Enas Actief lid

4 mrt 2010
    386
    0
    0
    Nijverdal
    Ja dat is waar..dan weet je nu iig waar je aan toe bent!

9. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Enas: Hormonsters! Hihi!! :):):)
    @ Justme: Nou inderdaad meid, nu weet je waar je aan toe bent. Heb je al een kleine of gaan jullie voor de eerste?

10. liebrando

liebrando Niet meer actief

he meiden

hier nog steeds negatief helaas, maar de duivels zijn er ook nog steeds niet. Ben wel nog steeds misselijk, maar goed ik kan ook ziek worden. Straks visite voor me verjaardag morgen dus even lekker afleiding! Morgen half 6 op moet om 7.00uur werken. En ik ben dan jarig jippieeeee. Moet tot 12.30uur werken dan weer visite. Word een lange dag morgen!!

7 weken pffffff. Hm dan heeft diegene een hele late eisprong gehad en lange cyclus anders wil dat niet. Je word zowiezo 14 dagen na eisprong ongi. Maar goed wij hebben alleen maar sex gehad voor de eisprong dus mijn hoop daar op hoef ik niet te houden. Verlies wel steeds dikke slijmproppen groen/gelig bleghh weet iemand misschien wat dat is?

11. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    Ha meiden,
    ik ga pas donderdag testen hoor... denk ik...:p...
    nou ik moet morgen werken, dinsdag werken en pas woensdag vrij... dus dat scheelt al twee dagen... die zijn vaak zo voorbij... En dan zien we woensdag wel weer...
    De ovu-test gaf vandaag de helft van de kleur van het controlestreepje... dus...:)... nou stop ik met testen voor donderdag hoor... heeft toch geen nut... ik voel lekker vanalles en hoop en duim gewoon heel hard en dan zien we wel...
    Als ik niet zwanger ben en de volgende ronde duurt weer 35 dagen dan ben ik de eerste week van aug. uitgeteld en Floor is de laatste week van juli jarig... dat scheelt alweer een week...:)

Jongmoedertje; misschien je vraag stellen aan de verloskundige op ZP?!?! Ik heb er geen ervaring mee...alleen cervixslijm... nu is dat weer helemaal weg... alleen 's ochtends een beetje, maar heb ik bijna altijd...
    Cilla; wow wat een ideeen allemaal... daar kan ik niet tegenop...Enas; hoopt dat je er iets aan hebt...
    Mariaatje; ga je effe pben...qua volleyballen...;)
    Justme; welkom, gezellig is het hier zeker... alleen moet je wel af en toe wat tijd vrij maken om alles te lezen hihi... :D

Zo lekker effe wandelen door het bos en straks uiteten met mam en zussen en naar de film; eat, pray, love... ben benieuwd!
    Tja, en ook dat dilemma van wat eet ik wel en wat niet... ach, we zullen zien...
    Fijne dag nog!

12. Enas

Enas Actief lid

4 mrt 2010
    386
    0
    0
    Nijverdal
    mjanne; klinkt errrrug gezellig allemaal! Veel plezier!

Hier ook weer in een super-stemming :D ff een kleine update;

15 en 16 oktober meerdere malen super vette POSI ovu-testen.
    14,15,16 oktober flink geklust.
    17 oktober; nega ovu-test

Dussss volgens mij zitten we deze ronde he-le-maal goed, toch? Maar ik ben ook heel blij omdat ik nu zie dat mijn cyclus echt op orde is. Dus win-win situatie :D

13. Enas

Enas Actief lid

4 mrt 2010
    386
    0
    0
    Nijverdal
    Wat een rare dag vandaag 8) Zoals ik misschien al verteld had, hebben wij ons huis sinds 3 maanden te koop staan omdat we een boerderij gekocht hebben. Vorige week hadden we open huis, en is er een stel geweest om te kijken. Ik mocht de rondleiding doen en had meteen al door dat ze verliefd waren op ons huis, en idd we kregen s'maandags voor 9.00 uur al een telefoontje dat ze voor een 2e bezichtiging wilden komen. En die staat gepland op....morgenvroeg 9.00 uur :$ Bezichtigingen zijn het allerbelangrijkste...dus dat is poetsen op zondag, met 2 kids en een man in huis, is geen beginnen aan. Ik begin ergens en een uur later kan ik weer opnieuw pfffff dat doe ik dus nooit weer...laat ze maar door de week komen, veel practischer voor mij.

Zooooo dat is eruit :p

Waar zitten jullie toch allemaal?

14. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    Hier ben ik nog effe... net lekker gewandeld en fruit/cake gegeten... nu effe de was opvouwen en dan mam ophalen voor het etentje...idd gezellig...
    Enas; succes met poetsen, schiet ooit echt niet op nee... nou is mijn man wel super goed in poetsen dus dat scheelt...
    Cilla is natuurlijk 'overal' het goede nieuws aan het vertellen...
    En de rest ook van het mooie weer aan het genieten... En jij moet toch poetsen dus helemaal geen tijd om op ZP te zijn...:p
    Succes; en hopelijk word het iets morgen...
    En ook fijn dat je er zo positief over denkt... zo toch helemaal mooi zijn!!! idd alvast fijn dat je cyclus op orde is... nu nog 'ff' die positest!!!!

15. Enas

Enas Actief lid

4 mrt 2010
    386
    0
    0
    Nijverdal
    :p Ik hoor hier zeker niet te zijn...maar af en toe "tussen de buien door" móét ik toch echt ff spieken ;) Hier is het niet zo mooi weer hoor. Echt poetsweer hahaha

Veel plezier straks! :D

16. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    ik was lekker aan het genieten van de zon!!! heerlijk hoor!

wij gaan voor ons 1e kindje, erg spannend allemaal! zeker omdat we de jongste niet meer zijn (ikke is al weer 35) is het heel spannend allemaal! ben blij dat ik nu weer vooruit kan kijken, die onzekerheid is echt klote hoor!

vragen stellen aan de gyn hier is echt erg goed en snel hoor! zeker doen als je onzekerheid ergens over hebt.

17. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    zxow meiden ik ben er weer!!!
    onze mama's waren erg blij! jayden had t shirt aan en daaroverheen een vestje en dan zeiden we: pff wel warm hier mam je mag zn vestje wel ff uittrekken als je wilt :D

enas als je dicht in de buurt had gewoond had ik je wel ff komen helpen vanavond als de kids in bed liggen, vind soppen altijd erg leuk :D:D
    En t lijkt me heel leuk om te helpen bij je site ;)

@just me je hebt t goede topic uitgekozen per ronde zijn er hier gemiddeld 2 zwanger, aangezien er incl jou 5 nog niet zwanger zijn heb je een kans van +/- 45% ;)

mjanne klinkt idd gezellig!! veel plezier.

jongmoedertje bel morgen anders gewoon de ha eens kijken wat die ervan zegt.

nou wij hebben de hele woonkamer omgebouwd tot een hut voor jayden erg gezellig (ik heb morgen dus weer wat te doen) ik heb onze dekbedovertrekken naar beneden gehaald en mbv de stoelen tafels trap en knijpers een giga hut gebouwd :D

18. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    nou, dan heb ik een goede keuze gemaakt om hier mijn hoofd ff te laten zien ;) een kans van 45% is niet gek!!

19. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Justme: ik as al benieuwd hoe het met je ging, kwijt geraakt tijdens de crash? Balen dat het nog steeds niet zo mag zijn bij je .... hoop dat de volgende ronde je meer geluk mag brengen!

Jong moedertje: geen idee wat dat slijm kan zijn. Is wel echt balen zo die onzekerheid he :(

mjanne: hmm zou die ovu-test iets betekenen?? Ben benieuwd! ;)
    Klinkt als een gezellig avondje met zussen en moeder :D, doen jullie dat vaker?

enas: je update ziet er goed uit :D!
    Een 2e bezichtiging klinkt goed! Kan me voorstellen dat je dan blijft poetsen en opruimen...ach kijken ze maar doorheen toch? Er moet ook geleefd worden ;)

20. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Het weer: hier was het ook niet echt mooi, was heel koud om de hele dag op de markt te staan brrr, maar was wel gezellie en dat is ook belangrijk :D

Cilla: leuk hoor! :D Nu kun je lekker alles delen met je familie!
    haha een crea-mama ;), Jayden boft maar met je!

Deel Deze Pagina