Berichtje getikt, en ik loop alweer achter zie ik... Mjanne: Goed bezig met dat kolven, voor je het weet schiet hij omhoog met zijn gewicht, zeker weten. Heb vertrouwen. Tepelhoedjes misschien een uitkomst voor jullie? Of minder "hard" kolven?
Mjanne: Kan me wel voorstellen dat je je zorgen maakt, fijn dat je veel "proffessionals" om je heen hebt die je kunnen helpen. Voeding heb je wel genoeg zeg . Hoef je je daar alvast geen zorgen om te maken. Had je bij Floor geen last van gevoelige tepels dan? Ik had het namelijk bij allebei en bleek dat dit gewoon bij mij hoorde, dus heb bij allebei al snel met tepelhoedje gevoed. Wel vervelend zeg! Ik heb nog een paar bijna nieuwe lilypads liggen, had ze gekocht en toen liep de voeding terug... Ik weet niet of je misschien liever nieuwe wil, dan begrijp ik dat ook hoor. Zo niet wil ik ze je wel opsturen. Mariaatje: Beterschap!! Fijn dat Mick jullie een beetje liet gisteren, is nooit zo handig he ziek zijn mer kindjes Hoe is het nu?
Lotte is weer wat onrustig de laaste dagen en dan vooral in de avond. Ze wil ook alleen liggend de fles in box/bed of commode... Sprongetje Hebben er meer last van onrustige kindjes? Of zullen het toch tandjes zijn? Zo blijf je gokken he.. Hier alweer wat mijlpalen gehad. Ledikantje is nu weg van Nienke d'r kamer, ze slaapt nu al 2 weken in een groot bed. En de bak van de kindergwagen ook is weer verdwenen naar de zolder......gaat hard he
@ Heide: gelukkig zijn Bas en ik aan de beterende hand, Mick is wat onrustig, en word twat eerder wakker door de verkoudheid. Kreeg net ook ineens een vreselijke huilbui, zit echt niet lekker in zijn vel. Zou goed een sprongetje kunnen zijn hoor, bij 6 maanden weer he? Alleen nu duren ze wat langer. Beginnen volgens mij ook eerder. Succes met Lotte, slaapt ze nog steeds zo veel? Oh hou op wat gaat het hard he? Nienke doet het dus goed in haar eigen bedje? En al dat net-geboren spul naar boven, hier ook hoor. Net als het badje, Mick gaat gewoon in het grote bad. Sinds vandaag ook maat 68 Pfft, zo snel allemaal.
zo ik ben er ook weer ffies mjanne wat bij mij goed hielp was een nat washandje op de momenten dat t pijn deed... beetje koel water erop niet te koud das ook niet fijn hier nog lekker in de wagenbak hor, we hebben nog een centimeter of 5 te gaan dus hopelijk kan ze de winter erin blijven tot februari ofzo... siënna zit ook al een poosje in 68 en van sommige merken 74 t gaat zo hard allemaal over 2 weken weer naar cb ben benieuwd hoe hard ze gegroeid is! Siënna komthier ook snachts weer, ik weet nog niet wat t is: verkoudheid of aandacht of sprongetje... maar honger is t iig niet want leg r wel aan maar ze neemt 2 slokjes en slaapt dan alweer maar zodra ik r weer terug in dr bedje leg word ze wakker dus ze slaapt steeds bij ons :S alle inkopen voor maandag zijn gedaan heb er zo giga zin in!! jayden zingt de hele dag sinterklaas liedjes gezellig!
Mariaatje: fijn dat jullie er weer wat beter aan zijn. Som zou het zo handig zijn als ze konden vertellen wat hen dwarszit he...nu is het maar gokken waar ze last van hebben . Cilla: leuk he, die sinterklaas . Wij doen het zondag, heb er ook wel zin in. Wat heb jij voor kado's gehaald? Ik vind het wel moeilijk eigenlijk, heb nu meer bruikbare spulletjes gehaald zoals pyjama, badjas, een drinkbeker met naam, prikblok enz. Misschien heb je nog een leuk idee voor mij? Klinkt toch wel als een sprongetje dus als ik hoor dat jullie kindjes ook wat onrustiger zijn... dat is het fijne aan dit forum, dan zie je dat je niet de enige bent . Wij mogen volgende week weer naar het cb, eindelijk eens een keertje geen prikjes . Ben ook benieuwd inderdaad, hier ook al maat 68/74, ligt er net aan welke winkel/merk. Maar ik merk wel dat ze een stuk harder gaat dan Nienke, die zat nu nog in maat 62.
euhm jew bedoeld voor siënna die kado's? -piepschuimletters met dr naam -hello kitty servies' -hello kitty knuffel met muziek en rammeldingetjes -dora pop voor in bad -woezel enpip pyama -bumba pakje' -rammelaar -stoffen pop -hello kitty nachtlamp -grote opblaasbare tuimelbeer - electrische tandenborstel (die van k3 die bij t ad zat ) dat was t volgens mij.. jayden krijgt iets meer maar ja die snapt t ook. die krijgt oa een knutsel bureau met krukje(zit verf en klei en kleurspulletjes ed op, zal maandag een foto nemen is zoooo leuk) een bob de bouwer speelzet en wat duplo en dan de piet piraat electrische tandenborstel.. ennog wat ander spul ook wat kleding. en ook een woezel en pip pyama... t is wel moeilijk he voor die kids, en allemaal zooo duuur we zouden eigenlijk 50 perkind doen maar das niet gelukt dan zouden ze ieder 2 kado's hebben en vind t wel leuk als er wat uit te pakken valt. vannachtwasweer drama met siënna12 uur werd ze wakker om 1 uur lag ze nog aan de tiet te drnken fles gemaakt van 120+4 en toen is ze uiteindelijk aan de tiet in slaap gevallen en WEER bij ons geslapen.... ik sliep dus pas om half 2, 6 uur er weer uit en vanavond werken tot 11 uur dus word ook weer half 1 voor ik in bed lig pffff gaan die van jullie zelf weer slapen als ze een fles hebben gehad? siënna wil dat nl niet
lekker recepje voor onze ukkies!! (zelf bedacht Siënna is fan ) 4 gieser wilderman peertjes, schillen in stukken snijden ...in een pan doen, dan vullen met watertot de peertjes onder zijn en dan een goeie scheut diksap erdoor even roeren en dan koken.........20min verder....... sap afgieten en af laten koelen dan..door de helft van de peertjes 1 geperste manderijn en 1 verkruimelde liga en dan even met de staafmixer oid mixen smullen maar!!!! de andere helft van de peertjes kan je ingevroren 2 maanden bewaren ... ik heb nu een heel gelukkig meisje naast me hihi
Cilla: wel grappig bij jou he, je hebt echte meiden en echte jongensdingen . Wij hebben al zoveel speelgoed, dus dat wilde ik niet. Heeft van de oma's al puzzels gekregen, dat doet ze nu erg graag. Ik heb nog een setje kleren besteld en dat pak ik nog maar in. Klinkt lekker je receptje! Gaan we eens proberen! Wel balen dat Siënna jullie zo wakker houdt.. valt ze alleen aan je borst in slaap dan? En als je haar iets meer vullends geeft te drinken voor het slapen misschien? Wij hebben bijvoorbeeld een pot goede nacht van nutrilon hier staan. Dat wordt een zwaar dagje voor je zo..sterkte ermee! En ik hoop op een betere nacht voor je!
Ik geef r al rb voor t slapem gaan... Errug dik hihi... Maar ga als deze bus op is over op nr 2 miss dat dat al helpt. En dan miss ook maar die proberen zit in die kleine blauwe bussen toch?
@ Cilla: Flinke meid is Sïenna al dan! 68 [ast bij Mick net pas!! Hoeveel weegt ze nu? Hier is het ook van alles bij elkaar hoor, verkouden, sprongetje geen idee, maar vannacht was het ook weer 3.45??? Ik hoop dat ie vannacht weer doorslaapt, aangezien ik om 5.15 op moet Geniet van jullie eerste sinterklaas met zijn 4en!! Lekker meezingen met Jayden. Mick slaapt gelukkig wel door na een fles, wel lekker als je om 4 uur nog even terug kan. Bedankt voor je recept, ziet er goed uit, ik wacht nog even tot hij 6 maanden is. @ Heide: Ook al zon flinke tante die Lotte. Mick heeft echt even stil gestaan met groeien merk ik wel Mick vandaag weer naar het kdv geweest. Wilde niet slapen, maar was wel erg tevreden. Ook goed. In de auto meteen in slaap gevallen natuurlijk, nu helaas alweer wakker. Moet zo nog even eten maken voor mezelf, dus hopen dat meneer het toe laat. Als ik de komende tijd wat minder te vinden ben hier, dan weten jullie hoe het komt he? Zucht Er komt een einde aan een hele fijne periode met Mick Snik
Cilla: rijstebloem werkte bij Nienke niet en bij Lotte ook al niet..ze slapen er zelfs slechter op..gekke kindjes. Ja die kleine blauwe bus inderdaad. Mijn zus had hem me meegenomen om uit te proberen en we doen hem nu een week al geven voor het slapen met half nr 1 voeding. Mariaatje: nou maar hopen dat Mick vannacht goed slaapt dan , hij heeft heel wat in te halen van vandaag . 5:15 is echt vroeg zeg..pfff. Nou heel veel succes je eerste werkdag, hopelijk slaap je vannacht evengoed een beetje. En na je werk geniet je extra veel van je mannetje!!
Morguh dames, Nou daar gaan we dan. Het voelt als gisteren toen ik mijn pak, schoenen en baret opgeborgen heb, en nu heb ik ze weer aan... Pfft... Mick werd natuurlijk wakker van mijn wekker, nieuw geluid he? Gelukkig is Bas dan thuis om hem de fles te geven en lekker terug te leggen. Volgende week is het anders, dan gaat hij op woensdag al om 7 uur naar het kdv... Hopen dat het goed gaat. Fijne dag allemaal. X
maria het zal vast allemaal goed gaan! je zal zien dat t ook wel lekker is om een paar uurtjes in de week ff geen mama te zijn. de eerste week gaat de tijd snel op je werk en iedereen vraagt naar je uk dus kan je lekker over m praten maar snap wel dat je ertegen opziet hor! met de kerst wel weer lekker vrij? hier weer een spooknacht gehad.... we hadden om half 2 alle beide de kids wakker in ons bed (had geprobeerd om siËnna ff te laten huilen) maar madam gaat echt niet zelf slapen en toen ze bij mij in slaap was gevallen en ik r teruglegde werd ze wakker.. met ray afgesproken dat we dr vrijdag en zaterdag absoluut niet bij ons nemen dat we er omstebeurten voor dr uitgaan, want wil niet t zelfde als met jayden (die slaapt nu nog steeds niet door) vandaag ook weer werken morgen lekker vrij.... sinterklaas een dagje naar voren geschoven (nooit aan gedacht dat t ook eerder kan hahaha)
Cilla: wij doen sinterklaas ook eerder, we zetten de kado's 's morgens op de ontbijttafel als ze onderkomen en dan kunnen ze fijn nog de hele dag ermee spelen. Vervelend dat de kinderen zo slecht slapen bij jullie....mijn zus heeft dat ook met allebei haar kinderen heel lang gehad zo. Ondertussen zijn ze bij haar 7 en 6 en slapen ze supergoed, dus het gaat over Succes ermee dan het weekend, wie weet helpt het al snel. Ik hoop natuurlijk dat het snel weer rustig wordt bij jullie 's nachts. Maria: Hoe is het gegaan vandaag??
Ik heb vandaag stoofpeertje gekocht, dus ik ga morgen kokkerellen . Vanavond had ik worteltjes met aardappel gekookt en dat vond ze ook wel lekker. Het lekkerst vind ze nog steeds bruine bonen met appel, van c1000 merk zijn het grote potjes en die gaan dan op . Met Nienke gaat het wat minder, die is een beetje gammel. Eet niet al te best en gisteravond en vanavond wee heeft ze moeten spugen..hopen dat het morgen over is, want dan gaan de kids een nachtje logeren
Hoi dames, Alles is gisteren goed gegaan. Mick werd wel om 5.15 wakker van mijn wekker, dat geluid kent ie natuurlijk nog niet. Hij had echt een huildag vandaag, dus Bas was not amused, maar goed, dat zullen we vrees ik nog wel vaker mee gaan maken. Op het werk was het net of ik nooit weg geweest was, alles als vanouds en ook wel weer gezellig. Bas is vandaag zijn zus overhuizen dus mijn moeder is er vandaag, ga je dus automatisch iets later naar bed om alles goed uit te leggen en zo, is voor haar ook de eerste keer.. 12 uur naar bed, is Mick om 2 uur ineens wakker!!! Gvd Hup, de fles erin en gauw terug, ik ben nu helemaal gesloopt. Voortaan toch maar gewoon om 22.00 mijn mandje in als ik moet werken @ Cilla: Succes met Sïenna, zit er misschien iets in de lucht of zo?? @ Heide: Kookse en beterschap met Nienke.
Mariaatje: Is Bas meteen in het diepe gegooid gisteren..een huildag.. Mooi dat het werken je wel is bevallen weer. Oef zulke nachten zijn wel wat minder je als je weer vroeg op moet om te werken.. succes vandaag! Ja er hangt zeker wat in de lucht een sprong of tanden of allebei Bij ons was het vannacht ook weer raak om 2:00, was lang geleden dat we een nachtfles gehad hadden... Nienke is wel weer beter eraan geloof ik, dus het logeerpartijtje kan doorgaan . Wij gaan vanavond weer eens een keertje uit eten met vrienden van morgen weer eens uitslapen , ben benieuwd of dat gaat lukken
@ Heide: Ach, het eerste uurtje was even zwaar, nu ben ik wel weer overheen! Zal vanavond wel vroeg slapen gok ik! Oh jullie ook weer een nachtfles? Pfft, balen is dat dan he? Vooral als je het niet meer gewend bent, hakt het er lekker in. Fijn dat jullie uitje door kan gaan, is gewoon heerlijk om er even uit te zijn. En als je meiden dan beide tevreden en niet ziek zijn, gaan je gewoon met een gerust hart op pad. Geniet er maar lekker van. Moet je dit weekend nog werken of ben je lekker vrij met Sinterklaas. Wanneer vieren jullie het? Wij zouden het eigenlijk zaterdag gaan vieren, mijn ouders zijn zondag ook weer zoveel jaar getrouwd (schaam schaam, weet nooit hoeveel) dus wij vieren in principe alles in een keer. Mijn zus ligt nu ziek thuis op de bank, mijn vader is ziek dus hopen dat alles door kan gaan, vrees dat we het uit gaan stellen Net mijn moeder even gebeld, die was heerlijk aan het genieten met Mick, om 8.30 nog wakker geworden en toch nog even terug gegaan, 10.15 wakker. Ik denk dat ze zo lekker gaan wandelen.