wie ook wachten tot zondag???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Cilla24, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Mariaatje: Er veel zieken op het moment he..hopelijk gaat het wel door voor jullie zondag.
    Oma Mick lekker aan het verwennen thuis ;), mooi dat het zo goed gaat vandaag. Voel je je ook een stuk beter zelf he.
    Ik heb vrij dit weekend, hoef dinsdag pas weer , ze hebben alle vakantie-uren die ik nog over had ingepland deze maand dus ik heb lekker veel vrij.
    Zondagmorgen vieren we hier sinterklaas, lekker met z'n viertjes.

2. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    hoihoi,
    effe snel een reactie... moet ook nog rusten, kolven en op tijd koken want om 18.00uur naar sinterklaas op mijn werk... thijs even naar oma brengen want die moet op die tijd een keer een flesje dus is niet handig om mee te nemen...

hier weer heerlijk genieten! Thijs snapt inmiddels dat hij moet groeien!!! gisteren 4200gram! Fijn!
    en idd met tepelhoedjes gaat het stukken beter!!! gelukkig! Maar kolf ook nog steeds zodat ik een beetje weet hoeveel hij binnenkrijgt... moet toch weer wat harder zijn best doen met tepelhoedje...
    maar we hebben allebei spruw... dus allebei aan een zalfje... misschien kwam de grootste pijn daar ook wel van, maar bij Floor idd ook tepelhoedjes ivm ingetrokken tepels... daar heb ik nu geen last van dus daarom wilde ik het zo proberen...

heb beetje teruggelezen, recept met stoofpeertjes ga ik onthouden! Floor is ook dol op stoofpeertjes!!! Die zal dat ook wel lekker vinden met liga en manderijn erdoor! Ga ik binnenkort voor haar al proberen! thanks!

Zieken... hier ook weer flink verkouden, floor ook... tja, wie niet...

sint, vanavond dan op mijn werk, morgen bij ons thuis (pap en mam gewoon samen... ben benieuwd...) en zondag bij kees thuis...

kom snel weer terug, maar nu nog even rusten...

3. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mjanne: druk leventje zo he ;), maar fijn dat je weer genieten kunt! En wat goed dat Thijs nu door heeft hoe hij moet groeien.
    Spruw..ausch dat doet inderdaad ook zeer bij de tepels..hopen dat de zalf snel baat bij je. Fijn sinterklaas weekend!

Ik zit me nu eigenlijk af te vragen hoe het kan dat zoveel baby's spruw krijgen? Je hoort het écht vaak he...

Mijn meiden net weggebracht, Nienke zei al meteen toen ik mijn jas pakte " ikke niet he" haha, die vind het veel te gezellig. Ze mag bij haar grote nicht ( 6 jaar) op de kamer slapen :D. Ben benieuwd hoe dat zal gaan.

4. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Heide: Lekker dat je veel vrij hebt, en ook met Sinterklaas. Kunnen jullie lekker van je gezinnetje genieten! Hoe was het logeren gegaan?
    @ Mjanne: Hoe was de Sinterklaasviering?
    Fijn dat het beter gaat met Thijs, dat zorgt weer voor een beetje rust in huis he? Wat woog hij eigenlijk bij de geboorte?
    Je hoort het idd erg vaak he die spruw? Wat raar eigenlijk inderdaad. Hoe kom je er toch aan? Hopen dat het zalfje snel aanslaat.

Hier vannacht wéér 3 uur… Ik snap echt niet wat er aan de hand is met onze Mick. Nu ben ik vandaag vrij, en kan ik nog even terug, maar ik hoop toch dat hij binnenkort wel lekker gaat slapen tot een uur of 6/7, want dit is wel erg heftig zo…
    Mijn moeder heeft gisteren een top-dag gehad met Mick. Hij was vrolijk, ging meteen slapen, heeft veel gelachen. Mijn vader kwam mijn moeder ophalen en ook die werd beladen met lachjes en gilletjes. Bas krijgt er niet zo veel, die begint al te denken dat het aan hem ligt, hihi.

Wij vanavond Sinterklaas bij mijn ouders. Vanmiddag al die kant op, dan kan Mick daar mooi slapen vanmiddag. Gelukkig volgende week dinsdag ook vrij, even 4 dagen om bij te komen.

5. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mariaatje: lekker even weer 4 dagen met je ventje(s).
    Leuk voor oma ook dat het zo goed ging gisteren. Vervelend is dat dan voor Bas lijkt me..maarja je weet toch nooit waar dat nu aan ligt. En ook weer een nachtfles gehad..balen zeg.. Veel plezier vandaag!

Tussen het typen door weer naar boven geweest.. Nienke huilde, moest alweer spugen..arm ding! Zou ik toch meet haar even langs de huisarts moeten als dit zo doorgaat? Ze eet nu al een paar dagen erg slecht en heeft alleen gisteravond niet gespuugd.. misschien een virus ofzo?
    Ze is al zo'n lichtgewichtje, daar blijft nu helemaal niets meer van over :(

Bij mijn zus was heel goed gegaan trouwens, Nienke had zelfst tot 9 uur geslapen vanmorgen :$, doet ze thuis echt nooit! Ook Lotte had zich voorbeeldig gedragen en goed geslapen En papa en mama zijn er ook weer een uit geweest..haha wist niet eens meer hoe een kroeg er vanbinnen uitzag ;):D.

6. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    Ff kort reageren... Morgen uitgebreid
    Heide heb je geen ORS in huis? Of anders een paar slokjes cola geven. Helpt beide goed tegen spugen.
    Sterkte ermee!

7. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    ORS...hmm morgen maar eens halen dan.
    Vannacht vanaf 4 uur was het feest...kindjes sliepen heerlijk, maar nu was mama steeds aan de beurt. Veel moeten spugen en de hele dag al erge steken in mijn maag en darmen..:(
    Vanmorgen evengoed sinterklaas gevierd, Nienke vond het super!
    Vanmiddag was de sint ook nog echt in de straat, Nienke stond voor de raam en toen kwam hij met zijn pieten ook nog even hier langs.
    Ze was er helemaal niet van onder de indruk, vond het heel normaal :D.
    Nu alles in bed hier en mama ook snel erachteraan.
    Hopelijk is het morgen over, want dan is papa weer werken..

Zo genoeg ego: Hoe was jullie weekend??

8. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant

Sinds 25 november helemaal over op de kv, en het is een groot drama!!! Mick jengelt werkelijk de hele dag, ontevreden, boos, nachtvoedingen om 2 uur!!! Tenminste wij denken dat het aan het stoppen met de bv is, maar het kan ook nog goed komen door zijn verkoudheid. Ik stopte met bv, volgende dag was meneer verkouden. Pfft… Ik hoop maar dat dit een fase is want ik wordt er knettergek van, en vraag me op dagen als dit af waar ik in godsnaam aan begonnen ben. Ik weet het heel slecht, maar dit is niet vol te houden. Ik ben blij als hij slaapt, en baal er van als hij wakker wordt. Zojuist hebben we hem een half uur laten huilen in de box, en nou valt ie net in slaap. Daarbij komt nog dat ik sinds zondag vreselijke rugpijn heb, en niet 100% rechtop kom. Het enige wat helpt is plat gaan liggen, wordt er gestoord van…
    Zo genoeg geklaagd, sorry meiden.

@ Heide: jeetje Heide wat giga klote dat je ziek bent, vorig weekend lagen wij hier ook plat ivm de buikgriep, dus ik weet hoe ellendig je je kan voelen. Gaat het vandaag al wat beter? Fijn dat sinterklaas zo leuk was! Kindjes goed verwend?
    @ Cilla: En hoe heeft Jayden het gehad?

Mick heeft van ons een schommel gekregen, en van mijn ouders lego en kleertjes. Al met al, erg gezellig, al was ik door de nachtvoedingen erg moe en zijn we niet te laat naar huis gegaan.

9. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mariaatje: wat balen dat het niet zo lekker gaat bij jullie..hoeveel kv kreeg Mick van tevoren al? Misschien dat hij nog moet wennen aan de voeding? Dit kan soms 2 weken duren.
    Probeer je rust te nemen wanner het kan, succes ermee!

Ja, kindjes zijn weer blij. Nienke kreeg oa een hele zachte badjas, is er zielsgelukkig mee..ze wil hem nog niet meer uit haha!

Ben er ook weer iets beter aan, heb weer een beetje gegeten, maar die krampen in mijn buik die blijven.. Lijken wel weeën joh...pfff, moet ze soms echt wegzuchten ;). Hoort dat ook bij buikgriep? Kan me niet herinneren dit ooit zo gehad te hebben.

10. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    Maria hier ook drama op t moment!! Hele nachten ze wilt alleen nog maar tegen mij aan slapen, ik zit dus een beetje aan verlatingsangst te denken ?!
    Jayden heeft er ook last van gehad, t is ff doorbijten en veel spelletjes doen zoals kiekeboe. Miss helpt t ook bij jou, en als je pijn hebt kan je altijd minder hebben dus straks zal t vast weer beter gaan!

Heide balen joh dat je nog steeds zo beroerd bent! Hopelijk knap je snel helemaal op!

Hier op tijd naar bed zodat ik er vannacht weer tegenaan kan!

Sterkte allemaal

11. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    Ik durf het bijna niet te schrijven met al die nachtbrakers van jullie... maar onze thijs komt al 2 nachten of nouja, ochtenden pas om 6 uur... dus wij kunnen weer heerlijk bijtanken...

Buikgriepvirus heeft ons nog niet te pakken... maar verkoudheid wel in ernstige vorm... dus dat is ook wel genoeg... gelukkig heeft thijs er nog geen last van...

Middeltjes tegen spruw werken goed... bij ons allebei gelukkig!
    Hoe kun je het krijgen?! Mijn kraamhulp zei dat het met hygiene te maken heeft, maar ik heb toch wel echt opgelet... vervang nu wel nog sneller de zoogcompressen... (had ik al gereageerd dat ik de lillypads niet nodig heb, mijn zusje heeft ze ook liggen, ook bijna niet gebruikt...maar toch bedankt!!!) Kan nog steeds ooit 200cc kolven... maar dan wel alleen op dagen dat Floor naar kdv of opa en oma ofzo is... dan heb ik toch wat meer rust... moet zeggen dat ik elke middag wel echt nog een uur naar bed ga... kan met 2 van die slaapkopjes he...

Maria; je bent toch wel heel geleidelijk overgegaan op kv!? Wat super vervelend dat jullie manneke er zo'n last van heeft... of idd verlatingsangst...

12. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    mmm, was nog niet klaar met mijn berichtje, maar hij plaatste hem maar alvast?!?!

Goed...

Heide; beterschap!!! Floor eet momenteel ook erg slecht... op kdv eet ze zo twee boterhammen en een cracker en thuis moet ik overal moeite voor doen... ze is ook erg verkouden... maar denk ook wel een fase... zelfs pannenkoeken was van de week niet goed... en dat is normaal toch wel favoriet... Floor is ook maar licht en ziet nu ook nog erg witjes... Krijgt Nienke extra vitamines?! Floor niet ivm vit.D... maar wil het daar in Januari toch even met de kinderarts over hebben... want nu ze zo slecht eet maak ik me daar toch wel wat zorgen over...

Volgende week trouwens Thijs laten prikken op vit. D... ben benieuwd... En dan in februari nog echo van zijn heupjes en dan zijn we klaar met de medische molen hoop ik...

mama's van 2jarigen; Leuk he die reacties op kadootjes... Floor is ook helemaal blij met al haar spulletjes... net nog een pyama gekregen en pizzaset voor in haar keukentje... nou is Klaas weer echt naar Spanje... mooi geweest!!

Kreeg net berichtje van vriendin... jongen waar ze mee gescharreld heeft heeft voor zoveelste keer uitzaaiingen en laat euthenasie plegen... wordt nu gevolgd door 'over mijn lijk' en komt volgend jaar op tv... had al een kunstarm, maar 1 long meer en nu ook weer uitzaaiingen in andere long... ergens in de 20... bahbah...

Nou meiden!! Allemaal vroeg naar bed op deze sinterklaasavond, om bij te tanken, uit te zieken... of gewoon lekker te slapen...
    Ik ga nog effe met mijn kleine manneke douchen, voeden en ook te bed... (eh, over een uurtje dan... want die voeding van 23.00uur hebben we nog wel effe...) Voed nu trouwens wel weer 3 voedingen van de 6 zelf... de andere 3 kolf ik nog... zodat ik zeker weet dat hij genoeg binnenkrijg... wo weer wegen en als hij goed aankomt ga ik nog minder kolven... scheelt tijd en is toch fijner om zelf te doen... behalve als mijn leidinggevende ofzo op kraamvisite komt... dan vind ik een flesje toch fijner... ;)

Welterusten!!!

13. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Cilla: balen zeg..dat kost jouw nachtrust natuurlijk ook..hopelijk is het maar een fase en is het snel over!
    Valt ze wel alleen in slaap 's avonds?

Mjanne: Tjee wat ben jij toch een bofkont, kun je ons jouw geheim niet verklappen?? ;) Geniet er maar lekker van hoor, ook van je uurtje 's middags!
    Fijn dat de spruwmiddeltjes hun werk doen.
    Hoe bedoel je niet ivm vit D? Snapte hem niet helemaal :). Ja, nienke krijgt kindervitamines. Fruit eet ze wel goed meestal gelukkig.
    He bah, zulke verhalen krijg ik altijd kippevel van..zo oneerlijk he!

14. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mariaatje: hoe is het nu bij jullie?

Ben vandaag weer fitter en heb vanmorgen gewerkt. Vanmiddag mogen we weer eens naar het cb, ben benieuwd hoor!
    En eindelijk eens een keer zonder prikjes! :)

15. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    ik lees hier en daar mee hoor!
    knuffel!

16. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Sterre: he is het met jou? Moeten jullie nu afwachten zie ik in je banner?

Lotte vanmiddag op cb geweest. Weer helemaal goedgekeurd ;).
    Ons moppie is nu 64,3 cm en 7,4 kg :)

17. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Heide: Oh ja, dat klinkt echt als buikgriep inderdaad. Wel fijn dat het nu weer wat beter met je gaat! Buikkrampen hoort erbij helaas, maar inderdaad echt van die pieken erin, vreselijk.
    Vandaag een heel ander mannetje in huis, Kindival van Vsm lijkt te werken. Ben ik wel heel blij om want ik vond Mick even niet meer zo leuk! Nu ligt ie og heerlijk te spelen in de box, alleen wat krampjes van het fruit, maar ach…
    Hey wat gaat Lotte goed! Altijd weer fijn als je zo’n bevestiging op het cb krijgt he? Keep on the good work!!
    @ Cilla: Oh meid ik hoop van harte dat het geen verlatingsangst is, want dat is echt verschrikkelijk. Wat dat betreft heb ik gelukkig niet te klagen, als ik Mick voedt gaat hij gewoon terug naar bed en slaapt met een kwartiertje dan ook weer. Hoe is het vannacht gegaan? Je zal wel Total loss zijn?
    @ Mjanne: Fijn dat het zo goed gaat met jou en Thijs! En al helemaal dat de middeltjes tegen de spruw werken, pfft lijkt me zo verschrikkelijk!
    Ja geleidelijk over gegaan op de kv, maar ik denk dat hij de geborgenheid mist. Ben gisteren begonnen met Kindival pilletjes van vsm, tegen onrust en slapeloosheid, en vandaag hadden we een heel ander mannetje in huis. Heel erg fijn! Misschien ook wat voor Cilla?
    Vreselijk he die MMM, ik hoop voor jullie dat er snel rust komt!! Dat van die Vit D snap ik ook niet helemaal?
    Verschrikkelijk van je kennis, zo jong, dat hoort toch helemaal niet he? Bah… Sterkte!
    @ Sterre: hey meis, hoe gaat het met je? We missen je hier wel hoor! Nog steeds aan het wachten op de verwijsbrief, of zitten jullie er al middenin? Kus

Heb trouwens in het “Oei ik groei boek gelezen dat we middenin een sprong zitten, van week 22 t/m 26 dit keer… Alles klopt tot dusver… Tenminste bij Mick! In week 30 komen we weer in wat rustiger vaarwater, en de eerstvolgende sprong is dan pas bij 8,5 maand…

Morgen ook weer werken en Mick voor het eerst ’s morgens naar het kdv, vanaf 7 uur. Ben benieuwd, Bas pikt hem rond 13.00 op. Mijn rugpijn is met de nodige Ibuprofen wel te onderdrukken, maar morgen toch voor de zekerheid naar de arts. Ben bang dat er sinds de bevalling toch iets niet goed zit.
    Volgende week maandag is Mick al 6 maanden, ongelooflijk wat gaat het hard. Dat is ook de dag we terug moeten naar Maastricht voor onze laatste 10%. Ik bedoel, we hebben 90% garantie op een gezond menneke gekregen, die laatste 10% willen we ook wel heel graag!!

18. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    nou vannacht is tiets beter gegaan... om kwart over10 werd ze wakker, omkwart voor 11 hadden we r weer in slaap (door met r rond te lopen) ik heb r wel nog een paar keer horen brabbelen maar niet huilen en viel ze zelf weer in slaap tot 4 uur toen huilde zebest overstuur dus toen hebik r maar de borst gegeven.

overdag valt ze best wel goed in slaap maar eigenlijk alleen in de wagen dus daar ga ik mee oefenen zodat ze zelf in slaap valt.
    ik zal zo eens kijken wat dit sprongetje inhoud....
    en owja ik heb r gisteravond geen rb gegevens maar een schep extra voeding in de fles gedaan vanavond weer kijken hoe ze t vannacht doet.

maria wat zei de dokter? je kan volgens mij ook zelf naar een ostheopaat gaan he ?!

sterre hebben jullie al enig idee hoe lang het gaat duren voor jullie verder kunnen? en staat je man er nu helemaal achter?

heide alweer lekker opgeknapt?

19. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    korte update: wacht nog steeds op verwijsbrief dus het schiet niet op.
    Veel gesprekken met mn vriend en hij vind dat een kind uit 'liefde' geboren moet worden. Hij heeft geen goed gevoel over reageerbuisjes enzo. Maar we wachten eerst het intake gesprek af, daarna zien we wel verder. Ik hou jullie op de hoogte! Liefs

20. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    sterre balen zeg dat t allemaal zo lang moet duren!
    ik hoop voor je dat je man toch ziet hoeveel liefde jij nu al hebt voor een kindje en dat ie dan uit liefde voor jou alles op alles wilt zetten.

Deel Deze Pagina