Mariaatje: kindival, nog niet aan gedacht inderdaad, fijn dat het Mick zo helpt! Heb even de weken zitten tellen haha , Lotte is nu 26 weken oud . Ok nog 4 te gaan dus en dan even geen sprongetje meer? Laten we het hopen . Spannend he, ben benieuwd hoe het gegaan is vandaag met Mick. Kan inderdaad goed zijn dat er met de bevalling iets gebeurd is, gaat ook met zo'n kracht..is ook lastig he pijn in de rug nu. De kindjes worden steeds groter en zwaarder en kunnen helaas nog niet lopen of zitten, dus dat vergt ook veel van je rug vind ik altijd. Maandag wordt vast een goed dag die laatste 10 % erbij én Mick 6 maanden. Cilla: mooi dat de nacht alweer iets beter ging, maar is nog slopend zo lijkt me. Kom je zelf nog niet helemaal tot rust. Ik herken het wel van Nienke eigenlijk die sliep ook altijd onrustig en moesten we in slaap wiegen...erg vermoeiend he. Is het misschien niet een idee om je huis een keer op aardstralen te laten bekijken? Bij ons hielp dat toen goed en baat het niet... Sterre: balen dat het zo lang duurt...hopelijk kunnen julie snel terecht! En kun je je vriend dan ook overtuigd krijgen...sterkte ermee meid!!
Vandaag weer niet zo lekker helaas, zat vanmorgen al weer met diaree , één voordeel de kilo's vliegen er wel af zo Mijn zus heeft nienke naar de creche gebracht, lotte ligt te slapen dus nu even voor mezelf. Ga denk ik maar eens aan de opruiming van het speelgoed beginnen, er ligt zoveel..mag best wat van weg.
heide toch nog een voordeel van ziek zijn haha hopelijk knap je toch snel weer op en ipv opruimen kan je zelf ook ff gaan liggen. op zich kan ik er nog wel even tegenaan, heb gelukkig niet veel slaap nodig en op me vrije dagen ga ik tussen de middag ff naar bed, als siënna bij mij ligt slaapt ze gelukkig ook in de middag goed dus kan ik ff slapen. waar vind ik iemand die dat kan doen met die aardstralen? proberen kan altijd toch?
Cilla: haha, ja zou ik ook kunnen doen inderdaad. Maar nu heb ik even de handen vrij en kan ik even vooruit . Ik ben niet ziek genoeg om te gaan liggen. Alles weer eens lekker opgeruimd. Ik zou eens via internet zoeken bij jullie in de buurt. Een paranormaal iemand doet dit meestal.
Heide heb je een idee wat ik als zoekterm kan gebruiken? Ik kan nl in den helder en j dorp niks vinden heb wel sienna dr bed een kwartslag gedraaid miss helpt t .
@ Cilla: Fijn dat het iets beter is gegaan! Na de voeding van 4 uur nog even terug gelegd? En tot hoe laat slaapt ze dan? Ik heb me daar ook vreselijk over opgewonden altijd, dat hij moeilijk in slaap viel, en uiteindelijk vond ik de remedie, gewoon na de voeding naar bed, met een gevuld maagje, dat werkt het beste. Naar bed brengen bij de eerste tekenen van slaap (oogjes wrijven en gapen) werkte bij Mick toch wat minder, hij schreeuwde dan veel langer. Dokter meldde dat het si gewricht bij mij de veroorzaker is van de pijn, oefeningen mee gekregen, pfft Ibuprofen als het te erg wordt, ik ga dus mooi zelf naar de Osteopaat inderdaad, ga dit niet afwachten. Meid ik leef met je mee. Ik was vorige week ook zo moe, had wel 3 dagen nodig om bij te komen van 2 dagen werk. Het zijn maar fases gelukkig, al heb je daar nu niet heel veel aan. De pilletjes werken bij ons echt prima, misschien toch proberen? Knuffel voor jou. @ Sterre: jeetje meid, zo snel als het ging met de iui zo lng duurt het nu. Pfft, balen Tuurlijk moet een kind er uit liefde komen, maar als dat even niet zo werkt is het maar goed dat er andere mogelijkheden zijn toch? Kan me je wens zo goed voorstellen! @ Heide: het is super gegaan met Mick op het kdv. 2 x 1 uur geslapen, op de terugweg naar huis (7 minuten) als een blok in slaap gevallen en 3 kwartier geslapen. Toch wel erg moe na de fles van 3 uur, hup naar bed en slapen tot half 7. Hij was supervrolijk, de leidsters zijn helemaal gek met hem, en dat doet mijn moeder hart weer goed. Hij was vanmorgen ook om 5.15 wakker samen met mij! Hihi Fijn dat je even je dingetjes hebt kunnen doen vandaag! Diarree wel weer even wat minder, dat duurt nog wel even vrees ik. Buikkrampen wel over?
Zo dames, Daar ga ik weer, dag 2 van de 3. Ik merk wel dat ik heel erg vast slaap na zo'n dag werken. Vandaag heeft Bas papadag, morgen heeft hij avonddienst en hoeft Mick dus niet weg want dan kom ik thuis, en gaat hij aan de slag. Zal wel blij zijn als het morgenmiddag is hoor, pfft...
maria t is ff wennen he, maar je zal zien voor je t weet zit je helemaal in t ritme! nou vannacht is redelijk gegaan, ze lag er om half 9 in en om 2 uur kwam ze voor het eerst. vannacht ga ik op haar kamertje slapen als ze wakker word zodat ze doorheeft dat ze iig niet dr kamer uitkomt, morgen met boodschappen doen neem ik ff dat spul van vsm mee...baadt t niet...
Mariaatje: hmm, heb je al een afspraak gemaakt bij de osteopaat? Hoop dat hij je sneller kan helpen, steeds maar ibuprofen is ook niks.. Fijn dat het zo goed is gegaan met Mick! Ja, werken en een kleintje is soms best wel zwaar he, vooral in het begin vond ik. En Mick kan lekker thuis blijven bij papa . Hoe vind Bas het om ineens hele dagen voor Mick te zorgen, gaat het hem goed af? Cilla: ik heb even voor je gezocht Website Natuurgeneeskundig Praktijk De Brug in Den helder Hoeplijk doet de link het?
Lotte alweer 6 maanden vandaag, wat gaat de tijd snel he... Vannacht ging hier ook weer goed gelukkig, om 6:00 heeft ze liggen kletsen en Nienke en ons hiermee wakker gemaakt. En toen wij wakker waren is ze zelf weer gaan slapen tot half 8, de vlegel ! Hoeveel flessen krijgen jullie kindjes nog op een dag? Wij zitten nog maar op 3 flessen ineens en dan fruit en warme eten.
Therapeuten Cilla: op deze site kun je ook een geregistreerd iemand zoeken in je buurt. Is wel lastig zo ja inderdaad, je moet maar net iemand vinden die ook hier mee werkt..maar je kunt natuurlijk altijd even bellen en ernaar informeren. Wij zijn toen ook viavia in contact gekomen met die mevrouw.
Ik ken hier wel iemand die dat doet met die koperen platen/wateraders opsporen, maar daar heb jij niets aan... Hopelijk kan je snel iemand vinden! Jullie kindjes alweer (bijna) 6 maanden... Mijn mannetje alweer bijna 4 weken!!! Gisteren naar CB geweest, jeetje, daar weten ze toch ook niet wat ze willen... Thijs weegt nog maar 4300gram, dus maar 100gram aangekomen in een week... tja, is niet veel maar hij is nog steeds kei tevreden, etc... En hij zit nog ver boven de middenlijn met zijn gewicht want zijn geboortegewicht was natuurlijk best hoog... Mag naar 5 flessen van 150... maar dat vindt thijs nog niet zo'n goed idee... dus blijf ik mooi nog effe op 6 flessen... ze zeggen daar elke week iets anders, dus ik zoek samen met thijs onze eigen weg wel... Vit. D, Floor heeft een teveel aan vit.D (die knobbeltjes...) en mag dus geen extra vitamines want daar zit overal vit.D aan toegevoegd... Thijs wordt volgende week hierop geprikt... Ons grote geheim van doorslapen............eh?!?!?! Ik baker Thijs wel vaak in snachts... hij kan heel onrustig met zijn armpjes zwaaien en maait zichzelf dan heel de tijd wakker... Werkse maar weer jullie... Dikke knuffel voor jullie allemaal en een extra knuffel voor sterre!!!
Mjanne: ohja, nu weet ik het weer van die vit D. Is het erfelijk? Hoef jij ook geen extra druppels te geven, dat is wel handig want ik vergeet ze erg vaak . En nu hebben ze weer nieuwe richtlijnen en moet Lotte ook extra druppels naast de fv , zo blijven ze ook alles steeds aan het veranderen he Wel gek ja, eerst vinden ze hem te weinig aangekomen en dan een fles eraf??? Nou ja gelukkig trek je je er niets van aan doe je wat jij denkt dat goed is!
Heide; het heet familiaire tumorale calcinose, maar aangezien Floor waarschijnlijk een beginner is van de ziekte gaan we er een beetje vanuit dat Thijs het niet heeft. Advies van de kinderarts was dan ook om wel met vit.D te beginnen en na 4 weken kan hij geprikt worden, en dan kunnen we alsnog stoppen... Ik moet er dus ook aan denken... probeer het voor de voeding van 10uur te geven, als ik het dan vergeet heb ik nog een aantal kansen... We zitten nu op 6.00/10.00/13.00/16.00/19.30/23.00uur... Blijven nog mooi een weekje doen en dan zien we wel weer verder... pas als Thijs zelf naar 7.00uur gaat gaan we er een voeding afhalen, anders krijgt hij zijn laatste voeding eerder en dan komt hij 's ochtends denk ik ook eerder... of hebben jullie hier andere ideeen over?! Cilla; hopelijk slaap je een beetje vannacht, ook al lig je niet in je eigen bed... en slaapt je meissie daardoor beter! Hopelijk gaat dat spul van VSM werken... Mariaatje; Bas een lekkere papa-dag gehad... Genieten zeker... Kees vindt het ook altijd heerlijk als ik een aantal uur ben volleyballen en hij alleen is met Floor...dus dat zal dadelijk met Thijs ook wel weer goedkomen... Nog 1 dagje werken... en dan weer weekend... het gaat echt wennen...
@ Cilla: Fijn dat het iets beter ging!! Pfft, wat zul jij moe zijn @ Heide: Het gaat Bas redelijk goed af, is wel helemaal kapot s avonds hoor! Hihi Jullie meisje alweer 6 maanden, ongelooflijk wat gaat het toch snel. We zitten hier ondertussen ook al erg lang te kleppen zo met zijn allen! Mick 5 flessen, met fruit en groente, lijkt het allemaal goed te kunnen hebben nu. Fruithapje +/- 15 happen, en groente ook. Langzaam opbouwen. @ Mjanne: Hihi, die Thijs van jullie! Fijn zeg dat het zo goed gaat. Hoe vindt papa het om een zoon te hebben? Ik zou ook bij je gevoel blijven hoor, lekker blijven geven die fles, je merkt vanzelf wel wanneer er iets af kan.
SIENNA HEEFT DOORGESLAPEN!!!!!!!! ben echt zooo blij! om ff over 8 sliep ze gisteravond en vanmorgen werd e wakker van ray en jayden om 6:15. heb nu dus een beetje hoop dat t echt alleen door t sprongetje was. heide hier ook 3 flessen, smorgens paar slokjes bv en een broodje, half 10 flesje 150+5, 11 uur fruit met liga, erna een beetje diksap, om 2 uura3uur flesje 180+6, tussen 5 en 6 eten en dan half 8 papfles. zo wil ik t schema een beetje houden, wil nu toch stoppen met de bv als ze doorslaapt ....dan krijgt ze smorgens ipv 120 gewone melk met een broodje dan zal de fles van half 10 met de tijd ook wegvallen. diksap geef ik ook door de dag heen af en toe paar slokjes anders vind ik dat ze erg weinig drinken heeft en vaak krijgt ze rond 4 uur iets lekker een lange vinger of liga ofzo. heide bedankt voor de linkjes, zal ze opslaan en dan als t doorslapen 1-malig was ga ik bellen... mjanne idd zelf kijken hor wat voor jullie goed voelt is het allerbest!! en ik heb over denk over floor dr ftc heengelezen wist t niet, maar kan dat verder geen kwaad? maria laatste dagje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@ Cilla: Wat fijn!!! Heerlijk dat ze het zo goed gedaan heeft, was je nu nog bij haar gaan liggen op de kamer? Hier is het ook prima gegaan, 21.30 laatste fles, doorgeslapen tot 10.00!!! Ongelooflijk. Mijn laatste werkdag zit er op, ben helemaal total loss... Er is ook weer iets heel vervelends gebeurd, ik heb weer de grootste ruzie met de ouders van Bas. Het lijkt erop dat het dit keer niet op te lossen is... Pfft... Dit keer komt het alleen door iets stoms wat ik gedaan heb. Zucht... Met mijn grote smoel ook altijd...
Laten we het er maar op houden dat ik nog heel veel wrok voel, en dat geuit heb... Heel dom, en overbodig, want ze hebben ons heel erg bijgestaan rond het gedoe met Mick... Het liep eindelijk allemaal voor het eerst sinds jaren weer goed... Bloemetje heb ik ook al aan gedacht, maar het is waarschijnlijk niet meer te lijmen... Dom dom dom...