wie ook wachten tot zondag???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Cilla24, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    volgens mij is het gelukt!!

maria heb trouwens een heel persoonlijk vraag :D
    ben jij al eens ongesteld geworden ik nl nog steeds niet :( snap er niks van..

2. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Cilla: je hebt het toch maar mooi 6 maanden gegeven die bv, knap hoor! Misschien ben je wel weer zwanger ;), nee hoor geintje.:D
    Ik heb idee dat de sprong toch nog niet helemaal voorbij is hier, misschien dat dit ook bij Siënna en haar drinken is?
    Lotte wil veel bij me zijn..is niet helemaal tevreden..;)
    Ja als het zo'n verplichtig wordt is het minder he..
    Wij hebben het bewust hier dit jaar, zodat Lotte in haar eigen bedje kan. Anders was het ook niet te doen denk ik.

3. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    Hoi dames,

@ Cilla: Nee ook nog steeds niet ongesteld geworden. Wel een opgezette buik en pijntjes, maar geen ongie te bekennen. Ik dacht dat dat binnen 6 weken na de borstvoeding toch wel weer zou moeten gebeuren... Had ik gelezen op internet...

Mick eet hier op het moment ook niet zoveel, maar ja krijgt dagelijks ook een bordje fruit, groente, soepstengel, berenkoek... Het zal wel genoeg zijn dan...
    Heeft iegenlijk de hele week geslapen van 21.30 tot ongeveer 10.00 (zonder voeding tussendoor) vandaag was ik vrij, cursisten waren geslaagd wat denk je? 6.00 wakker.... Grrr, Bas heeft de hele week uit kunnen slapen...

4. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mariaatje: oh, zo balen is dat dan he.... ben je wel nog even terug kunnen gaan naar bed? Wat fijn dat het nu zo goed gaat met de bijvoeding. Heeft hij geen last meer van zijn darmpjes?

Ben de hele dag en avond alleen geweest met mijn meiden, mijn man heeft kerstborrel na zijn werk. Nu liggen ze lekker op bed en heeft mama ook rust :D;).

Ik heb Lotte vanmiddag trouwens even in de kinderstoel gezet, ze vond het prima. Nou moet ik wel zeggen dat we een vrij kleine kinderstoel hebben mét een zitverkleiner erin, dus ze zit vrij vast.
    Die stoel hebben we in het begin bij Nienke ook gebruikt, is een hele oude nog van mijn tante geweest.

5. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    heide als ze nu pas in de kinderstoel zit hoe heb je r al die tijd dr hapjes dan gegeven????
    maria hier gaat t ook altijd zo hor! als we afspreken dat ik eruit moet zijn ze om 6 uur wakker en spreken we af dat ray eruit moet worden we wakker als de wekker gaat!!!
    miss voelen onze kindjes zich beter bij mama en liggen ze liever in bed dan bij papa haha..

heide sprongetje zou ook best nog s kunnen hor k weet t echt niet!!

enne nee niet zwanger! heb net voor de zekerheid ff een testje gedaan ;)

6. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Heide: ja hoor, hij accepteert het nog steeds als we hem terug leggen in bed. Nog maar even van genieten dan. Bijvoeding gaat inderdaad nog steeds goed, heb vandaag ook dik sap en berenkoekjes gekocht. Die koekjes gaan er goed in, met diksap wil ik na de feestdagen gaan beginnen. Als ik zelf iets drinkt vindt hij het al interessant. Ik vrees voor een erge nacht hierzo, net maar 50cc gedronken en 37.8 verhoging. Hoest ook erg op het moment, vanmorgen was er nog niks aan de hand, maar volgens mij komt er weer een verkoudheidje aan. Shit, fijn zo voor de feestdagen…
    Hey wat leuk, Lotte ook al in de stoel! Weer een stapje gemaakt! En wat leuk dat de oude stoel nog steeds gebruikt wordt, dat heeft altijd wel wat vind ik! Slaapt Lotte nog steeds goed op het moment?
    Geniet van je rustig avondje!
    @ Cilla: Ik geef alle hapjes als Mick in de wipstoel zit, dat ding kun je lekker rechtop zetten meneer vindt het prima. Hoe gaan bij jullie de nachten?
    Ik begin hem nu dan toch ook wel een beetje te knijpen hoor… Waarom er nog geen ongie is… Maar ik voel me absoluut niet zwanger… Ik had alleen op de nuchtere maag ’s morgens last van misselijkheid, tot ik wat at, dan was het goed, en daar heb ik nu geen last van… Mhh, kijken of ik nog een test heb liggen, kan eigenlijk niet, want we gebruiken nu condooms, wil echt geen extra hormonen meer in mijn lijf, daar werd ik letterlijk doodmoe van…

Mochten we elkaar niet meer schrijven, fijne kerstdagen, geniet er van met de familie!! X Maria

7. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    hier ook geen anti conceptie hor (nooit gebruikt) maar euh voor t zingen de kerk uit(schaam schaam) dus ja de kans is nog wel aanwezig bij ons hihi

wipstoeltje!!!!! weet je dat dat nooit in mn gedachten is opgekomen???!!! wij hebben zo'n kinderstoel die te kantelen is zeg maar met slaapstand.

hopelijk knapt mick een beetje op vannacht en morgen zodat jullie toch lekker kerst kunnen vieren

hoe dan ook hele fijne feestdagen!!!!!!

8. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Cilla: op schoot... gaat goed hoor. heb haar dan in de houdgreep ;).
    Haha, kun je daar in ieder geval zeker van zijn. Geniet nog maar even van je niet ongesteld zijn. Ben je zo weer een gewend straks..
    Ik ben weer met de pil begonnen, wilde het eigenlijk niet, maar was zo lang en erg ongesteld steeds...:(

Mariaatje: hoe is het nog gegaan vannacht? Hopelijk een beetje goed geslapen?
    Hier ook 2 hoestende kindjes inderdaad..hoort een beetje bij de tijd van het jaar he.
    Ja ze slaapt wel goed, van 19:00 tot 7:00. Gaat alleen soms praten midden in de nacht..ondertussen ben ik eraan gewend en weet ik dat ze daarna weer in slaap valt.

Vamorgen zijn we ons rot geschrokken:$. Lotte lag nog in bed en ineens heel hard huilen. Meteen naar haar toe gegaan, was de lattenbodem scheef gezakt!! Lotte hong helemaal scheef..
    Bleek dat er een steuntje waar de lattenbodem op rust losgeschoten was. Mijn man vanmorgen meteen alle steuntjes vastgeschroefd!
    Lotte lijkt er niks aan over gehiouden te hebben gelukkig!

9. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Ik wens jullie allemaal hele fijne kerstdagen!

10. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    meiden, hele fijne feestdagen toegewenst!
    Xus en knuffel

11. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    Hoi meiden,

Hopelijk hebben jullie een kerst zonder zieken en familie trouble...
    Mick heeft sinds vrijdagavond verhoging en koorts, gisterenmiddag en vanmorgen 38.7. Heeft geen stem meer over, hoest als een gek en het snot loopt er gewoon uit... Tot overmaat van ramp barstte de bom tussen Bas en mijn zus op kerstavond, dus het was weer fantastisch... Pfft...
    De lucht is wel weer geklaard inmiddels, maar heb er wel een nasmaak aan over gehouden. Balen...

12. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mariaatje: hmm ruzie in een familie is nooit leuk...hopelijk weer bijgelegd?
    En arme Mick toch :(, heb je neusspray voor hem? Zo'n kleintjes is belangrijk neusje vrij te houden, hebben anders gauw kans op oorontsteking. Heeft Nienke heel vaak gehad namelijk....
    Knuffel hem maar flink! Beterschap ook!

Hier gelukkkig vreedzame kerstdagen gehad ;). Helemaal ziekvrij helaas niet.. Nienke, Lotte en ik snotteren en hoesten ook al..
    Kids dus aan de neusspray en uitjes onder het bed.. Gisteren waren ze er echt belabberd van :(.
    Maar ondanks alles wel gezellige kerstdagen gehad!

13. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    Hoi dames,

Zo even bijgelezen, liep nog een paar pagina’s achter zonder te reageren.
    @ Heide: Hoe is het met Lotte’s doorkomende tandje? Is ie nu door, of hebben jullie nog steeds te maken met een ontevreden Lotte? Hoeveel tandjes heeft ze nu? Mick nog geen!
    Wat een verhaal van Lotte’s bedje, je schrikt je rot als je ineens een huiltje hoort wat je niet kent he? Dan spurten wij ook altijd héél snel naar boven hoor.
    Jullie allen weer een beetje aan de beterende hand?
    @ Cilla: Lekker aan het genieten van je vakantie? Zijn jullie nog samen op stap geweest, of durf je het toch nog niet aan om de kids weg te brengen? Hoe loopt het zonder de bv? Mick heeft het echt wel heel erg gemist de eerste paar weken, was ie eindelijk weer vrolijk wordt ie ziek, zo balen!!
    Jeetje Cilla, voor het zingen de kerk uit, dat is wel link meid! Ben je al langs de arts geweest voor je sterilisatie? Dat wilde je toch gaan doen?
    @ Mjanne: Alweer een beetje aan de beterende hand? Feestdagen goed doorgekomen? Domperdion nog nodig gehad?
    @ Sterre: Een super 2012 gewenst voor jullie!!! Dat gaat jullie jaar worden! X

Ik wil deze week voor een kinderstoel gaan kijken, neig eigenlijk naar de Tripp-trapp, maar vind hem zo duur! Welke hebben jullie?

De “ruzie” is ondertussen bijgelegd. Bas zat vreselijk in zijn maag met het gebeuren met mij en zijn ouders, mijn zusje kan altijd zo heerlijk “zichzelf” zijn, dus dat knalde even goed. Bij ons in de familie blijven we nooit lang boos (als we al boos zijn) dus het was snel opgelost gelukkig. Jammer dat het met kerst was. Achteraf goed dat we toch naar huis zijn gegaan (we zouden eigenlijk blijven slapen bij mijn ouders) want Mick was zondag echt ziek. 38.7 koorts, hangerig en vreselijk moe. Gisterenmorgen weer 38.7, nu schommelt het rond de 37.5. Ik ga vrijdag naar mijn ouders om “kerst” nog even goed af te sluiten, was wel een beetje raar zo. Waarschijnlijk ben ik alleen thuis op oudjaarsavond, met Mick, Bas wil op stap. En ik zal je zeggen, ik vind het prima! Geef er niks om, en wil gewoon vroeg naar bed want de 2 weken daarna moet ik toch echt 4 dagen werken, moet een collega opleiden. Wat gaan jullie doen met oudjaarsavond?

14. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mariaatje: het 3e tandje is nu door aan het komen, dus wordt al wat ;). Ja kindjes zijn weer wat fitter eraan, alleen die snotneuzen nog he.. zo bouwen ze weerstand op zeggen ze he..
    Fijn dat het allemaal weer bijgelegd is!
    Wij blijven ook lekker thuis met oud/nieuw, ik moet de dag erna om 7:00 werken. Dus als het aan mij ligt slaap ik het nieuwe jaar in :D;). Ach we zullen wel zien, is wel het eerste jaar dat we niets doen nu..
    Fijn dat Mick ook weer wat beter eraan is!

15. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Ik was gisteren trouwens bij de action en daar hebben ze op het moment hele goedkope potjes babyvoeding ed.
    Ze hadden vanalles, bijvoorbeeld mama's ideetjes vanaf 8 maanden en friso fruitfestijn en natricia ala carte.
    Allemaal erg goedkoop! Dus wie een action in de buurt heeft...

16. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Heide: 3 tandjes al, jeetje! Kun je nog een keer een leuke foto plaatsen van Lotte? Ben benieuwd hoe ze er nu uitziet!
    Zal ook even een leuke foto van Mick plaatsen.

Ja, dat gesnotter de hele dag, zo zielig he? Het is natuurlijk noodzakelijk voor de weerstand, maar het blijft zielig.

Bedankt voor de tip van de potjes, ik maak liever alles zelf, maar soms is een potje wel erg handig inderdaad.

Vandaag met Mick naar Livit geweest voor het helmpje. Gipsafdruk is gemaakt, 17 januari krijgt ie hem. Er staat in elk geval een leuk printje op...:cool:

17. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    Hey dames, het lukt me niet om een foto te uploaden, morgen weer ff proberen. X

18. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mariaatje: zal eens kijken voor een leuke foto :).
    IK maak ook wel zelf eten, maar als wij iets eten dat niet zo handig is of wat weinig tijd is het superhandig inderdaad.
    Hopelijk heeft Mick geen hinder van zijn helmpje en krijgt hij dan snel een mooi rond bolleke! Ik hoor trouwens ineens heel veel rondom van kindjes die zo'n helmpje hebben. Op mijn werk gisteren alleen al 2 en de kindjes hadden er zelf geen last van.

19. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
  20. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Heide: OH WAT EEN HEERLIJKE FOTO!! En wat is ze al veranderd zeg, jeetje wat gaat dat snel!! Jullie mogen echt trots zijn op jullie 2 mooie meiden!!

Tja, helmpje, voor paps en mams is het waarschijnlijk erger dan voor Mick. Dat bolletje komt wel goed, ik heb er vertrouwen in!

Deel Deze Pagina