heide balen he als ze snachts komen... hier siënna ook nog steeds hor (schrale troost maar toch) ik heb vaak het idee dat t honger is, maar overdag krijg ik er met geen mogelijkheid een extra fles in. denk eerlijkgezegd dat zip ons verlaten heeft, ben wel heeeel benieuwd of sterre als s wat gehoord heeft wanneer ze verder kunnen. wij zijn hier bezig met een webshop openen we maken natuurlijk altijd een hoop dingetjes zelf maar ja t raakt een beetje vol hier hihi dus we gaan nu nog meer dingetjes maken en kijken of t looopt een webshop. ray gaat allemaal leuke dinegtjes van hout maken enik ben bezig om nieuwe kleertjes in te kopen en die gaan er ook op zoooo leuk!!! zodra er wat dingetjes opstaan zal ik het linkje hier plaatsen! fijne dag allemaal
Cilla: toch ook wel fijn om te weten dat wij niet de enige zijn die nog met een nachtfles worstelen . Vandaag weet ik ook niet of ik die extra fles ga redden, ze heeft geslapen tot 8:30... Wat leuk een website, ben heel benieuwd!! Zou wel super zijn als het gaat lopen! En ook nog steeds veel aan het veropen op marktplaats zie ik? Verkoop je een beetje? Ik beetje bij beetje..positiespul is wel bijna weg nu. Hoe is het met Jayden zijn zindelijkheid nog gegaan? daar wilde je toch mee aan de gang in de vakantie?
Ff snel... Hier ongesteld geworden vanmorgen... Had stiekem wel gehoopt dat ik misschien weer zwanger was... Zucht... @ Cilla: 5.5 week na de laatste keer borstvoeding...
haha maria je moet maar s met bas om de tafel ik heb ook al wel steeds krampen maar een ongi is nog niet te bekennen. heide marktplaats loopt erg lekker positiespul was ik de vorige ronde eigenlijk allemaal al kwijt.nu heel veel kleertjes van jayden en sienna... ik denk trouwens dat sienna dr nachten gewoon gewenning zijn omdat ik raltijd bij me lied liggen na de voeding. neej jayden nog niet echt zindelijk.... hij vind t erg vermakelijk om in zn broek te plassen hihi ik hoor dan :lekker warm mama hahaha nou dasn weet ik genoeg, van de zomer maar weer s
Mariaatje: haha, kan me dat ook nog wel herinneren ja dat ik soms hoopte om per ongeluk niet ongesteld te worden . Zou een leuk kadootje zijn.Bas wilde liever nog even wachten of niet? Cilla: lekker warm , ach komt ook wel. Je kunt het ook niet afdwingen. Nienke ook nog niet hoor, ze heeft periodes dat ze wel vaker op een dag op wc wil plassen, maar dan ook weer niet. En poep in de broek vind ze ook helemaal niet vies, loopt ze gewoon mee rond . Misschien in de zomer, is ook veel handiger om dan te oefenen lijkt me. Vannacht alweer een goed nacht mogen hebben van 20:00 tot 7:00 geslapen, dus die extra fles houden we er mooi nog even in
@ Heide: gek is dat he, 1 x extra voeden en hoppakee, Lotte slaapt weer door. Lekker blijven doen dus, mam moet ook aan haar rust komen! J Bas wil er nog niet aan helaas, die vindt dit allemaal al veel te spannend. @ Cilla: Ik denk dat ik mijn banner ga veranderen Tja, inderdaad, het klinkt alsof Sïenna gewoon moet wennen aan haar eigen bedje, terugleggen tot het moment dat Mick bij ons wakker mocht worden heeft het hier echt goed gedaan, ik kan echt uitslapen. Heerlijk Maar ik heb natuurlijk geen ouder kindje rond lopen, dat scheelt ook Haha, mama warm!! Hihi, denk dat dat voor ieder kindje anders is inderdaad. De ene zal sneller zindelijk zijn, komt wel!! Mick zit in zijn spring fase, op schoot staan en dan springen hij vindt het geweldig. Bas heeft op internet zon baby bouncer besteld, vandaag binnen gekomen en in de deurpost gehangen, Mick vindt het fantastisch!!!
zooo ik ben nu bezig de eerste spullen in onze webshop plaatsen!!! daarna ga ik een leuk logo bedenken, visite kaartjes bestellen en dan de site verder aankleden ik zal jullie alvast de link geven jaysie - Home er staat nu nog niks op, maar hoop vanavond alle kleertjes die ik tot nu toe heb erop te hebben. volgende week weer ff naar een groothandel toe en dan hoop ik m helemaal te kunnen vullen.. ik zou t wel leuk vinden als jullie van de week even gaan kijken en me dan ff zeggen wat jullie ervan vinden (wel heel eerlijk) en wat jullie dan nog missen ed. -----------------einde webshop-------------- maria wel jammer dat bas nog niet wilt, ik had t liefst 1,5 jaar tussen 2 kindjes gehad, maar dat vond ray te snel dus toen jayden 1 werd ben ik gaan zeuren... 3 maanden later gaf ie echt groen licht (de maand ervoor al niet meer voorzichtig gedaan dus had al t idee dat k groen licht kreeg haha) heide jayden vind poep wel heeeeeel vies geeft ook aan wanneer ie plast en poept maar ja 9 van de 10x dus in zn luier (hij verteld t op t moment dat ie t aan t doen is) ik ga nog proberen met stickers, elk plasje 1 sticker, elke poep op de wc 2 stickers, 20 stickers =kado... leuk maria zo'n bouncer, siënna is nog steeds zeeeeer gelukkig in dr loopstoel en denk zomaar dat t niet lang meer duurt voor ze kruipt dus laat t hier ff bij. nou ik ga ff aan me site!
Mariaatje: leuk zo'n babybouncer, hier ook zwaar favoriet inderdaad dat springen op schoot . Cilla: ga straks of morgen je webshop bekijken , leuk! Ben benieuwd of de stickertjes gaan helpen, is al heel wat dat hij poep vies vind dus wie weet? Wat doen Siënna nu dat jij denkt dat ze gaat kruipen? Ik heb dat idee bij Lotte namelijk ook, maar dacht dat wel wel héél vroeg zou zijn.. ze wil steeds haar knietjes eronder krijgen en maakt ook wel de goede bewegingen met de beentjes, maar dan nog zonder knieën eronder zeg maar . Ach we zullen zien, tot nu toe gata ze nog steeds achteruit de kamer rond
heide sienna doet dat ook op bed wilt t af en toe wel s lukken om ook echt goed kruipend een stukje vooruit te komen, en daarna gaan idd dr beentjes weer wijd om vervolgens weer languit te liggen en boos te worden omdat t niet lukt haha. nou ik ga ff mr teeuwen kijken
@ Cilla: Heb gisterenavond al even gekeken ziet er goed uit zeg, zo nog even spieken! Is het allemaal nieuwe kleding? Echt gaaf. Die mutsjes zijn ook echt geweldig!! @ Heide: Hier ook nog niet de knietjes eronder. Hij zwemtzeg maar Als ik hem help lukt het wel. Op zijn rug zet hij zijn hakken in de grond en gaat dan op zn rug tijgeren, erg komisch en vermoeiend ook voor hem Wij zijn Theeuwen aan het opnemen, deze mama is echt toe aan vroeg naar bed Vanmorgen uit geslapen tot kwart voor elf vanmiddag op de bank nog 2 x een half uurtje geslapen 4 dagen werken is echt te veel Nog 1 week en dan lekker 24 uur meer dan zat! Truste! X
maria ja alle kleding is nieuw, er komt straks wel een kopje 2ehands bij, en daar komen dan kleertjes die jayden en sienna hebben gedragen. wij hebben ook weer gelachen om teeuwen gisteren dus hij is leuk! straks gaan we lekker uit eten, gisteren was ons 2 jarig geregistreerd patnerschap jubileum ( dat is de enige reden dat ik zou willen trouwen dan is t gewoon 2e trouwdag ) verder lekker niks vandaag!
Cilla: Ziet er goed uit die site! Leuke naam ook . Gefeliciteerd met jullie jubileum! Veel plezier straks! Mariaatje: haha slaap in aan het halen? lekker hoor! Gisteren en vandaag alweer de hele dag koppijn :x... vannacht er weer van moeten spugen dus helaas niet zo lekker geslapen.. ik was aan het denken en die ellende is begonnen sinds ik de pil weer slik...dus pil weer weggesmeten... hier heb ik geen zin in. Dan maar weer extra voorzichtig . Zo dat moest er even uit .
heide doe je goed!! weg die hormonen is helemaal niet goed voor je! miss een koper spiraaltje een idee voor je? er staat nog maar heel weinig op de site, ray is druk aan het knutselen haha en volgende week wil ik er nog wat meer kleertjes bij halen. nou ga toch nog maar ffies strijken
@ Cilla: Ik vind dat truitje voor jongens echt heel gaaf, en niet duur ook! Ik koop veel bij de Hema, en de prijzen komen zon beetje overeen! Ik wacht nog even tot je er meer op hebt staan voor ik wat bestel. Heb wel meteen een account aangemaakt! Goed bezig jullie. Heel veel plezier vanavond met zn tweetjes, geniet er maar lekker van. @ Heide: inderdaad, slaap ingehaald. Slaap als ik moet werken ongeveer 5 uurtjes per nacht, dus ja Vandaag weer lekker fit, en genoeg gedaan kerstspullen naar boven, alles gewassen, vriezer ontdooit (had weer eens de deur open laten staan Grumbl ) Met Mick gewandeld, heerlijk!! Herkenbaar van de pil, ik werd er heel erg moe van, letterlijk. Voor mij geen hormonen meer Dan maar condooms. Voor het zingen de kerk uit durf ik echt niet!
Mariaatje: 5 uur per nacht is weinig ja..pff, moet je zo vroeg op dan? Wel lekker dat je weer een beetje bijgeslapen bent nu. Die vriezer daar heb ik ook altijd zo'n hekel aan. Nee, voor het zingen de kerk uit zou ik ook niet durven..en lijkt me ook niet zo gezellig
whahaha voor t zingen de kerk uit kan soms ook heel komisch zijn hor maar als we eraan denken pakken we een condoom... maar ja die liggen ergens waar jayden er niet bij kan zie t al voor me: mama ballon blazen? hihi 'maria ik zag dat je een account had aangemaakt kreeg een berichtje.. morgen zal ik proberen tijd te vinden om de spullen die ik hier nog heb liggen erop te zetten maar moet bekennen dat 90% meisjes is voor jongens kleding moet ik nog even zoeken.. ik ben zelf altijd erg gek op name it en noppies, maar noppies is zelfs inkoop vrij prijzig! 5 uurtjes slaap is idd beetje kort hor!!! dan heb je je weekend gewoon nodig om bij te tanken!
Cilla: haha, ja bij ons liggen ze dus in het nachtkastje en Nienke heeft ze al eens ontdekt . Noppies en name it vind ik zelf ook erg leuk, dus ik hou je in de gaten! Ik hou niet van dat hele meisjes-achtige, beetje stoer vind ik leuker . Nienke moest vanmorgen weer voor het eerst naar de creche na de vakantie, was wel even wennen weer zeg... om half 9 moet ik dan de deur uit... nog maar net op tijd vanmorgen.. Ik weet het, ben een beetje verwend , mijn moeder komt altijd naar hier dus ik hoef nooit naar de tijd te kijken als ik werken moet .
@ Heide: Ik begin om 7.30 (maar ben ook elke dan om 16.10 klaar en 16.30 thuis) wil ik nog even een bakkie doen van te voren, ben ik er dus om 7 uur. 6.40 vertrekken. Wammes moet er ook nog uit van tevoren, dus tja, 5.20 opstaan Ach, gelukkig is het maar voor 3 daagjes! Maar vorige week dus 4 dagen en dat merkte ik wel. Haha, ja dat zal zeker even wennen zijn 8.30 klaar zijn!! Neem je Lotte dan mee, of is het om de hoek dat je Nienke weg moet brengen? Hihi, dat voor het zingen de kerk uit is me veel te link. Heb altijd begrepen dat je dan toch zwanger kan raken. Iemand ooit wel eens zon Nuvaring geprobeerd? @ Cilla: Hihi, mama, mooie ballon. Ik heb er echt beeld bij!! Hihi Name it is inderdaad erg leuk, noppies kijk ik vaak al niet eens naar vanwege de prijs, belachelijk wat ze er voor vragen! Denk inderdaad dat Zip ons verlaten heeft! Zie haar nog wel regelmatig op Fb, maar dat is het dan ook. Jammer Al vraag ik me wel eens af hoe lang we dit klets topic nog vol gaan houden. Ik vind het heel erg gezellig, dus blijf lekker schrijven!! J
Mariaatje: nuvaring geen ervaring mee, eigenlijk altijd de pil gehad van tevoren. Nee Lotte moet echt mee, dus is een heel op en neer gedoe dan.. de creche is van 8:45 tot 11:15 dus daartussen moet Lotte dan ook even slapen ..maar als ze nog echt slaapt kan ik ook altijd mijn zus of moeder vragen. dan komen die even hier zitten. Ik zou haar niet even alleen durven laten hoor, stel dat er iets gebeurd... dat vergeef je je nooit! Haha ik dacht dat ik al vroeg opstond, ik vertrek ook om 6:40 (7:00 beginnen), maar sta echt pas om 5:45 op. Is me vroeg genoeg en dan red ik het allemaal net. Nou gaat onze bull wel altijd maar een klein rondje 's morgens. Tja, hoelang houden we het vol?? Zolang het gezellig blijft