wie ook wachten tot zondag???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Cilla24, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Heide: oh wat een gepuzzel met 2 kids, creche, slapen, eten, zelf werken, huishouden... Joh, ik heb het soms met 1 al zwaar zat! ;)
    Oh jij moet er ook bijtijds uit dus, slapen de meiden dan wel gewoon door? Mick heeft wel eens de neiging wakker te worden als ik op sta...
    Precies, zo lang we niet uitgekletst zijn en het gezellig is, kleppen we gewoon door!!:D

2. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    Ha fanatieke schrijvers... lekker blijven doen hoor en ik probeer regelmatig effe te checken wat jullie meemaken en mijn eigen belevingen te delen...
    Leuke site Cilla, wel wat meer jongenskleertjes erop zetten hoor... ;) name-it en noppies, idd erg leuk... vandaag weer leuk kadootje van bakkaboe gekocht voor vriendin, uitverkoop altijd lekker... maar mijn kids hebben nu wel effe genoeg, rem erop want anders hebben ze alles maar 2x aan... ;)
    Mariaatje; 5.20 opstaan...waaah....moet er niet aan denken... phoe, respect hoor!! Als het even kan pik ik s middags nog een uurtje mee, en dan kan ik elke dag al 'uitslapen' tot 7.00/8.00uur en als we niet weg hoeven dan leg ik Thijs terug in bed en kruip zelf ook nog even terug... (dan is het smiddags meestal niet echt nodig hoor... ;))
    Heide; ik zou ook nooit thijs thuis laten liggen als ik even weg ben hoor... zaterdag hebben we feestje bij de buren... manlief vindt dat we best de babyfoon aan kunnen zetten... meestal slaapt thijs heel goed 's avonds maar eens in de zoveel dagen wil hij liever bij ons liggen... als dat nou net zaterdag is gaat het niet lukken maar anders gaan we dat misschien toch proberen van 21.00 tot 23.00 en dan ga ik na het voeden niet meer terug... (of moet wel heeeel gezellig zijn)

Hier ook het stickersysteem voor Floor... al is ze niet heel fanatiek meer... nu ook de waterpokken maar we willen er eigenlijk wel weer wat harder aan gaan trekken want het gíng heel goed... plassen gaat nog wel maar poepen, ze raakt bijna in paniek als ik zeg dat dat op het potje of op de wc moet... ook wel weer zielig... we zullen zien...

Jullie kindjes alweer bijna de knietjes onder hun lijfje... onze Thijs moet nog zijn hoofdje leren omhoog houden... moet daar echt meer mee oefenen... :)... nu al een paar dagen wel heel fanatiek gedaan...
    Op woensdag gaan we nu naar babymassage, heerlijk! Gisteren thuis ook gedaan en toevallig (?) woensdag en zondag gepoept, verder helemaal niet... Ik geef nu 3 voedingen zelf en 2x de fles... loopt nu toch terug... maar ja, ben ook weer fanatiek begonnen met sporten en is toch minder op de crosstrainer als je bijna weer moet voeden...;)
    Nu twee keer in de week 1,5uur fysiofitness... speciaal post partum trainingsprogramma...phoe fanatiek joh!!! maar je moet er wat voor over hebben wil je in de zomer weer beetje in shape zijn...
    Hopelijk kan ik deze drie voedingen voorlopig nog zelf geven...

Mariaatje; jammer ongesteld... gaan jullie er weer helemaal voor... (sorry een en ander gemist denk ik... :))

Ga snel met Thijs douchen en voeden... trusten!

3. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    Ik ga het morgen toch halen... Thijs was nu 200gr gegroeid in 1 week... dus hopelijk kan ik nog even 3 voedingen zelf blijven geven maar heb het idee dat het nu helemaal terug loopt...
    Kun je het ook bij de Etos of Kruidvat halen??

4. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    kom ik hier een paar keer op 1 dag kijken hebben jullie geen tijd... hmmm... misschien morgen weer tijd 'over'... eh babymassage en bij vriendin op kraamvisite... misschien toch niet, we zullen zien...

5. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Mjanne: ff snel, zo meteen volley wedstrijd.
    Je moet het echt bij de apotheek halen, drogist verkoopt het niet.
    Niet zeggen dat het voor de bv is he? ;)
    Fijn dat Thijs zo goed gegroeid is!! Gaat goed met jullie zo te lezen, foto?? :D Kunnen we nog even wegsmelten bij zo'n kleintje.

X

6. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Mariaatje: Soms wordt Nienke wel eens wakker als ik opsta, maar tegen haar kan ik zeggen dat het dan nog te vroeg is, dus dat is wel handig.

Mjanne: Knap hoor dat je nu al zo fanantiek bent met sporten! Hopelijk blijft je voeding een beetje op gang met de domperidon!
    Je komt wel heel relax over vindt ik, lekker allemaal leuke dingen doen met de kindjes. Fijn hoor! Ik zat vaak zo te puzzelen met slapen en voeden dat ik aan huis gekluisterd zat voor mijn gevoel.

Wij zijn weer volop bezig met de carnaval hier. Pakken liggen geknipt klaar, naai machine weer gehaald bij mijn moeder, nu alleen nog naaien ;)...niet zo mijn favoriet..en moet er nu ook al 4 maken he :D.

7. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    We hebben het babybedje verkocht dat tijdelijk bij Nienke op d'r kamer heeft gestaan. Krijg ik net een mail van de kopers, blijk ik ze heel goed te kennen... Is mijn eerste liefde van vroeger..wel grappig eigenlijk. :)

8. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    haha heide das wel heel grappig!
    als zn vrouw t bedje maar op komt halen en niet hij! straks slaat de vonk weer over hahahaha

hier net het wippertje naar zolder gebracht :( siënna gaat zelf zitten en dan kukeld ze eruit... weer een babyonderdeel afgesloten
    heb vanmorgen nog zooo gelachen! ik was jayden kwiijt ik had sienna aangekleed en ik hoorde m wel maar zag m niet...
    zit ie in de droger!!! maar echt helemaal, deurtje had ie dichtgetrokken (niet in t slot) zag er zooo stom uit

mjanne netjes 200 gram zo doorgaan!!

heide hoe gaat jullie verkleed? wij gaan dit jaar voor het eerst met jayden, waarschijnlijk gaat ie als bob de bouwer, ik denk dat ik sienna naar de oppas breng (carnaval gaat hier iets anders dan bij jullie hihi)

nou ga hier maar ffies was opruimen enzo jayden in net in slaap gevallen.

9. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    effe snel want we lopen uit in ons dagprogramma... ;)
    redelijk relaxed ja... heb ook wel heel makkelijke kindjes die bijna altijd goed meegaan in het ritme van mama...:D
    net domperidon gehaald, idd bij apotheek, etos mag het niet meer verkopen... bij apotheek gezegd dat het voor kees is want in de computer staat daar dat ik bv geef dus dan kreeg het vast niet mee... ze vroeg nu zelfs of hij het nooit eerder gebruikt had, andere medicijnen, etc... maar goed, we gaan ervoor!!! 30 tabletjes, hopelijk genoeg, want krijg vast niet nog een keer makkelijk een doosje mee... ;), dan maar naar een andere apotheek?!?! we zien wel...
    oja, ga vanavond ook een donker bruin biertje drinken, moet ook helpen...
    fanatiek sporten, jaja, de kilo's van apparaten weer verhoogd en nog geen spierpijn... heb ik nog wel spieren?!?!? :( ;)

carnaval; oja, ook alweer bijna, wat zal ik toch weer eens aandoen...
    oude liefde; grappig!!
    die Jayden; klinkt erg grappig!!!
    Wipstoeltje; die hebben wij nog wel effe nodig, zo handig!! ja, jullie kindjes worden echt al groot!!
    foto; zal snel een foto posten...
    Ik ga gauw eten met Floor en haar in bed stoppen en zelf ook effe relaxen...:D

10. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    hoe snel werkt die domperidon!?!?!?
    relaxed wel.... maar ook ongeduldig!!! ;)

11. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    hihi mjanne met 2 dagen moet je wel resultaat hebben, beschuit met muisjes helpt ook! en idd bruin bier.

ik ben weer opnieuw begonnen met mn dieet en nu wat strenger.. ben dus ook weer begonnen met hardlopen maandag nou pfff echt giga spierpijn hihi
    nou ik ga me klaarmaken om te werken... heel moeilijk die patatlucht en al die lekkere snackjes icm mn dieet maar ach!

tot morgen!

12. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Mjanne: Heerlijk als je Thijs nog even terug kan leggen. Met Floor ook geen problemen met uitslapen dus, heerlijk zeg!!!
    Mhh, zelf blijven masseren dus, ik hoor het meer dat kindjes spontaan meer gaan poepen tijdens/na massage. Ik werd er ook altijd nerveus van als Mick niet poepte, ik wenste elke dag meer poep. Had ik beter niet kunnen doen, nu is het 3 x per dag en soms ’s nachts raak, en dan wordt hij er wakker van.
    Nee, wij gaan er nog niet voor hoor, al zou ik wel HÉÉL graag willen, vond het echt fantastisch! Ben op dit moment bezig om een collega van mij op te leiden, en die verteld vanmorgen dat de 2e op komst is. Dus, ik meteen jaloers natuurlijk… Haha, als Mick 1 is ga ik het onderwerp weer aansnijden…
    Ik ging ook steeds naar een andere apotheek inderdaad, werkt perfect! ;)
    Ik merkte het meteen, 15 minuten na inname begonnen mijn borsten te tintelen, gruwelijk, en niet lang daarna vaak stuwing. Merk je al iets vanavond?
    @ Heide: oh dat lijkt me echt heerlijk… Gewoon uit kunnen leggen dat het nog geen tijd is en dan weer gaan slapen! Hihi, duurt hier nog even vrees ik…
    Haha, wat een verhaal zeg van het bedje!! Grappig om te zien wat er van iemand geworden is he? Benieuwd naar?
    @ Cilla: Haha, die Jayden, wat ongelooflijk grappig!! Maar ook doodeng, als hij van te voren op het knopje zou duwen en de deur dicht zou trekken, brrr… Weer een reden dus om de stekker er uit te halen…
    Goed bezig met je dieet en hardlopen. Ik moet eigenlijk ook, al weeg ik nu 1,5 kilo onder mijn startgewicht voor de zwangerschap. Ben 1.72 lang en nu 74 kilo… Voor ik stopte met roken 7 jaar geleden altijd standaard 68… Die wil ik er eigenlijk nog afhebben… Toch weer lekker aan het roken geslagen, pfft… Zal ook wel weer wat aankomen als ik stop vrees ik…

13. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    zit ik dan op de bank met mijn bruin biertje en cashewnootjes (was tip van mijn kraamhulp) komende 2 dagen 3x kraambezoek dus beschuit met muisjes komt goed! Tussen de 15 minuten en 2 dagen dus... mmm, 15 minuten niet, maar voel wel al iets meer dan vanmiddag... ben benieuwd!!!

hard aan het werken aan jubileum voor volleybalvereniging...pfff, ben nog maar 5 jaar zelf lid dus ken niemand voor de reunie (we hebben een kick-off in februari, een sponsorloop in april en feestweekend in mei), maar leuk om mee te regelen en ik ben de helicopterview, dus lekker overal van op de hoogte!
    en tussendoor ook nog 'help, mijn kind is te dik'... heftig joh! ga echt proberen om onze kindjes gezond te laten eten!!! gelukkig hebben ze allebei kees zijn bouw... eerder mager dan een vetrandje... en mijn lengte (1.84m)

Wij zijn er ook weer voor gegaan toen Floor 1 was... Weet niet of dat nu ook weer zo gaat... hij is ook nog zo klein, maar toch, weet wel heeeeel zeker dat ik nog een derde wil!!!

Zet em op met je dieet en hardlopen... volg je een speciaal dieet of gewoon opletten?!

Tot morgen denk ik... al moeten we morgen wel naar Nijmegen, Radboud met onze Floor voor haar bultjes (heeft ze momenteel geen) en platvoetjes...

14. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Cilla: zijn vriendin kwam het bedje halen, wel grappig dat hun kindje nu in Nienke haar bedje komt te liggen..
    Al zelf zitten, tjee ze is wel echt een rappe tante he :$. Over een paar maanden loopt ze je al rond..
    In de droger haha :D, creatieveling!
    De kinderen lopen ook alleen mee met de optocht en gaan daarna naar opa en oma ;). De maandag is met kinderen, dus dat is ook wel leuk. Wij hebben fantasiepakken, een soort van lange badjas en daar wordt dan vanalles opgenaaid. Ik zal een foto plaatsen als Nienke d'r jas klaar is.
    Succes met je dieet! En dat met al die lekker luchtjes op je werk..Je kan het!

Mjanne: voorbeeldige kinderen heb je hoor!
    Leuk ja dat organiseren allemaal!

Mariaatje: we hadden elkaar een paar jaar geleden weer gevonden via hyves, maar toen woonde hij nog thuis..nu dus samen met een vriendin en zelfst papa..is dus toch goed gekomen ;). Wel leuk ja!

15. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    Oh meiden ik ben helemaal kapot, en moet nog 2 dagen werken...
    Gisteren was Mick er om 5 uur bij (tandjes??) ik moet er pas om half 6 uit... (heb berekend dat ik iets langer kan blijven liggen) en vanmorgen om 4 uur!!!
    Ik word er echt gek van, dit hou ik niet vol hoor...:(

16. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    maria je went eraan hoor!! sienna was er om half 2 jayden om 4 uur en ik was fris en fruitig uit bed om 6 uur (was zelf om half 1 gaan slapen)
    jayden kan zeg maar vanuit de droger de deur niet in t slot trekken dus dat scheelt weer :D van de week zal ik een foto maken terwijl ie erin zit hihi
    maria jij heb juist een mooi gewicht! ik was maandag 73 kilo en dat met 1,62!!!! er is nu 900 gram af :) ik wil naar de 58 dus heb nog even te gaan.
    ik let op alles drink alleen water en koffie en 1x per dag een cola light...
    ik ontbijt met een vezel kracker en dan een beker magere melk (bah!!)
    lunch 2 vezel krackers, tussendoor 2x fruit.
    avond eten ook iets lichts en dan toetje magere fruit joghurt.
    dan rond een uurtje of half 8 nog iets van een speculaasje.

vrijdag mag ik van mezelf wat lekkers zodat het nog vvol te houden is.
    ik moet wel zeggen dat ik eigenlijk geen honger heb maar mis wel de lekkere dingen hihi.

mjanne hopelijk merk je snel de domperidon!!

heide ben heeeeeel benieuwd naar je pak! hier is gewoon carnaval op zaterdag en maandag en kinder op zondag.

nou ik ga ff met t hondje wandelen en dan weer werken!

17. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Meiden heb met jullie te doen...zo weinig slaap pfff..hopelijk is het snel weer voorbij en is het inderdaad oets van tandjes..
    Kan daar zelf altijd slecht tegen weinig slaap..

Cilla: Heb je daar de buik aan vol?? da's niet veel. Dan ben ik niet veel groter dan jij (1.64), maar 58 kan ik me niet herinneren dat ik die ooit gewogen heb ..;).
    Ik weeg nu 70 en wil naar de 65, dan vind ik het wel prima. Dat woog ik voor mijn zwangerschappen ook.
    Maar ben niet echt streng aan het lijnen, door de week niks snoepen niks extra's en geen alcohol en veel water inderdaad.

18. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    ff kort want krijg kraambezoek!

heb het ook met jullie slaaptekort te doen!!!
    domperidon begint te werken... nog geen stuwing, maar wel meer voeding... mariaatje, wanneer kon je weer af gaan bouwen!?
    Floor in Nijmegen gelukkig weer helemaal goedgekeurd, pas over een jaar terug... dan weer allerlei onderzoeken, dat was nu niet nodig dus we waren daar zo weer weg...
    Cilla; das echt heel weinig hoor!! je moet wel overeind blijven he!!!

oh, ze zijn er...

19. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mjanne: fijn dat Floor weer goedgekeurd is en even een paar jaartjes doktervrij is ook lekker.

Ik hoef alleen Lotte haar pakje nog te naaien, dus schiet lekker op zo. Volgende week krijgen we allerlei attributen die er nog met de hand opgenaaid moeten worden en dan is ie pas af.
    Zo meteen werken, morgenvroeg met z'n viertjes zwemmen en 's middags de kinderen naar opa en oma brengen. Ze blijven een nachtje logeren zaterdag., zodat wij op stap kunnen. Ons eerste carnavalsfeest zaterdag :D, heb er wel zin in!
    Dus waarschijnlijk tot zondag!

20. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    HET ZIT EROP!!! Deze mama werkt mooi géén 4 dagen meer!!!
    @ Cilla: jeetje meid, jij maakt ook bijna geen uren dan ’s nachts!! Pfft, Jayden ook weer vroeg… Vannacht (mijn ouders sliepen hier en pasten op vandaag) sliep hij wel door tot 7 uur…
    Heb je de lat niet erg hoog liggen voor je dieet? 15 kilo is echt veel hoor… Hoe lang “mag” je er van jezelf over doen? Ik zat “mijn kind is te dik” te kijken van de week, en daarin gaven ze aan dat een iemand van 1,70, maar 60 mag wegen, daarna is het meteen ongezond? Jeetje… Nou dan heb ik nog wel een lange weg te gaan… Wilde graag terug naar de 68 maar zelfs dat is dus te veel…
    @ Heide: “vroeger” (voor Mick) sliep ik nooit meer dan 5/6 uurtjes… Maar dat gaat nu echt niet meer… 5 maanden nachtvoeding heeft er best ingehakt… :S Hoe gaat het met Lotte? Ook nog steeds een voeding rond 3 uur of is het alweer een paar dagen “normaal”?
    Ook een goed voornemen, ik let eigenlijk totaal niet op wat ik eet op het moment. Als ik dat wel zou doen zou het vast een hoop schelen! You go girl!!
    Oh heerlijk even eruit met z’n tweeën! Geniet er van! En dan? Ook geen alcohol?
    @ Mjanne: Het afbouwen ging bij mij de mist in, Mick sliep ineens niet meer door. Werd er gek van, dus uiteindelijk gewoon blijven gebruiken en toen was het prima. Afbouwen kon volgens de lactatiekundige zodra je merkt dat je voldoende hebt. Ik weet niet hoe veel je nu gebruikt? 3 x 2 per dag, ga je afbouwen naar 2 x 2 en 1 x 1 etc… Fijn dat het goed gaat met Floor! Zag je er erg tegenop?

Vanmiddag heeft mij n moeder Mick om 14.00 in bed gelegd, ik was al thuis. Toen zij weg gingen ben ik op de bank geploft en heb geslapen tot Bas met Mick naar beneden kwam… om 18.00 uur!!! Heerlijk, maar nu ga ik toch naar bed, ben echt Total loss… Pfft… Truste! X

Deel Deze Pagina