wie ook wachten tot zondag???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Cilla24, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    hoihoi,
    gisteravond is een skimaat van kees overleden...33 jaar... euthenasie na 1,5jaar strijd tegen teelbalkanker... echt weer heftig zeg...

Mariaatje: Nu idd nog 3x2 en wil vanavond 1 pilletje slikken, kijken hoe dat gaat... Maar helemaal afbouwen zal nog te snel zijn... Ga ik het denk ik maar via internet bestellen want om nou alle apotheken in de omgeving af te lopen... ;)
    Heerlijk voor je, geen 4 dagen meer werken!!!
    1.70 en 60 kilo is voor kinderen goed, maar 1.70 en 70 kilo is je bmi nog goed (24) hoor... dus 68 zou prima zijn!!!
    Heide: lekker feesten!!! Veul plezier!!!

Gisteren de voice gezien!?!?! Had ik echt niet verwacht... Paul en Chris door!!! Iris had ik wel gehoopt... En ik vond Niels eigenlijk leuker/beter... Hoop nu dat Chris gaat winnen, was gisteren ook wel echt goed!!! En echt eigen stemgeluid... Ben benieuwd volgende week!

2. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Mjanne: Jeetje meid heftig zeg, 33 jaar... Het is soms zo oneerlijk. Heel veel sterkte ook voor Kees!

Ik ondervond zelf 's nachts juist veel profijt van de domperidon, dus als je af gaat bouwen, beviel bij mij het beste om 's middags 1 tabletje we te laten, zodat het 's nachts juist maximaal gaat!

Ik kijk geen tvoh, maar vindt die Paul echt een enorme sukkel, die kan dus gewoon niet zingen, wat moet hij in de finale??
    En Charly eruit, jammer hoor...

3. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Mariaatje: Fijn gevoel dat het erop zit nu die 4 dagen lijkt me? 3 is ook echt wel genoeg. Zie je geen bobbels in zijn mondje? Lotte had dat met haar laatste tandje ook een tijd weer een nachtfles.
    Nu mogen we alweer een dikke week doorslapen *klopt héél hard af* ;). Met Lotte gaat het goed hoor, ze gaat steeds meer op Nienke lijken qua doen. Wel grappig eigenlijk, zit ook niet stil, doet graag gek en wil álles zien..:D
    Haha, nee vanavond gewoon aan het bier hoor! Moet wel leuk blijven he..in het weekend gun ik me ook wel wat. ;)
    Die Mick heeft wat in te halen gehad, hopelijk gaat het nu 's nachts ook weer wat beter..

Mjanne: he bah, zulke verhalen wordt je niet vrolijk van nee..:( 33 jaar pas.
    Ik ga ook voor Iris of Chris de vogende week! Ben benieuwd!
    Die Paul wordt ik een beetje moe van...zó druk.

Nou ik ben weer weg, spullen pakken en kids wegbrengen. Tot morgen, fijne avond!

4. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    Ff snel dames, uit hoeveel gram bestaat jullie groente hapje 's avonds? Ik heb echt geen idee wat ik "moet geven". De potjes van Olvarit zijn 200 gram geloof ik he?

X

5. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    Verd*mme... Mick is ALWEER ziek... 38.5 koorts...
    Niet willen slapen, (nu) of vanmiddag niet wakker willen worden...
    Ik word er gek van...:x

6. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mariaatje: misschien komen er dan toch tandjes...vaak hebben ze dan ook wat koorts... beterschap met hem!! Zieke kindjes is niet fijn..:(

7. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    maria ik wil naar een bmi van ongeveer 22.. dus 58 kilo, das precies mooi met mijn lengte, ik heb mezelf geen tijd gesteld dus zien wel waar het schip strand ;)

balen mick weer ziek heb je m al een paracetamolletje gegeven?

heide heeeeeel veeeeel plezier!!

mjanne ik heb het toen ook via internet besteld, volgens mij bij de online apotheek was de volgende dag binnen.

nou ik ga even een bakje zelfgemaakte ovenchips eten!

8. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    Hoi dames,

Nou dit keer is het toch echt buikgriep bij Mick.
    Hij poepte vandaag al heel veel, vond ik al gek.
    Vanavond na de laatste fles in bed gelegd, huilen huilen huilen, Bas tilt hem op en ik hoorde de voeding al ophoog komen.
    En toen kwam het, het was geen teruggeven, maar hele golven, over de vloer, over hemzelf, over Bas (Bas die in een schrikreactie nog boven het bed gaat hangen...:)) de hele fles kwam er met de kracht van mach 3 uit... Niet te geloven...
    Goed in de gaten houden nu of hij niet uitdroogt dus, nu weet ik ook meteen waar al die poep vandaan kwam...
    Maar hoe weet je nou of het diarree is? Er zat wel veel vocht/water bij... ook wel urine, maar soms geen plasluiers, maar poep met water luiers...
    Ook weer hoesten en verkouden, ik ga maandag naar de arts...
    Pft, ik duik zo ook mijn bed in... Wat nou als hij vannacht wakker wordt van de honger, komt dat er dan ook weer uit? Dit wordt een vermoeiende nacht voorspel ik...
    Truste...

9. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Cilla: geniet van je chips...:)

10. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mariaatje: arm manneke! Hoe is het vannacht nog gegaan?
    Als je bang bent dat hij uitdroogt kun je hem ook ORS geven.
    Beterschap met hem!

11. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Heide: Thanks...
    Gisterenavond dus de hele laatste fles er uit gegooid, maar ja meteen een nieuwe fles geven doe je ook niet.
    Dus terug gelegd, hij was zo moe, ik denk we zien het vannacht wel.
    Wat denk je? Doorgeslapen tot 10.15 vanmorgen...
    Gek mannetje.
    Vandaag geen koorts meer, vanmorgen was het netjes 37.2. Eten ging niet zo goed vandaag, was ook niet echt heel erg alert, maar wel vrolijk...

Hoe was jullie avondje uit?

12. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mariaatje: gelukkig dat Mick er weer wat beter aan is! en toch nog mooi door mogen slapen dus, kun je soms geen touw aan vastknopen he..
    Ons avondje was heerlijk! Weer eens ouderwets gezellig carnaval gevierd met vrienden :D! Vanmorgen lekker tot 10:00 geslapen en rustig aan kunnen doen. Wij zijn dus weer helemaal bijggetankt.
    En met de kinderen was het ook heel goed gegaan bij opa en oma.
    Nu zijn ze weer thuis en liggen ze weer lekker in hun eigen bedje :).
    Ook wel weer fijn als ze weer thuis zijn.

13. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    Fijn dat het zo gezellig was!! Heerlijk als je ook weer even wat anders kan doen dan moeder zijn (nooit gedacht dat ik dat zou zeggen! ;))
    Tuurlijk heerlijk als alle schaapjes weer thuis zijn, ook van genieten dus.
    Ik heb hier weer een vrolijk gillend mannetje op de bank zitten, haha, ik lach me kapot.:D

14. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Net het aanmeldformulier meegekregen op de creche...of ik Nienke alvast aan wil melden voor het volgend schooljaar :$..ze moet nog 3 worden :D.
    pfff moet er nog niet aan denken hoor... maar schijnbaar moet je ze al heel vroeg aanmelden.

15. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Heide: Das mooi op tijd inderdaad! Haha, kleine meisjes worden veel te snel groot he?
    Toch maar vast inschrijven als ze het adviseren...:cool:

16. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    pfff school!! ik kreeg een paar weken geleden al een brief van de overheid dat ik me moet gaan orrienteren voor scholen!
    ik weet nog geen eens of we hier wel willen blijven wonen! (als de woningmarkt niet aantrekt blijven we hier wel wonen) maar er zijn hier in de buurt een heleboel kindjes van jayden zn leeftij en daar ga ik ook naar kijken zodat ie wel wat kindjes uit de buurt in zn klas heeft,.

maria is mick alweer helemaal de oude? lekker appart kereltje is t ;)

heide lekker dat t carnaval geslaagd was!!! vanaf nu om de week ofzo?

17. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    Morguh dames,

Komt het bij jullie ook voor dat de kids jullie aansteken?
    Pfft, ik hou sinds gisteren niks meer binnen. Overgeven, diarree zelfs bouillon kwam er gisteren uit.
    Mick krijgt om 10.00 zijn helmpje, dus ik zal even door moeten bikkelen vandaag... Arghhh...

X

18. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    maria ik moet eerlijk bekennen dat de kids hier nog nooit echt griepn oid hebben gehad (jayden wel een x rothavirus en kroep) maar verder nooit ziek geweest dus ik weet t niet *gelukkig*.

maar heel veel succes vandaag!!!!! hopelijk heeft mick niet te veel last van zn helmpje..

je kan zelf ook ORS nemen en/of een glaasje cola drinken

19. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Cilla: lastig is dat dan he, om nu al te bepalen op welke school hij gaat. Nienke gaat nu ook al naar de creche op diezelfde school dus die keus hebben wij al vroeg moeten maken. De meeste kinderen hier in de straat gaan naar die school ,dus dat leek me wel zo leuk.
    Goede weerstand hebben ze dan bij jou zeg!

Mariaatje: Je weerstand is wel vaker na een zwangerschap, met al die gebroken nachten niet zo best, dus dan kan hij je eerder aansteken.. succes ermee vandaag! Hopelijk heeft Mick niet al teveel last van zijn helmpje en went hij er snel aan!

Zo meteen met Lotte naar de kinderarts, controle vanwege de reflux.

20. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Lotte is weer goedgekeurd, 70 cm en 7,8 kg alweer.
    We mogens toppen met de nexium en kijken hoe dat gaat. Over 3 weken een belafspraak en als het dan goed gaat is ze ontslagen! :D

Deel Deze Pagina