wie ook wachten tot zondag???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Cilla24, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Cilla: Mhhh, verhuisplannen? Ik kan je het mooie Brabant aanraden! ;) Gezellig ook, kunnen we vaker koffie leuten!
    Mick was er zondag alweer overheen, fijn dat hij z’n moeder nog even aansteekt… :S

Helmpje is aangemeten, hij heeft er geen last van als het eenmaal op zit, maar het op en af doen vindt ie niet fijn. Huilen, net zo’n huiltje als bij de prikjes… Zielig… Weer een knakmomentje voor mams…
    Vandaag nog steeds diarree, vreselijk… Heb vanmiddag mijn werk gebeld, ik sla een dagje over morgen… Eten gaat ook niet, smaakt niet, drinken blijft wel binnen gelukkig.

@ Heide: Fijn dat alles oké is met Lotte!! Op naar medicijn vrij!!!

2. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Mariaatje: zielig inderdaad zo'n huiltje..hopelijk went hij er snel aan. Wanneer krijgt hij het helmpje?
    Hopelijk knap jezelf ook gauw weer op!

3. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    Mariaatje; beterschap met de ziekenboeg... hier is floor ook erg weinig ziek (afkloppen!!!) 1x overgegeven toen had ze na een verjaardag gewoon te veel gesnoept... Maar buikgriep heerst hier in brabant... tenminste; ik ken een hoop mensen die op bed liggen... Hopelijk went hij (en jullie) snel aan het helmpje...
    Cilla; idd Brabant, altijd gezellig!! Maar idd de huizenmarkt is niet ideaal nu...
    Heide; fijn dat alles goed is met Lotte!
    Scholen; wij willen wel naar 2 basisscholen gaan kijken maar weten het waarschijnlijk wel... mijn oude basisschool is gefuseerd en waarschijnlijk word het die school... de andere is een openbare basisschool en daar word regelmatig lesgegeven in grote groepen (3 groepen bij elkaar) en dan veel zelfstandig werken, maar zoals we het nu zien lijkt ze een beetje op ons en onze beide concentratie is niet al te best dus lijkt ons dat niet zo handig voor haar... en die andere school is meer 'gewoon' onderwijs...

Hier alles rustig, morgenvroeg babymassage, donderdagochtend kraamvisite en vrijdagochtend crematie...
    Gisteren weer wezen sporten, maar nu wel last van schouder... hopelijk word het niet erger...

4. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Heide: We hebben hem al, het helmpje. Ik schrijf het verkeerd, vandaag was de pasdag. En hij was goed, dus kon meteen mee naar huis. Zal van de week even een foto posten.
    @ Mjanne: Druk baasje jij! Jij hebt het wel naar je zin met je 2 kids of niet? Wanneer moet je weer aan het werk? Thijs nog lekker aangekomen?

Deze mama kruipt zo haar bed in, hondsberoerd en doodmoe.

Truste!

5. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    Druk baasje; valt wel mee hoor... hele middag lekker beetje thuis op de bank gehangen, wat tv gekeken, intenetten, thijs in bad gedaan... En dat de komende middagen ook weer... Vind nou juist dat ik het rustig heb en ben nog erg moe... vandaag daarvoor ook naar internist geweest en krijg TRH-onderzoek, of mijn hypofyse goed werkt...
    Kan elke middag wel 2 uur slapen... en slaap snachts ook prima, dus zou het helemaal niet nodig moeten hebben...
    Ik hoef 22 feb pas weer te werken, volgende week is verlof afgelopen en dan nog 4 weken vakantie. Maar goed ook, zou het echt nog niet kunnen qua energie...
    Ben deze week niet meer wezen wegen met Thijs... blijf aan de gang op dat CB, ik vind dat hij het goed doet dus komt ook vast goed! Hij krijgt nu 2x kv en dat ging vorige week ook prima... hij poept inmiddels zo om de 3/4 dagen...
    Vervelend dat je zo beroerd bent Mariaatje, hopelijk morgen beetje fitter!

Truste!!

6. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    nou we hebben niet echt gerichte verhuisplannen hor, maar wij wonen eigenlijk in t dorp en alle familie en bekenden wonen in de "stad" t is maar 9 km maar toch ik moet voor alles de auto pakken en dat benik soms wel een beetje zat..
    en ja naar brabant hihi omdat jullie er wonen zou in nog wel heenwillen maar raymond is nogal een familie mens die zou ik nooit meekrijgen haha.

maria ben benieuwd naar mick zn helmpje t staat m vast evengoed schattig!

mjanne balen zeg dat je nog steeds zo moe bent, hopelijk komt er wat uit de onderzoeken waar je wat mee kan.

heide wat word ze alweer groot zeg!!!

nou ik ga douchen met de kids ben niet vooruit te meppen!!!!!!

7. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mjanne: zit wel een beetje bij jullie in de familie ook dat vele slapen he ;):D. Nee even zonder gekheid..ben benieuwd of er iets uit de test komt. Is natuurlijk niet fijn om veel moe te zijn.
    Dan mag je net na de carnaval weer beginnen? Gaan jullie ook vieren?

Cilla: familie van mij woont ook bij jou in de buurt trouwens. Mijn neef marc en wendy theunissen heten ze. Zij is verloskundige.

8. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    hahaha wendy!! die heb ik toen ik zwanger was van jayden vaak gehad!!!!!

9. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Cilla: dat is toevallig dan ja! Ik dacht ineens van hey daar woont famlie van me :)

10. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ja je kan wel foto's van dr zien op netzwanger.nl maar zij is wel een beetje stug vind ik hun kindje is nu 1,5 denk ik ofzo??

11. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Cilla: heb even gekeken, maar is een andere wendy denk ik. Zij is wel altijd verloskundige in den helder geweest, maar ik geloof ook in het ziekenhuis. Nu werkt ze in Sneek. Maar zij is toevallig ook stug haha :D

12. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ow hihi ik dacht wendy verloskundige.... das er maar 1 haha 2 dus :)

13. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Mjanne: Geniet er nog maar lekker van! Voor je het weet zit je weer in het ritme van alledag. En Thijs wordt natuurlijk heel snel groot, dus extra knuffelen en aandacht geven. Floor natuurlijk ook!
    @ Cilla: Niet vooruit te meppen? Helse nachten deze week? Brabantse gezelligheid kennen we hier he? Ray voelt zich vast zo thuis!! ;)

Mick vandaag 6 uur zijn helmpje op gehad. Als het er eenmaal op zit is het prima, maar het op en af zetten is echt een drama, zo huilen. Die druk dat voelt niet fijn… Als je er al begint te frunniken om hem af te zetten, gaat hij al gillen… *mama snikt*…
    Ik zelf nog steeds ziek, misselijk bij alles wat ik eet, drink. Maar ook met een lege maag misselijk. Vandaag dus maar een Domperidon gepakt voor de misselijkheid (haha, nooit gedacht dat ik ze nog eens zou gebruiken voor datgene waar ze voor bedoeld zijn…) en merk meteen weer tintelende borsten, hihi!! Anyway, kokhalzen doe ik de hele dag door, heb vandaag 1 beschuit met kaas op, 2 bouillon en 5 happen hutspot (en daar werd ik pas echt misselijk van) een voordeel… Roken smaakt ook niet… J
    Truste Ladies!

14. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    mariaatje: kan me wel voorstellen dat het niet fijn voelt voor Mick..misschien dat dat ook went op een gegeven moment? Arm ventje..
    Je hebt het wel flink te pakken he...offuh toch zwanger??
    Doe rustig aan en beterschap ermee!

15. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Heide: Pfft, het zal even afzien zijn vrees ik, maar het komt vast goed. Ik en Bas moeten natuurlijk ook goed oefenen met op en afzetten om het voor hem zo makkelijk mogelijk te maken...

Haha, ik zat er zelf ook al aan te denken, misschien zwanger. Droomde vannacht dat ik 9 weken zwanger was hihi!!
    Nee, volgens mij hebben de condooms hun werk goed gedaan hihi! ;)

Hoe gaat het bij jullie? Merk je wat aan Lotte nu je de medicijnen niet meer gebruikt?

X

16. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mariaatje: haha zou wat zijn he als je droom uitkwam :D.
    We merken niet echt veel verschil, dus ik krijg goede hoop!!
    Het is wel echt een klein vreetzakje aan het worden :D, ik hoef de tafel maar te dekken en madame meent ook wat te moeten krijgen haha. Als Nienke iets krijgt dan wil zij ook wat.. haha, die ziet alles!
    Hebben jullie kindjes dat ook?

Morgen begrafenis van mijn opa...had ik geloof ik nog niet verteld? Hij is 86 geworden en wilde zelf ook niet meer, dus heb er wel vrede mee. Nienke gaat mee, maar voor Lotte wordt het te lang..dus die blijft bij een vriendin van mijn moeder. Hopelijk gaat dat goed, we zijn namelijk best een poos weg en moeten toch 20 min rijden..

17. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    Heide; gecondoleerd met het overlijden van je opa... sterkte morgen!
    Fijn dat je niet echt verschil merkt nu zonder medicijnen...
    Tja, misschien zit het gewoon in het huis hier... slapende wateraders?!?! ;) Heb ook wel geprobeerd er niet aan toe te geven, maar dat breekt echt op... we zullen zien, net leidinggevende gemaild dat ik volgende week echt niet aan het werk zou kunnen ivm beter melden, ben benieuwd wat hij ervan zegt...
    Mariaatje; jeetje flink te pakken dan.... beterschap! Wat zielig dat op en af zetten... hopelijk gaat dat snel beter.
    Had jij via nationale apotheek domperidon besteld?! is die betrouwbaar want zag dat ik ook mijn bsn-nr moet geven, en dat doe ik niet zomaar... ;) maar via apotheek online is het super duur, met artsconsult etc... :( Anders nog maar naar andere apotheek in de buurt... mam heeft van de week hier in het dorp voor me gehaald...

Ik ga douchen met thijs, voeden en slapen...
    Morgen crematie...bah...

18. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    heide gecondoleerd met je opa, is dit de voorspellende opa? veel sterkte vandaag.

mjanne ik zal zo even kijken waar ik de domperidon vandaan had.

nou ik zei van de week dat de kindjes hier nooit ziek zijn he.. nou zeg ik NOOIT meer ;) jayden werd de volgende middag hondsberoerd, spugen koorts echt sneu hij hield niks binnen, gelukkig was ie de volgende dag (gisteren) weer helemaal het mannetje.

straks even op bezoek in het ziekenhuis, een meisje bij mn moeder uit de straat, ze is 35 weken zwanger (ze is net zo oud als ik) maar dr man is ouder als mn moeder :S maar ik heb tijden geleden gezien dat ie r sloeg!!
    dus sindsdien heb ik geprobeerd om met r in contact te komen, t is een heel sneu meisje, kijkt altijd naar de grond als je dr ziet lopen denk je dat t een jongen is.
    paar weken geleden hebben we telefoonnummers uitgewisseld en gisteren kreeg ik een sms dat ze in het ziekenhuis was opgenomen met weeen.
    vanmiddag ga ik dus even heen, kijken of die kerel er niet is zodat ik miss met r kan praten hopelijk kan ik r helpen.
    Ze heeft me al verteld dat ze 9 jaar geleden gebroken heeft met dr moeder, miss kan ik r zover krijgen dat ze me verteld hoe hun thuissituatie is zodat ik r miss kan helpen.
    ze heeft echt helemaal niemand, want ze hebben nog een dochtertje van bijna 2 en als ze iets niet wist kwam ze steeds naar mij toe op mn werk om dingen te vragen. (mijn werk is 3 straten van haar huis)
    zo nou best een verhaal geworden haha.

heide kom je nog wel eens op bezoek bij die familie? dan kunnen jullie hier een xtje een bakkie komen doen :D

19. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    mjanne ik weet niet meer waar ik het besteld heb sorry kan t niet vinden, maar google eens op: domperidon zonder recept bestellen. Dan vind je vast wel wat.

20. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mjanne: dat is waar ook... veel sterkte vandaag! :(

Cilla: nee dat is mijn andere opa :D, daar hebben we volgende maand groot feest van die wordt 85.
    Kinderen zijn zo onvoorspelbaar he...ik zeg ook nooit meer dat het goed gaat ;). Gelukkig was het ziek zijn maar van korte duur bij Jayden. Sneu verhaal inderdaad, zou wel fijn zijn als je haar een beetje kan helpen. Succes!
    Nee, wij komen niet echt bij elkaar op bezoek..beetje andere types zeg maar ;). Misschien dat we wel weer eens naar Sneek gaan, daar wonen mijn oom en tante, dat is dan ook niet zo ver van jou toch? Friesland vind ik sowieso wel supermooi om op vakantie te gaan, dus wie weet van de zomer?

Net toch maar weer de kinderarts gebeld, Lotte begint weer zuur te ruiken en wil weer steeds rechtop ... is ook al de hele week vroeg wakker 5:45. Dan zijn wel allemaal kenmerken van reflux, dus wil toch nog even doorgaan met de medicijnen.
    Als ze straks veel rechtop zit wil ik nog eens proberen af te bouwen.

Deel Deze Pagina