wie ook wachten tot zondag???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Cilla24, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Heide: Meid allereerst gecondoleerd met je opa. Jeetje, je had het er nog niet over gehad dus schrik er wel even van. Natuurlijk is het fijn als hij, en dus jullie ook er vrede mee hebben, maar het maakt het verlies niet minder groot. Sterkte morgen, pfft heftig!!

Fijn dat je geen verschil merkt zonder medicijnen, hopelijk blijft het goed gaan en zijn jullie er mooi vanaf! Je wil in zo’n jong lijfje eigenlijk nog niet te veel medicatie stoppen natuurlijk… Maar bij Lotte was het wel echt nodig natuurlijk. Oh nou lees ik 2 berichten verder dat het misschien toch tegenvalt, sterkte!!
    Hier ook hoor, zodra ik iets eet laat meneer alles vallen en wil hij ook, en hij kan het ook heel goed duidelijk maken, armen, benen alles beweegt. Ik had vanmorgen voor het eerst sinds een week honger (dacht ik) dus eitje geroerd. Mick vond het ook een lekker eitje!
    @ Mjanne: Ik heb denk ik ook nog wel wat liggen hier thuis, moet ik even nakijken. Als ik nog heb zal ik het je dan opsturen? Ik weet zo niet meer waar ik het besteld had, maar ik liet ook mijn moeder en dan mijn zus weer halen. Zo hield ik altijd voorraad! Hihi
    Sterkte morgen.
    @ Cilla: Wat een verschrikkelijk verhaal van dat meisje zeg!! Wat een lul van een vent…
    Ik heb zelf ook ooit in een gewelddadige relatie gezeten, en daar kom je niet zomaar uit kan ik je vertellen… Met heel veel praten met mijn ouders, en veel karakter heb ik de relatie verbroken. Met alle gevolgen (bedreigingen, ramen ingooien etc) van dien… Zal niet makkelijk worden, hopelijk lukt het je om wat los te krijgen bij haar…

Hier nog steeds misselijk, eten lukt nog niet echt. Mijn ouders zijn met Mick bezig, en ik doe rustig aan…

2. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Mariaatje: Haha kleine vreetmonstertjes zijn het, lekker he! :D
    Klinkt misschien heel gek, maar met die opa had ik niet zo heel veel.. maar is wel een heel raar idee dat je nu nooit meer naar het huis van opa en oma zult gaan, Toch een stukje dat weg gaat..
    Woensdag komen we daar bijelkaar om te kijken wie er wat wil..wel een raar idee eigenlijk..:(
    Fijn dat je hulp hebt van je ouders vandaag! Tjee dan heb jij ook wel een heftig verleden zeg...!

Vandaag was heel goed gegaan met Lotte bij de vriendin van mijn moeder gelukkig, dat was toch mijn grootste zorg..
    Begrafenis hebben we ook weer achter de rug, nooit leuk natuurlijk, maar hoort erbij helaas he..
    Nu lekker op de bank de voice aan het kijken. Kids liggen in bed, mijn man is op stap met zijn collega's dus lekker rust in de tent ;):)
    Mijn voorkeur gaat naar Lisa vanavond hoor!

3. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    jeetje maria sta ik wel van te kijken !!!! respect dat je eruit bent gestapt!!!!
    dit meisje heeft echt helemaal niemand, geen vrienden geen collega's alleen de broer van dr man komt weleeens en die is ook al over de 60 en heeft zn ogen in zn broekzak
    ik heb het toen gezien dat ik met de hond langs hun huis liep, maar mocht van mn moeder toen de politie niet bellen.
    maar ik voel me dus een beetje de enige die wat voor dr kan betekenen.
    helaas was ze alweer thuis dus wacht tot ze bevallen is, miss kan ik dan ook de kraamverzorgster stiekem vragen om op kenmerken te letten die zijn daar iets beter in als ik natuurlijk.

heide raar is dat he tussen iemand zn spulletjes snuffelen om te kijken wat je wilt hebben, ik heb van mn oma 1 goude ring die ik later weer aan sienna wil geven en 2 swarofski beeldjes
    voor dr overleiden hadden we al een speer en een zwaard gekregen wat mn opa uit indonesie heeft meegnomen. maar meer niet.
    nou ga ff strijken :S

4. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Heide: Dat is het he, een hoofdstuk wat ineens afgesloten is, en ook al had je niet veel met je opa, dat doet je toch altijd wat. En (tenminste mij) laat het altijd inzien dat tijd zo relatief is, en aan alles een einde komt. Soms best confronterend…
    Ach ja, zo heeft ieder mens zijn littekens… Ben er wel sterker uitgekomen, en heb er veel van geleerd. Maar leuk was het niet nee…
    Lekker avondje relaxen voor jou! Geniet er maar lekker van. Fijn dat Lotte het zo goed deed. Ze is niet eenkennig of zo he?
    @ Cilla: Goed van je dat het je het op die manier wil aanpakken. Klinkt misschien als iets heel geks, maar misschien het cb inschakelen? Als zij bij jou in de buurt woont, hebben jullie waarschijnlijk hetzelfde cb. Zij kunnen dit soort zaken op een goede manier bij haar ten gehore brengen, en waarschijnlijk ook de consequenties voor haar kinderen onder ogen brengen, misschien dat dat haar tot inkeer brengt? Begrijp me niet verkeerd, zij is niet degene die fout is, maar een spiegel voorhouden en daarmee de stilte doorbreken kan heel verhelderend werken. Zo werkte het bij mij. Eerst is het een geheim, en wanneer het niet meer geheim is, is het gemakkelijker om de deur achter je dicht te trekken en het hoofdstuk af te sluiten.
    Ik zag je berg strijkwerk, pfft meid sterkte…:(

5. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    maria zij zit bij het cb in de stad en ik in t dorp maar t is wel een idee als ik r zelf niet aan t praten krijg!

ik heb nog een geboorte kaartje liggen van hun oudste dus heb alle gegevens ik hou t in mn gedachte!

nou die berg strijk is nu gehalveerd maar denk dat ik zo me kratje inga... siënna is al 2 x wakker geweest (huilen tot mama komt) dus bereid me voor op weinig slaap vannacht.

6. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mariaatje: Lotte is soms wel wat eenkennig hoor, als ze mensen wat langer niet gezien heeft moetze even wennen. Maar die vriendin is zo'n hele lieve..dus dat moest ook wel goed gaan. Ze is lekker venwend geworden gisteren met álles aandacht ;):D

Cilla: hoe is het vannacht nog gegaan?

Hier ook minder rust dan ik gehoopt had..Nienke veel wakker geweest vannacht. Is natuurlijk ook wel veel wat ze gisteren meegemaakt heeft..dus wel te begrijpen.
    En vanmorgen was Lotte er om 6:00 weer bij, nog even gezegd dat ze weer moest gaan slapen, maar om 6:30 wilde ze er toch echt uit.. Nienke en mijn man slapen nog..wij zijn gezellig beneden :)

7. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Cilla: hoe is het gegaan vannacht?
    @ Heide: Toch een beetje eenkennig dus, apart is dat he? Maar ja, oppakken en ermee hopzakken en dan is het vaak weer oke! Hihi, verwende kids hebben wij!
    Oei, vroeg dagje voor jou… Maar jullie hebben ’s avonds dan ook wel rust vanaf 7 uur! Dat scheelt, is Nienke ook altijd rond 7 uur wakker? Als ik dat zo lees, prijs ik me wel gelukkig met onze Mick.

Vandaag stond een vriendinnendagje gepland, toch maar gegaan, ondanks slappe maag… Was heel gezellig, en nog wel wat gegeten. Daar betaal ik nu de prijs voor. Buik rommelt aan een stuk door, veel krampen… Kom je thuis, boze Bas aangetroffen, dat ie “de hele dag” (vanaf half 1 vanmiddag) alleen thuis was met Mick en Wammes… Pfft, wat een domper weer… Iedere keer als ik weg ga krijg ik dat gezeik, ben er echt even klaar mee…:(

8. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mariaatje: hmm dat is dan een tegenvaller na zo'n leuke dag...:(
    Was het niet zo goed gegaan dan met Mick?
    Ja inderdaad, geniet nog maar even van je langere ochtenden. Wij lagen vanmorgen om 6:30 alweer met z'n viertjes in het grote bed, Lotte met de fles erbij, gezellie :D.

9. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Heide: jawel het was wel goed gegaan, alleen Mick moppert iets meer met helm, en Bas kan daar (nog steeds) niet goed mee omgaan... Pfft, ik heb zo'n dagje weg gewoon heel erg nodig soms, maar als dit soort dingen gebeuren laat je het voortaan wel uit je hoofd... :(

Gisterenavond werd Mick weer schreeuwend wakker, hij heeft dan echt hoofdpijn of zo. Dus zetpil gegeven en toen sliep hij gelukkig snel weer in. Vanmorgen 6 uur wakker voor een fles en nu slaapt ie nog. Arme ziel.

Jullie zijn er wel altijd vroeg bij he? Heb je op zaterdagavond nooit de neiging om Lotte later op bed te leggen zodat je zelf ook een keer uit kan slapen?

10. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mariaatje: ja, jammer is dat dan he dat je niet eens lekker met een gerust hart weg kan zijn. Even lekker niks aan je hoofd. Ik herken het wel hoor, mijn man had dat eerst ook meer, was wat sneller gestresst.
    Maar nu is hij er aan gewend en rustiger geworden en ikzelf heb ook meer zoiets van je zoekt het maar lekker even uit ;):p.
    Dus het komt wel goed ooit...
    Arme Mick inderdaad, misschien toch even wennen aan zijn helmpje.
    Lotte later naar bed haalt niets uit helaas, hadden we al uitgeprobeerd, ach hopelijk is het maar een fase. half 7 kan ik nog mee leven, maar 6 uur :$ is toch net iets te vroeg. ;)

11. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Heide: Ik ben er ook gemakkelijker in geworden hoor, om de deur achter me dicht te trekken en gewoon even weg te gaan. Maar ja, als je dan thuis komt en heel die berg ellende over je heen krijgt, heb ik al weer spijt. Pfft… Hij zei vandaag dat het niet de bedoeling was om me een rot gevoel te geven… Euh, te laat!!!
    Pfft, ik vind half 7 op een vrije dag ook behoorlijk vroeg hoor! Maar hoe laat duik je er ’s avonds in? Ik maak me nog wel eens schuldig aan te lang tv kijken… Dus dan is half 7 echt te vroeg! Fijn dat jij er mee kunt leven!!;)

12. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mariaatje: ik heb geen andere keus ;), nee hoor, maar half 7/7 uur vind ik een hele normale tijd voor een kind om wakker te worden...ik ben niet anders gewend. Ze hebben er dan ook al 11 uur slaap opzitten. Ik lig er het liefts altijd om half elf in 's avonds, ben dan ook wel K.O ;)
    Wel goed dat Bas het zich beseft dat het niet zo leuk is voor jou om zo thuis te komen. Dat is al heel wat toch? Hopelijk denkt hij er de volgende keer eerder aan...

13. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Heide: het scheelt natuurlijk ook dat Nienke rond 7 uur naar bed gaat, dan is het automatisch voor Lotte ook bedtijd. Toen Nienke zo oud was als Lotte nu, ging ze toen ook om 7 uur naar bed?
    Ik twijfel af en toe echt nog wel hoor, of we Mick niet te laat naar bed doen. Gisteren om 21.00 de laatste fles, en dan toch vanmorgen om 6 uur weer wakker, en dan drinkt ie een hele fles leeg, dus zal toch wel honger zijn denk ik dan…;)

Vanavond bij Mick het eerste tandje ontdekt! Rechtsonder. Als Mick ’s avonds na de laatste fles naar bed gaat, is het nog even 10 minuten “klagend-kletsen” dan valt ie als een blok in slaap. Heb in de afgelopen 7,5 maand maar 1 keer meegemaakt dat hij dan na een uur weer wakker werd. Sinds vrijdagavond ook ’s nachts de helm op, en verdomd, hij werd steeds gillend wakker. Helemaal hysterisch en niet te bedaren. Zetpil erin en een troostmelkje, dan was het goed, maar wij dachten dus echt dat hij hoofdpijn was van de helm. Maar nu ik die tand gevoeld heb, hoop ik maar dat dat de reden is dat hij wakker wordt. Dat tandje is een weekje lastig, dan is het over, maar die helm blijft nog een half jaar… Duimen jullie mee voor me?
    Truste!

14. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mariaatje: leuk een tand! :) Ja inderdaad maar hopen dat het daar vandaan kwam. Meestal als de tand er eenmaal door is hebben ze er minder last van.. dus ik help je hopen!
    Nienke sliep nooit zoveel overdag toen ze klein was, dus die was dan 's avonds ook op tijd moe.. is ook wel lekker inderdaad 's avonds op tijd rust. Is alleen soms lastig als je na het eten nog ergens naartoe wil, dat lukt dan niet zo goed.

15. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    hi meiden !!
    maria wel jammer dat bas zo reageerd als je dan een xtje lekker weggaat, ik neem aan dat jij veel vaker en langer alleen bent met mick!

cool een tandje, bij siënna nog steeds alleen de 2 waar ze mee geboren is verder 1 grote bult bij een kiesje maar ja die zit er al ff.

hier proberen we de kids om 8 uur in slaap te hebben 9 van de 10 x lukt t, ik vind t toch wel fijn om dan nog een paar uurtjes voor onszelf te hebben maar als het bij jullie beter werkt als ie wat later gaat is t toch goed?
    alleen straks als ie naar school gaat zal ie eerder moeten ;)

nou hier eindelijk ongesteld!!! en ik dacht meteen dat t van mij wel weg mag blijven hihi heeft toch geen nut meer :D

straks ff boodschappies doen en dan als t een beetje lekker weer blijft ff wandelen met de kids kan jayden ff lekker op zn fietsje mee.

nou fijne dag allemaal!

16. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Heide: Tja, allebei heeft zo zijn voordelen he? Mick gaat laat naar bed, maar een avondje bank of rust is er dan niet bij. Ik kan wel ‘smorgens uitslapen, en ik moet zeggen dat ik daar toch ook wel veel energie van krijg! ;)
    @ Cilla: probeer inderdaad de avonden voor hij naar het kdv gaat, wat eerder naar bed te brengen. Vooral als hij er al om 7 uur is. Gelukkig komt het niet zo heel vaak voor…
    Haha, ja die rode duivels! Die mis je dus absoluut niet he tijdens een zwangerschap/kraamperiode. Ik denk ook dat de natuur dat zo geregeld heeft, want dat kan de vrouw er niet OOK NOG EENS bij hebben. Hihi!! Maar goed, ook niet zwanger dus…
    Wil je je sterilisatie doorzetten?
    Geniale opmerking van Jayden trouwens!!! ;)

Ik ga zo ook mijn mandje in, Mick ligt nu nog te schreeuwen boven. Ik weet het nu ook even niet meer hoor, tand/helm??? Pfft… Anders zo maar even een zetpilletje geven…
    Truste!

17. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Cilla: toch niet zwanger, haha. Je bent er zo weer aan gewend he ;) ik had het ook niet gemist.

Mariaatje: och erm, dat ie dan zo overstuur is, breekt je hart he... kon je de reden maar vinden he.. Tenminste dat heb ik zelf altijd, ik wil altijd overal een reden voor hebben ;).
    Hoe is het vannacht nog gegaan?

Gisteravond begin Lotte ook ineens heel hard te huilen in bed..neusje snotterde ok ineens? Heel de dag niet gedaan.. Uiteindelijk kwam er een rijstkorrreltje uit haar neusje en even later was het goed..
    Dus ik verwacht dat het dat geweest is.. ze had gisteravond rijst gehad dus en schijnbaar was er eentje in har neusje beland :).:D

18. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Heide: Oh was er maar één duidelijke reden aan te wijzen. Helaas. Om 23.00 uiteindelijk maar een zetpilletje gegeven en om 23.30 was het stil... Vanmorgen om 7.30 wakker en weer even terug na de fles. Denk toch echt dat het het tandje is...

Oh jeetje, een rijstkorreltje in haar neus? Hihi. Hoe krijgt ze het voor elkaar? Als dat het geweest is ben ik blij voor jullie, hopen dat ze niet blijft snotteren, anders ben je nog wel een weekje zoet!

Ik was gisteren voor de zekerheid met Mick naar de dr. geweest. Het was bij hem gewoon een verjoudheid over een verjoudheid, vandaar dat het zo lang duurt, longetjes waren oke, dus daarover geen zorgen. Wat denken jullie, voor de zekereheid vanavond voor het slapen gaan al preventief een zetpil geven? Ik ben daar zelf niet zo van...:cool:

19. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mariaatje: ik geef zelf ook alleen een zetpil als ik weet dat ze ziekjes zijn of pijn hebben.
    Maar fijn dat hij daarna wel goed geslapen heeft! Heb je al dentinox geprobeerd voor het geval het een tandje is?

Cilla: hoe is het eigenlijk met je webshop? wil je de link nogeens plaatsen, dan plaats ik hem bij mijn favorieten :)

Sterre: hoe is het met jou?

Lotte vandaag toch een echte snotneus, dus we zijn weer aan de tisseus..;) En dan vind ze echt verschrikkelijk als ik haar neusje poets.
    Vanavond en morgen werken, dus tot morgen een keer!

20. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Heide: Yeps, met Dentinox zijn we al aan de gang!! Vanavond maar weer eens kijken hoe het gaat.
    Haha, vindt Lotte het ook al zo’n drama, neus poetsen? Hier ook hoor! Zelfs als ik natte tissues gebruik. Is het echt een snotneus dat het er uit komt lopen? En hoesten?

Deze mama gaat vanavond volleyen, papa heeft dienst vanavond. Tot morgen. X

Deel Deze Pagina