wie ook wachten tot zondag???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Cilla24, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Kom ik terug van mijn werk, tref ik een zieke Lotte aan.. hele rode wangen en kijkt zo siepig uit haar ogen..39.8 koorts.
    Net een zetpil gezet en lekker weer in bedje gestopt.
    Dan is het wel altijd zo balen als je moet werken al mama zijnde he..
    Het liefste ben je dan toch zelf bij ze :(
    Maar hopen dat ze snel opknapt, want morgen en het weekend mag ik ook weer werken.

2. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Heide: oh nee echt waar? 39.8, das best aan de hoge kant zeg!! Pfft, beterschap met Lotte. Het breekt je hart ook he, als je je kleintje zo ziek ziet, ik denk dan altijd: “had ik het maar”… Gaat het nu al wat beter na het slaapje?

Hier gaat het goed, het inslapen vindt Mick wat lastig, zal toch wel het tandje zijn… Hoop ik… Eergisteren had Mick spruitjes op, gisteren broccoli, vandaag weer peultjes. Hij eet het zo snel, dat ik het niet bij kan houden met het lepeltje, hihi!

3. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    heide beterschap met lotte! hopelijk knapt ze snel weer op.

maria hier ook alleen een zetpil als het echt nodig is.

het slapen gaat hier eindelijk ook wat beter! jayden slaapt tegenwoordig helemaal door in zn eigen bed!!!!!
    siënna kwam vannacht pas om 3 uur, das voor haar doen heel netjes, k heb een nachtlampje op dr kamer gezet en heb t idee dat dat ervoor zorgt dat ze wat minder gedesorienteerd wakker word.

ik ben ook in onderhandeling met een groothandel, in de hoop dat ik wat bij hun kan inkopen zonder kvk nummer die wil ik nl voorlopig nog niet, eerst eens kijken of t wat gaat lopen.
    heide dit is t adres: jaysie - Home. nou ga hier nog ff wat doen, dan kan ik straks weer te werk!

4. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mariaatje: fijn dat het beter gaat, kun je het tandje al zien?
    Heerlijk he als ze zo genieten van het eten :D!

Cilla: wat goed dat Jayden nu doorslaapt, hebben jullie het bed weer voor jullie twee :).
    En een nachtlampje hebben wij inderdaad ook, heb ook het idee dat het minder eng is dan als ze wakker worden .

Je staat bij mijn favorieten hoor, zal straks nog eens kijken.

Koorts is weer iets gezakt, 38,6 nu..gisteren was het heel de avond en middag 40,2 pff..heel hangerig, zat echt niets in..
    Ze is ook weer iets levendiger vandaag gelukkig. Moest vanmorgen werken dus was blij dat ze er een beetje beter aan was vandaag.

5. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Cilla: Oh wat heerlijk dat Jayden in zjn eigen bedje doorslaapt! Dat moet wel een stukje rust brengen nu Sïenna nog zo vaak wakker is ’s nachts. Ze heeft wel een tijd doorgeslapen hè? Waar komt dit nou ineens vandaan? Ben je niet helemaal gesloopt nu?
    Ik hoop voor jullie dat het helemaal goed gaat komen met de verkoop, met zulke prijzen zou het wel moeten lukken lijkt me!! Zou je dan op termijn helemaal willen stoppen met je huidige baan?
    @ Heide: Tandje is nog niet te zien, wel steeds duidelijker te voelen! Maar vannacht was het weer super gegaan, om 22.15 lag meneer in bed, en om 9.45 vanmorgen pas wakker. Bas had papa-dag dus die was wel blij!! Hopen dat Mick het van het weekend net zo doet!
    Oh 40.2?? Dat is flink zeg, aan het einde van de dag wordt het vaak mee he? Vandaag ook nog koorts? Ik kan me voorstellen dat je niet met zo’n heel lekker gevoel aan het werk bent dan. Arme Lotte! Gelukkig hoeft ze niet naar de opvang, dan is het helemaal niet prettig om ze weg te brengen lijkt me!

Vandaag ook weer gewerkt, cursisten zijn geslaagd en naar huis, dus morgen lekker voor mezelf aan de slag. Bus wassen, langs de dokter (30 geworden dus uitstrijkje… GEEN zin in!) tandarts afspraak maken, vaccinaties halen… En nog even wat koffiemokken bestellen voor nieuwe collega’s. Mijn dagje zal snel voorbij zijn denk ik!
    Jullie nog plannen voor het weekend? Truste! X

6. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mariaatje: wat fijn dat het weer goed gaat met Mick. Hopelijk mag je het weekend ook lekker bijslapen ;).

Vandaag weer een vrolijke Lotte hier gelukkig! Heeft nog wat verhoging, maar daar heeft ze geen last van. Er komen ook 2 boventanden aan zag ik, maar hebben ze daar zo lang zulke hoge koorts van? Had vannacht nog steeds 40.2..

7. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    Zoooo, weer beetje bijgelezen...
    Fijn dat jullie kindjes inmiddels weer beetje opgeknapt zijn!
    Tandjes, verkouden, helmpje, het valt ook allemaal niet mee voor die kleintjes... germ...
    Thijs snottert wel wat, maar lijkt er niet veel last van te hebben.
    Vanmorgen lag hij helemaal op de dekentjes, voelde helemaal koud aan dus vanaf nu maar slaapzakje aan...

Hapjes; maken jullie alles heel fanatiek zelf?! Heb dat bij Floor ook altijd gedaan en ben dat nu ook weer van plan...

Ik heb me afgelopen dinsdag ziek gemeld... heb nu nog 4 weken vakantie, maar zou qua bekken en vermoeidheid echt nog niet kunnen werken dus overleg gehad met werkgever en mocht me ziek melden. UWV belde dag later natuurlijk al op... uitgelegd en ze bellen over 6 weken terug hoe het dan gaat... prima!
    Mijn vakantiedagen probeer ik op te nemen ipv ouderscchapsverlof, scheelt mooi nog aantal weken salaris... Na de carnaval weer beginnen, maar misschien eerst therapeutisch... Nog helemaal geen zin in, 2 leuke collega's zijn ergens anders aan het solliciteren... Maarja, iets meer doen dan alleen moederen is ook wel weer lekker...

Oh, hoor onze Thijs, honger denk ik... zal straks nog een foto van ons manneke posten!

8. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
  9. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    Zoals je op de eerste foto wel een beetje kan zien...thijs heeft wel een beetje flapoortjes, nou ja beetje?? :)...maar ja...kan ze slechts met bison kit vastplakken...;)
    Maar natuurlijk vind ook deze moeder haar zoontje een super mooi kereltje!!!!! :D:D:D

Ik geef nog steeds 3x bv... denk regelmatig dat het steeds minder word maar thijs doet het er nog prima op en net had ik weer 1 kant hele harde plek, dus nu weer goed gedronken... nog steeds domperidon...vanavond krijg ik weer van een vriendin van mij... van de week ook al van andere vriendin, maar die kreeg maar 10 tabletjes mee...:( ach, we zullen zien...

Vanavond meidenavond dus ga nog effe wat doen... fijn weekend alvast!

10. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Heide: Fijn dat Lotte in elk geval weer vrolijk is, dan zal ze er zelf wel niet zoveel last van hebben denk ik! 40,2 toch nog? Gek eigenlijk he?
    @ Mjanne: OP de dekentjes? Das best knap!! Hihi, kan me voorstellen dat je dan voor de zekerheid liever een slaapzak kiest! Jammer dat je je ziek hebt moeten melden, maar je moe gewoon even goed naar je lijf luisteren inderdaad, wat niet gaat gaat niet.
    Hihi, wat een knappert is die Thijs, en al zo vrolijk! Mick heeft ook flaporen hoor, niet te zuinig, en hij kijkt nog vaak scheel ook nog… Heb wel gelezen dat een leukoplast pleister op het oor plakken, kan helpen met het “flap-gehalte” te verminderen… Ik ga er niet aan beginnen…

Hier vandaag een pissige baby (tenminste, toen Bas thuis was) vanavond werd hij om half 7 wakker en ik heb er geen kind aan gehad. Morgen naar mijn ouders, zondag verjaardag van de buurman, maandag en dinsdag doe ik lekker niks!

11. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    mjanne ik vind m LEUK!!!!! ik ben verzot op flapoortjes :D:D:D:D

ray heeft ook flappies jayden helaas niet....
    wel balen dat je je ziek hebt moeten melden maar wel fijn dat je er niet je vakantie uren voor in hoeft te leveren!

ben net nog ff te werken geweest.... mn baas belde me dat ie morgen toch geen hondje gaat kopen omdat hij en zn lief uit elkaar zijn :( arme jongen zat er helemaal doorheen dus ben naar me werk gegaan en heb hem weggestuurd (hij was zelf aan t werk met zn traanogen.

Siënna heeft iets nieuws ontdekt : staan!!! hihi
    ze zat lekker in de box te spelen en in ene roept jayden: mama nina staan!! hihi had mevrouw zich opgetrokken aan de rand en zo stond ze lekker met een blij hoofd..
    ik sta er niet van te kijken als ze het kruipen gaat overslaan .

nou drink me borrel leeg en dan ga ik naar bed..

12. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Hapjes: maak vaak vanalles zelf, maar ook op z'n tijd ook een potje voor de warme maaltijd hoor. Soms komt het er gewoon niet van om op tijd het eten klaar te hebben voor haar en dan is een potje net zo handig ;)

Mjanne: wat een schatje! :) Ik vind het ook altijd wel wat hebben flapoortjes..
    Goed dat je je ziek gemeld hebt, even aan jezelf denken nu!

Mariaatje: moest wel lachen om jou "flapgehalte" :D! Wat een schatje is Mick ook! Heeft hij geen last meer van zijn helmje?

Cilla: Wow, staan?? :$ Dat is echt een snelle tante he, die loopt met een jaar rond :D.

13. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Gisteravond een uur lang een krijsende Lotte gehad, niets was goed..dus maar rondjes gelopen door huis, werd ze enigzins rustig van.
    Toen ze eindelijk sliep, heeft ze het wel tot vanmorgen 6:00 volgehouden, fles en toen weer tot 9:00 geslapen. Wat dat nou weer geweest is?
    Vandaag eindelijk weer normaal, goed geslapen, fijn gespeeld en net lekker na de fles als een blok on slaap gevallen. :)
    Hoop op een goed nacht vannacht, heb mijn batterij leeg geloof ik... zieke Lotte en ook nog eens 5 dagen werken deze week...kan wel even wat rust gebruiken ;).
    Zó weer genoeg gezeurd!

14. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Cilla: Flappies zijn zeker leuk! Maar ik ben zo bang dat ze er later mee gepest gaan worden… Kinderen zijn meedogenloos…
    Och wat verdrietig voor je baas… Jij hebt sowieso wel een andere verstandhouding met hem dan baas/werknemer of niet? Kende je haar ook?
    Ik zag de foto op fb inderdaad, jeetje wat een vlotte tante. Mijn zus en ik liepen pas bij 17 maanden of zo, dus ik hoop dat Mick wel gaat kruipen, anders moeten we nog lang “zeulen”. Is dit nou het moment voor jou om de box (en bed) naar beneden te doen?
    @ Heide: nee, Mick heeft geen last meer van zijn helm (als het dat al geweest is) denk eerder dat het nu zijn tandje is wat hem dwars zit. Sinds vandaag is er een klein wit streepje zichtbaar. Is vandaag dan de datum waarop het tandje door is gekomen? Of is doorkomen pas als het een heel stuk zichtbaar is? Ik hou nl. op de site van het cb, Mick’s groei, gewicht en tanden bij. Leuk voor later!
    Oh meid, wat vervelend dat Lotte even wat minder vrolijk was. Hopelijk is het vanavond beter gegaan? En dan ook 5 dagen werken, pfft, kan soms zo ongelukkig samen komen he?

Ik zoek zo ook mijn mandje op, bij mijn ouders geweest vandaag. Ben je toch iets meer in touw dan thuis, dus morgen is mijn rustdag. Alleen even wassen morgen! Truste! X

15. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mariaatje: ik tel altijd de dag dat het tandje door is inderdaad, dus als het witte te zien is.

Gisteren te vroeg gejuichd..vanaf half tien weer heel hard huilen, na lang rondlopen en een zetpil uiteindlijk in slaap gevallen... Vandaag heeft ze allemaal kleine vlekjes/bultjes, dus misschien toch de zesde ziekte? of van de koorts dan kan ook nog...om gek van te worden!:(
    Vanmorgen weer hangerig, snotkopje weer 39,1 verhoging..dus morgen toch maar eens naar de huisarts denk ik. Ik wil voor de zekerheid even de oortjes lna aten kijken.

16. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    @Heide:Germ lotte... bij 6de ziekte moet de koorts toch zakken als de vlekjes komen!?
    Verschijnselen 6de ziekte
    De ziekteverschijnselen bestaan uit een vrij plots optredende, enige (meestal 3 tot 5) dagen durende hoge koorts, (39 tot 40,5 °C), meestal zonder duidelijke lokaliserende symptomen zoals: zweetvoeten, oorpijn of een zere keel. De koorts zakt dan vrij abrupt waarna het kind een uitslag ontwikkelt. Soms gaat de uitslag gepaard met keelontsteking, oorontsteking en/of vergroting van de lymfeklieren in hals en nek. Het kind hoeft geen erg zieke indruk te maken en een koortswerend middel zoals paracetamol is meestal reeds voldoende. De ziekte gaat binnen enkele dagen vanzelf over.

Ik zou morgen ook even langs de dokter gaan als ik jou was...
    @Mariaatje: fijn dat hij geen last (meer) heeft van zijn helm... nu weer een tandje, tja je blijft bezig he... site via CB?! hebben wij denk ik niet... wel een boekje waarin je kan schrijven, zal wel hetzelfde zijn...
    @Cilla:flapoortjes :D, tja, als het niet te is idd dat ze gepest worden... mijn nichtje is eraan geopereerd maar die had het ook wel heel erg...

Wij gisteren heerlijk op de bank gehangen na heel de middag wezen winkelen met mijn moeder en zussen... zomerjassen voor de kindjes gekocht, Floor leuke blauwe met wit (heeft al zoveel roze... :)) en voor Thijs een leuke groene... maatje 68, lijkt nu nog zoooo groot maar kleertjes maatje 62 past nu prima, dus toch maar gedaan... hij groeit natuurlijk ook nog...;)
    Vanmorgen natuurlijk uitgeslapen... :D en daarna lekker wezen zwemmen met Floor, Thijs heeft 10 min. in het water gedreven en toen was het tijd voor zijn fles... lekker warm in de handdoeken, hij keek zijn oogjes uit... Heerlijk gezinsuitje, volgende week is kees de hele week snowboarden...phoe, ben benieuwd hoe ik dat ga vinden en vooral doen?!
    Nu kindjes even slapen en dan gaan we dadelijk naar mijn opa.
    Fijne zondag nog!

17. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    Ik heb jullie niet op fb volgens mij maar deze heb ik nu in mijn status staan:

Ik heb eindelijk ontdekt waarom ik zo moeilijk afval. Ik was mijn haren met shampoo en tijdens het uitspoelen loopt die shampoo langs mijn lichaam omlaag.. Op zich niet erg, maar op het etiket staat GEEFT MEER VOLUME... Ik ga nu dus overschakelen op afwasmiddel, het etiket is veelbelovend: VERWIJDERD AL HET VET, ZELF HET MEEST HARDNEKKIGE!!

Haha... misschien dreft eens proberen... heb het nieuwe boek van Sonja maar besteld, zal toch beter werken...

18. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0

Of deze.... :D:D:D

19. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mjanne: haha da's een goeie!:D:D toch ook maar eens afwasmiddel gaan proberen dan :D
    Heerlijk zo'n dagje met het gezin he! Ik kan daar ook altijd zó van genieten! En wat hebben jullie toch een relaxte kindjes, die laten jullie woon uitslapen...( wij hadden Nienke om 6:15 alweer in bed..wakker). Kan soms wel eens jaloers op je zijn :)

Tja, de koorts is er nog steeds wel, maar ook die vlekjes.. die kunnen ook komen van de koorts toch? Zo blijf je maar gissen he*zucht*
    Nienke heeft de zesde ziekte ook gehad en daarom dacht ik meteen daaraan. Maar morgen om 8 uur ben ik de eerste die de huisarts belt ;)!
    Zo meteen werken..blijft toch klote he, eens kijken of het mogelijk is dat ik om 21:00 naar huis kan..

20. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Heide: Och nee, is het toch weer mis? Hopelijk kun je morgen vroeg terecht bij de dr. Hoe laat moet je zelf werken? Het blijft zo gissen he? Hopelijk kan de dr morgen duidelijkheid bieden. Sterkte met Lotte.
    @ Mjanne: Yeps, cb brabant zuid-oost houdt de site ik opgroeien bij. Heb al gekeken, jou woonplaats staat er inderdaad niet bij. Wel leuk, zo kun je alles bijhouden!
    Jij bent wel echt maximaal aan het genieten van je mooi gezinnetje he? Super voor je meid, alle leuke dingen doen, en op tijd je rust pakken, geniet er nog maar lekker van!!
    Grinnik, jou www is echt leuk! Ik heb je meteen gevraagd om vriend te worden!!

Vanmorgen Mick’s helm af gedaan, dikke rode vlek op zijn hoofd. Een normale druk plek moet na 1 uur weg zijn, deze zat er om 5 uur nog! Dit is dus een overdruk plek, dus waarschijnlijk morgen naar Livit om de helm te laten bijwerken! Pfft, dag vrije

Deel Deze Pagina