wie ook wachten tot zondag???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Cilla24, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Mariaatje: als je dat maar weet. Ik zou het voor geen goud willen missen!! :):)
    Lotte vannacht geslapen tot 6:00. Wij dachten fles en weer terug, maar daar dacht zij toch anders over :D. Dus om half 7 gezellig naar beneden. Sliep Nienke tot 9:00 :$, gebeurd ook echt nooit, waar die carnaval al niet goed voor is ;):D
    Zo meteen weer werken tot 22:00 en daarna heb ik inderdaad 3 dagen vrij. Deze week hoef ik dan ook maar 2 dagen te werken, dus dat is wel lekker.

2. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Heide: Oh ik ook niet hoor... Zit stiekem echt te hopen op een 2e... Zo voorzichtig doen we nou ook weer niet... :)
    Het is echt heerlijk, nu met kv iets meer vrijheid, meneer gaat overal mee naar toe en vindt alles leuk, tot het te druk wordt.

Haha, dat zul je altijd zien, slaapt Nienke lekker lang, is Lotte er weer vroeg bij. Hihi! Morgen is het weer andersom. :D

Werkse vandaag, nog even volhouden en dan lekker 3 dagen bijkomen, heerlijk. Ben je met de carnaval ook echt vrij?

3. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    Hey dames, wat een drukte hier!
    Iedereen druk met schaatsen, sleetje rijden en sneeuwpoppen?
    Sinds ik 4 dagen "weekend" heb, lijkt het weekend eigenlijk nog sneller te gaan.
    Met Mick gaat het prima, vannacht weer doorgeslapen gelukkig, 2e tandje komt door en boven zie ik al wat verweking van het tandvlees, zal ook wel niet lang meer duren.
    Morgen naar het cb, ben benieuwd, 1,5 mnd geleden 7370. Denk nu zo rond de 8,5 kilo...
    Hij eet als een beer, je kunt er alles in proppen hihi!
    Woensdag weer werken, de kou in... Blegh!!!

4. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    haha maria klopt wel sleetje rijden en schaatsen :D ik kan er geen genoeg van krijgen ...
    heerlijk de slee aan de kinderwagen binden en dan lekker de hond mee.

maar de zomer zou ik ook wel weer fijn vinden...
    hier ook het volgende boventandje in aankomst en ik heb nog steeds het idee dat er een kiesje aan de oppervlakte zit maar die komt maar niet!

mjanne hoe gaat het in je uppie met 2 ukkies mmm jayden heeft weer aan de computer gezeten terwijl ik koffie maakte alle lesstekens zijn verplaats grrr

maria ik snap je verlangen naar nog een kindje hor! na jayden had ik t ook heel erg, nu ook wel maar meer naar het zwanger zijn zeg maar, nog een keertje zwanger zijn zou ik nog wel willen maar ik zou niet nog een kindje willen, vind twel fijn dat ik straks weer wat meer aan mezelf toekom enzo. en ik zou ook niet weten waar ik het geld voor een 3e vandaan moet halen

ik mag nog 3 weekjes 30 uur werken en dan weer 2 weken van 40 uur, baas gaat op vakantie dus dan moet ik weer meer werken, maar komt wel lekker uit want wil van de zomer een nieuwe auto kopen dus moet goed sparen hihi
    ik wil een fiat panda ik vind ze zooo leuk!

heide lotte tot 6 uur is wel netjes toch, jayden is doordeweeks ook om 6 uur door ray zn wekker maar in t weekend is t meestal half 8, sienna slaapt bij mij in bed net zolang tot ik r wakker maak, dus dat laat ik voorlopig maar even zo.

vanavond ga ik kijken of ik alle kleertjes in de shop kan plaatsen!
    had ik ook verteld dat ray een hondenmand gemaakt heeft..
    we hadden er 1 op internet gezien die kostte 130 euro!! ray heeft m exact nagemaakt en hij komt er bij ons op voor 45, we hebben m nu in maat chihauhau- jack russel maar elke maat valt te maken.. alleen als ie groter word zullen de verzendkosten ook 12,20 worden en de mand zal iets duurder worden natuurlijk... maar hij is zooooo leuk!

zouden jullie trouwens van t weekend dan heb ik alles erop staan.. mn webshopje willen promoten op hyves- facebook zou ik heel leuk vinden maar moet natuurlijk niet ±D

nou ik ga ff douchen en aankleden en dan maar weer met de slee duncan uitlaten...

5. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mariaatje: hier ligt nauwelijks sneeuw eigenlijk, dus de slee staat nog steeds op zolder :(. In het noorden schijnt het meer de moeite waard te zijn he?
    Fijn dat Mick weer beter slaapt!
    Hoe was het op het CB?
    Ik had dat gevoel ook wel snel na Nienke inderdaad, maar heb mijn man toen ook moeten overtuigen ;). Komt vanzelf! En een kindje is ook nog wel even lekker rustig, dus geniet daar ook maar lekker van! :D Al moet ik zeggen dat het nu weer allemaal wat makkelijker gaat worden, de drukste tijd hebben we gehad geloof ik.

Cilla: dan werk jij ook veel zeg! Zit je ook te wachten op de elfstedentocht? Zou wel leuk zijn he!
    Tuurlijk promoten wij je webshop :D!

Lotte gaat het goed mee, slaapt nu "standaard" tot 6 uur..;) (is ook nooit goed he :p). Eet met smaak haar boterham en gilt naar alles en iedereen :D.
    Nienks is nog steeds superlief voor haar zusje en is verder een lekker eigenwijze peuter.

6. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Cilla: oh heerlijk dat je mannetje het ook bewust mee kan maken en dat hij mee kan. Heerlijk lijkt me dat!! Geniet er van meis…
    Dat geldprobleem ken ik wel… Kinderopvang is schreeuwend duur, ik werk nog “maar” 3 dagen, dus mijn inkomsten is ook nog maar 1200,-, valt best tegen… Heb daarom ook maar besloten dat ik mijn motor ga verkopen…
    Lekker uitkijken naar je nieuwe auto, leuk hoor Fiat panda!! Ik rij zelf een Twingo, en ben met dat kleine gebakje zo blij!!
    Tuurlijk promoten wij je shop, geef maar een seintje wanneer!!

@ Heide: Bijna geen sneeuw? Dat is jammer, hier was echt veel gevallen, ik hou er wel van… Alleen de kou is een beetje lastig…
    Fijn dat Lotte zo vrolijk is! Ben je al ver afgebouwd met de medicatie?

Vandaag weer gewerkt, vaccinaties gehaald… Liep vanwege de zwangerschap 3 vaccinaties achter, volgende week weer… Auw mijn arm, helemaal stijf! Ik ben er echt als de dood voor, dus kijk altijd bewust de andere kant op… Heb dat vrouwtje maar niet verteld dat ik een bevalling zonder pijnverlichting heb gedaan, hihi!!

7. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mariaatje: ik denk dat ik het leger maar inga...zoveel verdien je in de zorg niet hoor ;). Je motor verkopen is natuurlijk wel jammer, maar waarschijnliljk ga je er ook minder op rijden nu Mick er is..
    Wat zeiden ze op het CB? Mick goed gegroeid?
    Haha, naalden is ook niet zo mijn ding inderdaad. Ik ben bloeddonor, maar kijk nog steeds liever de andere kant op :D:D.
    Met de medicatie zijn we weer begonnen bij Lotte, ze was er blijkbaar nog niet aan toe om af te bouwen. Over 2 maanden kijken we nog eens.

8. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Heide: meen je dat? Ik vond het al bijzonder tegenvallen, al is het maar voor 3 dagen. Wij waren natuurlijk wel 10 jaar gewend aan 2 voltijd salarissen en leefden daar ook naar... :) Kijken hoe lang het nodig heeft om hier aan te wennen...;)

Mick was niet zo heel hard gegroeid, 7880 en 70,5 cm. Zij dachten dat het kwam door te weinig voeding.
    Mick eet nu: 1 boterham, flink schaaltje fruit, 200 gram groente/vlees en een danoontje en 4 flessen p/d.
    Moet nu dus meer gaan geven want ze denkt ook dat het doorslapen dan 's nachts beter gaat. Als we hem 's nachts de fles geven gaat ie helemaal op, dus: conclusie cb: hij heeft honger...
    Terwijl het 7 van de 10 nachten wel goed gaat...;););)
    Maar goed, dus vanaf gisteren 1,5 boterham (wil van het weekend 2 boterhammen gaan geven).
    Wel moesten we 2 flessen af gaan bouwen??? Nou mooi niet dus... Ik hou die flessen er gewoon in!! Hij heeft het echt nodig en "vraagt" er ook om door veel te duimen...

Wat jammer dat jullie toch terug hebben moeten van op de medicatie, maar ja, je wil toch het beste voor haar, dus liever een blije baby met, dan een sjachie baby zonder medicatie lijkt me?
    Wat krijgt ze nu nog dan? Maak je de voeding ook nog steeds dikker met nutriton?

Truste... X

9. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    maria gewoon je eigen gevoel volgen hor!! t cb heeft lekker makkelijk lullen!
    wel balen dat je je motor moet verkopen maar idd wat heide zegt.. je zal m nu niet zoveel gebruiken of je moet een zijspan kopen ;)
    enne 1200 voor 3 dagen weinig?? ik heb net aan 1100 voor 30 uur!! en das in de lange maanden zeg maar.

enne naalden pffff ik haat het!!!! zou je ook niet zeggen met al mn tattoo's en piercings :D en met de bevalling van jayden toen ze zeiden dat ik een ruggeprik moest, zat ik me drukker te maken om de prik dan om de bevalling haha

nou ik heb vast niet overal op gereageerd maar ik ga douchen!! fijne dag

10. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mariaatje: Ik kom nog niet aan 1000 euro met mijn 20 uur.. maar wat je zegt. is net wat je gewend bent. Je gaat er gewoon naar leven.
    Inderdaad gewoon je gevoel volgen, je kunt er niet meer inkrijgen dan hij zelf wil. En zolang hij die 4 flessen wil, prima toch!
    En de ene keer groeien ze harder dan de andere.

Cilla: tjee en jij werkt ook nog in de weekenden en avonden..normaal verdient dat wel lekker. Zonder ORT is mijn salaris ook niets, dus ben wel blij met die weekenden soms ;).

Lotte vandaag veel dunne luiers en veel kwijlen, dus tand nr 4 kom maar..;) wel grappig want als deze door is is ze Miss dracula :D.
    De bovenste snijtanden heeft ze nog niet, maar wel die andere 2 daarlangs :D

11. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Cilla: Oh ik zou Mick voor geen goud mee durven nemen in een zijspan haha! Ach Bas heeft ook een motor dus als ik echt wil rijden pak ik die wel! ;)
    Hihi, jij bent dus ook al zo’n held. Bij Sïenna had je geen ruggenprik toch? Tja, je zou denken dat tattoo’s dan ook erg eng is, maar dat is toch anders, hoor je wel vaker!
    Nog lekker het ijs op geweest vandaag?
    @ Heide: inderdaad, jij hebt natuurlijk ook nog ORT, ongelooflijk dat de verdiensten dan zo laag zijn. Balen zeg, maar ja, als je maar lol in je werk hebt, gelukkig heb je geen kinderopvang die je moet betalen, niet normaal meer die prijzen…
    Grinnik, wat zal dat eruit zien bij Lotte, haha!! Die tandjes, kun je als je tijd hebt een fotootje posten, ben wel heel benieuwd. Daar merkte ik het laatst ook aan ja, die dunne (vreselijk stinkende) luiers!! Pfft, die billen helemaal rood. Wat gebruik jij ervoor? Die Sudocreme is soms niet hardnekkig genoeg, Bepanthene billetjeszalf werkt bij Mick super, binnen een dag (5x smeren) is het voorbij gelukkig.

Smeren jullie preventief zalf? Ik eigenlijk alleen als het rood is…

Morgen laatste dagje werken, dat vroeg opstaan is echt heftig!!:(

Oh ja, ik heb trouwens iets waar menig moeder jaloers op is... Mick heeft vannacht geslapen van 21.00 tot 10.30 vanmorgen!!!!;)

12. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mariaatje: inderdaad iets om jaloers op te zijn ;), lekker van genieten hoor!
    Het tandje is er nog niet echt door, moet nog even geduld hebben..en dan probeer ik het zeker vast te leggen. Zo grappig :D
    Ja die kinderopvang schijnt echt duur te zijn he...wat dat betreft mag ik niet klagen..

Even rustig zitten..heerlijk! De kids liggen tegenwoordig steeds vaker tegelijkertijd in bed 's middags, dus dat is wel fijn!

13. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    oh ja, hier sudocreme fan! En smeer ook alleen als het rood is inderdaad.

14. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    ik leef nog wel hoor... maar drukdruk zonder kees...komt vanavond gelukkig thuis.
    en zus is bevallen van een jongen, tim, dus ook daar weer naar toe zo!
    en thijs verkouden en koorts gehad dus naar huisarts geweest, maar kunnen niets doen, in de gaten houden...
    thijs vanmorgen maar 100cc gedronken dus heeft nu honger, ga maar weer flesje maken...
    oja en ook nog stijve nek/schouder... phoephoe, afzien die laatste week 'vakantie'.... ;)
    sorry effe egoberichtje, kom snel terug!

15. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    Ons manneke is naast mij op de bank in slaap gevallen dus nog effe tijd...
    Snel bijgelezen, phoe als je toch een paar dagen niet geweest bent... ;)

Kinderopvang duur; idd, dadelijk 2 kids, 1,5 dag... ben benieuwd wat we kwijt zijn... en ik ga minder werken... met 3 dagen had ik ook 1200euro ongeveer... heide jij zit toch ook in de gehandicaptenCAO?! Ben je PB-er of begeleider?! (of iets anders?!)
    Ik PB-er en wij krijgen 'gevarengeld'... Maar weer geen ORT natuurlijk...
    Wow, die Mick gisteren, das wel errug lang!!! Wel een keer lekker, maar kan je dan zelf ook echt uitslapen!?

Sudocreme; heb 10 van die potjes, maar gebruik het eigenlijk nooit... Floor en thijs hebben allebei weinig rode billen en anders gebruik ik iets van Zwitsal... wel zo'n klein potje sudo in mijn tas zitten, voor het geval dat...

Oh, Thijs toch toe aan een fles, dan ga ik maar geven... kan ie lekker slapen als ik naar mijn zus ga... vergeleken met tim is thijs echt al super groot joh!!!

16. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Heide: Vanmorgen werd hij weer wakker van mijn wekker, dus bas moest om 6 uur ook aan de bak hihi!!
    Oh ik ben echt heel benieuwd, vind tandjes er echt grappig uitzien, vanmiddag lachte Mick naar me en kon ik de 2 ondertanden zien, zo komisch!
    Lekker meid, even tijd voor jezelf e wellicht een boekje, heerlijk van genieten!!
    @ Mjanne: gefeliciteerd met neefje Tim, leuke naam, en is hij mooi? Haha, ja natuurlijk is Thijs dan al een beer, terwijl het maar een paar maanden scheelt, grappig he, dan zie je pas wat ze gegroeid zijn!!
    Beterschap met je nek/schouder, ontzettend vervelend! Geef je nog bv, anders zou je een ibuprofen kunnen proberen, dat werkt tenminste spierverslappend!
    Sinds ik weer in het werkritme zit ben ik zelf ook vroeg wakker hoor, rond 8 uur meestal. Zal morgenvroeg hopelijk anders zijn want ik ben doodop… Maar als hij nog ligt te pitten doe ik het huishouden alvast en heb ik meer tijd voor hem!

Bedankt voor jullie tips omtrent rode billen, Mick had gisteren geen rode billen (wel rode wangen?? Tandje of kou, geen idee) maar rode balletjes… Ook maar billetjescrème opgesmeerd!!

Nou dames, ga mijn mannetje even wakker maken en nog even spelen, 21.00 echt wel de laatste fles en dan snel mijn mandje in, met die kou merk ik wel dat ik extra moe ben ’s avonds… Truste alvast! X

17. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik smeer hier wel altijd eigenlijk, smorgens bij na de douche en savonds bij de laatste luier... ik moet eigenlijk zeggen dat er hier nooit rode billen zijn... idd wel s een rood zakje bij jayden en dan een lekkere klodder sudo erop en dan is het snel weer over.

nou vanmiddag met sienna naar t cb geweest... ze was nu 69 cm en 7785 gram .. dus ik denk dat er 1,5 mnd geleden niet goed gemeten is toen was ze nl 68 cm :S

mjanne gefeliciteerd met je neefje!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nou was ff een kortberichtje moet aan me shoppie :D heb wat dingetjes verkocht dus die moeten eraf en ben bezighet nieuwe spul erop zetten :D

fijne avond allemaal!

18. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Cilla: ik ben zo bang dat wanneer ik preventief ga smeren, er straks helemaal niks meer helpt… Maar als het dan ook rood is, hou ik het wel meteen een week goed bij.
    Loopt het een beetje je shoppie? Ik wacht nog steeds op meer jongenskleding en dan kan ik straks mijn kinderbijslag bij je spenderen!
    Mick gaat nu 2 x per week in bad, en sowieso nadat hij op ’t kdv is geweest. Zijn huidje (behalve in zijn gezichtje) is nooit droog, altijd lekker zacht.
    En, hij heeft het door, kans sinds een paar dagen ook terugrollen van buik naar rug (soms te wenig ruimte in de box dus brullen) en probeert volgens mij te kruipen, maar draait dan steeds weer om omdat hij zijn armpjes niet mee beweegt. Hij gooit dus wel die kont de lucht in en zijn knietjes komt er onder, dus dat zal niet lang meer duren, leuk leuk leuk… We hebben nu een kleed neergelegd onder de salontafel, die schuiven we dan helemaal aan de kant en kan meneer lekker zijn gang gaan. We hebben een gladde parketvloer, dus dat is natuurlijk veel te lastig om op te kruipen.
    Fijne avond. X

19. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mjanne: alles goed met de kleine Tim? Leuk hoor, weer een klein neefje erbij!
    Arme Thijs, altijd zo sneu als die kleintjes ziek zijn he..
    Ja zit in CAO gehandicaptenzorg, zit in schaal 40 als pb-er..maar geen gevarengeld hier ;). Ik werk 20 uur trouwens.

Cilla: ja dat meten heb ik ook wel eens mijn twijfels over gehad, ze hebben nog van die kromme beentjes :D, Was ze wel goed gegroeid in gewicht?
    Wauw al spullen verkocht! Doe je goed!

Mariaatje: lekker laten oefenen op de grond inderdaad doen wij ook, hier zit ik ook te wachten op het moment dat ze door heeft dat ze d'r armpjes ook mee moet laten doen :D. Haar beentjes willen wel, maar dan valt ze weer op haar snufferd :D.

Vanmorgen weer gezwommen met z'n viertjes, zo heerlijk he!
    Ik vind de leeftijd van Lotte nu ook zo leuk, ze gaan steeds meer doen en teruggeven he, heerlijk! Baby's zijn leuk, maar deze leeftijd vind ik toch wel leuker :)

20. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    hier ook bijna kruipen maar idd dr handjes gaan niet altijd mee dus oefenen op bed en op een kleed op de grond.

sienna was ongeveer 500 gram aangekomen dus dat was wel netjes.
    maria ik moet nog ongeveer 30 kleertjes plaatsen.. zit nu gelukkig ook wel wat jongens goed bij.

nou vanmiddag nog maar een keertje schaatsen, zal voorlopig wel de laatste keer zijn, hier is het nu alweer aan het sneeuwen.
    ik zou gaan hardlopen maar das dan nu niet zo'n goed idee ;)

Deel Deze Pagina