Mariaatje: drinkt Mick nog steeds maar 2 flessen? En gaat dat goed? Lotte drinkt er nog 3, 's morgens 1 waar we pap van maken, 12:00 boterham en fles en voor het slapen gaan nog een fles. Gisteren de optocht gehad en de kindjes hebebn het super gedaan! Nienke was 's morgens al mee smincken vanaf 8:30 en speelde met de andere kindjes en toen om 13:30 de optocht nog gelopen. Niet kapot te krijgen he . En ook Lotte vond het allemaal prima, ze keek niet vreemd op van alle muziek en vreemd uitziende mensen. Vanmiddag naar de kindermiddag geweest met hun beide en ook daar hebben ze zich goed geamusseerd. Ze hebben geloof ik wel het carnavalsbloed georven van ons , heerlijk! Morgen eerst werken en daarna de laatste dag alweer...
@ Heide: Yes, 2 flessen en het gaat prima. Hij vraagt er ook niet om. 11.00 en 21.00. Heb wel het idee dat we in de 8,5 maanden sprong zitten (helaas, het is weer zover) is wat huileriger en kan zich niet zo heel goed vermaken Hoe gaat het met jullie badkamer? Carnaval gisteren nog leuk afgesloten? Wat zal Nienke genoten hebben inderdaad!!! Heerlijk voor die kleintjes, al dat feest, de kleuren, de muziek, maar s avonds vast en zeker Total loss? Vandaag nog lekker vrij, omdat ik maandag gewerkt had. Do en vrij nog werken en dan weer gewoon 4 dagen weekend gelukkig. Ben gisteren weer ziek geworden, hebben jullie dat ook dames? Na een zwangerschap, met of zonder bv, sneller ziek? Pfft, ik nu de 3e keer buikgriep in 3 maanden, diarree, overgeven, pfft
Mariaatje: inderaad totall loss 's avonds , vanavond is ze voor het eerst weer eens om half 8 naar bed gegaan..was lang geleden.. Vervelend dat je zo vaak ziek bent! Ik herken het niet, maar ik kan me wel voorstellen dat je weerstand wat leger is na een zwangerschap, misschien wat extra vitamines gebruiken? Of doe je dat al? Lotte is amuuseert zich inderdaad ook wat minder goed alleen, ze wil graag kruipen heb ik het idee en is dan frusty omdat dat niet lukt Maar het is dus ook weer tijd van een sprong? Had ik nog niet aan gedacht. Tja de badkamer, die ligt buiten in de container haha! Vandaag begonnen met de sloop ervan. Kan altijd zo slecht tegen al die rommel he...ben blij als alles weer voorbij is
@ Heide: Oh ja, dat is ook weer zon overgang dan ineens he? Half 8 in bed, hihi, accepteren ze het wel dan? Ben vandaag weer begonnen met de vitamines, Multivitaminen zwangerschap had ik nog staan, dus die maken we maar even op 3e keer ziek in 3 maanden is me toch net te veel Yep, 8,5 maanden sprong Duurt wederom 4 tot 6 weken, argh We zitten er hier echt middenin, roep ik hier vorige week dat het slapen zo goed gaat, hier is het alweer 2 avonden raak met niet in slaap willen vallen. Ik was vanavond naar het theater: Help! Ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt! Musical naar het boek van Kluun, Bas was Total loss, die moest vanmorgen om 5 uur uit bed, had ochtenddienst, en dan vanavond een jengelende Mick Pfft, die is gaar, gelukkig morgen papa dag voor hem. Pfft, de sloop vind ik altijd het ergste, daarna gaan ze weer opbouwen en wordt het elke dag een beetje mooier. Zon grote glaswand had je het over he? Welke kleuren gaan jullie doen? Laat je een fotootje zien als het af is? Succes!!
halllow heide wat een leuke foto's op facebook, jullie zien er gezellig uit! maria hier herken ik het ook niet het ziek zijn maar ja elk lijf is anders... hier merk ik (nog) niks van een sprongetje maar madam weet zich nu wel goed te verplaatsen haha... als ze op de grond ligt legt ze dr handjes plat op de grond en dan trekt ze zich zo voort echt heel grappig om te zien ik ga morgen wel even zelf naar de dokter... ik had t er namelijk met een klant over, toen ik net bevallen was van siënna was ik net aan 60 kilo, dat ben ik een poosje gebleven en daarna heeeeel snel 13 kilo aangekomen terwijl mn eetpatroon niet echt verandert is. daar komt bij dat ik nog steeds heel moe ben steeds ik ga op me vrije dagen tussen de middag nog steeds naar bed, op de dagen dat ik moet werken kan dat niet en dan ben ik echt helemaal rotaf als ik thuiskom. de nachten zijn op zich goed ik ga er maar 1x uit en daarna kan ik tot 6:15 slapen en ga er om 10 uur/half 11 in.. dus miss eens bloedprikken of ik miss een vitamientje oid tekort kom. want t afvallen wilt ook niet erg.. ik schommel nu tussen 68 en 69 en das al ruim een week zo terwijl ik er behalve op vrijdag heel erg op let. die klant zei tegen me: das niet goed, ga eens naar de dokter miss mis je wel wat en is het heel makkelijk op te lossen. dus ben benieuwd! (einde ego bericht) heide succes met de badkamer jij liever dan ik!! maria beterschap!!
Mariaatje: Was de voorstelling leuk? Klinkt wel leuk namelijk . Ja inderdaad zo'n glaswand, ik zal zeker even showen als ie af is! Cilla: hmm ben benieuwd wat je dokter zegt! Ook wel heel erg frustrerend he als je zo goed oplet en dan maar niet afvalt... Haha, leuk he als ze zich zo gaan verplaatsen van met die zuignapjes als handjes . Snelle meid heb je hoor! Gaat ze ook nog steeds staan? Pff ben de rommel nu al zat , ben blij als ik straks weer alles fijn kan poetsen . Dat heeft nu echt nog geen zin..
@ Cilla: Pfft, voor je het weet zit je er middeinin, arghh Ja dat voort slepen is komisch he? Mick wil dan vanaf zijn buik weer naar rug rollen, maar blijft steken op zijn zij, en draait dan een kwart slag en denkt, zo! Nu kan ik er ook bij! J Oh? Meid, ik dacht dat jij nog zwangerschapskilos kwijt wilde raken en dat je daarom aan het lijnen was Als ik jou was zou ik naar je schildklier laten kijken. Veel vrouwen krijgen tijdens en na de zwangerschap door de veranderende hormoonspiegel last van dat schommelgewicht, en dat ligt volgens mij aan je schildklier. Marjanne heeft er tch ook last van met die vermoeidheid en zo? @ Heide: Ja het was echt super! Ik hou wel van die harde Kluun humor, hebben jullie het boek komt een vrouw bij de dokter gelezen? Het boek is 10 x beter dan de film, en vol met dat soort flauwe/harde grappen!! Die Tooske heeft me toch een superfiguur? Pfft, ik was ech stikjaloers Een paar benen waar je u tegen zegt, pftt
nou ik moet om 10 uur heen.. maria het zijn helaas geen wangerschaps kilo's zelfs 39 weken zwanger was ik geen 73 kilo, met onze ontmoeting was ik ook rond de 60 dus t is echt erna pas gekomen. miss ff ijzer prikken ed. ik heb gelukkig een ha die me altijd serieus neemt dus heb er wel vertrouwen in dat ie zn best zal doen om wat te vinden en het niet afschuiven moeder van 2 kleine kinderen. vandaag krijgt de moeder van mn baas te horen of ze weer kanker heeft (zou de 3e keer zijn) maar hij gaat maandag op vakantie dus ben bang dat ik het ook wel eens heel druk zou kunnen krijgen op t werk. zn moeder neemt nl de helft van patrick (mn baas)zn uren over, maar ja als zij meteen geopereerd moet worden sta ik er alleen voor .... heide verschrikkelijk he die verbouwingen! waar moet je nu douchen? heide ik heb het boek van help! wel gelezen vond ik heel erg leuk! en ja die tooske heeft een pracht figuur, maar ik vind dat zij geen mooi hoofd heeft... ach niemand kan perfect zijn hahaha nou ik ga ff die koters onder de douche door halen! fijnedag allemaal en ik vertel straks wel ffies wat de dokter zei
nou wordt weer lekker door de mangel gehaald! bloed prikken en urine onderzoek, hij denkt mn schildklier maar eigenlijk denk ik dat niet... k weet niet waarom... maar woensdag de uitslag.. ik zat net ff op facebook.. en iedereen heeft het over de huishoudbeurs, nu dacht ik, vinden jullie het leuk om volgend jaar samen heen te gaan???? ik heb echt weer eens zin om te gaan en met jullie lijkt t me wel gezellig dan hebben we nu een jaar om vrij te vragen en te sparen
Cilla: wel fijn dat je meteen zo serieus genomen bent, hopelijk vinden ze een reden en is er gemakkelijk iets aan te doen! Oei en de moeder van je baas? hoe is het met haar afgelopen? Tja we douchen overal eens...net bij mijn zus geweest douchen, wat voel je je dan weer even heerlijk fris he . Huishoudbeurs is zeker leuk ja, valt alleen altijd in de carnavalsvakantie.... Dus ik kan nog niet garanderen dat ik dan meekan Pff vandaag de hele dag herrie hier in huis van het kappen en boren :x, ben vanmiddag met de kinderen en hond naar mijn zus gevucht...even rust. Morgen gaat mijn man de ledingen leggen en dan komt maandag de tegelzetter al..dus schiet wel op gelukkig!
heide ja sorry helemaal vergeten te vertellen hoe t met r was! t is een voorstadium van kanker, door jaarlijkse conrole zijn ze er op tijd bij 21 maart word ze geopereerd en worden de tumoren uit dr borst gehaald en dan alleen bestraling, deze keer gelukkig geen chemo! hhb is toch 10 dagen? miss kunnnen we t dan net na of net voor carnaval plannen? ik ben van plan om volgend jaar ook weer lekker los te gaan, al is het hier maar 3 dagen en niet zo heftig als bij jullie
@ Cilla: Ze heeft inderdaad een beetje een raar hoofd, maar dat figuur Pfft Fijn dat de dokter je wel serieus neemt inderdaad, hij stuurt je in elk geval niet van het kastje naar de muur! Ben benieuwd wat er uit gaat komen, hopelijk niks geks HHB, sorry meiden, ik sla dan echt over Ik ben er vorig jaar even over heen gelopen en vond het echt verschrikkelijk!! Die 9 maanden beurs is echt leuk, maar de HHB Brrr Sorry! Zijn er geen andere alternatieven? Wat een goed nieuws van de moeder van je baas, verschrikkelijk he als dat soort dingen in je omgeving gebeuren? En je hoort het zo vaak tegenwoordig @ Heide: Fijn dat het opschiet! En heel erg fijn dat je alternatieven hebt om te gaan douchen. Ik kan me voorstellen dat je soms helemaal klem zit. Ik stap soms al even onder de douche als ik het koud heb Volgens jaar wil ik ook gaan carnavallen hoor. Mick snapt het dan ook wat beter, dus die kan ook lekker mee! Hier nu gelukkig weer 4 dagen weekend. Gisteren om 21.30 in bed, en om 21.45 sliep ik. Bas moet zo werken dus ben maar mee op gestaan. Hoe is het bij jullie met de sprongetjes? Hier zitten we er middenin hoor Pfft, even volhouden nog
Cilla: gelukkig dat ze er op tijd bij zijn dan! Maar al 3 keer in de borst nu dan? Pfff wel heftig hoor! Misschien dan een ander idee dan de hhb? Iemand nog vakantie plannen naar het zuiden van het land ?? Als wij nog centje over houden na de badkamer komen we naar het noorden ergens waarschijnlijk in een bungalowpark of zo.. Mariaatje: heerlijk he zo vroeg naar bed soms! Geniet van je lange weekend. Lotte ook wat zeurderiger af en toe en ze gooit haar eet en slaaptijden soms wat om, maar verder gaat het. Zolang ze op de grond ligt of in haar renwagen zit is ze dolgelukkig. Met name in haar loopwagen, ze kan dan lekker overal bij en rent de hele kamer rond . Net nog maar even de kamer gedweild. Kan echt niet tegen die troep zeg...brrr. Nog even doorbijten.
hier ook geen last van sprongetje en idd in het loopkarretje dol gelukkig .. als ik op me hurken ga zitten en dr roep komt ze ook echt naar me toe gerend zoooo leuk! heide wij gaan vandaag kijken waar we naartoegaan met vakantie, we blijven zowiezo in nl maar waar we naartoe gaan weten we nog niet..... hebben jullie al wel een idee? patrick zn moeder heeft al een keer kanker gehad in dr baarmoeder/ eierstokken toen ze 34 was, dat is toen allemaal weggehaald, nu 7 jaar geleden in dr linker borst en nu dr rechterborst... nou ik ga ff kijken wat voor leuks we vandaag gaan doen met de kids! fijne dag allemaal owja maria je hebt ook nog de jonge gezinnen beurs toch? ik weet niet of dat wat is??? daar ben ik nooit geweest
@ Cilla: Inderdaad zeg, 3 x er op tijd bij zijn, hoeveel geluk kan ze hebben. Hopelijk kunnen ze nu alles wegnemen. Is het nog steeds een borstbesparende operatie? Haha, die Sienna, dat ze echt al naar je toe komt joh!! Wij zijn hier bij de c1000 ook hard aan het sparen voor korting bij Center Parcs. Even op zoek naar een leuk park. Misschien is Texel ook nog wel een optie, zon leuk eiland!! Jonge gezinnen beurs is natuurlijk ook erg leuk! Gaan we dan met of zonder kids? @ Heide: Fijn dat Lotte nog zo tevreden is, en dat loopkarretje, zo leuk! Echt meer contact rond deze leeftijd he? We hebben Mick er al een tijdje niet meer ingezet, toch maar weer eens proberen dan Gelukkig zit de troep er bijna op, is je man al klaar met de leidingen? Vandaag Micks hapjes gemaakt voor de hele week, ingevroren nu, hoef het er maar uit te halen als ik het nodig heb. Om het dagelijks te maken lukt me echt niet Tot nu toe gaat alles er in als koek. Hoe staan jullie tegenover Danoontjes? Mick vindt ze heerlijk Zit wel suiker in L Nog stofgezogen, met Mick boekje gelezen, liedjes gezongen. Heerlijk als Bas moet werken in het weekend, of ben ik nou heel slecht?
Cilla: Nee nog geen idee, eerst maar eens de badkamer af hebben en alles in huis op orde en dan kijken we of we nog gaan. Ik kan je brabant aabevelen, haha, kunnen we weer eens meeten ! Mariaatje: ja vandaag is alles klaargemaakt, vloerverwarming ligt erin, dus morgen begint de tegelzetter! Wauw, doe je goed alles klaarmaken voor een hele week! Zo goe dben ik hier niet, wordt toch ook geregeld een potje. Wat kook je zoal? Ik zoek een beetje variatie in het zelfmaken eigenlijk, dus tips zijn welkom . Danoontjes krijgt Lotte hier ook vaak hoor, in lige en lange vinger zit ook suiker, zla zo erg niet zijn. Lotte lust trouwens ook geen yoghurt zonder suiker , dus krijgt ook vaak vanille vla en vanille yoghurt, mag officieel ook niet maarja. Jonge gezinnen beurs: zijn wij geweest toen ik in verwachting was van Lotte. Ik vond het geen succes eigenlijk, je hebt er veel aanbiedingen zoals op de negen maanden beurs. Maar als je al een kindje hebt vat er daar weinig te kopen vond ik..je hebt dan al bijna alles. Vanmiddag op kraamvisite geweest, wel leuk altijd zo'n kleintje he en wat zijn die van ons dan al groot zeg !
Haha, ja Cilla! Brabant!!! Oh Heide fijn dat het allemaal zo lekker opschiet met de badkamer!! Heerlijk als er een beetje schot inzit, wordt het helemaal naar je zin? Nog geen tegenslagen gehad? Ik maak aardappel als basis, met broccoli, bloemkool, wortels, snijbonen, bietjes, bloemkool (soms met komkommer, ik weet het gekke combi, maar meneer vindt het heerlijk) en is goed voor de stoelgang als hij wat moeilijker poept. Wil binnenkort ook een keer een eitje door de wortel gaan proberen, maar kreeg er vroeger zelf altijd bultjes van, dus ben een beetje huiverig voor. Vlees zijn we langzaam aan het introduceren door hapjes te geven als wij eten, straks kipfilet en gehakt mee mengen. Had hier op t forum al een topic geopend over verse sinaasappelsap, veel meiden hebben er slechte ervaringen mee (of slecht van gehoord) vanwege te veel zuur. Maar omdat Mick nog maar 2 flessen krijgt, twijfel ik soms of hij wel genoeg vocht binnenkrijgt, dat diksap is wel oke, maar ik geef liever iets puur natuur. Ah heide, kraamvisite!! Leuk, was het genieten? Hoe is het eigenlijk met jullie en het paardrijden? Pakken jullie het nog op, of echt geen tijd meer? Misschien kunnen we gewoon een keer iets leuks gaan doen met zn allen? Dagje spa/sauna of zo? Of shoppen (zijn we volgens mij best goed in!!)