wie ook wachten tot zondag???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Cilla24, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ja shoppen is natuurlijk ook erg leuk!!! ik denk dat t beste is als we echt iets gaan doen zonder kindjes..
    we moeten dan natuurlijk allemaal wel een stukje reizen en das zo sneu denk om dan de kindjes de hele dag mee te slepen.
    Maar we kunnen natuurlijk ook een keertje met ze alle naar een dierentuin of als de kids weer wast ouder zijn naar een pretpark oid

hier met avond eten krijgt siënna altijd een half olvarit potje en dan gewoon een bord eten met hetzelfde als wat wij eten t vlees snijd ik dan wel een beetje klein (shourma formaat) en de rest krijgt ze gewoon.. ze schuift dan alles lekker met dr handjes naar binnen :D

heide denk manlief dat de tegels er in 1 dag inliggen? dan is t morgen voegen en woensdag kitten donderdag avond schoonmaken en douchen!!! lekker als t voor t weekend af is!

maria je hebt van olvarit ook groente fruit sapjes miss dat een idee?
    ik doe ook nog wel s een mandarijntje persen, beetje water erbij vinden ze ook lekker.... verse sinsappelsap ben ik ook bang voor t zuur eigenlijk.

en tja suiker... ik moet bekennen dat ik er niet op let, dus ze krijgt ook gewoon danoontjes, af en toe een spekje ed.

gisteren waren we ffies in de stad en toen heb ik heeeel ernstig al versiering voor Siënna dr verjaardag gekocht haha ik wil hello kitty thema, en bij de bart smit was alles maar een euro! :D:D:D
    alleen nog uitnodigingen en taart hihi

nou ik ga ff aankleden ed.
    fijne dag allemaal

owja ja ze krijgt weer een borstbesparende operatie, dat wilt ze ook per sé omdat ze al geen baarmoeder en eierstokken heeft vind ze dat ze anders eigenlijk geen vrouw is.

2. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    Goedemorgen meiden!
    Cilla bedankt voor je berichtje en Maria heeft gelijk je kan altijd een bericht sturen hoor!
    Ik zal ff diagnonaal doorlezen hoe het met jullie gaat...

Hier alles prima, geen ontwikkelingen helaas.... ventje is nog steeds niet over de streep om voor ICSI te gaan. Ik hoop dat er alsnog een zwemmertje zelf doorzwemt en het raak is.
    Zit momenteel weer in mn wachtweek, zou het raak zijn geweest dit maal? Ik heb een ontzettende opgeblazen buik, al een aantal dagen. Maar ook een beetje blaasontsteking wat niet over wil gaan..

Voor de rest het is in het noorden vakantie nu, dus het is rustig op mijn werk. Ook wel lekker na een paar zeer drukke weken.
    We hebben de laatste tijd veel verjaardagen gehad en sociaal erg druk geweest, erg gezellig. En ik ben druk met paardrijden, dat gaat heel goed.

Nou ik ga ff terug lezen hoe het met jullie allemaal gaat!!!
    Liefs

3. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    mariaatje: het veranderen van leidingen en ventilatie zat even wat tegen, maar nu schiet het wel lekker op.
    Eitje doe ik inderdaad ook vaker bij spinazie of worteltjes, Lotte vind het lekker. Ik doe wel sinaasappel uitpersen bij banaan, maar puur drinken nog niet geprobeerd. waarom zou het slecht zijn dan?

Cilla: eet Siënna al gewoon met de pot mee dan? Ik ben nog wat huiverig met zout ed..mag "officieel" pas na een jaar he..;)
    Nee, dat betegelen duurt wel wat langer helaas... ik hoop dat ze donderdag klaar zijn, dan mogen we er even niet op en dan kan mijn man het weekend alles afmonteren..zou fijn zijn!
    Haha, nou jij bent al vroeg klaar dit jaar :D. Je kunt het mar alvast in huis hebben he :D.

Sterre: jammer dat je je vriend nog niet zover hebt gekregen... dus nu moet het op de natuurlijk wek gaan lukken? Of worden jullie nog begeleid door het zh?
    Ik duim nog steeds heel hard voor je!

4. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    heide wij eten zelf ook zonder "toegevoegd"zout dus aardappelen ed zonder zout dus ken ze lekker mee smullen :D
    ray en ik eten bijna alles met sambal dus dan hoeft t zout niet haha

nou wel jammer, ach volgend weekend dan maar he ;) is wel weer lekker in je eigen huis douchen

sterre ben blij om weer wat van je te horen! balen zeg dat ie (nog) niet mee wilt werken aan icsi .. kunnen ze jou niet extra vruchtbaar maken zodat als er 1 doorzwemt ie meteen de goede kant opzwemt zeg maar???
    en denk je dat je mannetje nog van gedachten zal veranderen?

hier ook vakantie, dus straks maar even met de andere kindjes buitenspelen :D

5. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Cilla: Shoppen goed plan, wat jij Heide? We spreken gewoon een keer af inderdaad als de kids wat groter zijn om met hen iets leuks te gaan doen. We spreken gewoon halverwege ergens af, heb al even zitten kijken, maar jeetje Cilla jij woont echt aan het einde der wereld! Hihi. Amsterdam?
    Fijn dat ht eten bij jou ook zo goed gaat! Die eet ook best goed of niet?
    Mag je al voegen zo snel nadat de tegels gezet zijn? Lijm moet eerst drogen toch?
    Thanks voor de tip voor de Olvarit sap, zal er eens voor op pad gaan.
    *Proest* verjaardagscadeautjes, hihi! Je hebt groot gelijk, je kunt het maar vast hebben!!

@ Sterre: hoi meid, wij duimen allemaal met je mee. Dat restje hcg wat nog in mijn lijf zit stuur ik alvast ff jou kant op! Ga jij ook mee shoppen als we af gaan spreken met z’n allen?
    Fijn dat het rijden zo god gaat, nog steeds op de friese merrie? Wil je ook concoursen gaan doen met haar?
    @ Heide: Sinaasappel schijnt toch te veel zuur in te zitten als je het geconcentreerd geeft, misschien met een mandarijn erbij inderdaad? Succes met de laatste loodjes, wat zal jij blij zijn als het af is!!

Dames even een vraagje, Mick was de laatste keer bij het cb 70,5 cm lang, maar draagt nog steeds kleding maat 68, hoe doen jullie dat? Zodra ze dan de 68 cm voorbij zijn, overgang naar grotere maat?

6. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mariaatje: de maat is niet altijd te vergelijken met de lengte, ligt ook een beetje aan de bouw. Ik kijk altijd als het te krap zit of te kort is gaat het weg. Zo zit Nienke bij voorbeeld qua breedte in broeken nog steeds in 80, maar is alláng groter dan dat ;). Ze is gewoon erg smal.

Ja inderdaad helemaal vergeten te reageren op het shoppen... Lijkt me wel gezellie, maar amsterdam :$ is voor mij echt een wereldreis :):).
    Ik ben niet zo'n reiziger :);). Misschien even afwachten tot iemand in de zomer nog in de buurt van elkaar komt?

De muren zijn trouwens af!! Morgen leggen ze de vloer en dan mag zaterdag weer alles geplaatst worden :D jippie!

7. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    amsterdam is voor mij best dichtbij, ik vind het niet erg om verder te reizen hor...
    ik zal straks eens kijken wat een beetje in het midden ligt tussen heide en mij (verder uit elkaar kan je bijna niet wonen haha)
    volgens mij mag je 24 uur na t tegelen voegen ofzo k weet t niet precies meer :D

lekker heide dat van het weekend alles erin kan, kan jij beginnen met soppen

maria hier kijk ik ook gewoon wat past.. ze heeft van sommige 68 dan weer 74 en lief jurkjes maat 80 dus van alles wat....

en ja eten kan siënna heel goed! nu nog slapen :s

8. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    Goedemorgen!!
    Amsterdam, heel erg leuk. Ik kan er binnen 2 uur zijn. Dus als jullie gaan en ik heb dezelfde dag tijd dan kom ik zeker! Lijkt me ontzettend gezellig!

Hoe is het eigenlijk met lijnen? Ik heb nog steeds een opgezette buik sinds een oaar dagen na mn eisprong.. moet volgens mn vent maar naar de huisarts om me te laten onderzoeken..pfff echt niet.
    En hoe is het met het stoppen met roken???? Ik rook in ieder geval nog steeds door.

Zo te lezen zijn de meeste kindjes hier lekkere eters... Goed bezig zeg! Die stief kids van mij al heel oud willen vaak nog gene groente eten, is ze nooit geleerd. Leven liever op chips en cola.

Ik ga voorlopig met mn paard nog geen wedstrijden starten, ze is in principe alleen zadelmak en moet nog zo verschrikkelijk veel leren!

heide: de muren zijn af, schrijf je.. welke kamer?? Ben benieuwd!

Op zich rustig hier (kan ik makkelijk zeggen na zoveel afwezig zijn :p! Zijn zip en enas ook niet actief? en mjanne?

Gisteravond een meneer over pensioenen langs geweest, dat is nou iets waar ik me nog echt niet druk om kan maken.. jullie wel?

9. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    sterre wat grappig dat jij over pensoenen begint ik heb gisteren toevallig zitten zoeken om een extra spaarrekening te openen die dan vrijkomt als we 55 zijn :D als extratje zeg maar... verder maak ik me er niet druk om ;)

zip en enas zijn hier idd niet actief meer, mjanne wel :D

naar amsterdam pak jij dan de afsluitdijk? dan kunnen we op zich wel carpoolen (ook als we verder moeten )
    ik denk dat wij maar een uurtje oid vanelkaar af wonen.

10. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    owja je hoord t wel vaker dat je buik opgezet is na eisprong... maar als je het niet vertrouwd is een bezoekje aan de dokter miss niet zo'n slecht idee!

ik had afgelopen week ff een slecht afval week.. zelfs weer beetje aangekomen.. nu weer opgepakt.
    zit nu op -4,2 kilo vanaf het begin.

straks ook ff de dokter bellen voor de uitslag van mn bloed

11. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    Tuurlijk kunnen we dan eventueel carpoolen, ik rijd normala gesproken door de polder naar A'dam maar dan maakt niet uit.
    Dan ga ik altijd naar Wezep en pak dan de trein naar amsterdam centraal, daar kan je gratis parkeren en ben je voor ee paar centen in hartje A'dam!
    4,2 kg eraf! dat is toch al heel goed :)!!!

12. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Sterre: we zijn de badkamer opnieuw aan het doen, vandaag leggen ze de vloer en dan kan het weekend alles geplaats worden :)!
    Wel gezellig dat je ook mee wil gaan winkelen. En een opgezette buik zou ik me eigenlijk ook niet meteen zorgen over maken.

Cilla: ben benieuwd naar de uitslag van je. Weet je al iets?

Afvallen...ahum..ik kan me nu niet wegen zonder badkamer..goed excuus? ;):D Ga het volgende week weer oppakken, nu is alles zo'n rommeltje..ook 's avonds iedere keer ergens douchen en dan koffie drinken enzo..

13. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    Cilla: en hoe was de uitslag van je bloed?
    pensioen, heel toevallig dat jullie het er ook net over hadden gehad. Ik vindt dat nog zover weg! Maar het is nu wel goed helder hoe we ervoor staan als we 65 zijn. In die tijd kan er zoveel veranderen. Die man adviseerde ons om een spaarvorm voor het pensioen ernaast te nemen, dat is belastingtechnisch in ons geval erg aantrekkelijk. Ik los liever af op het huis.

Heide: Wij hebben een dik jaar terug een nieuwe dakkapel met nieuwe badkamer gekregen, oooh zo onhandig leven zonder douche! Ben heel benieuwd hoe het gaat worden!
    ff een linkje: http://www.makelaardij-huisman.nl/aanbod/house.php?house_id=212
    Ja wij hebben ons huis in de verkoop, onder het motto is er een gek die genoeg wil geven voor ons huis gaan wij eruit. Kan je zien hoe onze douche geworden is!
    Maar de fotos zijn helaas wat vertekend, de lengte en breedte verhouden klopt niet op alle fotos. Dat geeft het beeld dat het huis kleiner en smaller is dan in werkelijkheid.

Gisteren een nieuwe kam voor de hond gekocht. Worden jullie niet gek van dat haar? De rui periode begint nu alweer. Een nieuw soort kam gekocht, wel een dure.. maar een fijne kam die er veel meer haar uithaald dan de voorgaande borstel en kammen...

14. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Sterre: mooi huis hoor! Wat wonen jullie lekker met een vrij uizicht! wauw! Waar willen jullie dan zelf heen gaan als jullie het verkopen?
    Mooie badkamer ook!
    Ja, zo'n kam heb ik laatst ook over gehoord, schijnt heel fijn te zijn.
    Onze Bull verliest gelukkig niet zoveel haren, dat is wel handig. ;)

Was ik trouwens helemaal vergeten te vertellen dat Lotte kruipt, hehe eindelijk heeft ze de vooruit ontdekt :D.

15. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    Heide: die sharpei van mij heeft gelukkig ook kort haar, maar toch gaat ie in deze tijd van het jaar haar verliezen, en die zijn zo kort en stug en hardnekkig te verwijderen.

Wat super dat Lotte vooruit kruipt! Zijn alle spullen in huis een beetje veilig? Of kruipt ze overal naar toe naar alles wat los en vast zit?

We hoeven niet te verhuizen. Maar als we het goed verkopen dan dromen we toch van een knus huis (of boerderijtje) met van die oude balken in zicht en glas en lood en een openhaard bij de zithoek.. We hebben dit huis zo modern aangepakt.
    En waar naar toe? We hebben het er soms over om richting Bergambacht te gaan (komt mn vriend vandaan). Maar we zitten voorlopig nog best!

16. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    Hoi dames,

Even tijd om te reageren, altijd druk die 3 dagen werken… Mick ligt nog even op bed (die is de dag nadat hij op het kdv is geweest altijd total loss) en Bas is de deur uit (soms ook héél erg lekker.
    Mij maakt het ook niet uit waar we afspreken, als het maar gezellig is!!
    @ Heide: Oh wat fijn dat de muren klaar zijn en ondertussen ook de vloer erin zit!! Ben je tot nu toe tevreden met het resultaat? Heel goed excuus, ik weeg ook altijd op de badkamer, met de deur op slot!!
    Wow, die Lotte, is het haar dan eindelijk gelukt? Leuk hoor, zal ook wel erg moe zijn na een wereldreis rondkruipen of niet?
    @ Cilla: gaat het slapen nog steeds niet beter? Zag dat ijs eten ook goed ging? Hihi…
    @ Sterre: Ik ben toch wel ontzettend benieuwd of het nog wat geworden is met je ongie? Tja, dat opgezette gevoel ken ik nog wel, ik dacht toen ook dat mijn ongie kwam. Uiteindelijk toch zwanger, maar verwachtte het totaal niet. Wanneer is je nod?
    Wat erg van je stiefmeiden, alleen chips en chocola. Volgens mij is het gewoon een kwestie van volhouden met gezond eten. Mick eet als een beer. Voel me bij een danoontje al schuldig haha.
    Zullen we het maar niet hebben over het afvallen? *schaam schaam* ik zit nog steeds op 73 kg, 2 jaar geleden nog op 83, dus ik maak me nog maar niet druk. Doe ik pas als ik boven de 75 uit kom.
    Wil je dat we je huisje promoten op internet, facebook en hyves enzo? MAAR MEID WAT EEN SCHITTEREND HUIS? Het is werkelijk prachtig… Ik ben jaloers!!
    Dat “haar probleem” ken ik, Wammes heeft een ondervacht die het hele jaar aan het ruien is, vreselijk, een goede kam kan inderdaad erg veel schelen.

17. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Sterre: ben inderdaad ook wel benieuwd naar je opgezette buik..

Mariaatje: heerlijk is dat soms he, een avondje alleen thuis.
    Ja, ik vind het tot nu toe nog steeds mooi ;), morgen wordt de douchewand en het badmeubel geplaatst dus dan heb ik nog een beter beeld :) Joepie!

Zo meteen maar weer douchen bij mijn ouders, ben zo blij als we dat strals weer thuis kunnen...lijkt nu wel camping haha, dan ga ik weer met mijn beautycase en spullen :D

18. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    jeetje sterre wat een mooi huis!!! heb jij niet elke dag t gevoel alsof je in een vakantiepark bent?

nou mn bloed uitslagen waren perfect!!! dus gelukkig geen ernstige dingen zal gewoon iets harder moeten lijnen ;)
    ha zei dat ik me maar even 4 weken ziek moest melden om te rusten... tja dat had miss gekunt als ie mn collega niet ook met de ziektewet had gestuurd.. nu heb ik als ik me ziekmeld helemaal geen werk meer want denk dat me baas een rolberoerte krijgt :D

heide vet cool dat lotte kruipt! hier is het nog steeds slepen haha

bij ons valt hetverharen ook nog mee, al heb ik het idee dat ie vroeger veel meer haar verloor... zal dat komen omdat ie nu beetje oud is?

nou vanavond nog ff werken van 5 tot 11 en dan morgen ochtend nieuwe tattoo zetten (hope faith love) op mn pols/onderarm.. en dan om 2 uur met jayden naar kabouter plop zoooooo zin in!!!

het is zo raar met siënna slapen, in bed leggen gaat goed, tot een uurtje of half 12 dan gaat ze spoken... 2x krijg ik r vrij makkelijk weer in slaap maar de 3e keer blijft ze wakker net zo lang tot ik r optil en ze met dr handjes mn gezicht kan vasthouden.... laat ik dat niet toe blijft ze huilen, dus denk dat ze gwoon wilt voelen dat ik er ben ofzo, k weet t niet als t maar weer overgaat.... de eerste maanden van dr leventje ging t zoo goed!

nou k ga ff douchen en dan lekker in huis rommelen met de kids

19. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    Hallo dames...

Even snel een berichtje, morgen uitgebreid reageren...
    Vandaag is mijn Nod, en jullie raden het al... Geen ongie...
    Aan de ene kant denk ik "Oh leuk!!" en aan de andere kant "Oh mijn god wat hebben we gedaan?" (Sorry Sterre, kan me voorstellen dat het voor jou heel deprimerend kan zijn om dat te lezen)

Vandaag al de hele dag met Cilla gesms't, en test gehaald...
    Die was negatief, met middagurine en na een fles water vanmiddag.
    Wilde eigenlijk zondag testen als mijn ongie uitbleef, maar (inderdaad Cilla :D) dat ga ik natuurlijk niet volhouden...
    Dus morgenochtend ga ik weer testen.
    Nauwelijks klachten, in elk geval niet de dreigende ongie klachten (op wat pukkeltjes na)...
    Pfft, het zal toch niet weer raak zijn?
    We zijn ook niet heel voorzichtig geweest, maar ik dacht toch echt dat het ruim voor en ruim na mijn eisprong was... Mhhh...
    Wordt vervolgd...;)

20. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    enmaria alweer getest?

en ach nog 1 erbij... je zit nu nog wel lekker in het ritme van slapen luiers en flesjes :D

Deel Deze Pagina