Morgen dames, Vanmorgen weer getest negatief. Nog geen spoortje van mijn ongie, terwijl het bij mij eigenlijk s morgens altijd meteen volle bak is, heel gek. Ik ben na de zwangerschap en borstvoeding 2 x ongesteld geweest, iedere keer precies 28 dagen, nu dus vandaag 29ste dag Gek hoor @ Cilla: Fijn dat de uitslagen allemaal goed waren, tja harder lijnen Misschien in het weekend ook vol houden? Pfft, balen dat het niet zo snel gaat allemaal En nee, ik zou me ook niet ziek melden, dat voelt dan ook niet goed als je je om die reden ziek moet melden toch? Stuur je een foto va je tattoo? Ben benieuwd!! Succes daar. Gek is dat dat het de laatste tijd zo slecht gaat met slapen, ze heeft toch een hele poos gewoon doorgeslapen, zou het een fase kunnen zijn met verlatingsangst? Wel een lange fase dit keer dan @ Heide: Hoe is het in de rotzooi? Hoe staat het ervoor met de badkamer? En hoe gaat het met Lotte en haar medicatie? Ben je er al helemaal vanaf of nog niet? Slapen gaat nog steeds goed? Hier lag Mick gisteren om 21.00 in bed, en ik geloof dat ik hem net wakker hoor worden Mama ook even uitslapen op zaterdag. Bas gaat vandaag naar zijn ouders met Mick, ik ga met een vriendin op pad en de rest van de dag lekker niksen. Ook wel even lekker, maar zal ook wel blij zijn als mijn mannen dan weer gewoon thuis zijn!!
Oke dames, ongie hier... Stiekem best een beetje opgelucht... En soms een vlaagje teleurgesteld, gek he? Pfft...
:x heb ik een heel verhaal getypt..druk ik per ongeluk op een verkeerd knopje...:x zucht! Dan nu maar een verkorte versie Cilla: fijn dat je bloeduitslag goed was. Alleen iets harder lijnen..hmm, das dan minder natuurlijk. Hoe was het vandaag bij Plop? Mariaatje: fijn dat je ongie toch gekomen is, al kan ik je dubbel gevoel wel voorstellen hoor. Een verrassing zou ook leuk zijn natuurlijk. Hier gaan de nachten best goed eigenlijk, een enkele keer een nachtfles, maar dan komen er tanden door. Ze heeft de afgelopen 2 weken 4 boventanden erbij gekregen..tjee gaat echt snel zo . Vandaag en morgen zijn de kids bij mijn ouders, zodat wij de badkamer verder af kunnen maken en kan ik alles goed poetsen en opruimen..bleh overal die bouwstof he.. maar schiet wel op nu. morgen mag ik mijn nieuwe badkamer gaan inruimen, jippie! En dan morgen eindelijk weer thuis douchen!
ik denk dat ik siënna zelf verpest heb hor, door met r in slaap te vallen, daardoor is ze het nu gewoon gewend.. maria ik snpa je twijfel gevoel hor, denk dat t ook wel normaal is foto van me tattoo staat op facebook! jayden heeft t zooooo leuk gehad bij plop!! hij was helemaal onder de indruk, en ik moet zeggen plop klus kwebbel en lui zijn echt heeeel leuke mensen! kwebbel tilde nog 2 gehandicapte kindjes op t podium waarvan 1 spastisch meisje en dat meisje werd helemaal rustig zoo mooi om te zien!! t is echt een asanrader om zoiets te doien met de kinderen ze kunnen lekker dansen en doen echt heel leuk. straks ff lekker naar de ballenbak en dan om 5 uur weer werken (tot half 8) dus valt mee.. fijne dag allemaal!
Hey ladies, ik ben idd niet meer actief geweest, maar dat was ook logisch nadat we besloten hadden om te stoppen. Ik had er nogal een dubbel gevoel over, maar mijn mannetje wil echt niet meer. Dus ik wilde mijzelf niet plagen door allemaal babynieuws te lezen Maarja...vandaag was zw.pagina de eerste die ik opstarte op de laptop, na een jaar lang beschermt vrijen, zijn we vannacht onbewust heeel slordig geweest dus ik moest gelijk ff checken in welke periode ik zit, en je raad het al......gister mijn ovu gehad. Dus ik moet nu 2 weken afwachten..pfff ik stop nu ff met typen..zo vermoeiend, ik zit in het gips...afgelopen week mijn arm op 2 plaatsen gebroken dus ik kom zeker nog ff een keer terug
Cilla: klinkt inderdaad leuk Plop, wel een idee om eens te doen dus. Ik ga zo meteen je tattoo bekijken. Enas: leuk weer wat van je te horen! En ook wel begrijpelijk hoor dat je wat afstand wilde. Maaruh dat worden dan 2 spannende weken nu... oeps! Net heerlijk gedouched in de nieuwe douche, wat een luxe is dat toch! Niet meer met mijn beautycase over straat
@ Heide: Oh irri is dat he? Kan daar ook sacherijnig van worden. Gelukkig heb je het niet opgegeven en vertel je ons hoe het is! J Fijn dat je er al helemaal achter bent hoe Lottes gebruiksaanwijzing werkt hihi, tanden is niet doorslapen Ik las op fb dat je lekker gedoucht had gisteren? Lekker hoor, krijgen we nog een mooie foto te zien? Ben ook wel nieuwsgierig nu!! Doet ze snel dat optrekken, hop alles naar beneden!! Soms heb ik echt het idee dat Mick vreselijk achter loopt @ Cilla: Ah, zou dat echt? Zelf verpest hebben? Sommige kinderen hebben gewoon meer behoefte aan mama om hen heen dan andere toch? Komt wel weer goed straks, als ze wat meer begrijpen Mooi tattoo hoor! Supermooi lettertype, en de betekenis is heel gaaf. Sienna had je al ergens bij laten schrijven toch? Fijn dat het gezellig was met de kids dit weekend, ik kan niet wachten tot ik die dingen ook met Mick kan gaan doen. Kei leuk, samen op pad. @ Enas: Haha, onbewust heel slordig, hihi!! Ik ben heel benieuwd, misschien krijgen jullie wel een heel mooi cadeautje dan!! MAAR MEID WAT SCHRIJF JE NOU? Je arm gebroken?? Shit!! Hoe is dat dan gekomen? En wat een verschrikkelijke timing nu het net allemaal lekker begint te lopen met je bedrijf!! Shit shit shit Hier ook een heerlijk weekend achter de rug, Bas was gewoon thuis, en is zaterdag naar zijn ouders gegaan met Mick. Ik had een aloe vera cocktail party, nou werkelijk waar meiden, het was VERSCHRIKKELIJK! Gewoon bij iemand thuis, met zn 3en op de bank. Drama. Dat doe ik dus nooit meer Bas kwam s avonds thuis met Mick, Total loss natuurlijk. Gisteren naar mijn ouders, mijn vader was jarig geweest. Mick weer mee, drama qua slapen, op een gegeven moment zo moe dat hij alleen nog maar kon huilen, en toen we eenmaal thuis waren duurde het nog 1,5 uur voor meneer in slaap viel. Een hoop gehuil/gekrijs bah bah Leuk die sprongetjes L Net nieuwe Iphone besteld, dat is dan wel weer heel leuk!!!
hey enas! leuk om weer even van je te horen! ik had helemaal niet meegkregen dat jullie helemaal gestopt waren, ik kan begrijpen dat je dan echt met een dubbel gevoel zit! heide ik las het op facebook! camperen weer voorbij haha. hier alles zn gangetje alleen is me tattoo een beetje ontstoken best irri moet ik zeggen, hopelijk blijft ie wel mooi. ik zou net de gordijntjes van de kinderen gaan wassen zie ik gewoon dat er t weer inzit grrrr dus nu ff opzoek naar nieuwe t zijn gelukkig niet de overgordijnen maar de valletjes .. nu ffies boodschappies doen dan de konijnen en hamsters verschonen en dan ons eigen huis ff soppen dus iedereen een fijne dag!
Hey, Hé wat raar...het voelt gewoon als thuiskomen hier 1x een foutje en hoepla...ben hier weer te vinden Het vrouwenbrein werkt raar af en toe. cilla; balen van die onsteking! :x Ben wel heel benieuwd hoe hij geworden is! Maria; ben niet de enige met een foutje zo te lezen hihi maar je bent ongie geworden las ik net! Ben vorige week dinsdag van een opstapje gevallen thuis..kwam een beetje raar terrecht Gevolg: hand en pols gebroken...timing; slechter dan dit had het idd niet gekund, gelukkig heeft Etienne het van me overgenomen, dus samen redden we het wel gelukkig. Ik ben heel benieuwd hoe het met jullie prachtige kindjes gaat..nog bijzonderheden? Liefs, Natasja
Mariaatje: tuurlijk loopt Mick niet achter! Ieder in z'n eigen tempo hoor! Wat voor party , nooit van gehoord. Jammer dat het ook niet zo geweldig was.. Hoe is het trouwens nog met jou en Bas zijn ouders? Oh ja, heel herkenbaar..zo jammer dan als je ergens bent geweest en je kindje zo over de rooie is dat ie niet in slaap valt. Nienke had dat ook altijd..is NIET leuk . Leuk een nieuw speeltje voor mama ! Cilla: had je die tattoo met een speciale betekenis laten zetten? Wel supermooi zeg! Soppen..bleh, succes ermee! Enas: haha, ik vind het wel gezellig dat je er weer bent. Ik zal straks foto's maken als ik tijd heb... ben de hele dag ALWEER aan het poetsen en opruimen...komt geen eind aan lijkt wel. Boven is alles weer spik en span, nu de beneden verdieping nog
hoi hoi... nou hier is de ongie gister weer doorgebroken.. weer een cyclus van 39 dagen.. was een week overtijd met mn dikke buik en zelfs misselijk... gister kreeg ik ontzettend veel kramp en zette het door. Ik heb nooit last van veel kramp, heb 2 uurtjes met 3 parracetamol op de bank gelegen voordat ik verder kon.. vreemd... Ik had zo'n dikke hoop dat het raak was. Enas, oei op 2 plaatsen gebroken.. beterschap met je arm!! Cilla: foto van je tattoo?? hopelijk wordt ie snel weer rustig, pijnlijk zeker?? We hebben zeker een mooi huis. Dat vrije uitzicht went snel hoor! Maar ben gewend om op de rand van een dorp te wonen en vrij te wonen. Het dichtsbijzijnde dorp is 3km. Ik mis wel eens een buurt gevoel hoor! Gelukkig hebben we een hond, dan praat je in ieder geval nog ff met buurtbewoners die ook een hond hebben. Anders was het wel heel erg eenzaam! Heide: kan je weer thuis douchen??? ben benieuwd hoe het is geworden!! succes met de schoonmaak, wat een rommel geeft verbouwing he!? Maria: ook weer ongie.. ach het is niet altijd leuk omdat soort dingen te horen als jezelf zolang bezig bent. Maar dat went wel, ik gun het anderen van harte een mooie zwangerschap. verkoop-partys, oei ben wel eens bij een oriflame (make-up) en lingerie party geweest, ook echt niet mijn ding. gefeliciteerd nog met je vaders verjaardag, die van mij was gister ook jarig. Gistermiddag ff op bezoek geweest en dat was best gezellig om mn familie ff te zien.
Sterre: jammer weer zeg.., Maar je zou inderdaad denken dat het wel raak geweest is als je het zo omschrijft. Misschien was het wel raak en is het niet blijven zitten? Of is dat gek als ik dat zeg
@ Cilla: Och wat balen van de gordijnen van de kids. Maar jij als shop-a-holic weet daar vast wel raad mee! Huisje weer fris? @ Enas: Haha, zeker raar dat vrouwenbrein!! Wel/niet/wel/niet Gek al die hormonen, ik hoop het wel voor je meid!! Sta jij er wel achter? En je man als het zo blijkt te zijn? Pfft, doe maar voorzichtig!! Fijn dat je man het even van je over neemt allemaal, blijven de zaken gewoon doorgaan natuurlijk. En zo in het begin van jullie carrière wel heel belangrijk natuurlijk. Beterschap meis. Knuffel voor jou. @ Heide: er komt een eind aan echt, voor je het weet is alles weer bij het oude, behalve je fonkelnieuwe badkamer natuurlijk!! J @ Sterre: Ik begrijp het meid, ik snap dat je dat verschrikkelijk vindt. Maar wel lief van je dat je het een ander wel gunt, al zal dat soms niet meevallen. Balen van je ongie, en ook een week over tijd, alsof je lijf een spelletje met je speelt, heel gemeen!!! Hoe is het met jullie huis? Al mensen gereageerd? Fijn dat de verjaardag van je vader leuk was, ik kijk er altijd tegenop, maar als het dan eenmaal zo ver is is het altijd wel weer leuk. Heb jij nog broers en zussen? Hier de ongie echt volle bak. Hoopte dat de klachten na de zwangerschap wellicht ook minder zouden zijn, maar helaas... Bij mij is 5 jaar geleden lichte endometriose geconstateerd (ook verteld dat zwanger worden wellicht niet zo gemakkelijk zou gaan...) maar nu ik in mijn 3e cyclus zit na de zwangerschap komt alles toch weer terug. Pijn rond de eierstokken, pijn bij toiletbezoek, bah...:x
Pfff ik mag zaterdag testen, op zn vroegst... Allereerste poging ooit! Ik voel me eerlijk gezegd niet zwanger. Wel veel hoofdpijn en rare dromen, maar kan ook stress van mn uberdrukke baan zijn natuurlijk... Moet ook vaker dan normaal naar de wc... 's ochtends én 's avonds. Maar als je zwanger bent zit je toch juist verstopt? Heb ook veel dorst... Aaaah ben zo bang om mezelf voor de gek te houden. Wie weet duurt t maanden! Wacht geduldig af en zaterdag dan maar testen! Spannend...
ff gauw ego berichtje hoor: mijn ouders zijn 35 jaar getrouwd bijna. Ik heb 1 broer, en die is getrouwd en een zoontje van 3. Nu zijn mijn broer en zijn vrouw niet echt de makkelijksten, we hebben voorheen flinke onenigheden gehad (zij ook met mn ouders). Nu willen mijn ouders ter ere van hun jubileum een weekend naar terschelling, nu willen ze met het hele gezin in 1 huis! Mn ouders, mn broer met aanhang, Chris en ik. Nu had ze een mooi huis gezien gisteravond en wou ze dat boeken. Nu heb ik toch maar vriendlijk bedankt, ik zie het niet zitten om een heel weekend met mijn broer enzo in 1 huis te zitten. Is dat nou raar dat ik dat niet wil? Moet ik nu blij zijn dat we een weekend weg aangeboden krijgen waar ik helemaal geen zin in heb? Ik wil wel, maar dan wil ik een huisje voor ons zelf, wil ik ook best zelf betalen... Ben ik nu raar of begrijpen jullie dat wel?? pfff ff hart gelucht....
sterre ik begrijp je volkomen!! ik zou t ook niet doen! ray zn familie is echt heel close we zijn dus 1 x op vakantie geweest met zn alle in 1 huis (16 man) ik was toen net zwanger van jayden pffff NOOOOOIT meer! zoals ik het lees sterre is of je lijf een raar spelletje aan het spelen of er heeft iets gezeten wat niet goed is gegaan, als je zelfs met paracetamol moet gaan liggen ga ik het laatste denken... wat denk je er zelf van? maria mick loopt niet achter hor! jongens zijn zowiezo vaak wat minder snel als meisjes .... en ach siënna is een beetje lui die kruipt 3 pasjes en gaat dan languit liggen lachen gekke griet. onsteking op mn tattoo is gelukkig weer weg :d het begint aardig op te knappen.. als jullie op facebook zoeken naar priscilla filmer kan je een foto zien. enas balen zeg je arm gebroken! gelukkig springt manlief je bij! heide ben ook giga benieuwd naar je badkamer! @rose 85 het wachten tot zondag is ongeveer 1,5 jaar geleden ondertussen zijn bij de meeste van ons de kindjes geboren.... hopelijk ben je zwanger en is de spanning voorbij!
@ Rose85: Pfft, spannend meid! Jeetje wat kan je lichaam soms raar doen he? We duimen allemaal voor je. @ Sterre: Ik zou het ook niet doen, maar begrijp wel dat je (nu het allemaal rustig is) ook geen olie op het vuur wil gooien. Maar toch, als je wilt dat het goed blijft gaan misschien verstandiger om zelf iets te huren inderdaad, dat je je op tijd terug kan trekken. Lastig he dat soort dingen? Je wilt het voor je ouders natuurlijk ook gezellig maken Succes meid @ Cilla: Haha, ik zag de fotos op fb, leuk hoor dat zitten en toch al kruipen. Hier komen de billen wel omhoog, maar dan gaat meneer ook languit liggen Rare wezens die babys. Had je een ontsteking? Brr Wat eng, gelukkig bijna over Hier weer 2 dagen werk erop zitten, die iPhone is niet goed voor je nachtrust zeg, pfft wat verslavend. Als Mick wakker is mag ik van mezelf geen spelletjes spelen, haha Arm jong Vandaag op het werk lekker rustig, alvast de tijd gehad om mijn auto van de binnenkant schoon te maken, morgen even de buitenkant en van het weekend echt even grondig door het huis heen, pfft, het is een bende
Ben ik ook weer eens ! Mariaatje: balen dat de klachten niet vermindert zijn na je zwangerschap... Haha, mama verslaafd aan de iphone . Het is wel echt poetsweer nu met dat zonnetje he, succes ermee! Sterre: ik snap je wel hoor! Met z'n allen in 1 huis zit je zo bij elkaar op de lip...bleh! Wat vonden je ouders van je voorstel van 2 huisjes? Rose: wel grappig dat je reageert op de titel . Ondertussen 1 1/2 jaar geleden zaten we in hetzelfde schuitje, spannend he! Ik duim voor je hoor! Ik zal zo meteen eens foto's knippen van de badkamer, voor de nieuwsgierigen onder ons . Net bij de huisarts geweest voor een uitstrijkje, leuk kado als je 30 wordt he . Naja hebben we weer gehad. Ook maar meteen een afspraak gemaakt voor een spiraaltje te laten plaatsen. Dit kun je het beste doen als je ongie bent? Vies idee eigenlijk ...
@ Heide: Ik ben zeer benieuwd naar je badkamer. Ik ben inderdaad erg nieuwsgierig!! Zijn jullie zelf ook helemaal tevreden? Fijn ja dat uitstrijkje, je kunt het maar gehad hebben. Meen je dat nou? Spiraaltje het beste laten plaatsen als je ongie bent? Bizar! Zou volgens mij niet echt op mijn gemak op die tafel liggen... Hier alles goed. We zitten nog wel middenin het sprongetje, Mick is wat huileriger, dus toch fles 3 weer ingevoerd, is hij iets langer tevreden. Slapen gaat prima, gemiddeld 13 uur per nacht. Ik hou de fles van 21.00 nog maar even aan, dan kunnen we s morgens zelf ook wta langer blijven liggen. Nog wel even een k*t bericht gehad van mijn moeder eergisteren. Bij een nicht van mijn moeders kant is een gen ontdekt dat een kans op een klaplong en kans op nierkanker met zich meebrengt. Gelukkig is dit nog niet gebeurd bij mijn opa, moeder,oom,nichtjes mij of Mick, maar als mijn moeder drager is van dit gen moet ik mezelf laten testen en Mick ook. Het is gelukkig geen gen wat muteert, maar als ik het heb zou ik het wel over kunnen brengen etc. Niet echt leuk om te horen dus Nu ik zelf een kindje heb, vind ik dat stiekem best verontrustend Hopen dat het goed uitpakt allemaal. Morgen word het 15 graden, en ik eb deze dag mezelf toegeëigend, hihi Ik ga morgen MOTORRIJDEN!!! Ik heb er ontzettend veel zin in. Samen met mijn vriendin (die tegelijkertijd met mij zwanger was maar toen een miskraam kreeg) stappen we rond 12.30 op de motor, en we zien wel waar we uitkomen. Heerlijk, ben er echt aan toe om even uit te waaien, Bas is thuis met Mick, hihi. Die had ook wel zin om te rijden Helaas, pech voor papa!!