Mariaatje: heerlijk weertje voor vandaag! Veel plezier! Hmm, balen van dat nieuws..laat je moeder zich nu ook testen? En hoe zijn ze er eigenlijk achter gekomen dan? Ja dat sprongetje is even doorzetten he Je zult nog even geduld moeten hebben, want ik heb nog steeds geen foto's geknipt . Morgen misschien... Ik mag zo gaan werken, zó geen zin in met dit lekkere weer. Naja, moet ook geld binnen komen natuurlijk..
maria lekker!! motor rijden heeeeel veel plezier! heide ben ook wel benieuwd naar je badkamer! vandaag wel lekker vrij? ik heb echt de zomerkriebels! ik heb veel meer energie en heb zin om allemaal leuke dingen te doen haha. straks maar ff ramen lappen en alle grodijnen wassen, en dan ga ik beginnen met de keuken uitsoppen ik heb 2 lege grijze containers dus ik kan lekker veel weggooien!!! siënna dr koorts lijkt iets gezakt maar moet nog ff tempraturen, hopelijk is ze vanmiddag vrolijk genoeg dat we ff op pad kunnen naar de beestje en de speeltuin! vanavond maar weer s ff hardlopen, ik moet er echt weer ff aan gaan trekken want zo word ik nooit dun
Hello ladies, Het motorrijden was heerlijk. Ik heb besloten dat ik hem NIET ga verkopen. Hij kost me 20 euro in de maand aan verzekering en wegenbelasting. Mijn ouders zijn er vooral op tegen dat ik blijf rijden, maar THE HELL WITH IT Ik weet waar ik mee bezig ben, ik hou hem gewoon, het is zon fijne hobby!! He Sterre? @ Heide: Mijn moeder gaat zich ook lasten testen ja, al is het alleen maar voor mij, mijn zus en Mick nu dus om te weten waar we aan toe zijn. Als wij het gen dragen doe je er toch niks meer aan, maar in de gaten houden is dan wel handig natuurlijk Jammer dat je gisteren moest werken, het was heerlijk buiten. Vandaag de schade een beetje in kunnen halen? @ Cilla: Hier hetzelfde hoor. Ook de kriebels. Zaterdag alles boven gedaan, vandaag benenden en die giga berg aan was gedaan (zie FB trouwens) en morgen doe ik lekker niks, ja met Mick naar buiten!! Hoe is het lopen gegaan? @ Enas: och meid het is echt spannend he? Heb je normaal veel last van je ongie, en voel je het aan iets specifieks aankomen? Hou je ons op de hoogte? Ik hoop het echt voor je!! Ook al zou het niet gepland zijn, weet zeker dat het kindje hartstikke welkom is!! Morgen helm controle bij Livit, en donderdag de meting in het ziekenhuis. Ben benieuwd of het ook aan de meting te zien is dat er verbetering is. Ik zie het al zo duidelijk, zag het na 2 weken al. Ben benieuwd wat de kinderarts zegt! Truste!
maria zou wel top zijn als ie m voor de chte zomer kwijt is he! tja dat gen wel heel spannend zeg hopelijk hebben jullie m allemaal niet! en je motor ik vind t wel logisch dat je m niet kwijtwilt! je moet ook wat voor jezelf houden! kan je m in de wintermaanden niet laten schorsen? enas spannend nu dus nog 4 dagen! heb je een ander gevoel dan anders? siënna is nu smorgens koortsvrij en dan smiddags komt er langzaamaan verhoging, toen ze gisteravond naar bed ging had ze 38,2 3e boventand is helemaal door en de 3e zit er tegenaaan te drukken 1 puntje is nu zichtbaar, dus denk nog 2 daagjes dan zijn we ervan af. gisteren wel lekker productief geweest! alle ramen binnen en buiten gelapt, gordijnen gewassen en de kussentjes ed.... morgen wil ik de keuken binnen in schoonmaken. gisteren ook ff paastakken gekocht dus morgen met jayden versieren en we gaan cakejes bakken en versieren (cupcakes) zo leuk nu ie wat oyuder word dat je allemaal van dat soort dingen kan doen! nou meiden verder heb ik even niks te melden! veel plezier vandaag allemaal
@maria; och jeetje..dat is ook ff schrikken over dat gen! Ik hoop heel erg dat jullie hem niet hebben. Ik ga flink duimen voor jullie. Ik zou de motor ook niet weggedaan hebben, je bent moeder en vrouw..maar ook nog steeds gewoon Maria..het is zo belangrijk iets voor jezelf te hebben. @Cilla; sneu vind ik dat altijd als die tandjes doorkomen..het is ook echt een fase, maar de één heeft er meer last van dan de ander. Hopelijk zijn ze er snel door en heeft ze geen verhogingen meer. Je bent druk geweest zeg! Heerlijk poetsen ik wou dat ik dat binnenkort ook weer lekker uitgebreid kan. Hier nog 2 weken en 1 dag gips en dan ben ik er vanaf Nog 4 dagen te gaan zaterdag schrok ik wel even, ik kukelde zittend in een stoel in slaap ( smiddags) zo moe was ik! Dit heb ik anders nooit..gister zere tepels, maar vandaag voel ik me niet anders dan anders, dus denk dat het loos alarm is. Fijne dag allemaal! xx
@ Cilla: ja ik kan hem in de wintermaanden schorsen, maar schorsen kost 70 euro, en de wegenbelasting is 9 euro per maand. Ik kan in de wintermaanden mijn verzekering stop zetten, maar dat scheelt haast niks Mmhh, wat sneu dat dat Sienna nog steeds verhoging heeft. Mick heeft nog nooit verhoging gehad bij een tandje, is dat normaal als ze dat hebben? Jij hebt echt de zomer in je bol zeg! Weet je zeker dat je niet zwanger bent? @ Enas: dat zou toch wat zijn zeg, dat je zwanger bent! Het is stiekem wel weer leuk om je er (al is het maar een beetje) op te verheugen of niet? Zo meteen komt de kapster, daarna nog even volleyen, morgen werken s avonds volleybalwedstrijd, donderdag met Mick naar het ziekenhuis, ze gaan zijn hoofdje weer meten, en daarna de uitslag bij de kinderarts. Vrijdag nog even werken en dan zit de werkweek er al weer op, toch wel lekker als je met een 3 daagse werkweek 1 dag vrij schrijft. @ Heide: Op aanraden van jou vandaag lange vingers gekocht, Mick vind het heerlijk en zit nu naast mij lekker te smikkelen! Zo leuk. Ik heb nu al zo veel meer contact met hem sinds een paar weken terug, hij reageert echt op me als ik langs loop of hem voor de gek hou!!
haha maria ja ik weet heel zeker dat ik niet zwanger ben! as maandag is me nod en ik denk dat ik gewoon ongesteld word ik heb azltijd in het voorjaar de schoonmaak kriebels. Siënna is goed aan het opknappen geen koorts meer, alleen nog veel slapen dus lijfje is hard aan hetwerk. en zo kom ik weer aan me klusjes toe. alleen jayden werd vannacht wakker hij gloeide erover!! nu ligt ie als een zielig hoopje op de bank onder een dekentje.. dus denk dat t hier wel een griepje is ook bij siënna denk. dus straks ff duncan uitlaten en boodschappies doen en voor de rest maar binnen blijven enas, hoe staat je mannetje ertegenover mocht je wel zwanger zijn? maria leuk he lange vingers, sienna vind ze ook heerlijk (mama en jayden ook) een klein spekje is hier ook altijd welkom ik wist niet dat schorsen geld kost, dan heeft het idd geen nut! nou ik ga de kindjes ff onder de douche zetten en dan kijken hoe t met ze is of we miss toch nog wat leuks kunnen doen vandaag!
Mariaatje: Groot gelijk, lekker je hobby voor jezelf houden hoor! Ben benieuwd wat ze van Mick zijn hoofdje gaan zeggen! Hoop voor hem dat hij de helm af mag! Ja heerlijk is dat he dat ze nu al zoveel teruggeven, en iedere dag kunnen ze weer wat meer! Cilla: balen dat Siënna zo'n last heeft van het tandjes krijgen... konden ze maar gewoon met een heel gebit geboren worden he Hoe krijg je dat allemaal gedaan met 2 kids?? Ik ben soms al blij als ik een beetje gedaan krijg.. dagen vliegen om! Beterschap met Jayden! Voorjaar in de bol dames ? Heerlijk he om weer alles fris te hebben in huis! Enas: echt wel spannend bij jou hoor!! Heb je nog babyuitzet in huis? Of alles al weggedaan... Een kennis van me had dit, ze vonden 2 kindjes wel welletjes en toen raakte ze als verrassing door de pil heen zwanger... nu heeft ze 3 meiden . Wat zul je dat gips beu zijn zeg, wel fijn dat je het voor het warme weer straks weer kwijt bent!
hehe weer bij gelezen! Nienke slaapt niet meer 's middags, dus mij rustmomentje achter de computer pak ik me niet meer zo snel.. Vandaag alle babykleertjes uitgezocht en genummerd, zaterdag lever ik ze in bij een kledingbeurs. Dan worden ze zondag te koop aangeboden op de beurs en krijg je 70% van de opbrengst. Ik ga zaterdag ook meehelpen al vrijwilliger, heb ik eerste keus Verder eigenlijk weinig nieuws...Nienke is lekker aan het peuterpuberen soms en kan van de andere kant ook heel knuffelig zijn en Lotte gaat als een speer op het moment. Tussen de 9 en 10 maanden leren ze ineens zoveel he . Zó leuk! De nachten zijn wat minder... Lotte al 3 nachten op een rij een nachtfles... tandjes? Sprongetje? Geen idee! Hoe is het eigenlijk met jou Mjanne??
hey meiden, ga volgende week weer bijlezen en reageren. zit er ff doorheen, vriend heeft aangegeven geen verdere behandelingen te willen. Als we een baby mogen krijgen moet het 'zo' natuurlijk worden geboren, zonder hulp van ziekenhuis e.d. K*T ZOOI!!
Sterre: wat klote voor je....! Dat is natuurlijk niet wat je wil horen van hem... echt k*t man! Het is natuurlijk wel iets waar je samen achter moet staan, maar als het op de natuurlijke manier niet zo makkelijk gaat is dat vaak een handig hulpmiddel. Heb echt met je te doen, dikke knuffel!
jeetje sterre!!! wat ongelovelijk kut!!!! als ik heeeeeel eerlijk ben en even geen blad voor de mond neem, vind ik het ook wel een beetje egoistisch van m, hij heeft lekker makkelijk lullen hij heeft al kinderen. meis kon ik maar wat voor je doen
heide ja ze gaan hard he!! siënna heeft alleen echt geen zin on te kruipen soms als het echt niet anders kan doet ze t maar verder hahaha maar ze kan nu ook kusjes geven als je erom vraagt zoooo schattig. ze zijn hier gelukkig weer weer helemaal opgeknapt, jayden heeft maar 1 dagje last gehad dus wat t geweest is??? geen idee!! ik heb van de week lekker de paasboom met jayden neergezet, t staat weer zo gezellig.. nou ik moet ff door, ik had 3 rekeningen op t aanrecht gelegd die betaald moesten worden... ray heeft ze opgeruimd maar weet niet waar grrrr nu kan ik dus gaan zoeken!!
Wat verschrikkelijk Sterre Om heel eerlijk te zijn vind ik het heel egoistisch van hem, ik las dat hij ook al kinderen heeft? Ik ben er een tijdje niet geweest, dus ben niet helemaal op de hoogte, maar is er niets meer mogelijk dan? Dikke knuffel!
Cilla: oh gelukkig dat ze weer helemaal beter zijn allebei! Haha Siënna die kusjes geeft, LIEF! En de rekeningen al gevonden? Wat een heerlijk weertje vandaag weer he dames! Lotte vandaag buiten rondgecrossed in haar loopwagentje. Ze vond het super interressant alllemaal . Nienke vanmorgen nieuwe zomerschoentjes gehaald, haar voetjes groeien niet zo heel hard dus ze is altijd heel blij als ze nieuwe krijgt . Ze heeft nu nog steeds maatje 21 .
heide maatje 21 wat heerlijk!! hier moetr ik echt heel vaak nieuwe schoenen kopen jayden heeft nu maat 25/26 nu moet ik zeggen sienna heeft ook inieminie voetjes dus miss dat ik daar wat geld kan besparen haha hier is t trouwens geen mooi weer wel droog mnaar heel mistig en nattig
Ik had helemaal de eerdere berichtjes niet gelezen Morgen D-Day...spannend. Etienne staat er in zekere zin positief achter, hij wil niet bewust kiezen voor een zw.schap en een kindje, maar als het zo is, dan is het voor de volle 100% welkom...lief he? Ik heb geen uitzet meer...werkelijk helemaal niets! Wij hadden/hebben de keuze uiteindelijk gemaakt dat we tevreden zijn met 2 gezonde meiden, dus heb ik alles weggeven. Hmmm als ik zwanger blijk te zijn, moet ik druk op zoek naar spulletjes hihi. Gips zat? Nouuuuuu dat is écht een understatement pfff kan het er wel van af kijken zeg! nog 2 weken te gaan ik ga lekker slapen...trusten!
Cilla: inderdaad wel goedkoper als je niet telkens nieuwe schoenen hoeft te kopen , Maar Lotte gaat dat wel inhalen denk ik haha. Die groeit Nienke straks een keertje voorbij ben ik bang Enas: ben héél benieuwd bij jullie vandaag!!!! Ik ga zo mee helpen op de kledingbeurs en zelf natuurlijk ook alvast wat shoppen . Heb er wel zin in!