wie ook wachten tot zondag???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Cilla24, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Cilla: goed bezig inderdaad jij met je oefeningen! Tja ik weet het wel, maar moet de motivatie krijgen en het niet vergeten..;)
    Lekker gefietst? Heerlijk weertje he!

Mariaatje: In april zijn wij 5 jaar getrouwd alweer, rede voor een prive feestje he :)!
    'Jammer dat Mick net vandaag niet zo in zijn hum was...misschien morgen inderdaad.

Lotte vandaag weer flinke poepluiers, du sik geloof dat er weer wat aankomt.. ze laat alleen niet meer zo goed kijken..bijt meteen op je vinger nu :D. Ach we zien ze vanzelf wel..

2. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    maria ik heb ook nog steeds wel dezelfde maat hor ik kan zelfs niet kleiner want doordat ze nu niet meer zo stevig zijn vloepen ze er veel makkelijker uit haha.

als je op die manier remmen gewend bent dan kan het makkelijk! het ziet er wel uit als een mooie fiets! zit er ook een stuurstabilisator op? datvind ik erg prettig (dan klapt je stuur niet om zodra mick in zn stoeltje zit)

nou vandaag weer een poging om te shoppen haha ik moet helaas weer werken, met dit weer heb ik echt zoooo geen zin!

heide sienna laat ook niet meer goed in dr mondje kijken maar heb een wit stipje kunnen ontdekken dus dr 3e boventandje komt er ook aan :D

maria wat lekker dat de buurman je dakgoten doet zeg!! hier moet ray gewoon zn laddertje op

nou we krijgen nog 2083 euro terug van de belasting dus er zal nog wat geld bijmoeten voor de kozijnen .. ik vind t wel vreemd vorig jaar kregen we ruim 2600 terug maar ja niks aan te doen.

nou ga me hier een beetje nuttig maken!
    owja Siënna kruipt sinds zondag ook echt goed!

3. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    Mhh… Bizar, je zou toch denken dat je een uurtje later wakker wordt als de klok een uur naar voren gaat… Ik niet dus… Jammer… Maar goed…
    @ Heide: Dat motivatie problem ken ik… Vreselijk… Ik moet weer gaan lopen, maar wil eerst nog gaan stoppen met roken… Ook geen motivatie voor… Ben bang dat ik weer 10 kilo aankom… Ben zo blij met m’n gewicht nu… Hoe gaat het met jou en het lopen? Duursport is toch altijd het beste…
    Jeetje joh, 5 jaar alweer, wat goed!! Hoe lang zijn jullie ook alweer samen?
    Weer een tandje erbij? Pfft, wat gaat het hard bij jullie! Nummer 3 en 4 willen hier nog niet echt hard gaan…
    @ Cilla: Haha, heerlijk, die floepende borsten!! Volgens mij geen stabilisator op het stuur, mhh… Ook nog maar eens kijken of dat wat is…
    Erg he? Hier ook geen motivatie hoor als ik moet gaan werken en het zonnetje schijnt. Vreselijk, je wil lekker met de kids in de tuin idd. Heb je nog veel schik met je tuinhuis?
    Jammer dat je minder terugkrijgt, nog ff doorsparen voor kozijnen dus, zuur geld… Af en toe fantaseer ik wel eens over het winnen van de loterij en wat we allemaal zouden gaan kopen, en dan opeens weer de harde realiteit dat je met een kind nou eenmaal alle dubbeltjes om moet draaien… Bah…
    KRUIPT ZE?? Wat gaaf!!! Dat wordt opletten geblazen!! Geniet er van meid, want jeetje mina wat gaat het snel he?

4. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Cilla: wat leuk ,nu is het huis én Jayden helemaal niet meer veilig :D!
    Gaat hard he! Werken is inderdaad iets minder nu he..maarja er moet ook geld binnen komen helaas. Toch die loterij winnen wat mariaatje droomt;).

Mariaatje:
    Ben juist nog helemaal moe, dat uurtje merk ik ergens dus schijnbaar toch wel.. Misschien barst jij gewoon van de energie met dit weer!
    Uhm...ja lopen... dat staat op een heel laag pitje op het moment. waren steeds zo druk met de badkamer :). Volgende week hoop ik het weer op te pakken!
    Bijna 14 jaar zijn we nu samen..gaat ook zo snel!

Heb vanmorgen toch weer een nieuw tandje kunnen ontdekken! Nr 7 hier al...als ze zo doorgaat heeft ze met een jaar een vol gebit ;).
    Zó geen energie vandaag..pff..moet me vooruit slepen!
    Vanmiddag even naar de bieb en verder lekker buiten!

5. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Het is wel héél rustig hier, iedereen hard aan het werk?

Gisteren was ik denk ik toch wel een beetje ziek, lag te rillen onder mijn fleecedeken gisteravond:(. Nu al de hele dag warm, maar op een ibuprofen is het goed te doen ;).

6. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ja word idd spaargeld aanbreken voor de kozijnen maar ja niks aan te doen, ray had het erover dat ie op de voorgevel ook nieuw rabad wilt dus t gaat nog meer kosten :(

hier is ook het 5e tandje door maar onder! terwijl ik boven al eerder zag... toch is het wel een gerust stelling dat al dr tandjes gewoon normaal zijn, was toch een beetje bang dat t miss allemaal raar zou zijn door die 2 bij dr geboorte.

maria ik persoonlijk vind zo'n stabilisator wel een must op een mama fiets... is echt heel prettig anders moet je continu met 2 handen je stuur vast houden en als je dan bv nog wat in je fietstas wilt doen oid heb je al een probleem.

heide miss straks ff een tukkie doen? hier in de buurt heerst ook de griep dus je hebt best kans dat t bij jullie ook zo is (niet gek met dit weer)

lotte gaat idd wel heel snel met dr tandjes! jayden had volgens mij 8 tandjes en 2 kiezen met zn 1e verjaardag ben benieuwd wat de score is als siënna jarig is.

maria ik snap dat je bang bent om aan te komen als je stopt met roken... miss combineren (licht) lijnen en stoppen of sporten en stoppen?? ik denk er voorlopig nog maar ff niet aan om te stoppen.. al gaan alle prijzen 1 april weer omhoog!!!

nou ga ff wat doen hiero! fijne dag allemaal

7. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Cilla: wat is rabad? Of ben ik nu heel dom :)?
    Inderdaad wel fijn dat alle tandjes gewoon goed zijn bij Siënna!
    Dan was Jayden ook wel snel met 'n tanden zeg!
    Ik heb even nagekeken bij Nienke ;), zij had toen haar 8 snijtandjes.
    Wel leuk om dat af en toe langs elkaar te leggen he :), alhoewel ik niet te vergelijjken wil hoor. Ieder zijn eigen tempo met alles!

Ik ben gelukkig alweer wat fitter, heb alweer vanalles gedaan.
    Boven kledingkast en zomerspul uitgezocht net! Heel veel kleren passen me weer joepie!!:)
    Ik merk dat ik nog snel naar de lossere shirts enzo grijp, maar eigenlijk hoef dat helemaal niet meer...gewoonte he.
    Ook veel spul weggedaan, soms ben je er ook op uitgekeken he.
    Als de kids wakker zijn gaan we even naar de prenatal, 20% op veel spul nu he :D

8. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    heide ik probeer ook niet te vergelijken hor kan haast ook niet want jayden was veel sneller en ook groter en zwaarder dus er blijft weinig te vergelijken over,
    al vind ik siënna wel langer en meer baby dan jayden.

leuk prenatal, jammer dat ie hier niet zit, dan moet ik al naar alkmaar dus kijk vaak maar via i-net.

neej hor dat je niet weet wat rabad is geeft niet.. als wij t niet hadden gehad had ik t ook nog niet geweten ;) dat is bekleding op je gevel... wij hebben een houten voorgevel zeg maar, echt een klote klus om te schilderen daarom willen we die nu ook kunststof.
    vandaag lekker maar tot 4 uur werken want ik was bang dat ray dingen allemaal rare dingen gaat bestellen hahaha

hier zie je echt dat t weer alweer veranderd is, hopelijk word t snel weer warm was er alweer aan gewend haha

9. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Cilla: ja langer baby is helemaal niet erg nu he, is waarschijnlijk ook de laatste bij jullie he :).
    Oh dat is rabad! Ja kunstof is veel makkelijker in onderhoud he. Wij hebben nu bij de badkamer al een nieuwe kunsstof raam genomen, nu we toch bezig waren. Plan is ooit allemaal kunsstof boven, maarja eerst maar eens sparen ;).
    Ja dat weer he...brrr hebben de verwarming alweer aan :(.

Net bij de huisarts een spiraaltje laten zetten...we zijn weer veilig voor de komende 5 jaar :D.
    Daarna is mijn man aan de beurt haha ;)!

10. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    vond je t niet eng een spiraaltje?? mij lijkt dat echt doodeng.
    maar idd je bent weer 5 jaar veilig en dan is manlief aan de beurt!

ik zit nog steeds een beetje te twijfelen over sterillisatie... ik ben nog zo jong en t enige wat ons tegenhoud om nog een kindje te nemen is geld.... zodat we ze nu wel alles kunnen geven en ze te studeren kunnen enzo maar ja daar heb je die loterij weer he wie weet winnen we die ooit wel! ;)

ik zit heel hard te denken wat ik vandaag met de kids moet doen pff klote weer!!

moet alleen ff boodschappies doen en verder hebben we de dag vrij te besteden......

11. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Cilla: als ik heel eerlijk ben vind ik je ook nog erg jong voor sterilisatie... het is dan meteen zo definitief.. maar zoals ik lees twijfelen jullie sowieso nog of jullie nu wel compleet zijn?
    Het spiraaltje viel reuze mee hoor, deed echt geen pijn ofzo.
    Tja je ligt er weer even niet zo charmant bij... maarja dat zijn we ondertussen wel gewend ;).
    En ben ook heel blij dat die condooms nu niet meer nodig zijn..dat geklungel :D.
    Ja inderdaad dat weer, wat valt dat even tegen nu he bleh!

Gisteravond nog flink diaree gehad, hab weinig op de bank gezeten..meer op de wc haha!
    Vandaag nog wat buikpijn, maar verder gaat het weer. Vanavond mag ik weer werken en de rest van het weekend ook.

12. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    Hoi dames,

Zoals jullie merken loop ik doordeweeks een beetje achter de feiten aan, zal proberen wat meer te reageren!!
    @ Heide: en? Het lopen deze week weer “braaf” opgepakt? ;) En een beetje opgeknapt?
    Gaat lekker met Lotte’s tandjes inderdaad!! Maar ja, als het mekaar allemaal snel opvolgt, ben je er ook sneller vanaf!!
    Fijn een spiraaltje! Geen gedoe meer met die vieze stinkende condooms… Moest het nou als je ongesteld was of niet?

@ Cilla: Ik wil het aantal sigaretten nu gaan reduceren, dus langzaam steeds een sigaretje minder… Moet lukken… Wil echt niet weer richting die 85… Ik vind je ook jong hoor voor een sterilisatie! Ik hoor in je berichtjes toch altijd wel een lichte twijfel of je wel/geen 3e wilt… Meid, waar er 4 eten, kunnen er ook 5 eten en jullie hebben geen kinderopvang nodig wat het zo verschrikkelijk duur maakt… Sta je er zelf wel achter?

Hier weer een slopende werkweek achter de rug… Mick is er ’s nachts weer “gezellig” bij… half 4 is geen uitzondering… Komt door die stomme boventanden vrees ik… Nummer 4 kondigt zich nu aan (de 2e boven) bleghh…. Vanmiddag gelukkig wel 4 uur geslapen, dus mams ook even op de bank… heerlijk…

13. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    Pfft, zojuist nog even bij Mick gekeken... Niet zo gek dat hij wakker wordt, hij lav bovenop de dekens, veel te koud. Met zo'n slaapzak is het dikke pret in bed, iemand tips? X

14. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    maria als wij wel een 3e zouden nemen, dan moeten we zowiezo verbouwen.. de zolder moet dan een slaapkamer worden (op zich best te doen) maar ik zit meer met later... wat als ze alle 3 een beetje goed kunnen leren en willen gaan studeren??? ik vraag me af of we 3 studies tegelijk kunnen betalen...... nu hebben we wel spaarrekeningen voor ze maar ja je weet nooit wat het tegen die tijd kost.

ik zag de foto op facebook haha fantastisch!! siënna heeft wel altijd een slaapzak aan maar moet zeggen dat ze evengoed aarig op dr plekje blijft liggen.
    miss moet je mick overdag aan zn slaapzak laten wennen dat je m overdag gewoon af en toe aantrekt..
    en je kan proberen een kussen onder zn matras te leggen dan staat het hoofdeinde iets omhoog miss dat ie dan daardoor wat minder makkelijk omhoog kruipt.
    verder zou ik het echt niet weten, je kan m moeilijk vast binden.

gaat meneertje wel snel weer slapen snachts?

15. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mariaatje: Waarom werkt een slaapzakje niet dan? Wij hebben een slaapzak met mouwen en dat werkt ideaal, ze schuift namelijk ook helemaal naar boven....
    Maar niet gek dan dat hij wakker wordt van de kou..wel vervelend als dit jullie nachten breekt ...
    Ja die tanden is dolle pret he :(.
    Uhmm nee nog niet gerend :), de week is steeds om voor ik er erg in heb..
    Ja moest inderdaad tijdens de laatste dagen van de menstruatie, bleh! Lekker beroep heeft ie he ;).

Cilla: Ach jullie hebben nog even tijd om te denken toch? Kindjes zijn nog jong en jullie ook!

Werkweekend ziter weer op, vanmiddag gezellig met oma bij de mc donalds geweest en nu eindelijk weer eens een avondje op de bank :D

16. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Net nog even nieuwe Aapie slofjes gekocht voor Lotte, andere werden al te klein :$. En aangezien ze zich overal aan optrekt kan ze wel wat anti-slip gebruiken pfff. Ogen te kort af en toe hoor!

17. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Even een vraagje:gebruiken jullie de maxicosi nog in de auto?
    Ik heb Lotte net in de autostoel van Nienke gezet en dit lijkt ook prima te gaan.... of is dit nog te vroeg? Ze zal wel nog geen 9 kg wegen, maar ze zeurt vaak zo in de maxicosi omdat ze dan niks kan zien ;)

18. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    heide ik heb sienna in ray zn auto ook gewoon in de tobi en jayden op een verhoger! gaat eigenlijk prima :D

19. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Cilla: Ja dat is ook waar hoor… studeren straks is vast nog veel duurder dan het nu al is… Mijn zus is nu 2 jaar klaar, mijn ouders hebben altijd voor het schoolgeld opgedraaid, ze is nooit op kamers geweest, maar mijn zus heeft zelfs een studieschuld… Vreselijk, en lastig om er weer vanaf te komen… Maar ja, zoiets mag je kinderwens ook niet in de weg staan denk ik…

Als Mick in een slaapzak ligt, kan hij vrij bewegen en gaat hij spelen met alles wat hij tegenkomt. Handen, voeten, spijlen van het bed, lakens ALLES!! Als hij maar een beetje bewegingsvrijheid heeft is het een groot feest in bed. Gisteren de Snoozzz XL gekocht, en ja hoor meneer sliep meteen door vannacht… Ben er nu al helemaal fan van… J
    Hij valt wel weer in slaap na een nachtvoeding hoor, maar dan is het na een paar uur weer feest, en zelfs met een voeding haalt meneer de 12 uur slaap nog niet!!! Grrr….
    @ Heide: Fijn dat het spiraaltje “op z’n plek zit”! Nee niet echt charmant nee in die tijd van de maand, maar ach, het is weer achter de rug! Fijn dat je werkweekend er weer op zit!! Wij hebben vandaag ook een BurgerKing meal gehaald, geen zin om te koken hihi!! Hoe was je avondje op de bank?
    Leuk die Aapie slofjes, mijn moeder wilde graag antislipsloffen voor Mick’s verjaardag kopen, meteen ff gegoogled, thanks voor de tip! Welke heb je gekocht?
    Ik zat vandaag te bedenken dat die Maxicosi echt te klein wordt, hij komt er nog niet bovenuit maar toch… Hij kan nog niet heel goed zelfstandig zitten dus ja… Wat te doen?

20. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    maria maxi cosi is in feite goed zolang het hoofdje nog niet vrij is. ik zou toch wel wachten totdat ie goed kan zitten of anders een autostoel die verschillende standen heeft zodat ie in het begin altijd in de slaapstand kan.

ik heb me gisteren met een vriendin aangemeld bij de sportschool!!!!! zo goed van ons heb er helemaal zin in hihi
    er zitten ook een hoop vrienden van ons dus t word dolle pret haha

ik ga ook ff voor sienna voor goede slofjes kijken want ze probeerd over te stappen (dat lukt nog niet maar zal niet lang duren) en t is ook lekker straks in de tuin in de loopstoel.

nou k ga hier ff t spul klaarmaken en dan maar weer te werk!

Deel Deze Pagina