hallo meiden hier een super gelukkigesuper trotse mama! ik zit nu heerlijk achter de laptop, jayden staat televisie te kijken... en siënna???? nou die zal nog wel tot een uurtje of 9 slapen in dr eigen bed die is vannacht weer helemaal niet wakker geweest das nacht 4 maria kan bas zo lang zonder mick dan? wel lekker dat wanneer je dan thuis komt je vloertje weer helemaal netjes is! heide hoe was jullie trouwdag uitje lekker van genoten?? ik heb voor sienna ook van die aapie schoentjes gekocht, maar ray heeft t paketje aangenomen en de schoentjes meteen aangekrokken.. ik vind ze dus te klein! ik had een m genomen maar had beter een L kunnen doen.... ik verwacht dat t niet lang meer duurt voor ze loopt een maandje ofzow dus hopelijk groeit ze ff niet haha. ik heb ook een andere buggy !! ik had al de quinny zapp, daar heb ik nu de zapp extra zitting bijgekocht.. dus die ellendige grote wagen gaat hier lekker bij het grofvuil maar het meest blij ben ik nog dat sienna doorslaapt ikhad het echt opgegeven en nu zonder moeite slaapt ze door hihi zoo blij! en jayden heeft helemaal geen ongelukijes meer gehad met plassen en poepen dus ik ben echthelemaal trots op me ukkies! heide ook lekker dat jullie van de medicijnen afzijn, is ze nu dan ook "genezen" of kan ze er wel nog last vankrijgen? nou jayden wilt bassie en adriaan kijken op de pc.. dus ik sta m maar af haha
Hoihoi, Weer terug van weekendje kamp... 2 nachten zonder kindjes en minder geslapen dan dat ik thuis doe... Maar was wel weer erg gezellig en de kids waren lief... ze hadden alleen de leidingslaapkamer versierd met wcpapier, dus dat valt wel mee... En mijn moeder is verhuisd naar eigen appartementje... dus nu mijn vader nog terug naar het oude huis (met z'n vriedin) en dan kunnen we weer effe gaan wennen aan de nieuwe situatie... Hier vorige week ook pasfoto's gemaakt voor thijs zijn ID... haha, grappig...hij deed het verbeeldig en beide oortjes goed in zicht zei die vrouw... maar das ook niet zo moeilijk bij onze thijs... Lekker dat Siënna nu doorslaapt!! En knap van Jayden!! Floor heeft het ook helemaal ontdekt, maar wel voor de zekerheid nog luier, dadelijk als het mooier weer word gaan we zonder luier proberen... Knarsetanden; CB en tandarts zeiden bij Floor dat we het moesten negeren, anders wordt het alleen maar erger, is vanzelf over gegaan bij Floor... Heide; gefeliciteerd met jullie 5e trouwdag!! En fijn dat Lotte van de medicijnen af is!! Mariaatje; hoelang ga je naar Polen!? (misschien al ergens gezegd?! ) Toch nog leuke middag gehad met de andere moeders?! Nou, ga nog effe aan de poets en dan zal Thijs wel weer wakker zijn...
Cilla: wat heerlijk dat siënna het doorslapen ook ontdekt heeft! Zeker trots op zijn én van genieten ! En Jayden ook al zo'n grote jongen, knap hoor! 's nachts ook al helemaal droog dan ? Welke aapie's heb jij besteld? Ik heb namelijk eigenlijk te grote maat L.. ze heeft ze wel aan, maar had wel een maatje kleiner gemogen.. Mjanne: wat zul je blij zijn geweest dat je je kindjes weer zag na 2 dagen. Ik nu avonddienst gehad en dan morgen meteen weer vroege en dan vind ik al dat ik ze lang niet zie... Wel fijn als er wat rust komt in de familiesituatie..al zal het wel wennen zijn inderdaad.
heide ik heb de witte met zilveren bloem.. maar ze heeft ze al wel wat beschadigd hor een dun randje bij de neusjes... ja 2 dagen mjanne vond je t niet moeilijk??? wel fijn dat de situatie bij jullie nu een beetje begint op te lossen... hoe is je moeder er verder onder? ik denk dat siënna het doorslapen echt helemaal ontdekt heeft haha ze word steeds niet voor half 9 wakker ze is inene gewoon een echt slaapkopje.... ze slaapt trouwens wel op mijn kussen, ik weet dat ze eigenlijk nog niet op een kussen mogen slapen maar ik had tgedaan omdat ik dacht dat ze miss beter zou slapen met mijn geur zeg maar omdat ze steeds alleen sliep als ik r vasthad. maar dit werkt dus dus ik laat t maar lekker zo. snacht doe ik jayden wel eenluier om maar die is steeds droog.. maar met warm weer ga ik m zonder doen want dan krijg ik zn dekbed ed droog als t wel misgaat. nou verder ff niks te melden zometeen werken en vanavond weer lekker sporten
Cilla: dat beschadigen hebben ze heel snel..zitten ook niet meer stil he . Wat fijn dat ze door dat kussen van jou wel slaapt! Echt een slaapkopje zeg, tot half 9 ineens . Slaapt ze overdag nu ook? Echt knap van Jayden hoor! Nienke boeit dat allemaal nog niet echt..soms plast ze wel eens op wc of potje, maar daarna vergeet ze het weer. Komt vanzelf wel een keertje.. Verder eigenlijk weinig te melden geloof ik..oh ja Lotte is nu officieel ontslagen bij de kinderarts . Gaat ook supergoed nu, ze wil wel vel rechtop zijn, jullie kindjes ook? Het liefst staat ze de hele dag aan de salontafel of rent ze in haar wagen rond . Zo meteen eens op internet kijken om een uitnodiging te maken voor de verjaardagen in Juni: Lotte 1 jaar en Nienke al 3, tjee wat gaat dat toch allemaal snel he...
heide ja super he sienna staat ook de hele dag hihi salon tafel, jayden duncan...alles gebruikt ze om te gaan staan, volgens ray is ze ook overgestapt van de tafel naar de bank maar dat geloof ik niet haha ik heb de uitnodigingen ook al liggen moet ze alleen nog schrijven die van jayden doe ik begin mei op de post en die van sienna half mei ofzo. wat fijn dat lotte nu helemaal ontslagen is! vandaag nog ff dagje werken.. morgen de stad in om ff een nieuw outfit te scoren want ik ga zaterdag te stappen!!! zo een mega zin in! met een collega/vriendin en dan wat vrienden van de sportschool haha.. dus me collega en ik (is het meisje waar ik ook mee sport) hebben maar besloten dat we een mooi sexy outfit moeten scoren zodat we niet uit de toon vallen met al die gespierde mannnen haha nou ga nu ff googlen naar witte laarzen want die wil ik aan haha nou fijne dag allemaal!!!
Jullie kindjes alweer bijna 1 jaar!!! Gaat toch echt super snel he!! Thijs vindt de bloemkool nog maar niets... had bloemkool liggen dus daar maar mee begonnen... vanmorgen peer vond hij lekkerder... nu beetje zoeken naar flessenschema, maar komt vast goed... alleen meldt hij zich niet echt als hij honger heeft... of hij heeft nooit honger ... 14 mei weer naar bureau, ben benieuwd hoeveel hij weegt, zoontje van vriendin van mij is 5 weken jonger en heeft hem volgens mij al ingehaald... maar Thijs heeft lekker bolle toet, dus neem aan dat het wel goed zit. gaan jullie nog iets leuks doen 30 april?! wij hier in het dorp, allerlei spelletjes, etc... hopelijk is het lekker weer! en nu naar Middelbeers, P/D wedstrijden van volleybal...dus ik ben er weg van! goed weekend allemaal!
Hoi dames, daar ben ik weer. Compleet gesloopt na 3 dagen werken en een zieke Mick. Zondag bij de reünie van de zwangerschapsgym was hij al hangerig en huilerig, s avonds 38.5 koorts. Zetpil gegeven, 37,8. Maandag koorts en verhoging vrij, en dinsdag avond ineens 39.4, en overgeven, niet normaal zoveel.!! Schrok me rot, zo hoog heeft het nog geen koorts gehad. Woensdag moest ik werken en Bas had avond dienst, niet naar het kdv dus, ik was om half 5 thuis, hond uitlaten snel snel, Bas om kwart voor 5 naar zijn werk. Donderdag Bas papadag en die ging s avonds sporten dus weer alleen met Mick. Gisteren Bas weer avond dienst, dus ik om half 5 thuis, hij om kwart voor weg De hele week haasten haasten haasten, en op het werk is het hartstikke druk. 11, 12 en 13 mei zijn de landmacht dagen op onze kazerne, dus we moeten van alles wat voorbereiden, wegbrengen, ophalen Pfft Ik ben kapot, en dat terwijl ik deze week toch echt goede hoop had om te beginnen met hardlopen Zo genoeg geklaagd, hoe is het met jullie? @ heide: Yeps, huisje weer fris als ik terug kom! Hopelijk kan ik hem ook nog overhalen om te witten! We waren uiteindelijk met zn drieën met kids, nu staat er een datum voor 10 mei, alleen de moeders gaan toetje eten en borrelen! Ik ben zo blij voor jullie dat Lotte van de medicatie af is, dat is vast een hele geruststelling!! Gaat het nog steeds goed? Mick wil ook steeds rechtop, maar los zitten gaat nog niet echt goed, valt steeds om met zijn hoofd op de grond, dus dat doen we dan maar niet meer Wel blijven oefenen. Het gaat echt snel he? Ik moet er soms nog wel een traantje bij wegpinken hoor, zo lief klein als hij eerst was, en nu gaat hij het hele huis door Pfft, hebben jullie dat ook? @ Cilla: wauw wat is Siënna goed bezig zeg met het slapen in haar eigen bed, gaat het nog steeds goed? Jou kids gaan sowieso goed lees ik!! Jayden zindelijk, fijn hoor!!! Hoe was je kebabpizza nog? Volgens mij heeft Heide exact dezelfde schoentjes gekocht, kunnen jullie niet ruilen? Oh lekker op stap vanavond, geniet er van meid, en niet te veel sjansen he? Met al die gespierde kerels om je heen (Voelt wel goed als je weet dat je in de markt ligt trouwens! ) @ Mjanne: Ik snap dat je moeten wennen aan de nieuwe situatie met je vader, zal niet meevallen, lijkt me ook heel erg gek Zijn de ouders van Kees nog wel bij elkaar? Hihi, heeft Thijs ook flaporen? Mick ook hoor, gigantisch! Ik hoop dat het straks mee gaat vallen Ik ga 10 dagen met Mick, met het vliegtuig! Zo, zometeen even met Mick naar een of andere Amerikaanse sport megastore hier in de buurt, ff nieuwe volleybalbroek en kniebeschermers halen. Ik val mijn knieën helemaal blauw met die oude dunne dingen. En vanavond, onze vlucht boeken!! Zin in!!
Cilla: en heb je nog een outfit gevonden?? Hoe was het om weer eens op stap te zijn? Mjanne: Als Thijs een bolle toet heeft zal het wel goed zitten toch? Ieder zijn eigen tempo... haha peer is natuurlijk lekker zoet . Veel plezier morgen! Mariaatje: poeh klinkt inderdaad als een heftig weekje en dan ook nog een ziek mannetje erbij...hoe is het nu met hem? Je kunt hem in het begin in een hoekje van de box laten zitten met een kussen ofzo ter ondersteuning, veel oefenen inderdaad. Komt vanzelf! Hij teigert wel leuk, zag het op facebook , vind ik altijd zo geinig uitzien. Gaat zeker ook bij de landmacht . Ja hoor, had ik van de week eigenlijk nog...nu nooit meer een baby in huis dacht ik... Maargoed is ook wel heel leuk nu natuurlijk, nu ze hun karaktertje gaan ontwikkelen. Wel ook spannend zeg samen met Mick gaan vliegen! Hier alles goed eigenlijk. Heb vanmorgen de auto gepakt met "rommel". Morgen gaan we op de rommemarkt zitten hier in het dorp. Is altijd super gezellig, heb er zo'n zin in! Hopelijk verkopen we ook een beetje, want was niet van plan om veel mee terug te nemen. Meeste is babyspul, kinderkleertjes en speelgoed... Vanmiddag eerst nog de verjaardag van dochtertje van een vriendin, wordt ook al 3..gaat echt hard hoor! Wel een leuk weekendje voor de boeg dus! Jullie ook?? Groetjes!
Hmm, niets te lezen hier helaas.. De rommelmarkt was erg geslaagd, heel erg gezellig gehad en 215 euro verdient, dus dat is mooi! Vanmorgen heeft Lotte haar prikjes weer gehad, lijkt gelukkig nergens last van te hebben nu. Was goed gegroeid, 71,5 cm en 8540gr. We mogen van haar zelfst beginnen met gewone melk? Kan me niet herinneren dat ze dat bij Nienke al zo vroeg adviseerde..maar ik ga gewoon nog even door met de opvolgmelk, zit toch net wat meer extra in nog he. Ook met de pot mee mogen we doen en de laatste fles mag weg. Haha ook niet dus, die houden we er mooi nog even in, zolang ze het lekker vind en dan goed slaapt . Nou vertel hoe is het bij jullie? Mick al weer beter eraan? En Cilla ook weer boven water?
Hoi dames, @ Heide: Hoho, als Mick dan al bij Defensie gaat werken dan bij de Luchtmacht he? Gek is dat he? Het ene moment is het echt een baby, volledig afhankelijk en het volgende moment kan hij zich uren vermaken met spelen. Maar als hij zo ziek is merk ik echt dat hij nog afhankelijk is heel gek Fijn dat het zo geslaagd was op de rommelmarkt, toch weer een lekker zakcentje verdiend! Flinke dame al, die Lotte! Ik mag volgende week naar het cb. Ben benieuwd Drinken jullie kindjes nu ook zo veel minder door al die vaste voeding? Als Mick 400 cc melk per dag binnenkrijgt is het veel Die eet liever een boterham, ben nu dus maar op 2 x per dag fruit overgegaan, anders krijgt hij wel heel weinig vocht binnen! @ Mjanne: Jeetje wat moet je een eind uit de richting voor het Volleyen. Wij spelen ook vaak in Middelbeers! Thijs ook flapoortjes? @ Cilla: Slaapt Madam nog steeds in haar eigen bed? Hier loopt alles eigenlijk wel behalve dat hier in huis alles (werkelijk ALLES) stuk gaat 3 lekkages op het moment, vaatwasser en koelkast stuk. Gelukkig niet de koelkast uit de keuken, maar de extra koelkast in de schuur Vreselijk Zo heb je een beetje spaargeld en zo is het weer bijna op Bah Wat geven jullie de kids voor hun verjaardag? Ik weet het echt niet hoor Hij heeft zo veel, ik denk dat ik gewoon een cadeautje geef om uit te pakken en wat geld op zijn spaarrekening zet, hij krijgt het nu toch nog niet allemaal mee X
Wat leuk om weer eens te lezen hier , ik dacht al dat jullie geen zin meer hadden.. Mariaatje: Oeps de luchtmacht natuurlijk bij jullie he . Ja melk drinkt ze nu ook niet zoveel meer, maar wel diksap en water uit de rietjesbeker, dus ze krijgt wel genoeg vocht binnen. Lust Mich dat niet graag? En ach 2 keer fruit is ook lekker toch? He balen dat er zoveel kapot gaat, zo sonde geld altijd he. Daar zou je liever leukere dingen van doen.. Ja kado is moeilijk he, ze hebben inderdaad al zoveel en krijgen ook nog een hoop erbij. Nienke krijgt een "nieuwe" fiets en Lotte een houten ding waar allerlei speelinstrumentjes op zitten. Hier speelt ze bij vrienden altijd zo graag mee, Ik zal eens kijken of ik er een foto van kan vinden. Heeft Mick al een eigen bestekje? Is anders ook altijd een leuk kado, met de naam erin voor later.
http://myshop.s3-external-3.amazonaws.com/shop924300.pictures.3022050%20Kidz%20Vision%20Houten%20Speelgoed%20muziekcentrum.jpg Deze is het, geen idee of de link werkt?
@ Heide: Mick drinkt sowieso niet zo graag Ik weet dat nog wel van de bv, steeds maximaal 10 minuten en klaar. Vandaag weer ineens 2 flessen van 180 leeggedronken.. ??? Wat gaaf dat ding voor Lotte!! Houten speelgoed doet het altijd goed! Nienke zal wel blij zijn met haar nieuwe fiets, wat een meid is het al zeg! Die foto op fb is echt zo leuk, echt een trotse grote zus. Bij de Ikea hebben ze tegenwoordig ook veel speelgoed, en we hebben daar een houten spoorbaan gezien, starterspakket voor 7,95 kei leuk! Dus ik denk dat het die gaat worden met uitbreidingen! Doet Lotte het nog steeds goed zonder medicatie? Geen terugvallen meer gehad? X
sorry sorry sorry!!!! zooooo druk gehad! met leuke dingen gelukkig hier gaat alles nog steeds lekker zn gangetje... nachten van sienna zijn iets onrustiger maar er zitten 4 kiezen te duwen dus dat is begrijpelijk.. maar ze slaapt nog steeds in dr eigen bedje. ik heb ondertussen wel meegelezen dus ben wel op de hoogte van jullie... had alleen vaak net geen tijd om te reageren heide jayden krijgt ook een fiets voor zn verjaardag.. en sienna is helemaal gek van poppen , dus die krijgt een babyborn pop vandaag de uitnodigingen voor jayden zn verjaardag schrijven ik hoop wel dat t mooie weer eraan komt want heb voor sienna al een super schattig verjaardagsjurkje gekocht haha heide heb jij dat ook? ik vind sienna nog zoooo baby in hoe ze eruit ziet enzo.. jayden was al veel meer een kind zeg maar rond deze leeftijd.. ze begint nu echt te stappen... loopt aan 1 handje dus ik probeer dr steeds uit te lokken tot een stapje los maar dan gaat ze snel zitten de stinkerd staan doet ze wel los maar alleen als ze het zelf niet doorheeft hihi sienna krijgt hier trouwens nog gewoon 3 flessen melk, durf het niet te veranderen omdat het slapen nu zo goed gaat en om 4 uur begint ze toch te mopperen als ze geen flesje heeft gehad mjanne je moet je niet druk maken hor!! een vriendin van mij heeft een dochtertje die eind juli 6 weken te vroeg is geboren en die is ook groter en zwaarder dan sienna. maria wanneer ga je naar polen? wij willen er graag heen als de kinderen ouder zijn en dan naar een concentratiekamp... nou ik ga weer me best doen om vaker te reageren!!
Mariaatje: leuk een treinbaan! Zal hij veel plezier van hebben. Zonder medicatie gaat nog steeds goed gelukkig , nu al een maand. Cilla: wat fijn dat Siënna nog steeds in haar eigen bedje slaapt, geeft al zoveel meer rust lijkt me? Ja en die onrustige nachten hou je toch wel eens, tanden, dromen enz... Bij Lotte zit nu weer een hoektand te duwen, dus is ook weer wat wakker 's nachts. Wat snel dat ze al aan 1 handje loopt zeg! Leuk! Avj zolang ze de melk willen krijgen ze het nog hoor, Lotte had laatst een paar avonden dat ze geen fles wilde, maar dan om 24:00 wel... Mooi niet dus, lekker voor het slapen een flesje is dan toch beter . Nee ik heb dat niet, (heb even foto's vergeleken). Misschien komt dat doordat Jayden wat groter en steviger was? Of het verschil jongen/meisje zal ook wel wat uitmaken. We zijn Nienke haar speentje aan het afleren nu. Ze wil graag een lalaloopsy ( ziet ze steeds op reclame), als ze een paar nachten zonder slaapt mag ze die gaan kopen. Ben benieuwd, vannacht had ze hem nog stiekem af en toe haha. Dus vannacht gaat ie in de lade.
haha wat leuk dat ze echt iets wilt hebben!! jayden is nogal hebberig en wilt gewoon alles hebben tutjes gaan we denk afleren na sienna dr verjaardag, dan mag zij m niet meer overdag en dan word jayden er niet meer aan herrinderd dus miss dat we t m dan af kunnen leren ... maria treinbaantje is idd ook leuk zeker als je m kan uitbreiden kan je aan de visite ook er wat van vragen ... nou ik ga ff aan t werk hiero!
Nienke is vanavond zonder tut gaan slapen, duurde wel iets langer voordat ze in slaap viel, is al 3 jaar een speen gewend he... Maar ben wel trots op mijn meisje hoor! Lotte heeft er nooit een gewild, dus dat is wel fijn. Hoeven we hem ook nooit af te leren
ow wat knap van nienke!!!! grote meid!!! siënna wilde ook geen tutje zolang ze borstvoeding kreeg maar daarna ging ze zo hard op dr handje zuigen dat ze bloeduitstortingen kreeg dus toen heb ik met een hoop moeite een tutje aan geleerd haha..... zal wel iets meer miete kosten om m weer af te leren :s heb gisteren van een collega van me zus een tas met kleertjes gekregen voor siënna ... en echt alles is leuk!! ben zo blij omdat wij eigenlijk de eerste waren die met kindjes begonnen heb ik nooit echt kleertjes gekregen van andere kindjes vandaan, maar ik vind het echt helemaal leuk haha nou nog een bakkie koffie en dan mogen we de regen weer trotseren ben zooooooo toe aan de zomer!
Cilla: kleertjes krijgen is altijd leuk ja en al helemaal als het ook nog eens leuk spul is! Vannacht is supergoed gegaan met Nienke, dus de eerste sticker is al verdient! Ze is helemaal trots