wie ook wachten tot zondag???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Cilla24, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Cilla: Wat fijn dat Siënna nog steeds in haar eigen bedje ligt, kun jij ook weer een beetje bijtanken!!
    Hier ook al helemaal bezig met het bedenken van dingen voor Mick’s verjaardag! Heb al een superleuk tractatieidee voor op het kdv, ik zal kijken of ik het kan posten.
    Leuk Siënna al aan het stappen, gaaf hoor, en wat is ze toch snel!! Fotootje op fb plaatsen? Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet!
    Ik ga 7 juli en kom 17 juli weer terug! Geen tijd voor een concentratiekamp helaas, alles ligt te ver uit de richting, als Mick ouder is gaan wij ook zeker, Bas is al eens in Auswitz geweest, en het heeft veel indruk op hem gemaakt!
    Leuk he, kleding krijgen? Ik vind het ook altijd zo,n pretpakket, heerlijk om te snuffelen en leuke setjes te maken. Ik heb van de week bij de H&M nog een spijkerbroek met bretels voor Mick gekocht, CUTE!!!!
    @ Heide: Wat fijn dat het al een maand goed gaat zeg, lekker zorgeloos genieten nu dus!!!
    Wat goed, die speen afleren, en fijn dat ze het meteen accepteert, alle begin is moeilijk he? Hoe gaat het met zindelijk worden met Nienke?
    Wanneer heb jij vakantie? Kun je het je voorstellen, een jaar geleden gingen we nu zo ongeveer met verlof… Pfft, wat gaat het toch snel!!!
    :)

2. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    Dit gaat hem worden, traktatie van Mick: Boerencake, gesneden in de vorm van frietjes, met slagroom en aardbeienjam als mayonaise en curry. Uiteraard in een frietbakje en met plastic vorkje! ;)

Bijgevoegde bestanden:

3. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    maria, leuke tractatie! bij ons op t werk komen ook regelmatig moeders vragen of ze was patat bakjes en vorkjes kunnen krijgen....

heide idd lekker dat t zo goed gaat zonder de medicijnen!
    en heeeeeeel knap van nienke! zonder speentje slapen!!

ja een jaaar geleden pff de tijd is echt voorbij gevlogen!
    heeel soms gaat nog wel s door me hoofd dat ik t allemaal nog wel een keertje mee zou willen maken, zwangerzijn ed hahaha

nou ik ga me klaar maken voor een dagje arbeid.. geniet lekker van het mooie weer!

4. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    Hey dames,

Na 4 dagen werken nu best wel brak. We hebben de Landmachtdagen bij ons op de kazerne, dus moest vandaag ook meehelpen, prima. Maar nu wel total loss, dom van mij dat ik er ook nog een etentje met de collega's aan vast heb geplakt... Zit nu te wachten tot ze me komen halen, en dan gaan we 2 uur eten en 2 uur bowlen... Morgen moederdag, ik ben benieuwd!!! ;)

Fijn weekend allemaal!!
    X

5. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Mariaatje: wat leuk die traktatie! Wat zullen ze smullen!
    Ja daar moest ik van de week ook aan denken, vorig jaar gingen we nu met verlof... gaat echt te snel nu vind ik hoor..pff.
    Over een paar maandjes rennen die kleintjes ook al door het huis:$.
    Extra genieten dus van elke dag!

Geniet allemaal van jullie moederdag morgen :D!

6. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    Hoi hoi,

Ik heb been beker gekregen van Mick… origineel he? ;)
    En op het kdv een schilderij met hand afdrukjes in de vorm van een bloem, haha super leuk Moederdag!
    Jullie ook allemaal een fijne dag!
    Ik lag pas om 1 uur in mijn bed gisteren na een stapavond met mijn collega’s, ik had Mick de hele dag niet gezien dus dat was voor het eerst… Best een beetje gek! Vandaag met bas en Mick nog even naar de Landmachtdagen, het is mooi weer dus waarom niet?
    X

7. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    maria lekker druk weekje gehad dus!!
    ik heb een groot hart gekregen met handjes en allerlei knutsel dinbgetjes erop, ontbijt op bed en een boek :D

sienna heeft weer wat nieuws :D
    azf en toe gaat ze staan en dan staat ze midden in de kamer om dr heen te kijken met een grote smile haha ik zal proberen om een foto te maken maar ze gaat steeds als ik me camera heb gepakt snel zitten de kleine stinkerd.

gisteren alle uitnodigingen de deur uit gedaan voor beide verjaardagen.. ik moet alleeen voor jayden nog wat slingers troep kopen dan hebben we dat ook allemaal maar in huis.

vandaag komen ze de kozijnen inmeten en dan krijgen we de definitieve offerte... ben benieuwd!

en vandaag maar ff de kasten opruimen, want heb om de een of andere redenhet idee dat de zomer nu echt gaat komen ;)

fijne dag allemaal!!!

8. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mariaatje: heerlijk he moederdag? Vooral die zelfgemaakte knutsels zijn altijd zo lief!

Cilla: Wauw, gaat ze al helemaal uitzichzelf staan? Die loopt met haar verjaardag al lekker rond als ze zo doorgaat :).
    Ook lekker venwend door je kids? Genieten he!
    Ik heb afgelopen week inderdaad ook allebei de uitnodigingen weggedaan, komt wel dichtbij nu al he..
    Oh, ik hoop dat je gelijk hebt! Ben zó toe aan de zomer he. ;)

Gisteren van Nienke een beschildert bloempotje gekregen met hartjes. Had ze op de creche gemaakt, ze had het me al 10 keer verklapt van tevoren haha, die kleine kwebbel :D.
    En van hun samen nog onderzetters met hun foto, zo leuk!

Morgen nog werken en dan lang weekend, héérlijk! Dus laat het goede weer maar komen!

9. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    Hoi dames,

Jullie ook lekker verwend dus!!
    Ik ga mezelf aankomende maand nog even extra verwennen, ik ga een mamafiets kopen. Ik kwam erachter dat er bij ons op het werk nog steeds een fietsenplan bestaat, ik krijg dan 75% van de baas terug haha, is weer een mazzeltje!!
    @ Cilla: Sjonge wat gaat Sïenna snel inderdaad, al staan? Pfft… Dan kun je er straks achteraan meid!! J
    Lekker opruimen, laat de zomer maar komen!!!
    @ Heide: Haha, die Nienke, kon het niet voor zich houden, is ook zo spannend voor die kleintjes he? Bijna net zo leuk als hun eigen verjaardag!!

Vanmiddag/vanavond een bruiloft, en vanmiddag tussendoor nog even met een vriendin thee drinken en ergens gebak eten, mamadag vandaag! Ik was gisteren de hele dag op pad met Mick, vandaag is papa aan de beurt. Die is vandaag al met Mick naar de verkeerstoren geweest op z’n werk, vliegtuigen kijken, (niet dat Mick het snapt hoor) en die ligt nu op 1 oor…

Oh ja, onze buren zijn weer aan de gang gegaan, ditmaal in de tuin… Fijn dat je met dat lekkere weer in de herrie zit… :S

10. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mariaatje: leuke bruiloft gehad?

Ik was me net aan het bedenken dat ik eigenlijk allang ongesteld had moeten zijn... ben nu al een week overtijd..;)
    Ik hoop maar dat het aan het spiraaltje ligt, je hoort wel eens dat vrouwen dan niet meer ongesteld worden he.. pfff!
    Ben wel al een paar daagjes misselijk, maar er hangt vanalles in de lucht geloof ik, Nienke kwakkelt de laatste dagen ook alweer wat..
    Zo moest ik even kwijt!

11. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    Heide: euh... Spannend!!!! Zou je niet voor de zekerheid ff een testje doen dan? Ik doe steeds mijn best om niet ongedteld te worden (hihi) maar bij jou is het niet echt de bedoeling toch? Hihi! Ik zou het wel héél leuk vinden!! Succes! X

12. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    hallo meiden

zp loopt steeds vast bij mij dus kan steeds niet reageren.... hopelijk gaat het nu wel goed ;)

heide jij maakt t wel heeeeeel spannend zeg! ik zou idd ook even een testje wagen, maar je hoord idd vaker dat je niet meer ongesteld wordt.

maria zijn jullie al echt bezig voor een 2e? of is t alleen jouw hoop hahaha

afgelopen vrijdag zijn de kids voor het eerst uit logeren geweest en ray en ik op pad!
    t was weer ouderwets gezellig hahaha, toen ik wakker werd heb ik ze wel meteen opgehaald :D maar je kan niet alles in 1 x hebben he haha

maria lekker dat fietsenplan!! dat scheelt nog al!!!

nou ik heb even verder niks te melden...geniet van het mooie weer!!!

13. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Cilla: heerlijk he even met z'n tweetjes weg, was dit de eerste keer dan? En ze weer mogen ophalen is dan nog het leukste he :).

Ik heb wel een zeurend gevoel in mijn onderbuik vandaag, dus ik verwacht dat het wel een keertje doorbreekt nu ;).
    Het was inderdaad niet echt de bedoeling, maar ach een verrassing is altijd leuk toch?

Hier zijn de kindjes weer eens ziekig...vind je het gek met dit weer ineens. Lotte vannacht ook hoge koorts, kan ook van tanden komen natuurlijk. Maar in haar mondje kijken lukt me niet meer :D.
    Ze heeft nu echt al zo'n sterk eigen willetje he haha dat wordt nog wat met haar. ( mijn moeder zegt dat ik dat vroeger ook had, dus tja ik ben het zelf schuld:D).
    Ze wil ook geen eten gegeven meer krijgen, maar alles zelf doen.. dus de grond ziet er hier altijd heerlijk uit na het eten haha!

14. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Ben vandaag bij de huisarts geweest voor controle van het spiraaltje en volgens hem zit het gewoon goed en hoef ik me geen zorgen te maken...dus daar gaan we dan maar vanuit. haha!

Lotte vandaag ook weer beter eraan gelukkig, had tot vannacht nog steeds 40 graden koorts, maar vandaag zat er weer leven in.
    Vanmiddag nog met Nienke naar het cb geweest, we mogen over 3 maanden terugkomen, want ze is te licht...ze zat onder de goeicurve nu en dat zien ze niet graag.
    Ze is nu natuurlijk net ziek geweest en dat doet haar gewicht geen goed, maarja..we zien wel weer.

Hoe is het met jullie?
    Heerlijk die foto van Siënna haar kousjes Cilla :D, is geen schoonhouden aan nu he :).

15. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ach arme kindjes hier gelukkig tot nu toe beide alleen verkouden..

sienna is echt een varkentje :D hoe smeriger ze is hoe gelukkiger ze zich volgens mij voelt haha heeft ze van dr vader hoor niet van mij ;)

maar t wel weer lekker genieten he dit weer ik word er zoooooo gelukkig van!
    hopelijk hebben we met de verjaardagen van de ukkies ook dit weer dan heb je de ergste troep lekker buiten :D

en natuurlijk t ek ben er al helemaal zenuwachtig voor hahahaha lekker in de tuin televisie naar buiten, bbq erbij zzoooooo'n zin in!

heide hopelijk word je dan snel ongie of blijft ie helemaal al weg.. ik persoonlijk zou er niet aan moeten denken om er nu al een ukkie weer bij te krijgen hahaha

nou verder ff niks te melden... vandaag maar hopen op her zonnetje kunnen we weer lekker in t zwembad
    :D

16. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Cilla: We zijn er niet bewust mee bezig, maar ik hoop er gewoon elke maand op… Hopen dat het op een gegeven moment gewoon een keer raak is!!
    Fijn dat jullie lekker gestapt hebben! Lekker om even wat samen te doen toch?
    @ Heide: En al ongie ondertussen? Kindjes weer wat opgeknapt? Dat gesnotter houdt hier ook maar niet op, ben vorige week nog even naar de ha geweest om naar de longetjes te laten luisteren, het rochelt aan alle kanten maar was mooi schoon zei de ha!

Hier ook lekker in de tuin, badje, parasolletje, heerlijk!
    Mick kruipt het liefst op de stenen, heeft overal krassen en blaren, wordt er gek van… Wat moeten ze op het kdv wel niet denken? ;)
    Hij heeft ook wat nieuws, op handen en knieën gaan zitten, overal tegenop klimmen, het liefste tegen Bas en mij, oh ja, en achter de laptop mag ook niet meer dan komt hij naast me zitten huilen. Oh ja, en hij is gisteren (of het per ongeluk ging weet ik niet) gaan zitten!!!
    Oh ja, en hoeveel slaapjes maken jullie kindjes nog? Ik merk dat Mick het beste slaapt ’s avonds, met maar 1 slaapje per dag, 2 slaapjes betekend ’s avonds huilen!

Ik merk wel dames dat ik echt steeds minder tijd heb om hier te komen kletsen, ik doe mijn best, maar het valt niet mee!! Sorry! X

17. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mariaatje: jullie doen het dus niet zo veilig, dat je er elke keer op hoopt? Wil Bas wel een tweede, of vind hij het wel best zo.
    Ja, dat gesnotter inderdaad...en als ik haar neusje wil poetsen wordt ze boos :D. haha zit pit genoeg in.. ;)
    Leuk een echte jongen, die is niet bang voor een krasje :).
    Lotte vind het maar niks buiten op de stoep, die begint dan te mauwen...of ze gaat heel raar "kruipen" zodat haar beentjes de stoep niet raken haha.
    Als Lotte een keer langer slaapt 's morgens haalt ze het ook met 1 slaapje, maar meestal is ze om 7:00 wakker en dan redt ze dat niet.

Geeft toch niet dat je niet meer iedere dag hier bent? Met dit weer zijn er ook leukere dingen te doen dan achter je pc te kruipen..

Morgen nog een hele vroege dienst en dan een paar dagen vrij...pff ben er wel aan toe, heb erg veel uren gehad de afgelopen week/weekend.
    Net nog even over de kermis geweest, Nienke vindt de buggy's helemaal geweldig.

18. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Heb het idee dat Lotte last heeft van een 11 maanden sprong....
    zeuren met een hoofdletter Z! Kan zichzelf niet vermaken, krijst als ze haar zin niet krijgt...haha ja een echt meisje..;)
    Pfff wel vermoeiend zo hoor! Krijg geen bal gedaan in huis..
    Zo moest even klagen dat lucht op ;).
    Nou gaan we weer gezellig doen!
    Hoe is het bij jullie allemaal?

19. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Heide: Nee we doen het niet veilig, condooms liggen in de la. Maar ja daar hebben we beide dan ook niet zoveel zin in… Gepruts met die dingen.
    Maar ik kan jullie mededelen dat ik Bas zo ver heb!! We gaan voor een 2e!!! Vandaag begonnen met foliumzuur (had hééél toevallig ook vandaag/morgen mijn eisprong.. hihi) en ik geef Bas nu gewoon een seintje wanneer hij aan moet treden… Dus ik ga zo mijn banner aanpassen, leuk leuk het worden weer spannende tijden!!!
    Heide: Ik herken wat je zegt van dat rare kruipen op de stenen, als een soort spin, in de lucht op handen en voeten en die billen in de lucht!! Haha, zo komisch!!!
    Hoe gaat het met jullie? Ben je ondertussen al ongie geworden?

Wij hadden hier van de week ook zo’n typische “sprong”dag… Ongelooflijk wat kan hij krijsen, dus meid ik weet wat je meegemaakt hebt, is de rust ondertussen wedergekeerd? Pfft… Wanneer keert die rust een keer terug? Het is of een sprongetje, of een tandje, of ziek, of prikjes… haha… Drama soms!!!

@ Cilla: hoe was het feestje van Jayden nog geweest? Flink verwend zag ik?

20. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Whaaa! Mariaatje wat leuk!! Dat wordt zeker weer spannend! :):)
    Trekt Mick zich op zag ik? Leuke foto trouwens!
    Ja ben eindelijk ongi nu, was wel even spannend ook zeg... een derde lijkt me heel leuk, maar 2 kindjes is toch net wat praktiser lijkt me.

Ja zal wel een sprong geweest zijn denk ik.. de rust is er gelukkig weer nu ja..ze kan zich weer zelf vermaken ;).
    Vrijdag wordt ze gewoon alweer een jaar..pff gaat zo snel!
    Wat doen jullie trouwens met taart? Mogen ze lekker kliederen?

Deel Deze Pagina