@ Heide: Ja Mick trekt zich op, aan alles en aan ons! hihi! Hij gaat al staan en vindt het fantastisch om op die manier de wereld te verkennen. Lopen langs de bank en langs de kasten, ben benieuwd wat hij met zijn verjaardag allemaal nog meer kan! Ik vind het nog zo gek, want in mijn ogen is het echt nog een baby, een baby die staat!! Fijn dat bij jou alles weer rustig is! Wat een gedonder he? Wat gaat Lotte nu kunnen na deze sprong denk je? Mick krijgt een slagroomtaart, en hij mag lekker gaan kliederen! Op zijn verjaardag gaan we pannekoeken eten met zijn drietjes, feestje is zaterdag pas! Heb je een leuk cedeautje gekocht?
hier ook een "meptaart" een goedkope slagroomtaart en daar mag ze lekker dr gang mee gaan maria had je al ff via de app gesproken maar wel weer heel spannend hor!!!! hou je ons op de hoogt?? jayden zn verjaardag was super gezellig hij is zo mega verwend!!!!!!!!! vandaag is ie echt jarig dus vanmiddag maar ff gezellig wat leuks doen. En dan de voorbereidingen voor Siënna dr verjaardag haha hopelijk hebben we dan beter weer!! hier trouwens geen last van sprongetjes oid..al kwam ze wel vannacht om 01:45 maar ze sliep gelukkig snel weer. heide wat krijgt lotte voor dr verjaardag???? sienna is nl gek vanpoppen en hello kitty maar om nou alleen dat te vragen voor dr wordt ook zo saai. we vieren het hier de 16e nou meiden ik ga ff douchen enzo
Haha, Cilla een meptaart!! Haha! Ik heb een taart besteld voor 20 personen, 50 euro!!! Ik ga zo nog ff googlen pf dat nuet goedkoper kan. Wij vieren het ook de 16e!! Ben dan toevallig zelf jarig, maar het wordt Mick zijn feest. Tuurlijk hou ik jullie op de hoogte! Kei spannend weer! Maar ja, ik word ook al 31 dus... woj gaan voor Mick bij de Ikea een houten treinrails met treinen halen. Hij heeft al zo veel, zou echt niet weten wat ik nog moet kopen. De rest gaat op zijn spaarrekening. Heide: wat haal joj voor Lotte? En voor Nienke?
haha de 16e wordt een echte feestdag, wij vieren dan Nienke haar verjaardag ook . Zal wel rustig zijn op ZP dan . Cilla: heerlijk toch zo verwend! Ja is lastig he, vooral omdat je al zoveel speelgoed hebt ondertussen bij een 2e kindje.. Ik heb ook tegen veel mensen iets van kleding of dergelijke gezegd, is altijd handig. Wij hebben zelf dat houten muziek ding gekocht, waar is laatst eens een foto van plaatste. Ze vind het namelijk leuk om ergens mee te rammen en er dan geluid uitkomt . Mariaatje: ja ons zeker op de hoogte houden ja, leuk! Geen idee wat ze nu gaan kunnen, lopen zou ik zelf wel fijn vinden..wordt zo zwaar nu he..pfff. Haha, maar ik geloof dat dat nog wel even duurt hier. 50 euro voor een taart is veel ja !
Hihi, 16 juni echt een feestdag dus! Leuk leuk! Ja dat houten ding wat jij laatst plaatste was echt gaaf! Hier ook, op alles wordt getrommeld gemept en geslagen. Lotte ook een zware tante hè? Pfft... Soms geb ik echt last van mijn rug savonds. Een jaar geleden zaten we er nog heel anders bij meiden... Dikke buiken bende en nesteldrang! Haha! Ik hoop echt dat ik snel weer zwanger ben, wat heb ik genoten van die tijd en de kraamweken!!!
maria dat is wel echt mega duur die taart van jou!!!! ik laat 25 hello kitty cupcakes maken voor 31,25 en dan 2 12 persoons taarten totaal 50 euro... maar das dus voor 50 personen!!!! bij de hema kan je ook hele leuke taarten laten maken.... ik ben maar naar de speelgoed winkels geweest en heb wat foto's gemaakt van dingen die ik wel leuk vind voor dr zodat ik wat spul te vragen weet. Siënna heeft gisteren weer een stapje losgezet, maar nu was ik niet de enige die het zag wie weet ze heeft nog 9 dagen hahaha. maria ik vind t wel heeeeel spannend hor gaan we met ze 2e heeeeeel erg met je meeleven (we schrijven natuurlijk nog maar met zn 3e) en ik kom echt op kraamvisite hahaha nou hier is het weer is klote weer dus ik ga lekker de kasten van de kids opruimen.. fijne dag jullie!
Cilla: echt opruimweer ja! Bah, hoop dat het vanaf morgen beter wordt... Wauw wat goed van Siënna, staat ze ook al los dan? Lotte staat nog veel op haar teentjes..wordt een ballerina later . Lotte had vannacht erg last van de komende tandjes..echt huilen en snikken zo zielig! Wordt tijd dat ze er nu eens doorheen komen, ze zitten al zolang te duwen!
Hey meiden... Hoe is het met jullie? Wat lees ik nu Maria! Jullie gaan voor een 2e! Wat leuk en super spannend! Mick Lotte en Sienna al weer bijna een jaar! Wat een leuk vooruitzicht de eerste verjaardag! Wij hebben de eerste verjaardag van Bink al weer achter de rug! Maar het was super en heel erg speciaal! Om heel eerlijk te zijn kwam ik hier weer eens een kijkje nemen omdat ik het vermoede heb dat ik misschien weer zwanger ben. Wij gaan ook stilletjes aan weer voor een zwangerschap! Ik ging even neuzen op andere forums om te lezen wat andere voor een zwangerschapsverschijnselen hebben... En toen kon ik het natuurlijk niet laten om even bij mijn oude maatjes te komen lezen... En dan lees ik ook nog dat Maria weer in het zelfde schuitje zit... Wat leuk! Ben erg benieuwd Maria! Groetjes Allemaal... (las net dat jullie nog maar met zijn 3en zijn over gebleven... Weten jullie hoe het met de anderen gaat? Zijn er nog babies geboren? )
@ Cilla: ik heb de bestelling afgezegd! Vond het echt te duur... Nu voor 30 personen voor 30 euro klaar! Lijkt me redelijker! Ja opruimwerr dat is het!! Kom er alleen nauwelijks aan toe, moet boven echt traphekjes gaan plaatsen dan kan ik tenminste wat doen sls Mick kruipt! Maaruh Cilla, lentekriebels of euh... @ Heide: oh echt? Nog meer tandjes? Zielig he als je ze hoort snikken in de kamer naast je? Pak je haar dan wel eens bij je of slaapt ze goed in haar eigen bed? Toen Mick van de week ziek was is hij naast me in bed in slaap gevallen, we halen hem nooit eruit als hij huilt, dus ik was bijna vergeten hoe lief dat eruit ziet!! Cilla: slaapt Siënna nog steeds in haar eigen bed? @ zip: leuk om van je te lezen, ben blij dat het goed met jullie gaat! En leuk leuk, in hetzelfde schuitje!! Ik hadlaatst nog wat op je fb gepost, maar helaas geen reactie op gehad...
Slecht maar kan het niet meer terug vinden... Sorry dat ik niet gereageerd heb! Zie wel vaak foto's van Mick voorbij komen! Geweldig... Nog steeds zo'n mooi koppie! Zeker met die geluksvogels op zijn helm! Hopelijk heeft hij daarmee wat geluk aan papa en mama over gebracht en is het bij jullie snel raak!
Zip: ik dacht dat ik je een keer op donderdagavond in de stad had zien lopen met Bink in de stad. Dat had ik dus geschreven... Maaruh... Hoe stilletjes aan zijn jullie weer bezig met een zwangerschap? En waarom denk je dat je misschien zwanger bent? en zijn Bink zijn handjes weer genezen?
Hey Maria... Ja Bink zijn handjes zijn weer genezen... Het zag er ook erger uit dan het was. De volgende dag had hij al nergens last meer van... Maar dat kwam denk ik wel door de goede zalf die we erop hadden gesmeerd... Hem nu ook altijd een tube van die zalf in huis voor het geval dat hij zich weer een keer verbrand! De dag erna heb ik ook meteen een flinke verbandtrommel aangeschaft voor het geval er weer eens iets zou gebeuren met die boef van ons! Ik ben nooit meer begonnen met de pil... En in het begin deden we het veilig maar dat doen we al even niet meer... Heb eigenlijk geen vrichtbare dagen bij gehouden tot zo'n 3 maanden geleden eigenlijk... Toen weer een beetje bewust gaan klussen... MAar niet heel veel moeite voor gedaan... Deze maand ook wel weer een keer in de buurt van de vruchtbare dagen geklust... Ik ben een paar dagen wat duizelig geweest en heb nu in eens sinds 2 a 3 dagen heel veel waterige afscheiding... Ook wel wat ongi krampjes... Dus wie weet... Vind het stiekem ook wel een beetje spannend weer... Ik zou de 16e kunnen testen geloof ik maar dan zijn we op vakantie.. Wij gaan maandag al dus weet niet goed wat ik zal doen... Afwachten tot wat er op vakantie gebeurd of heel vroeg testen... En meiden... Hebben jullie vakantie plannen?
Zip: die verbandtrommel is echt wel hard nodig ja... Welke zalf was dat ook alweer? Arme Bink, zal zich rot geschrokken zijn en papa en mama vast ook? Bij jullie is het dus exact hetzelfde als bij ons... Eerst braaf veilig en vervolgens een keer niet zo veilig en toen kwam de klad erin... Zit er al een maand of 3 op te hopen maar nu ook bewust aan het kussen... Ik wilde heel snel eigenlijk wel weer zwanger worden... Ik geniet er zo van!! Ik heb maandag mijn eisprong gehad, dus merk nog niks... Hou je ons op de hoogte?
Hey Maria... Wat grappig dat het bij jullie ook zo is gegaan en ook rond de zelfde periode! Hoopte stiekem ook op Bink zijn verjaardag zwanger te zijn... Maar helaas een dag erna werd ik ongi. Gelukkig heb ik toch niet getest op Bink zijn verjaardag... Dat zou zonde zijn geweest voor die dag. Maar wie weet is het nu zover... Ben ook erg benieuwd hoe het bij jullie verloopt...
Zip: leuk wat van je te horen! Nog gefeliciteerd met Bink! Hoe gaat het met hem? Leuk misschien al een broertje of zusje op komst..spannend ook weer! Waar gaan jullie op vakantie? Mariaatje: nog een traphekjes? Dat wordt wel tijd nu ja...ze zijn nu zo rap! We halen haar wel uit haar bedje om te troosten en meestal helpt dan alleen een flesje en soms een zetpil erbij. Nee in ons bed werkt niet bij haar, dat vind ze een groot feest. Ligt echt niet stil dan . Nou wij zijn helemaal klaar voor het feest morgen, heb er helemaal zin in! Lotte is net nog even op haar lip gevallen...wilde te snel kruipen en viel toen met haar tand door de lip...mooi voor de foto's morgen . haha, nouja kind van haar moeder zullen we maar zeggen, ik ben ook lomp
Hey Heide... Morgen de eerste verjaardag van Lotte vieren? Leuk! Al vast een hele fijne dag gewenst! @maria... Traphekjes... heel handig! kun je lekker boven wat doen zonder bang te zijn dat hij kan van trap valt... Wij gaan naar Italie... Op de camping! Spannend voor het eerst camperen met die kleine man... Hebben jullie nog vakantie plannen?
zip wat leuk om weer s vanje horen!!!!! enwat spannend dat je miss weer zwanger bent!! ik heb je ook meteen ff toegevoegd op fb! enne vakantie en testen ... ik kan natuurlijk zeggen wacht af wat er op vakantie gebeurt, maar ikzelf zou natuurlijk testen voor ik op vakantie ging en heeeeeel veeeeeel testen meenemen hahaha. maria 30 euro voor 30 personen is idd wat beter haha wij hebben boven een deur en daar halen we altijd de klink uit zodat jayden m ook niet ongemerkt open kanmaken en siënna naar beneden kukeld heide altijd fijn als ze vallen voor je een hoop foto's wilt maken.. hopelijk word dr lipje niet erg dik! ik moet zo met de kids naar t cb siënna dr prikjes en jayden zn ogen test benbeniuewd of ie gaat meewerken haha zip bij hebben nog geen echt gerichtte vakantieplannen, we laten nieuwe kozijnen plaatsen en ik sowieso een andere auto en ray moet eigenlijkook..... dus we moeten even kijken of er nog budget overblijft haha maar dan word t via vakantieveilingen oid noumeiden heel fijne dag vandaag!! en heide gefeliciteerd met Lotte!!! dat jullie het meeste plezier mogen hebben vandaag!
Cilla: hoe was het gegaan op het CB? Nienke deed haar mond daar laatst niet open..haha vraagt die vrouw ook nog of ze al 3 woordenzinnetjes maakt . Normaal kwebbelt ze aan een stuk! Ja en toen was ze alweer 1 jaar...haar kado vond ze heel leuk, heeft meteen de hele morgen muziek gemaakt . Nu nog even rust voor de anderen straks komen. Wat ik geloof ik nog helemaal niet verteld had...Nienke is zindelijk! Zomaar ineens wilde ze geen luier meer om en het gaat super! Zelfst 's nachts meld ze zich nu al 4 nachten om te plassen. Echt heel trots!