@ Cilla... Hoe is het gegaan met de prikjes en de ogen test? Kan me vorstellen dat jullie even geen vakantie plannen hebben met die grote uitgaven in het vooruitzicht! Maar wie weet nog een leuk weekje via vakantieveilingen idd... Is toch altijd wel lekker als je er even uit bent geweest.... Als je nu weer naar een park in de buurt van Brabant of Limburg bent kunnen we misschien nog een keer afspreken! een jaar later! @ Heide... Zo dat is fijn dat Nienke zindelijk is! Super... En wat fijn dat ze ook al zo snel ''s nachts zindelijk is! Hoe is de verjaardag geweest? Heeft Lotte een leuk feestje gehad? Hmmm het testen gaat denk ik toch in de vakantie worden... Kan de 17e pas testen en we gaan maandag al dan is het de 11e... Ben bang dat dat echt veel te vroeg is om positief te kunnen testen... Maar stiekem zou ik het natuurlijk wel graag willen weten voor dat we gaan. Nog maar even in spanning afwachten! VAndaag het hele huis weer even onder handen genomen en de eerste spullen al ingepakt... Wasjes gedraaid en vanavond en morgen nog strijken... Dan komt de vakantie al wel heel dicht bij! Gaan jullie voetbal kijken?
Zip: hmm dan toch maar op vakantie? Hoelang gingen jullie ook alweer? Misschien heb je op vakantie wat afleiding en gaat de tijd dan snel voorbij... herken je niet toevallig wat "kwaaltjes" van je vorige zwangerschap? Ik herkende het gevoel namelijk meteen de 2e keer...de test was alleen een bevestiging toen. Is het mooi weer in Italie? Lekker hoor! Ja zou wel leuk zijn een meeting 1 jaar later, kunnen de kindjes meteen lekker spelen samen . Ja het feest was heel gezellig gisteren, Lotte heeft genoten! Heeft de hele dag zich tussen alle kindjes gemengd en alles gegeten wat los en vast zat . Inclusief de taart haha!
heide wat goed dat nienke snachts ook meteen al zindelijk is!!!!! jayden heeft af en toe toch nog wel een plas in de luier.. wat is je geheim dat je dit zo snel voor elkaar hebt gekregen ;p ik zou het idd wel heel leuk vinden om elkaar allemaal weer te zien! maria en ik hadden het er toevallig vorige week al over om weer s wat leuks te doen! zip je zou dus 6 dagen te vroeg testen dan? ik zou t gewoon doen joh met een goede test kv 2v5 dan kan jede andere test meenemen op vakantie om daar nog een xtje te testen.
Cilla: geen geheim helaas...moeten er gewoon klaar voor zijn lijkt me. Wel heeft ze moeite met openbaren wc's.... vanmiddag naar de kinderboerderij en mc drek geweest en dan moet ze wel, maar als ze de wc ziet kan ze niet.. Heeft het heel lang opgehouden hierdoor. Zip: een hele fijne vakantie!!En hopelijk terug met goed nieuws
Wat fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad Heide... Heerlijk dat Lotte het zo naar haar zin heeft gehad! Hmmm dacht dat ik echt niet zo gaan testen... Maar door jullie ga ik weer twijfelen... Ben zo bang dat het echt veel te vroeg is... Heb er wel een ingepakt in ieder geval... Hahah Dacht wel te herkennen dat ik in eens veel witte waterige afscheiding had... Maar dat is nu weer over... Was er stiekem best van overtuigt dat het zo is... Maar nu voel ik niets meer dus twijfel ik weer enorm... Weet wel van de vorige keer dat ik ook heel lang niets voelde en daar zo onzeker van werd... Maar goed de tijd zal het uitwijzen... Ik laat jullie in ieder geval weten wat er is uitgekomen!
haha wel heel spannend he zo zip!!! heide daar heeft jayden geen problemen mee.... alleen snachts hij slaapt zoooo vast dat ik denk dat ie er gewoon niet wakker van word. cb was redelijk.. maar ik vind onze zuster zeg maaar zooooooo een takkewijf !!!!! nu vond ze jayden te dik!!!!!!! en Siënna te mager!!!!!!!! ik vind sienna juist een lekker bolletje en jayden een krielkippetje en jayden zn ogen test ging voor geen meter en dat vond ze vreemd!!! eerst sienna dr prikjes en dat slappe gelul van ze en toen jayden nog s wat van die concentratie spelletjes ed en daarna als laatste die ogentest... toen zaten we al ruim een half uur daar binnen!!!!! gek he dat dat kind geen zin meer heeft!!! zow ff me gal gespuugd! wij waren gisteren op een markt en daar zag ik zooooo een leuke winterjas voor siënna... ze hadden m alleen nog in maar 92 haha ik heb m evengoed gekocht we zien wel wanneer ze m past hihi nou vandaag de eerste boodschappies halen voor mientje dr verjaardag en dan zaterdag groot feest nu al zin in hahaha zip fijne vakantie!!!!!!!!!!
Cilla: ja dat cb.... Ze gaan te veel uit van gemiddelden als je het mij vraagt.. ieder kind is anders en ook de bouw van een kind.. Nienke was ook te mager, en ze eet nu weer goed dus ik vind het prima zo. Ik ga haar echt niet bijvoeden met boter ed! Hoe groot waren ze allebei? Ja leuk he feest zaterdag, heb er ook zo'n zin in! Eerst woensdag op de creche haar verjaardag vieren, dan donderdag echt jarig en krijgt ze haar trampoline en fiets alvast en dan zaterdag feest! Wat doen jullie eigenlijk altijd met eten? Ik vind dat altijd zo lastig, de mensen zijn er altijd rond etenstijd en wil wel graag wat doen, maar geen zin om de hele dag te rennen zeg maar.
@ Zip: Ik heb sinds vorige week pas groen licht van Bas hihi, dus ik moet nog wel aan het idee wennen. Maar dat ik nu mogelijk op Micks verjaardag in verwachting ben vind ik wel heel erg leuk. Ben je er al uit wat je gaat doen op vakantie? Testen of niet? Lekker hoor Italie Wij zijn all inclusief Turkije aan het checken Ben er nog niet uit Fijne vakantie geniet er van! @ Heide: ik ga van de week naar de babydump voor van alles en nog wat. Moet nog een autostoel (irritant als je 2 autos hebt, die maxicosi is handig over te zetten, zon autostoel dus niet!!) 3 traphekjes en een buggy. Wil meteen zon buggy die je straks aan je fiets kan hangen. Heb er ook een nodig als Mick en ik naar Polen gaan. Pfft, ik merk wel echt hoe ouder Mick wordt ik meer achter de feiten aan ga lopen qua regeldingen Moet er toch meer voor gaan doen om dingen bij te gaan houden Fijn dat Lotte haar cadeau zo leuk vindt!! Moeilijke he, dan ben je echt blij als iets in de smaak valt! Wij gaan zaterdag gewoon Chinees halen voor de mensen die langer blijven zitten, heb echt geen zin om het hele feest te missen omdat ik in de keuken moet staan, is voor ons als ouders ook speciaal toch? Hihi, die Nienke, die vrouw van het cb zal wel gedacht hebben, haha! Hoort eenkennigheid er nog bij op die leeftijd of is het meer verlegenheid? Wat fijn voor jullie dat Nienke zindelijk is!!! Heerlijk, en knap van haar, nog voor haar 3e verjaardag. @ Cilla: Ja Limburg/Brabant is heel erg leuk!! Dan komen we je weer bezoeken!!! Leuk die winterjas, soms kun je meteen helemaal verknocht zijn op iets wat je ziet he? Dan moet en zal je hem kopen, haha! Heerlijk toch? Maar ik hoop wel dat we eerst nog even een lekkere zomer krijgen. @ CB: Heerlijk dat gelul over gewicht! Ik ben er elke keer weer helemaal van ondersteboven als ik die curve nog lager zie gaan. Wij zijn beide niet groot, Mick zit qua lengte op het gemiddelde en qua gewicht gaat hij er steeds verder onder zitten. Maar ja, wat moet ik dan? 2 flessen 180 +6, 1 fles diksap, 4 boterhammen, fruit, avondeten danoontje en een koekje of iets dergelijks. Als ik nog meer moet gaan geven ben ik de hele dag bezig met eten geven, het is wel goed zo!!! Pfft, gezeik Nou ladies, het is weer helemaal mis met mijn rug, stond gisterenochtend op en kon niet meer rechtop. Vreselijk. Toen Mick 6 weken was en wij dat zgn slechte nieuws kregen, is het er voor het eerst ingeschoten en het kwam om de zoveel maanden terug, nu was het weer zover. Dus vanmorgen naar de militaire arts geweest en EINDELIJK een verwijzing gekregen van de fysio. Door de zwangerschap gebruikte ik mijn rugspieren natuurlijk minder, en na de zwangerschap ben ik niet de spieren maar de gewrichten gaan gebruiken bij tillen enz. Dus Alles overbelast en 0 stabiliteit gelukkig nu naar de fysio, ik kon Mick gisteren nauwelijks tillen. Ik had zoveel in mijn hoofd zitten om te doen voor zijn verjaardag, loopt allemaal in het 100 nu Arts wilde me Diclofinac voorschrijven, maar vanwege een mogelijke zwangerschap is het toch paracetamol geworden, helpt nauwelijks Niet fijn! Zo, klaaguurtje ook weer voorbij
Mariaatje: fijn dat je nu naar de fysio kunt, hopelijk heb je er snel baat bij! Oh ja natuurlijk geen zware medicijnen meer voor jou nu.... wel spannend he nu weer. Over 6 dagen mag je al testen zie ik! Ja je hebt heel wat spullen nodig zo met een kleintje he . Wij zijn langzamerhand al weer wat spullen weg aan het doen, gisteren het kiddy-board ook alweer op marktplaats gezet... Een buggy die handig aan de fiets kan is echt ideaal ja, wij hebben een mc claren.. heel fijn, maar super zwaar aan de fiets vind ik. Dus pak je al snel weer de auto . Ik heb een vakantie deze week heerlijk alles rustig aan regelen voor de feestjes hier ! mijn moeder kreeg al ontwenningsverschijnselen haha, (normaal past ze op) dus heeft ze me Nienke net even ontvoerd . Als Lotte straks wakker is toch maar weer op zoek naar andere schoentjes voor haar, deze zitten nergens naar. Wil die shoesme babyproof gaan halen.
@ Heide: ja over 6 dagen alweer testen, ongelooflijk wat gaat het snel. Maar ik voel nog niks hoor... Behalve rugpijn dan! Maar ik lees op internet dat lage rugpijn bij een innesteling kan horen... Mhhh... Echt he, wat heb je een hoop zooi nodig, de meeste dingen hou je wel, maar buggy's etc kunnen weg zodra het overbodig wordt! Oh heb je lekker vrij? Heerlijk, lekker met de kindjes aanrommelen, voorbereiden! Lief van je moeder dat ze Nienke kwam halen, heb jij als Lotte slaapt nog even de handen vrij! Hoeveel personen verwacht je zaterdag? Ennuh... Nog zo'n vraag... Ervoor of erna poetsen?
Mariaatje: een stuk of 30 denk ik... heb besloten soort van koud buffetje te maken, hoef ik niet te rennen en hebben de kindjes meteen wel een beetje gezond eten . Ruige schoenen heeft Mick zeg! Ik ben vandaag op jacht geweest voor lotte, uit pure wanhoop net maar een paar via internet besteld... Alles wat ik vond was roze... en daar hou ik gewoon NIET van! Nu zilver met witte besteld. En als ik dan al die leuke jongensschoenen zie...daar zou ik niet uit kunnen kiezen zo stoer allemaal . Eten jullie kindjes alles al echt mee? Lotte haalt veel eten nog uit haar mond wat gek aanvoelt zeg maar. Vandaag rijst, niet zo'n succes bij haar. Dus krijgt ook geregeld nog een potje tussendoor.
maria ook hier nog gefeliciteerd met Mick!!! heide ja sienna eet alles mee, maar die kwat juist dr potjes uit dus we moeten zeg maar wel haha. ik zet altijd een eindtijd op de kaartjes... miss cru maar heb echt geen zin dat 50 man blijft eten! nu hebben we wel wat vrienden die altijd langer blijven (das ook de bedoeling ) maar met mooi weer gaat dan de bbq aan en met slecht weer halen we een baal patat en frikandellen en verwarm k wat potten sperzibonen oid. maria nog geen testdrang? ik heb de quinny zap buggy, alleen heb ik nu de extra en pan ie niet meer op de fiets, de gewone wel.. maar doordat ik nu een stoeltje ook achterop heb past die buggydrager niet meer dus of lopend of met de auto haha ik heb gisteravond echt de allermooiste verjaardagsjurk voor sienna gekocht ik ben wel echt van het roze ik zal zo ff kijken of ik een linkje ernaar kan plaatsen nu nog ff op zoek naar schoentjes voor eronder haha vrijdag neemt mn moeder Jayden mee naar artis zodat ik de laatste boodschappen ed kan doen met sienna owja maria ik maak voor en na de verjaardag schoon, die hond is zooooo giga in de rui en dan al die kleine kindjes over de vloer dus helaas moet k wel hopelijk helpt de fisio voor je rug! t zou wel lekker zijn als je ervan af bent voor je zwangerschapsrugpijn krijgt! nou dat was m ff denk ik .. ik ga nu ff op zoek naar lieve schoentjes voor sienna! Bonnie Jean verjaardagsjurk dots wit K dit is het jurkje!!
Cilla: echt een verjaardagsjurk , er staat zelfs happy birthday op zie ik . Nienke zou zo'n jurk ook helemaal het einde vinden inderdaad! Dat is echt een meisje-meisje en zoekt zichzelf haar spullen al bij mekaar 's morgens... Ze wil dan ook het liefst rokjes en jurkjes aan ( anders kan ze niet dansen ). Haha wie weet wordt Siënna ook wel zo. Nou ik ben naar de creche, mag ook komen op Nienke haar verjaardagsfeestje daar. Lijkt me superleuk met al die kindjes!
Cilla: gefeliciteerd met Siënna!! Gisteren evengoed een beetje feest gehad voor Nienke alvast, onze zussen en opa en oma's en sommige die zaterdag niet kunnen... dus het huis weer gezellig vol gehad. Ze was ook heel blij met haar nieuwe fiets en alle meisjes spullen die ze heeft gekregen haha. Jaja, een echte ketting en armband een roze radio voor haar cd's en roze pyjama's.... haha ja nu heb ik niet meer de keus he, roze moet het zijn voor haar . Morgen dan het echte feest! Net cakejes gebakken met Nienke en morgen versieren we ze mooi voor het feest. de vooruitzichten zijn niet echt super ... We duimen voor zon met z'n allen he! En jullie alles klaar voor morgen??
Hallo dames, ik hoop dat jullie net zo'n geslaagde dag hebben gehad als wij gisteren. Wat was het leuk!! Mick heeft lekker gekliederd met zijn taart, hij zag eruit!!! Lekker verwend en 's avonds doodop! @ Cilla: dat jurkje is echt leuk, had je het op tijd binnen? @ Heide: die fiets voor Nienke echt gaaf! Het is idd echt een meisje meisje, kun je ook zien op de foto's, heerlijk!! Hier nog geen spoortje van de ongie. Dacht gisteren wel tintelingen te voelen in mijn borsten. Vanmorgen veetje misselijk, maar heb gisteren ook knoflook op, dan ben ik ook sltijd misselijk, dus misschoen was het dat? Morgen testen maar dat ga ik niet doen denk ik... Teste vorige keer ook pas na 3 dagen positief, cyclus nu standaard op 27 dagen, dus als het goed is weet ik het snel genoeg!
Mariaatje: fijn dat jullie zo'n leuk feest hebben gehad! Oh wat blijft dat toch altijd weer spannend he...die onzekerheid om gek van te worden he.... Ik ben héél benieuwd in ieder geval!! Rondom ons zijn er ook weer verschillende zwanger nu, blijft leuk he... Ik zou het zwanger zijn wel nog een keer willen..zo héérlijk! Maar het blijft hier bij 2 hoor . Ja wij hebben ook een leuk feest gehad, partytent boven de trampoline gezet zodat de kindjes er evengoed op konden. Dus geen last gehad van de regen . En bij jullie Cilla? Ik zag dat Siënna wel dik verwend is op facebook
@ heide: wat slim van die tent over die trampoline!! Kids lekker buiten bezig en de ouders kunnen ff bijkletsen! Hadden jullie ook zo'n lekkere taart? Ik had doordat de familie van Bas het liet afweten veel te veel taart, heb de helft weg kunnen geven... Volgend jaar reken ik er maar niet meer op... Mick weet sinds vandaag ook hoe hij van staan naar zitten moet, handig!! Zelf eten doet hij nog niet, maar ons voeren doet hij wel!! Cute!! Mijn rug is nog steeds klote, maar vandaag moet ik echt aan de gang boven! Het is een gote bende... Zondag volleybaltoernooi, maar ik vrees het ergste! X
Mariaatje: is altijd moeilijk inschatten hoeveel je nodig hebt vind ik.. Ik had met Nienke cupcakes gebakken en versierd voor het feest, fijn op tafel neergezet zo konden ze het zelf pakken . Ja, fijn is dat he als hij ook zelf kan gaan zitten. Gaat hard nu he... Jeej, nog steeds niet ongi!! Misschien komt de rugpijn ook wel door een eventuele zwangerschap?? Duim voor julllie hoor! Hier de bende opgeruimd vandaag, slingers weg, kaarten en kado's weg... kan niet zo goed tegen al die rommel . En die speelgoedhoek....hoe doen jullie dat? Ondertussen hebben ze zoveel... we hebben zo'n ikea kast met bakken, maar dat is niet erg handig meer nu ze ook puzzels en spelletjes hebben. Iemand ideeën??