Hey dames... Game over hier... Op naar de volgende ronde! @ Heide: bij de Xenos of Aktion van die grote manden/riete manden kopen en alles erin doen... Dat is mijn plan in elk geval, die kleinde bakjes volstaan echt niet meer idd! Leuk die cupcakes! En leuk om idd zelf te laten doen! Idee voor volgend jaar, thanks! Hebben jullie de box nog staan? Mick gaat er alleen nog in als ik ff moet stofzuigen, maar het is toch wel handig! Maar neemt zo veel ruimte in. Mick heeft ontstoken oogjes... Thee zakjes was het hè? Of gekookt water? Of toch iets van zalf?
Mariaatje: jammer... Kamillethee en afgekookt water kan allebei. Wat het beste werkt hier is bortsvoeding... heb je niet toevallig nog wat in de vriezer? Ik heb er toen extra wat ijsklontzakjes mee gevuld en bewaard. 1 dag en het is over dan. Een rieten mand voldoet hier ook al niet meer hoor, met 2 kindjes heb je snel veel bij elkaar.. kleurspullen, barbies, poppen,playmobill, puzzels enz enz. Het beste is een kast met lades en deurtjes lijkt me, maar ik dacht misschien heeft 1 van jullie nog een ander idee??
hallo !!!! heide wij hebben van die kliko's beneden... ze zijn 10 bij de xenos (kweet niet of jullie die hebben) en boven heb ik van die stapel kratten in jayden zn kamer... en de dublo zit in speciale dublo bakken. maar sienna heeft zoooveeeeeel groot spul gehad kinderwagen 3 wieler ed dat staat nu gewoon in de kamer ze spelen er allebei mee dus ik laat t maar ff staan. voor sienna heb ik nu 2 van die popup manden besteld daar kunnen dan straks haar spulletjes op dr kamertje in. hier hebben we het zaterdag eigenlijk wel droog gehad! smorgens regende t wel maar t feest was smiddags en toen was t gelukkig droog kwam wel goed uit want nu kon de ene helft binnen zitten en de rest buiten haha zelfs nog kunnen bbq-en!!!! heide heb je zelf ook de neiging om met de poppen te gaan spelen? ikke wel haha maria je houd t wel spannend hor! ga je vandaag testen?
Heide: helaas geen bv meer in de vriezer... Je hebt dat wel eens eerder geschreven... Dom dat ik niks bewaard heb! Nienke had er ook last van toch? Ben gisteren naar de ha geweest en heb zalf gekregen... Ben benieuwd hoe ik hem straks aantref... Cilla: het is al game over hier! ;( Ik ben weer wakker geworden door de buurman vanmorgen... Die vent kan zijn deuren niet normaal dicht doen, eikel!! Vandaag naar Livit, gebakje brengen als dank voor de hulp. Nog ff naar de babydump voor buggy, autostoel en traphekjes, daarna pinpas inleveren bij Bas... Jeetje wat een dure maand!! :s
ja erg he met die verjaardagen wat je dan meteen aan geld uitgeeft! hier heeeeeel herkenbaar!!!!!! ik wil ook gaan sparen maar ben er zoooooo slecht in! wij hebben 3 rekeningen.. ray en gezamelijk en ik ray en de gezamelijke lukt wel om te sparen, maar me eigen rekening is echt drama!! haha en als ik nou aan mezelf nog s wat uitgaf balen maria dat t alweer game over is! nieuwe ronde nieuwe kansen!!!
Zo, 270 euro armer... Ben bijna blij dat ik moet gaan werken, kan ik ook niks meer uitgeven! ik wacht nog steeds op de 3500 die ik van de belastingdienst terug krijg om de boel weer aan te vullen... Maar om de een of andere vage reden duurt het altijd langer om geld terug te krijgen, dan wanneer ze moeten innen...
Oh ja, btw... Mijn laptop is kapot, dus reageren moet via mobiel... Kan dus wat langer duren soms! Sorry! X
Cilla: haha vind Siënna vast gezellig als mama meespeelt met de poppen haha. Nienke speelt met de barbies van mij van vroeger da's ook wel leuk nostalgie . Ja die bakken werken bij spelletjes ed niet meer met opruimen, misschien dat ik toch op zoek ga naar een nieuwe kas zodat alles achter slot kan 's avonds . Oh ja die grote dingen kan ik ook niet zo goed tegen...hier ook een buggy, poppenbedje, loopwagen van Lotte, loopfiets, winkelwagentje...zet het 's avonds allemaal in een hoek. Mariaatje: kost allemaal zoveel he.. doe je wel even mee als het goed is. En dan ook nog de laptop kapot.... vreemd wij hebben in mei al ons belastinggeld gehad, duurt lang dan bij jullie? Hoe vind Mick het zonder helm? Ja, dat sparen... heb net gekeken voor een midweekje bungalowpark toevallig, maar vind het altijd zo duur . Misschien dan toch last minute iets? Lotte heeft trouwens al een aantal pasje los gemaakt, maar ze vind het nog doodeng haha. Ze oefent wel steeds met los gaan staan, maar als ze dan wil lopen wankelt ze nog erg
maria wij hadden ook gisteren de brief pas... dagtekening 19 juni dus ik verwacht dat het vandaag op zal staan. je kan de belastingdienst ook bellen he en vragen wat je dagtekening is meestal heb je die dag of 1 dag later je geld. Siënna had vorige week ook wat losse stapjes maar deze week heb ik ze nog niet gezien haha ze kunnen het naar mijn idee wel maar durven het gewoon niet de echte spelletjes heb ik boven liggen in een kast op de overloop en de puzzels klei ed ligt beneden in de televisie kast, daar hebben we een vak in met 2 deurtjes daar ligt die troep. k heb gisteren met mn vriendin af gesproken dat we weer hard gaan sporten en lijnen dus vanavond aan de turkse pizza en een lekkere borrel om er afscheit van te nemen haha en dan zaterdag nog ff goed te stappen maar verder lijnen en sporten haha word echt weer ff tijd ik denk dat wij toch ook gaan proberen last minute een parkje te boeken... heb besloten dat als me auto nog redelijk door de keuring komt (volgens mij alleen nieuwe remmen) dat ik er nog een jaartje in blijf rijden dus dan kunnen we miss nog wat centjes missen voor een midweekje nou t is hier weer lekker weer dus ga ff wat in t huis doen zodat we vanmiddag lekker buitenkunnen spelen
Cilla: kan ook lang duren voor ze echt durven te lopen, bij Nienke duurde het geloof ik wel 2 maanden. Maar zou wel handig zijn als je ze even neer kunt zetten he, worden nu langzamerhand toch wel zwaar.. Ja is het fijn weer bij jullie? Stuur ook een beetje deze kant op alsjeblief, hier is het nog steeds bewolkt helaas. Nou geniet maar lekekr van het weertje! Ik ga nog even door het huis op, Nienke is op de creche en Lotte in bed, dus dan heb ik even de handen vrij . Vanavond weer werken en dan 2 daagjes vrij. Oh ja, hoeveel slapen Mick en Siënna nog overdag? Ik heb het idee dat lotte nu tussen 1 en 2 slaapjes inhangt... ze wordt vaak rond 11 uur weer echt moe, maar is zo'n rare tijd met eten. En om 11:15 als Nienke naar de creche gaat is dat ook niet echt handig.
Cilla: mhh, hopen dat het bij ons dan ook niet meer zo lang duurt! Wow losse stapjes, wat knap! Ze gaat wel als een speer jullie meid, heeft ze wel echt gekropen ipv tijgeren? Of meteen lopen? Een hoop goede voornemens! Sycces meid, hoeveel heb je er intussen af? Heide: hier ook tussen 1 en 2 slaapjes! Slaapt vanaf 12 uur soms tot 15.30!! Maar als hij dan wakker blijft tot 8 uur, wordt hij om 10 uur schreeuwend wakker omdat hij (denk ik) dat 2e slaapje mist... Heel irri, en idd met eten kom het niet uit! Als hij bij het kdv is geweest klopt er sowieso niks meer van qua slapen! Lotte staat nu ook al hè? Loopt ze ook al langs de bank? Hier nog wel een grappig detail, Mick schooit!! Het is net een hond, gisteren na het eten, hij had gewoongoed gegeten en een danoontje na, zit ik een toetje te eten, komt ie op me af, mond wagenwijd open!! Haha, ik heb krom gelegen van het lachen! Didactisch niet goed maar wel erg komisch!!!
Mariaatje: ja Lotte loopt langs de bank en tafel, soms oefent ze nu ook een paar stapjes los, maar is nog erg voorzichtig . Ja dat schooien héél herkenbaar, Lotte schreeuwt dan ook nog totdat ze wat krijgt haha, mag je eigenlijk niet mee lachen he, maar vindt het zo grappig uitzien . Ach opvoeden kunnen we nog lang zat . Lotte ook al weer een paar nachten op een rij een fles... de tanden duwen weer *zucht*
Hihi, ja inderdaad dat schreeuwen als ze iets zien!! Hihi, en boos als hij niks krijgt! Geweldig! Als ik boos naar Mick kijk gaat ie lachen, probeer het dan maar eens in te houden, ik proest het dan ook uit!! Oh meid, echt waar? Wat vervelend dat je er 's nachts uit moet!! En zonder troostmelkje gaat ze niet meer slapen? Pfft... Vermoeiend!! Stomme tandjes ook!! Siënna nog steeds diorslapen in haar eigen bed Cilla? Laptop gisteren geupdate, en gelukkig probleem verholpen! Pffft, scheelt weer!!
Mariaatje: fijn dat de laptop het nu weer doet! haha, Mick ook eentje met pit dus, heerlijk he! Vanmorgen geshopt in Venlo met mijn moeder en de kids, altijd gezellig. Bij de hema hebben ze trouwens leuke aanbiedingen op het moment, heb zelf een jurkje voor 7,50 gekocht en voor de kinderen zijn de basic stretch shirts voor de helft nu. Kosten mar 3 euro lange en korte mouw. Ik weet niet of jullie deze gebruiken? Heb meteen wat ingeslagen voor allebei voor de winter. Ik gebruik ze altijd veel overal onder.
Ha Heide! Oh lekker geshopt dus! Thanks voor de tip, ik moet dinsdag naar de hema, hopen dat ze er dan nog zijn!! Hebben jullie ook lekker vrij dit weekend? Mick is wel een beetje uit zijn doen geweest! Zijn jullie kids ook altijd wat hangeriger na zo'n feestweekend? Vanavond meideavond bij mij thuis, dan naar bed, morgen is deze mama alleen thuis en is Bas de hort op, dus ik vrees dat het een in-een-huispak-op-de-bank-dag wordt!! Haha! Fijn weekend!! Xxx
Mariaatje: Heerlijk toch zo'n hangdag, het weer is er ook wel voor morgen geloof ik. Lotte had er niet zoveel last van, maar Nienke was wel even KO na onze feestweek hier . Nee, helaas werken het weekend. Morgen vroege en zondag late. Vandaag moest Patrick na zijn werk meteen een klus doen, dus ben de hele dag al alleen met de kids. Vanmiddag ook het kindje van mijn zus erbij gehad, dus gezellig 3 kids in huis . Ben nu wel blij dat de kids in bed liggen hoor, rust in de tent .
Heide: bas is gaan motorrijden vandaag met mijn zwager en wat vrienden, dus volgens mij blijft het droog anders was ie niet gegaan. Wel een sterk windje! Oh jullie kunnen soms dus ook van die dagen hebben dat je langs elkaar heen leeft? Wij ook. Was al bang dat ik de enige was, de een komt de ander gaat. Boidschappen doen, badkamerpoetsen. Bijna bruefjes huwelijk! Werkse dit weekend!! X
Hey dames, ff een vraagje: ik slik nu dus weer de zwangerschapsmultivitaminen sinds 4 weken. Maar sinds de bevalling van Mick ben ik al zeker 10 x ziek geweest! 3 x buikgriep 5 x snotverkouden en hoesten 2 x gewoon niet lekker Dan heb ik het nog niet over mijn rug gehad! Hoe lan dit? Merken jullie ook in dip in jullie weerstand? Sinds dinsdag al koorts, slecht slapen snotverkouden, hoofdpijn! Ik ben er echt klaar mee nu... Sorry voor mijn geklaag...
Ik had de eerste maanden na de bevalling inderdaad ook wat mindere weerstand, maar dta is nu wel over geloof ik. Vervelend dat je zo vaak ziek bent, en je neemt al multivitamine begrijp ik? Je hoort wel vaker dat kinderen op creches en kinderdagverblijven vaak ziek zijn in het begin, omdat ze elkaar steeds aansteken. Misschien heb jij daar last van? ( ik zeg ook maar wat hoor ). En anders zou ik eens langs de huisarts gaan.
oh ja, de Lief webwinkel heeft weer uitverkoop. Ik heb net gekeken, maar voor mijn meiden vond ik er niets helaas. Maar met name de jongenskleding ervan vind ik zó leuk...dus als iemand nog wil shoppen