Ja dat bedacht ik me ook, Mick steekt mij gewoon aan, rotjong!! Jij morgen nog ff werken en dan lekker paar daagjes vrij? Wanner hebben jullie vakantie? En gaan jullie mog weg? Sorry als je het al eens verteld hebt... Zullen we binnenkort eens met z'n allen een beetje rond gaan snuffelen of we wat leuks kunnen gaan doen in september oktober of zo? Ik heb wel zin om een keer lekker bij te kletsen!! Truste! X
Mariaatje: wij hebben 23 juli vakantie. We gaan een paar daagjes naar de camping bij mijn ouders in duitsland en dan misschien nog last minute bungalowpark ofzo.. we zijn aan het sparen voor een caravan, dus moet niet te duur zijn. We hebben net de tent opgezet in de woonkamer om te testen, gaan we samen met Nienke in slapen en dan Lotte in de caravan bij mijn ouders. Nienke zit er nu in met al haar speelgoed . Ja meeten leuk! Misschien in de zomervakantie? En dan ergens in het midden afspreken?
@ Heide: lekker een vakantie in het vooruitzicht! En een eigen caravan is gewoon heerlijk!! Je kunt overal heen, kids kunnen mee en je betaald je niet scheel aan een hotel, slim! Met 2 opgroeiende kids!! Willen jullie dat volgend jaar realiseren? Lekker hoor!!! Ik kom 17 juli terug, en wij hebben vanaf 27 augustus nog 2 weken samen, gaan onze vakanties elkaar danniet net kruisen? Ik weet niet wanneer Cilla vakantie heeft? En Mjanne? En Zip?
heymeiden ik heb week 30 en 31 vakantie.. van 23 juli dus maria ik moet je eigenlijk bekennen dat ik nooit ziek ben dus ik kan je er niet mee helpen. heide hier waren de shirts van de hema gewoon 5 euro maar ik moest ze toch hebben hahaha ik hou t ff lekker kort heb een heeeeel zwaar (maar leuk) weekend gehad dus ik ga lekker op de bank morgen zal ik weer uitgebreider reageren
Mariaatje: ja dan kruisen onze vakanties elkaar net. Cilla: wat gek hier lag een hele bak waar topruiming opstond...er waren echt nog alle kleuren bij ook. Ja ze zijn altijd handig he, ik doe ze nienke nu ook onder haar zomerjurkjes aan. Anders kan ze deze niet aan.. Ben wel héél benieuwd wat jij allemaal hebt uitgespookt het weekend, vertel!!
Cilla: weet je nog dat jij een tijdje terug opschreef dat Jayden nooit ziek was, de volgende kotste hij alles onder? Nu schreef je het over jezelf en ben jij asn de beurt las ik op fb? Beterschap meid! Ik zal het internet afstruinen voor een leuke beurs oid voor september oktober!! Truste! X
Cilla: oh oh, nooit meer zoiets schrijven dus... beterschap ermee!! Vanmorgen met de creche naar een grote speeltuin geweest, 3 creches bij elkaar, dus iets van 60 peuters . Was heel leuk, maar even rust nodig
pffff ik zeg nooit meer dat we hier nooit ziek zijn!!!! ik ebn echt zoooo ziek geweest heb alleen maar geslapen, gespuugd en gepoept haha (sorry) maar nu weer redelijk de oude gelukkig! alleen nu is Siënna aan de beurt! niks anders dan spugen, niks willen eten of drinken en alleen bij mama willen hangen ... straks maar ff de dokter bellen want krijg er alleen wat in door dr speentje onder de kraan te houden. schrijf later nog wel wat ga t spul nu ff onder de douche zetten
Cilla: he bah en nu Siënna aan de beurt...arm ding! Beterschap met je meissie! Ik ben al aan het koken haha, de buren zullen wel denken dat ik gek geworden ben . Zo meteen de kids verzorgen, naar de osteopaat voor mijn rug, vergadering en daarna de late.. en dan morgen nog een hele vroege en dan WEEKEND! Heerlijk! Ohja durf het bijna niet hardop te zeggen, maar we hebben eindelijk weer eens 2 nachten door mogen slapen. Ook niet verkeerd
nou sienna knapte gisteren na t douchen gelukkig wel weer wat op dus heb de dokter niet hoeven bellen. Ze bleef wel wat spugerig maar meer speeksel wat ze spuugde zeg maar maar ze at en dronk wel weer redelijk...nu is ze weer helemaal de oude gelukkig! heide heerlijk!!! doorslapen bij ons gaat dat gelukkig ook goed.. alleen gisterenavond ray en ik zaten nog ff gezellig buiten en ik denk dat ze ons gehoord heeft haha (zie facebook) maar zodra we naar bed gingen heeft ze ook weer lekker geslapen tot net half 7. mijn weekend zaterdag hadden we een etentje bij vrienden (met de kids mee) we waren met 4 stelletjes en 6 kinderen dus gezellig... na het eten hebben we allemaal de kids uit logeren gebracht en zijn we met ze alle aan de borrel gegaan en door naar de stad t was zoooo gezellig heerlijk! zondag kids gehaald en nog ff bij histrisch weekend geweest (das hier in den helder met allemaal oude auto's ) en toen weer met ze alle een patatje gegeten dus was gewoon een druk maar leuk weekend! hoe is t weer bij jullie vandaag? zat te hopen dat t zwembadje wel in de tuin kon... maar er staat wel erg veel wind!
Cilla: gelukkig dat Siënna weer de oude is. Haha, ze wilde er gewoon ook gezellig bijzitten buiten . Ja dta doorslapen scheelt zoveel he! Ik kan dan net wat meer hebben overdag als ik uitgerust ben . Klinkt wel als een gezellig weekend! Wij gaan trouwens maandag kijken bij een caravan die we op internet gezien hebben hier in de buurt, wel spannend hoor! Er zit een stapelbed in en dat leek ons wel ideaal voor de kids. Dus wie weet dit jaar toch al met de sleurhut weg .
Cilla: fijn dat het beter gaat met de kids!! En dat klinkt idd als een leuk maar brak weekend! Beetje bijgekomen ondertussen? Heide: leuk die caravan, Spannend en leuk dat jullie toch dit jaar al weg kunnen misschien!! Hier een jengelende Mick... Volgens mij zie ik een paar kiezen duwen, zou dat kunnen? Zijn tanden zijn nog niet eens allemaal door! 4 boven en 2 onder nu? Pfft... Ben er gaar van! Wel nog ff tijd gevonden om vandaag te wassen, tuin te doen en mijn vakantielijstje af te werken. Zaterdag vertrekken!! Spannend! Bas gaat de vloer doen, zijn vader komt langs voor een verlaagd plafond met hallogeen spotjes en centrale afzuiging voor in de badkamer. En hij was nog meer van plan, ben benieuwd!!
Mariaatje: die tandjes dat is toch ook wat he... de meeste kindjes hebben er zoveel last van . Arme Mick! Deze week moet je dan nog werken en dan zaterdag is het zover? Lijkt me wel spannend om alleen met Mick weg te gaan, niet? Wel lekker dat als je terugkomt er wat klusjes geklaard zijn . Hier vandaag ook allerlei klusjes gedaan..toevallig ook de tuin en de was bijgewerkt . En morgen begint de werkweek dan ook weer.. nog 3 weekjes en dan vakantie.
wat zijn we allemaal goed bezig!!! ik heb vandaag alle grote schoonmaak klussen gedaan :d dus deze week alleen af en toe ff zuigen maria kiezen zou best kunnen hor.. sienna heeft er nu 4 heide spannend morgen sleurhut!! een vriendin van mij gaat met dr dochters kamperen en wij gaan dan een paar nachtjes heen ,, zo gezellig!!! maria voor jou komt het ook al dichtbij spannend! gaan jullie trouwens vliegen? voor mick dan een lekker flesje mee voor t stijgen en landen (is me verteld) nou ik heb verder eigenlijk bar weinig te melden
Hey dames, morgen vertrek ik, dus ik denk nog ff snel reageren. Flink geklust deze week, is ook meteen de laatste ronde... Bas heeft een aanbod gekregen om officier verkeersleider te worden, dat betekend minimaal 2 jaar alleen de weekenden thuis. En daarna is het nog maar de vraag waar hij geplaatst wordt, kan ook goed Leeuwarden zijn... Best balen, maar het is zo'n mooie kans! Bas twijfelt nog wel omdat hij graag een broertje of zusje voor Mick wil, maar het zou dom zijn om het niet te doen... 2 jaar minimaal alleen thuis met 2 kids en 3 dagen werken. Ik zie dat niet zitten... Ik probeer de komende 2 weken te reageren, we hebben wifi, maar anders tot over 2 weken... X
Mariaatje: ik weet niet of je dit nog leest, maar een hele fijne reis samen! En tjee is wel een lastige keus lijkt me...misschien is het wel al raak en hoeven jullie die keuze niet meer te maken. Ben heel benieuwd wel!
maria jullie zijn er al zag ik op fb! heel veel plezier!!! en ja t is miss niet de ideale tijd dat bas de baan aangeboden krijgt maar denk idd dat t een hele mooie kans is!! maar gaat bas niet veel meer verdienen zodat jij miss kan stoppen met werken? hier is de afgelopen week heel veel gebeurt!! of eigenlijk de afgelopen 2 maanden. t zijn dingen die ik niet ronduit op t forum wil knallen dus ik zal jullie een pb sturen over het hoe en waarom (doe ik morgen want zal een best verhaal worden) maar ray en ik gaan uit elkaar. We moeten dus een heleboel regelen af en toe zie ik echt niet waar we moeten beginnen dus we hebben besloten dat we eerst de nieuwe kozijnen laten plaatsen en dan gaat het huis te koop. we wonen nu nog in het zelfde huis, we hebben geen ruzie oid maar t is wel heel ongemakkelijk dus ik weet niet of we dit zo gaan houden tot hethuis verkocht is. nou dat was het ffies... jullie krijgen morgen even een pb van me over het waarom we uit elkaar gaan
Tjee Cilla, ik schrik ervan! Het zal allemaal vast zijn reden hebben, maar is niet niks natuurlijk. Lijkt me heel moeilijk allemaal... Ik wacht je pb af...
Gvd wat een k*t nieuws! Meis ik ben er helemaal van ontdaan! Zoals ik al appte, ik wil je het liefst een dikke knuffel geven! X
Hier gaat alles goed. Reis verliep prima, vliegen 1,5 uur ging super, reis in de suto 3,5 ging op 10 minuten huilen na, prima. Total loss was hij. Eerste nacht goed geslapen, vanaf aankomst tot 8 uur. Gisteren van 21.30 tot vanmorgen 8.30. Inslapen ging wat moeizamer, maar ach! Zwembad is 27 graden dus voor Mick niet te koud... 30 graden buiten, genieten dus! Hij slaapt overdag nu nog maar 1 x wil ook geen 2e keer... Was al zo vlak voor we weggingen, ik vind het prima! Nou tot snel!!! X en een extra knuf voor Cilla...