wie ook wachten tot zondag???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Cilla24, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Enas

Enas Actief lid

4 mrt 2010
    386
    0
    0
    Nijverdal
    @sterre; hahaha ja dat dacht ik ook gelijk! "ik wil helemaal niet plassen na de sex, dan plas ik al mijn vriendjes eruit"..hihihi De snelste zullen zeker al de top behaald hebben, maar voor mijn gevoel klopt er iets niet als ik dat doe.

@cilla; gefeliciteerd met je man!! Heel veel plezier!

2. Enas

Enas Actief lid

4 mrt 2010
    386
    0
    0
    Nijverdal
    Justme; stress van het zwanger raken is zeker niet leuk, maar ook zeker niet goed voor jezelf. Het werkt toch tegen je...maarja probeer dat maar eens, dat is makkelijker gezegd dan gedaan!

Thx allemaal voor de tips tegen blaasontsteking. Ik heb het idee dat de kuur wel begint aan te slaan...laten we het hopen!

3. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    Zo, weer zo druk vanavond... ;)
    Heerlijk gespeeld vanavond, 2-1 gewonnen, lekker staan knallen!
    Dat lucht op.
    Nog niks van mijn vriend gehoord, die zal nog wel met hand en tand aan het verdedigen zijn waarom hij met mij kinderen wil...
    Zucht, hopen dat hij een beetje bijtijds thuis is, anders lig ik zo meteen de halve nacht wakker.

Donderdag naar de verloskundige! Heb er echt zin in, heb zo veel vragen... Kan ik gaan skieen met 5,5 maand? Ben ik echt 8 juni uitgerekend? Ook met een cyclus van 26 dagen?
    Truste allemaal :)

4. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    Mariaatje: heb je een beetje kunnen slapen?
    Ben benieuwd hoe het is gegaan!
    Lekker uitkijken naar donderdag, mooi op de positieve dingen richten meid!

Gisteravond had ik een opgezette buik, hoofdpijn en een rot humeur.... echt zo'n gevoel dat mijn ongi eraan gaat komen....
    wachten....
    wachten....
    wachten....

5. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    @sterre, weet je nog dat ik een week voor me nod zei dat ik eiegnlijk zeker wist dat ik niet zwanger zou zijn ... nou dus mooi wel, kan bij jou ook :D

@mariaatje, ik heb zelf ook een cyclus gehad van 26 dgn en van de vk hier mocht ik er 2 dagen bij optellen .
    hoe is t gegeaan bij je schoonouders? heeft je mannetje het overleefd? Morgen al Spannend!!! ook meteen een echo?

ik moet nog 21 dagen wachten :( miss ga ik ook ergens wel ff een echo halen haha.

allemaal bedankt voor de felicitaties :D hij vond t lief

nou vandaag toch maar ff me autotje door laten meten, ik kan niks vinden, maar iedere x als ik door de regen heb gereden stopt ie ermee en is mn accu leeg.
    ik moet ook nog nieuwe banden en schokbrekers dus laat ik denk ook maar meteen ff doen.

6. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Mariaatje: morgen al naar de vk! Super, krijg je ook een echo denk je?
    Ben nu wel heel benieuwd hoe je schoonouders reageerden, vertel!

Sterre:kunnen ook voortekenen zijn he, die hormonsters zijn er bij ongi, maar ook bij zwangerschap. Dus positief blijven denken he ;)

Cilla: heb je een oud autootje?

Huh? Ik ben alweer bijgelezen?

7. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey meiden...

Oh wat slecht... ik ben al weer even niet mee aan het schrijven...
    Een klein excuus... Ik ben echt vaak dood moe en dan heb ik geen puf meer om iets mee te schrijven...

Ik lees wel jullie verhalen hoor....

Ik ben erg benieuwd... Zijn er al testen gedaan? Hoe gaat het met de reactie van de schoonouders? Poepluiers en honden... Hmm ik ben blij dat we daar niet over na hoeven te denken... Wij hebben alleen twee konijnen... En die zitten buiten...

Ik vind honden heel leuk hoor... Maar ik zou zelf geen hond willen...
    Leuk om er bij andere mee te knuffelen en te stoeien maar dan heb je alleen de lusten en niet de lasten...

Bezoeken aan vk... spannend!!! Echo's... foto's.... ik wil alles zien!

Cilla nog gefeliciteerd met je man! Beter laat dan nooit...

Hoe gaat het verder met jullie?

Ik had een tijdje geleden al beloofd om foto's te maken van het wiegje dat ik gekocht had... Nou die heb ik in mijn album gezet van de babykamer... Staan ook foto's bij van de wandelwagen die we gister hebben gekocht... Ik ben er heel blij mee...

Nou meiden hopelijk blijf ik een beetje meer energie houden dan blijf ik ook gezellig mee kletsen!

8. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Zip: Moe zijn vind ik een goed excuus hoor ;):D! Alleen wel balen voor jezelf natuurlijk, je lijf is zo hard aan het werk om een baby te maken, en dat kost heel veel energie.
    Heb even in je album gespiekt, lief wiegje...'
    En de kinderwagen is echt super leuk! Heb ik nog nooit gezien eigenlijk, hollands glorie :D!

9. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hahah wij vonden hem ook erg leuk...

De vrouw waar we hem van gekocht hebben heeft de kap en het dekentje zelf gemaakt. Dus als het goed is loopt er verder ook niemand met deze leuke wagen rond... Hahaha

Tja ik wordt er zelf wel erg moe van letterlijk en figuurlijk.... Maar goed ik hoop dat dat na de 12 weken weer voorbij is... Dat ik dan engergie voor 10 heb...

Ik heb toevallig net een afspraak gemaakt voor een gratis echo bij de fontys... Ze zoeken daar vrijwilligers.... Dus voor wie eindhoven niet te ver is... Misschien een tip... Ik krijg hem nu met 12 weken... Wel jammer dat dat ongeveer samen zal vallen met echo vanuit de vk... Maar goed het is wel leuk om die kleine uk nog een keer extra te zien...

10. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Zip: ow, vandaar! Wel leuk zo'n unieke wagen!

Fontys, heb ik wel vaker goede verhalen van gehoord. Altijd leuk een extra keer spieken he;)

11. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    Hallo allemaal,

Nou, vriendlief was gisteren even na mijn laatste berichtje al thuis.
    Zonder ook maar één leuke reactie te hebben gehad, huiswaarts gegaan.
    Met de boodschap "We zien wel wat de toekomst brengt"...
    Nou van mij hoeven ze dus echt niks meer te verwachten hoor!
    Dat ze dan voor mij niet blij zijn, oke, heb ik beeld bij, maar voor hun eigen zoon? Ondanks wat er gebeurd is? Voor je eigen kind ben je toch blij?:(:(:(
    Nou ja, gepasseerd hoofdstuk, nu is het tijd voor mij en de kleine...

Morgen naar de VK YEAH!!
    Ik heb er echt zin in, maar weet al dat ik nog geen echo krijg.
    Het staat in hun folder dat de kans dat ze het hartje horen zo klein is, dat ze wachten tot 10-12 weken, anders is het met een medische indicatie. Maar ik blijf toch die krampen houden, misschien toch een medische indicatie? ;) Dat "geluk" zal ik wel niet hebben denk ik! ;)

Nu weeer lekker aan het werk, geen leerlingen deze en volgende week, dus volgende week wat daagjes vrij tussendoor!
    Oh ja, en over die moeheid? Ik heb er eigenlijk geen last van, heb juist het gevoel meer energie te hebben.
    Of zou dat zijn omdat ik wel probeer vroeger naar bed te gaan?

@ Zip: Jammer dat je niet zo vaak komt kijken meid, maar goed op jezelf letten hoor! Lekker slapen!
    @ Enas: al een bod gehad?

Fijne dag!

12. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    hey zip je bnt al aardig aan shoppen geweest erg leuk allemaal ! goede smaak heb je :D

en me auto is bijna 10 jaar t is onze 2e auto zeg maar, maar hij rijd (als ie rijd) echt lekker ondanks dat ie al wat ouder is en ik wil m dus echt niet kwijt!!! maar kan helaas vandaag niet naar de garage het heeft vannacht behoorlijk geregend dus t kreng start weer niet, en de accu is te leeg om m met startkabels te starten grrrrr.

nou ik ga ff de boodschappies halen (op de fiets)

13. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster

ik zou toch zeggen dat je je zorgen maakt, want op een echo is geen hartje te horen maar wel te zien!!!!
    gewoon zeggen dat je giga in de stres zit en je echt zorgen maakt beste vk die dat kan weerstaan

14. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    owja en wat een eikels die schoonouders!

15. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    haaa, daar ben ik dan weer een keer...
    ik heb nieuws... nee nog geen positest... ik ga wachten tot zaterdag!!! (goed nieuws he...haha, zou ik het volhouden?!?! natuurlijk....) heb ik mijn man beloofd! dan kunnen we de test samen doen en hebben we meteen meer zekerheid... straks wel al effe een ovutestje...verlies best veel doorzichtig slijm...lijkt wel of ik weer een eisprong heb...iemand ervaring mee?! volgens mij heb ik dat anders nooit voor NOD... (tenminste niet zo erg...)

Cilla; nog gefeliciteerd met je mannetje...
    Enas; twee jarige (leuk!) en blaasontsteking (minder...) succes de komende dagen...;)... Kadootjes...eh...hebben vast al heel veel...;)
    Carnaval; zwanger of niet... ik ben van de partij!!!
    Mariaatje; jeetje... wat een schoonouders...idd blij voor hun zoon zijn, das toch niet teveel gevraagd?! sterkte... hopelijk toch die echo morgen!!!
    Heide; hier ook kiezen die doorkomen...super veel poepluiers en om 6.00uur huilen al twee nachten op rij... (zijn we niet gewend...:)) Nu ligt ze weer in bed...kei moe...
    Zip; ga effe je wieg en kinderwagen bekijken...wow!!! echt gaaf, die bekleding!!! en wiegje ook... goeie smaak! Balen dat je zo moe bent... Ik had daar alleen de eerste 12 weken last van... (en daarna mijn bekken, dus met 20 weken voor 50% de ziektewet in...maar goed...)
    eh, heb ik nu overal op gereageerd...anders sorry...:)

16. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jeetje meid... Daar kan ik met mijn hoofd ook niet bij... Mij lijkt ook dat je blij bent vor je eigen zoon! En je bent toch ook blij om opa en oma te worden zou ik denken!

Nou ja dat onze lieve heer rare kostgangers heeft was mij al lang duidelijk... Mijn eigen vader weet ok nog niet dat ik zwanger ben... Toevallig was hij eergister op tv en heft hij een fijne nieuwe familie van allemaal mooie mensen om zich heen... Zo was het tenminste in beeld... Nou beetje jammer dat hij dan voor zijn enige bloed eigen dochter geen tijd heeft maar wel tijd om allemaal kans arme te helpen... Mooi iets hoor maar toch raar dat hij zijn eigen dochter dan in eens vergeet...

Ach meid je moet samen met je mannetje lekker genieten van het feit dat jullie papa en mama gaan worden en geniet van alle mensen om je heen die wel heel erg blij voor je zijn!

Spannend... Morgen naar de vk... Ik ben benieuwd! ik mag volgende week vrijdag voor het eerst...

17. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    Mjanne: je was mij vergeten!!!! hahahah geeft niet hoor.. heb ik zo vaak dat ik niet richting iedereen reageer!!
    Ga je echt pas zaterdag testen? Voel je ook krampjes ofzo? Tja extra afscheiding... dat heb ik ook maar echt omo wit en creme achtig... Volgens mij nog nooit eerder zoveel gehad, was maar 3 dagen... (misschien komt het ook wel omdat ik er anders nooit echt op lette)..
    Zip: Ben je de schade aan het inhalen? hahahaha Ben blij te zien dat je vrij actief bent want dat betekent dat jij je goed voelt toch?
    Wat een orginele kinderwagen! Blauw en Rood, kan beide kanten op! Ik vind het wel leuk maar ben zelf een beetje rustig met kleuren altijd...
    Enas: gefeliciteerd, vandaag en morgen toch feest? of was het morgen en overmorgen? Heel veel lekkers.... taart enzo!
    Mariaatje: Wat jammer van je schoonouders.. nu heet je vriend in elk geval de stap genomen het te vertellen, hoeft hij daar gelukkig niet meer tegenop te kijken.Nu lekker samen genieten van jullie zwangerschap. En het is heel triest voor je schoonouders! Ze weten niet wat ze missen!

18. flower2

flower2 Lid

15 okt 2010
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eh Mjanne, dat gaat je echt niet lukken hoor...:p mij in ieder geval niet...
    Ik heb net 2 ovutestjes gedaan...zie foto...
    best positief toch?!?! (eh sorry, krijg hem niet kleiner...) en voel natuurlijk vanalles... krampjes, steekjes in lies (bij opstaan op werk, collega vroeg al...eh, zwanger!?!?!)aantal keer wat misselijk geweest....en hier ook wel veel slijm... weer opnieuw eisprong?!?!?! vanavond maar weer klussen?!?! waaah, ik weet het niet meer hoor... misschien toch maar eerder een testje... vanavond ofzo?!?! als mannetje thuis is... hij wil er graag bij zijn... ik hou jullie op de hoogte...
    sorry dat ik verder niet op iedereen reageer, komt nog...;)
    xx

19. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    flower ziet er goed uit!!! hopelijk beteknd t bij jou hetzelfde als dat t bij mij betekende!
    wanneer denk je te gasan testen ?

20. flower2

flower2 Lid

15 okt 2010
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja hoop ik ook cilla...
    maar twijfel of het nu misschien toch weer een eisprong is...(kan misschien wel niet, maar toch...ivm slijm...)
    straks even met mannetje overleggen en dan samen testen... is wel wat vroeg he?!?!? maar zou ook al eerder eisprong gehad kunnen hebben, kun je bij mij niets van zeggen...;)

Deel Deze Pagina