Morguh dames, Mick is lekker vroeg wakker hier! Vanwege het licht, thuis heeft ie rolluiken... 8 uur, ach we kunnen er mee leven... Hoe gaat het bij jullie? X
Mariaatje: klinkt wel relax daar, zwembadje,vodka en zon , genieten meid! En Mick heeft de reis ook nergens last van gehad, fijn hoor! Hoe bevalt hem Polen tot nu toe? Je familie daar zal het wel leuk vinden om jullie te zien he? Cilla: hoe is het bij jullie? Moet vaak aan je denken hoor..lijkt me zo moeilijk allemaal! Hier alles prima! Veel aan het werk door de vakanties van collega's, maar nog 1 week en dan is het mijn beurt . Lotte slaapt ook nog maar 1 keer per dag, ik vind het wel lekker hoor. Nu slaapt ze dan 3 uur of zo achtereen, en heb je meer kans om ergens naartoe te kunnen als ze wakker is. Sinds een paar dagen oefent ze steeds met los staan en maakt al 6 pasjes los haha. Ze wil zó graag kunnen lopen volgens mij haha!
heey maria wat zal je geschrokken zijn van die bliksem inslagen! maar de vodka verzacht vast goed hier verloopt alles lekker rustig... ik ben sávonds veel weg want vind t niks om dan met ray op de bank te zitten oid. over een week hebben we beide vakantie en dan gaan we meteen alles regelen. tot nu toe gaat alles zonder ruzie oid dus we willen alles regelen via een mediator. ik ga hier ook een topic openen om te kijken naar ervaringen hoe we t met jayden aan moeten pakken hij voelt nl wel dat er wat aan de hand is en is erg onrustig en vervelend op t moment. ray word er ook steeds beter onder en begint goed aan het idee te wennen dus denk dat alles goed komt en dat we alles netjes kunnen regelen. heide leuk he dat ze nu echt lopen!! sienna loopt me ook steeds letterlijk voor me voeten hihi alleen lang leve een wat vollere luier want ze valt nog wel vaak op dr bibs haha nou ga ff wat dingetjes regelen
Cilla: fijn dat het geen ruzie is tussen jullie, is zo erg voor de kinderen dan altijd vind ik. Waar wilde je zelf gaan wonen straks? En hoe gaan jullie het met de kinderen doen? Komt zoveel bij kijken he.. een vriendin van me is vorig jaar gescheiden, ze hebben een dochter van 8. Haha en ja die volle luier is een heerlijk kussentje ja .
WHAAAA!!! Mariaatje wat leuk!!!! Gefeliciteerd!!! haha ik zit hier gewoon met kippevel ! En nou ben je niet thuis bij Bas om het samen te vieren...
Thanks! Wederom in shock... Hihi! Dinsdag samen met Bas vieren, komt goed! Mick is alweer wakker, dus ik ga aan de gang! X
maria ik zie aan je banner dat je helemaal nog niet had mogen testen stoute meid!!! maar iki ben echt heeeeeeeeeeel blij voor je! ] heide moeten we over 8 maanden maar ff bij maria op bezoek
Jeetje dames, nu het een beetje doorgedrongen is komen ook de zorgen! Is het een beetje te fixen met een kleine van bijna 2 en een baby? Oh oh... Zwanger worden bleek nog niet zo moeilijk, ondanks een lichte endometriose, maar waar haal ik de tijd straks vandaan???
Hey meiden daar ben ik weer! Terug van vakantie en weer in het normale ritme.. HEb een groot gedeelte terug gelezen... Natuurlijk allemaal van harte gefeliciteerd met de kleintjes! Jullie hebben leuke feestjes gehad zo te lezen! Super! Daarnaast lees ik super goed nieuws! Maria! Wat geweldig! Zo snel raak! Heerlijk zeg! En wat spannend... Kan me goed voorstellen dat je nu gaat denken aan alle dingen die er dan zullen zijn met 2 kleintjes! Maar dat gaat helemaal goed komen! Je roeit dan gewoon met de riemen die je hebt en als dat nu goed gaat... Dan gaat dat straks ook goed! Super gefeliciteerd! En dan lees ik ook verschrikkelijk nieuws... Bah Cilla... Daar krijg ik de rillingen van! Wat erg! En dat met twee kleine kindjes erbij... Baal ontzettend voor je! Hoop dat het jullie lukt om goed uit elkaar te gaan en het op een goede manier op te lossen vor de kinderen. Heftig als je samen nog in 1 huis zit... Maar goed je hebt denk ik ook niet zomaar een andere keuze... Jakkes... Nou meid ik wens je heel veel sterkte en succes met alles! Ik ben zelf kind van gescheiden ouders en met mij is het ook goed gekomen... Dus met die kindjes van jou gaat het ook helemaal goed komen! Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat er een hoop bij komt kijken... Ik hoop echt dat alles voorspoedig loopt met de verkoop enz... Dat zou toch wel fijn zijn als dat allemaal niet te lang gaat duren! Nogmaals heel veel succes! Ik bleek toch niet zwanger te zijn... Helaas... Maar op dat moment ook weer niet heel erg. We hebben een beetje een vervelende start van de vakantie gehad... Was ingebroken in de tent terwijl wij lagen te slapen... Ik heb de eikel voor ons bed zien staan... En dat heeft een hoop stress gebracht... De rest van de vakantie slecht geslapen en veel bang geweest... Dus maar beter dat een klein hummeltje daar niets van mee heeft kunnen krijgen. De de volgende ronde lijkt ook niet te zijn gelukt... Maar moet eerlijk bekennen dat we er ook niet heel erg ons best voor hebben gedaan. Het voelt heel dubbel nu... Wil heel graag weer zwanger worden maar ben ook begonnen met hard lopen en wil eigenlijk in okt de cityrun lopen... Dus heb ook wel iets waar ik voor wil trainen... Beetje in een dillema dus... Maar nu ik hoor dat Maria ook weer zwanger is en babyboom en generatie 2010 weer in begonnen op tv begint het weer super te kriebelen... Dus denk dat ik komende ronde toch wat beter mijn best ga doen! Ik hou jullie op de hoogte!
Even stomme vraag... Maar vanaf welke dag tellen jullie als 1e dag van je cyclus? Ik heb sinds een tijdje steeds eerst drie dagen bruin bloed verlies en daarna pas echt helder rood... Dan moet je toch pas tellen vanaf het helder rode? Beetje verwarrend... Als ik nu mijn best wil doen is het wel handig om te weten wanneer ik dan moet doen... Beetje lastig weer de komende ronde want ik ga nog een weekje met een vriendin en de kinderen op vakantie... Dus dan zijn man lief en ik niet samen... Vrichtbare dagen vallen wel in die periode... Hmmm...
Hey Zip, Ik las op fb al het een en ander van je vakantie, brrr... Verschrikkelijk eng zeg!! En balen dat iets wat ontspanned moet zijn je zo op de zenuwen werkt! Nog ff lekker eruit straks, helaas zonder man, maar neem het er maar ff lekker van! Ik reken altijd vanaf de eerste druppel bloed, of het nou langzaam of snel op gang komt, of bruinig of rood is! Ik heb de online biologische klok (van ik geloof Predictor) app gedownload vorige maand en het schijnt te werken! Net als bij Mick, heb ik dit keer na het klussen de eisprong gevoeld. Voel het altijd al dagen aankomen... @ Cilla: yep, te vroeg getest, maar heb nog een test liggen en die doe ik morgen, dan is mijn nod. Voel me vandaag ook niet echt lekker, leeg gevoel in mijn maag, terwijl ik vanmorgen goed gegeten had, koppijn en een vleugje misselijkheid. Wat gespannen onderbuik... Oh ja, en mijn borsten doen zeer... Probeer vandaag ook te stoppen met roken, lukt nog niet echt. Vorige keer met 6 weken helemaal gestopt, moet nu ook lukken!!
Mhhh... Volgens mij klopt die banner voor geen meter... Mijn cyclus begon op 18 juni... Morgen nod... Vaag...
Mhhh... Raar... Vanmorgen getest...streep is veel lichter dan eergisteren... Wat gek... Zou er dan toch iets niet goed zijn? Mhhh...
Hmm dat is niet fijn... Kan me voorstelen dat je daardor gaat twijfelen... Misschien over twee dagen nog eens testen en kijken hoe het er dan uitziet... Hoop dat het allemaal aan de test zelf ligt en dat er niets aan de hand is en je lekker kunt genieten van een tweede spruit!
Hey hey, ik ben dinsdag thuis, donderdag weer werken. Dan ga ik ff langs de medische dienst voor een test. Alles wijst er wel op hoor... Alle sympthomen zijn aanwezig... Alleen die stomme test! Grrr... Oh ja, en niet ongesteld geworden!! Vandaag met mijn ouders en Mick gaan uiteten, 20 minuten rijden, ik was kotsmisselijk! Ik heb sowieso al last van wagenziekte (gek he als rijinstructeur hihi) maar dit was echt vreselijk, raam open en het ging weer! Bah! Oh ja en honger!!! Ik heb de hele dag honger!!!! Net 3,5 hard broodje en een taartje op, nog steeds honger!!! Arghh... Maar buiten al het gezeik: JEEJ!!! Ik ben weer zwanger!!!!
Cilla: Jazeker dat wordt kraambezoek!! Mariaatje: Niet teveel nadenken over hoe dat straks zal gaan met 2 kleintjes, dat gaat vanzelf. Kan het wel begrijpen hoor, daar niet van. Maar gaat helemaal goedkomen joh! Ojee al echhte verschijnselen he..dan voelt het wel echter vond ik altijd. Misschien ligt het wel gewoon aan die test. Wel leuk eigenlijk dan ben je rond Mick zijn eerste verjaardag aangetelt Zip: He bah, dat is niet zo mooie ervaring nee. Heb het zelf ook eens gehad en daar wordt je echt bang van he..dat ze toch met hun *** van de spullen van een ander afblijven he! Ik tel altijd vanaf het eerste beetje bloed, ookal is dat bruinsig ofzo. Ja beetje dubbeld an he.. je zou natuurlijk ook eerst de cityrun kunnen rennen en daarna proberen aan te tellen? Is lastig soms he, je weet natuurlijk nooit hoe snel je aantelt.. Leuk een vakantie met een vriendin, waar gaan jullie naartoe?
En Maria goi je er vandaag nog een test tegenaan? Mag je ook al genieten van lekkere ochtend misselijkheid? Ik heb tijdens de zwangerschap van Bink in et begin niets gevoeld aan mijn lijf... Ik dacht toen steeds laat me maar voelen dat ik zwanger ben... (niet dat dat altijd fijn is natuurlijk) Maar goed jij voelt in ieder geval echt dat je zwanger bent! Hoef je ook niet te twijfelen... @ Heide... Heb jij dat ook wel eens gehad ja? OOk dat er 's nacht ingebroken werd? Heb je daarna nog wel fijn kunnen camperen? Ik hoop zo dat ik nog fijn kan camperen... Want vind het camperen wel echt heel leuk! Wij gaan nu naar Camping Prinsenmeer in Asten... Lekker dichtbij huis... Zijn jullie al weg geweest of gaan jullie nog? Jullie hebben zelf een caravan toch?
Zip: Ik heb als kind meegemaakt dat er inbrekers in ons huis waren toen we thuiskwamen. En ook op de camping in Hongarije is er eens ingebroken in de tent toen wij sliepen... is zo eng inderdaad. Ik ben heel lang bang geweest, maar ik wilde mijn leven er ook niet door laten verpesten. Ik moet zeggen dat de angst wel minder wordt op een gegeven moment. En ja kamperen is zo heerlijk! Wij hebben eigenlijk pas zelf een caravan gekocht en gaan hem over 3 weken uitproberen in Helden (hier 14 km vandaan haha ).