Jeetje, ik ben lang niet geweest... maria, thanks voor de hint!!! ben jullie echt niet vergeten hoor... maar beetje FB bijhouden en verder heb ik het super druk... maar wel leuk druk hoor Maria met twee kleintjes... want wat een leuk nieuws!!!!!!!!!!!!!! gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!! spannend....want nu weer een minder duidelijke streep...aah, die onzekerheid... ik weet het nog goed... en is alweer zo lang geleden... en cilla; schrikken... wat een akelig nieuws... hopelijk komen jullie samen tot goede afspraken, etc... dikke knuffel!! Zip83, helaas... niet zwanger... die kriebels he... maar ook een loop in okt en eng hoor, zo'n inbreker aan je bed... heide; leuk met de caravan op pad!! en ach, waar maakt niet uit... alhoewel, qua weer!?!? hier staat hij weer op de inrit... bijna ingepakt!! we vertrekken donderdag, maar moet morgen en woensdag nog werken... wel super leuk hoor!! ook met die kleintjes! en stapelbed hebben wij ook lang over gedacht, maar is het toch niet geworden... nu een campingbedje ipv het tafeltje staan waar thijs in slaapt en floor erlangs op het bankje... mocht er een derde komen dan hebben we nog een bankje... Hier verder alles goed, druk thuis met twee kleintjes... maar ook heerlijk! En echt té druk op het werk.... kan zelf nog steeds maar halve dagen werken op de werkvloer, de rest doe ik andere taken en het daar dan ook wel weer heel druk mee... Met mijn bekken gaat het dus nog niet zo super, als ik wat meer doe heb ik meteen pijn in mijn linker been... als het na de vakantie niet beter gaat dan maar weer terug naar fysio, was ik 3 weken geleden klaar want ging echt beter, maar nu toch weer niet....... :x Donderdag vertrekken we dus naar kroatie!! 1300km maar dan wel zon!! en we rijden er verschillende dagen op, alle tijd, eigen caravan dus gewoon aantal stops... heb er echt zin in en ben er ook aan toe! Thijs heeft wel wat eczeem... hele rode korstige plekjes op zijn borst en bovenarmen... verder doet hij het super!!!!!!!! al 2 tandjes, echt zo'n schatje... wacht... zal er een foto bij doen... (als dat lukt!?) Zelf afgelopen donderdag weer naar gyn. geweest, spiraaltje zat te laag (13 maart gezet) en bleef maar vloeien.. de anticonseptie werkte dus wel... maar nu een nieuwe en vloeien is nu al bijna over... fijn!!! Huh, ik zie nu dat mijn laatste bezoek hier 14 juli was... zal mijn man eens vragen of hij jullie in de gaten houdt?!? Nou, ik mis het toch wel, even bij lezen wat jullie meemaken en mijn eigen verhaaltje doen... (sorry, lekker ego) Ik kom echt weer snel terug!! Zal eens kijken of de camping wifi heeft, en dan nog kijken of ik dat op mijn telefoon kan... want heb niet zo'n mega nieuwe telefoon... Tot snel!!!
Mjanne: Ik denk dat Lotte dit jaat ook nog zo in het campingbedje slaapt ja en dan volgend jaar misschien in het stapelbed samen. Oh heerlijk kroatie! Wel een flinke rit inderdaad met zo'n kleintjes. Vinden ze het niet erg in de auto? Spiraaltje te laag...maar goed at hij wel werkte dan. Ik heb ook nog lang gevloeid in het begin, maar nu is het om de 5 weken of zo nog een beetje. Lekker flink ventje die Thijs !
@Mjanne... Wat een kereltje al zeg! Wat gaat dat snel! heerlijk vooruitzicht om naar de zon te kunnen vertrekken! Inderdaad een flinke rit met die kleintjes... Maar wel fijn dat je tussendoor gewoon kunt stoppen. Hoe lang gaan jullie? Al vast een hele fijne vakantie gewenst! Geniet er lekker van! @ Heide... Haha dat isnderdaad niet ver uit de buurt maar dat hoet voor de kinderen vaak ook niet... Hoop voor julie zelf dat jullie nog wel een beetje zon tezien krijgen!
Zo... alweer een hoop ingepakt. We gaan 14 weken naar 1 camping in kroatie en vier dagen voor de heenreis en ws 3 dagen voor de terugreis, dus bijna 3 weken... Veel meenemen.... .... Onze kindjes doen het eigenlijk prima in de auto, hopelijk nu dus ook... ga douchen en slapen, morgen nog 1 dagje werken... als ik morgenavond tijd heb kom ik nog snel even kijken en anders tot over 3 weekjes... dikke kus voor jullie!!!
mjanne fijne vakantie!!! en wat een lekker ventje maria je hebt straks met 2 kleintjes bijna hetzelfde als heide en ik... wij redden het dus jij gaat t ook redden! zip als je lichaam gewend is aan het rennen kan je toch gewoon zwanger meedoen .. haal je miss de kranten nog ;p een inbraak zeker in de tent lijkt me echt verschrikkelijk hoop het zelf nooi mee te maken! hier gaat alles nog redelijk rustig we zijn t eigenlijk overal over eens, ook over de omgangsregeling ed. dus volgende week begint ray zn vakantie en dan gaan we naar zo'n scheidingsbemiddelaaqr om alles op papier te laten zetten. vandaag wil ik me ff laten inschrijven bij de woningstichting en dan zit er teminste een beetje schot in de zaak. nou meiden ik ga me even nuttig maken... ow ja maria was mick echt ziek of was t van t vliegen dat ie zo moest spugen?
Mjanne: fijne vakantie!! Cilla: fijn dat het allemaal zo soepel gaat, scheelt een hoop spapning lijkt me. Heb je al een idee hoe het met Jayden aan te pakken? Wilde je toch een topic over openen? Oh ja ik vegeet steeds te vragen hoe het met Duncan gaat ? Hopelijk weer beter eraan? Morgen en vrijdag nog werken en dan VAKANTIE!! Ben er echt aan toe... Vanmiddag heerlijk met de kinderen in een grote speeltuin geweest. Gingen wij vroeger ook altijd naartoe, dus dan wel leuk nostalgie Lotte heeft er heerlijk rondgewaggelt en gekropen ook nog wel, dus die 2 waren rijp voor de douche vanavond
Hoi dames: Heide: heerlijk eruit met de nieuwe caravan! Ook al ben je bijna thuis, het is tich vakantie hopen voor jullie op mooi weer!! Jij hebt inbraak dus ook eens meegemaakt? Pfft heavy hoor, vooral als je jong bent laat dat echt littekens na hè? Zip: morgenochtend 9.15 naar de medische dienst voor een test. Nog steeds niet ongie, lichte krampjes, tintelende borsten, vleugje misselijk.. Bas kwam vandaag met een zak kibbeling thuis, vriendelijk doch dringend verzocht of ie buiten wilde gaan eten hihi! Maak je niet druk, het zal je vast niet mog een keer overkomen, maar ik begrijp je angst heel goed, zet het van je af meid en geniet!! Mjanne: 3 weken croatie, heerlijk! Geniet ervan!! Nog niet helemaal op volle sterkte dus? Komt ook wel weer goed! En volleyballen? Sta je al in het veld? Cilla: goed nieuws meid, dat jullie alles zo fijn kunnen bespreken!! Fijn voor jullie! Is die mediator dan nog wel nodig? Als jullie het zelf op papier zetten en ondertekenen is het net zo rechtsgeldig volgens mij! Mick was echt ziek, gisteren 39.4 vandaag 39! Terwijl er gisterochtend niks aan de hand was! Zo sneu!! Truste!! X
maria er moet ook een scheidingsconvenant opgemaakt worden en naar de rechtbank gestuurd... en de allimentatie moet even berekend worden dus dat moet allemaal wel officieel heb je zelf helemaal niet meer getest? al wel de vk gebeld? heide met duncan gaat het gelukkig weer goed kan weer normaal plassen dus wrss is het echt blaasgruis geweest gelukkig! ik zit alleen wel met hoe ik t straks moet doen als ik alleen ben met de kids met uitlaten ed. gisteren naar de woningbouw geweest om me in te schrijven.... moet ik een afspraak maken!!!!!! dit was nooit!! volgende week vrijdag nog een poging :s maria hopelijk knap mick snel op! wat ik begrepen heb gaat het volgende week heel mooi weer worden dan kan ie lekker buiten spelen
Cilla: oh joh, moet dat allemaal zo officieel? Het gaat ook wel in een stroomversnelling allemaal he? Knuffel voor jou! Succes bij de woningbouw, je wilt het toch gewoon allemaal geregeld hebben he? Kan het me voorstellen! Ik hoop ook op mooi weer... Die klote verkoudheid ook de hele tijd, hij proest, hoest, snottert... Wel geslapen van 19.45 tot 8.50 vanmorgen en nog even lekker bij papa in bed gelegen! Ik zit nu bij de medische dienst... Ondertussen 5 dagen overtijd. Ik vraag gewoon om een test, zeg gewoon dat ik die niet gedaan heb...
@ Cilla... Jeetje er komt echt een hoop bij kijken he... Hopelijk heb je snel een huisje via de woningbouw! Krijg je ook urgentie? Het zou wel echt fijn als dadelijk alles rond is... Kan me goed voorstelen dat het best lastig te regelen is met een hond twee kindjes en dat allemaal alleen... Gaan De kinderen vaak naar Ray? @ Maria... Spannend... Nou als er al een positieve test is geweest en je nog steeds niet ongi bent dan zal het toch nog gewoon goed zitten?! Hoe is het inmiddels met Mick? Hopelijk is hij snel beter! Ik hoop ook lekker weer! Volgende week nog werken en dan ook nog een weekje op de camping... Dus laat dat zonnetje maar komen!
Mariaatje: hopelijk knapt Mick snel op, beterschap met hem! Spannend, weer een testje haha. Al liegen je symptomen er niet om, dus zal wel goedzitten toch? Cilla: 's morgens vroeg en 's avonds de laatste ronde is natuurlijk wel even lastig met kindjes ja..misschien kom je wel ergens te wonen tegenover een veldje ofzo. Dan zou je hem even snel kunnen laten plassen en later gaan lopen. Net weer bij de homeopaat geweest, heb al heel lang vlekken op mijn rug die jeuken..al vanalles geprobeerd. Nu heeft hij me net getest op allergieën...blijk ik koemelkallergie te hebben.. Dus nu "even" zonder melk kijken of het dan beter gaat. Is wel lastig zel, alles wat ik graag eet zit melk in .
Ff snel: Heide: ik heb ook jeukerige vlekken, op plaatsen waar het bij mij het warmste wordt. Rug en nek. Ik gebruik daar Selsun voor, jeukt nog 1 dag, stinkt als de ziekte maar na 2 dagen is het weg! Als je het een keer wil proberen, laat maar weten stuur ik het je op! Bij de arts geweest, Predictor test gehad, knal positief, kan hem vanaf mijn mobiel niet posten helaas... Begin het nu langzaam te geloven... Vanavond ff op iedereen reageren!
Wauw Maria! Wat geweldig... Begint het een beetje door.te dringen? Wanneer ben je dan uitgerekend? Is Bas ook helemaal blij? Geniet er van meis! Ik hoop je snel te kunnen vergezellen! Deze keer maar weer goed ons best doen....
Hoi dames, Cilla: Fijn dat het met Duncan beter gaat! Hoe was je extra uurtje slaap vanmorge? Zip: oh jou vakantie komt ook al snel duchterbij!! Als je toch in NL blijft zou ik in je vruchtbare dagen mooi ff op en neer rijden! Mick nog steeds niet fit, gisteren weer 2 x over gegeven... Vandaag maar ff aankijken... Vk gebeld gisteren, nieuw protocol daar... Met 8 weken echo/termijnbepaling, daarna intakegesprek pas. Vorige keer intake met 7 weken en echo met 12 weken. Ik vind het niet erg!!
Hahaha... Nou denk niet dat ik mijn vriendin met 3 kleine kids achter kan laten om zelf even een wippie te maken... Haha... Maar als het goed is is mijn meest vruchtbare dag... de dag dat we vertrekken... Dus daar voor maar even goed ons best doen! Stiekem begin ik er nu wel meer op de hopen! Fijn man zo snel een echo! Zou ik ook niet erg vinden!
Mariaatje: wauw die liegt er niet om!! gefeliciteerd! Je bent dus in maart uitgerekend? Hebben jullie het al aan iemand verteld, of bewaren jullie het nog lekker voor jullie zelf? Hoe eerder een echo hoe beter he . We hebben het beruchte politie virus op onze pc..:x vandaag dus even naar de pc shop gebracht... Nu zit ik op onze oude laptop, maar dat ding is langzaam pfff. Maar ik heb VAKANTIE , hihi heerlijk!
Hoi dames.. Ik begin het een beetje te geloven nu... Zip: haha, de dag van vertrek gewoon ff flink aan de bak inderdaad! Wanneer ga je precies? Sorry als je dat al geschreven hebt! Heide: familie en sommige vrienden en collegas weten het... Alleen maar leuke reacties tot nu toe! Jij lekker vakantie nu, heerlijk geniet ervan!!! Wat klote van je laptop, dat soort dingen zit je nooit op te wachten he? Wanneer krijg je hem terug? Heb je internet op de camping, of moeten we je missen? Eerste offerte van de tuin is binnen, 2000 excl btw en materialen, jeetje wat is dat duur! Pfft... Hopelijk komt er nog wat goedkopers... :s Heide
Mariaatje: zou een aantal dagen duren voor we hem terugkregen.. Ben benieuwd of Mick een broertje of zusje krijgt, leuk! Willen jullie het weten dit keer? (beetje vroege vraag natuurlijk ) Er is wel internet op de camping, maar ik denk dat ik de laptop thuislaat. Maar...mijn man heeft een I-Phone..dus als het lukt meldt ik gewoon af en toe Net nieuwe schoentje gekocht voor Lotte, hihi echte stappers ! De andere waren alweer te klein, ze groeit als kool. Heeft nu al maat 20.