oo0ps moet toch even vaker lezen hahaha maria wat willen jullie met de tuin doen ??heb ik denk ik overheen gelezen. heide ik ben ook voor sienna opzoek naar leuke schoentjes omdat ze nu ook buiten loopt, maar ik kan nog niet echt leuke vinden :s dus ze loopt nu nog op dr leren sloffies buiten. as week gaan we alles regelen en ik ben er zooooo aan toe! ray was vrijdag te stappen geweest (prima ik was thuis dus kon makkelijk) maar ik moest gisteren zaterdag dus gewoon werken!! krijg ik die eikel toch niet wakker !!! woest was ik kon ik dus op t laatste moment nog oppas regelen grrrrrr dus we moeten er echt vaart achter zetten anders gaat hier de bom nog s barsten. voor de wet is gereg partnerschap hetzelfde als trouwen je moet dus ook officieel scheiden.. en de regeling met de kids wil ik zelf officieel op papier zodat ik daar altijd aan vast kan houden mochten er problemen zijn. ray krijgt straks de kids op dinsdag van 4 tot 7, donderdag van 4 tot 7 en op zaterdag van 10 tot 7 dat is omdat ik werk... en dan om de week vanaf vrijdagmiddag tot zondag middag.. dat zal voor mij best zwaar worden ben ik bang maar ja dat is niet anders. hij heeft ze ze best veel maar anders moest ik voor de di,do en za oppas zoeken en dan zitten ze toch het best bij hun vader. zip miss kan je ook een potje met zwemmers meenemen ;P nou ik ga even jayden achetr het behang plakken!!!
Hey hey... @ Maria, ja dat zijn flinke bedragen.zo'n tuin... Wat willen jullie er allemaal aan.doen? Super al die leuke reacties! Ik ga goed mijn best doen deze ronde... Flink.klussen voor dat ik ga! Zaterdag as ga ik... Cas ziet er heel erg tegenop dat ik met Bink ga... Hij is dan.een week.helemaal.alleen en.vindt dat helemaal.niks! @ Cilla, ik ga daar wel een potje zwemmen maar om nu een.potje zwemmers mee te nemen zie ik niet zo te zitten... Fijn toch als je het zo geregeld kan.krijgen! En hij is net zo verantwoordelijk voor de kinderen als jij, dus dan moet hij er ook maarwe voor zorgen toch? Lijkt me inderdaad heel erg wennen als je om het weekend helemaal zonder kids bent... Maar wie.weet ga je er ook nog wel.com.genieten als je.de tijd.voor jezelf hebt... Hoop dat het snel rond is allemaal!
Mariaatje: ben ook wel benieuwd wat jullie gedaan willen hebben in de tuin. Cilla: om het weekend alleen zal best wennen zijn inderdaad..maar heb je ook de tijd voor jezelf. Is Ray wel altijd leuk met de kinderen? Lotte heeft nu eigenlijk ook al winterschoentjes..beetje halfhoog model , maar ik wilde de eerst schoentjes goed aan laten meten. En maar goed, want ze heeft hele smale voetjes, dus niet zomaar alles past dan. We hebben onze spullen ingepakt en we gaan morgen tot woensdag naar de camping bij mijn ouders, gezzellig in een tentje samen . Dus tot dan!
@ Heide... Wat leuk! Geniet ervan op de camping! Het is nu heerlijk weer dus daar hoeft het niet an te liggen! @ Maria... Hoe is het met je? Al meer kwalen?
Hoi dames, Allereerst ff ego bericht Ik kan er niks aan doen, maar het voelt niet goed allemaal. Sinds eergisteren voel ik niks meer Geen pijntjes, geen misselijkheid, niks meer Alleen nog moe en honger, maar dat is eigenlijk standaard! :S Ik ben echt heel bang dat het niet goed zit Maar goed, geen bloed is goed he? Oke, genoeg geklaagd Heide: Bas wil graag weten wat het wordt, ik weer niet natuurlijk, maar ik heb altijd geroepen dat hij bij een volgende mocht bepalen of we het zouden willen weten of niet Gezellig als je af en toe ff komt kletsen, maar bovenal eerst lekker vakantie vieren natuurlijk! Geniet ervan!!! Loopt Lotte nu ook al los dan? Of is het meer stappen rond de bank en de tafel? Cilla: We willen de tuin opnieuw bestraten, border aanleggen en speelgras erin. De boom gaat eruit, (daar waren we voor de blikseminslag al uit) Hij neemt gewoon veel ruimte en licht weg, hopen dat we het rooien op de verzekering kunnen verhalen. Wat klote zeg dat het ff spaak liep met het niet wakker willen worden van Ray, en ergens ook wel echt belachelijk!!! Ik had denk ik een emmer koud water gepakt, de groeten!! Pfft Klote zeg Beter als vrienden uit elkaar gaan, dan met een pot herrie! Oh je zult de kids wel echt gaan missen straks he? Maar je wilt voor hen ook het beste, en dat betekend idd ook tijd met papa! Pfft, lastig, je bent een goede mama dat je niet alleen je eigen belang voorop stelt Zip: Hihi, oh je hebt nog de hele week om Cas te verleiden dus, haha! Succes meid, ik hoop dat het snel raak is! Hoe lang duurde het bij Bink? Hoe ver is Bink eigenlijk nu? Loopt ie al? Hij is echt zo schattig, die foto met die lepel op fb, echt een boefje!!
Hey Maria, wat klote zeg dat het niet goed voelt! Maar misschien maak je je wel druk om.niets! Dat hoop ik in ieder geval! Geen bloed is goed! Leuk de tuin opnieuw aanpakken! Is altijd zo fijn als je weer iets mooi hebt gemaakt in je huisje... Inderdaad hopen dat de verzekering wil meewerken... Zou wel mooi zijn! Bink doet het super! Hij loopt nog niet los, maar staat wel los en loopt ook aan 1 hand mee.. Denk ook niet dat het nog lang zal.duren voor hij zijn eerste stapjes zet. Toevallig vandaag op het cb geweest. Lengte is prima, gewicht.iets onder het gemiddelde... Maar dat was geen ramp, hij eet super goed maar hij beweegt ook heel veel.... Dus dat is allemaal wel in orde... Prikjes weer gehad en dat deed hij super! Alleen bij de 2e een beetje gemopperd maar dat was snel over. Tot nu toe is hij er ook niet ziek.van geworden, hopen dat dat zo blijft! Met Bink duurde het 3 maanden... Stiekem mijn we nu al.weer bijna 5 maanden bezig maar niet echt super actief... Deze keer wel... We hebben al.wat voorwerk gedaan dus hoop dat de eisprong vroeg is ipv laat... Vannacht slaapdienst maar morgen weer thuis! Ik ben.benieuwd! Nou meiden... Slaap lekker en tot snel! PS Maria, heb je al een datum voor je eerste echo? Anders eventueel zelf al een echo laten maken als je dat gerust kan stellen... Ik had met 7w3d een echo in Helmond laten.maken en zag toen al.een kloppend hartje... Misschien kan het je een beter gevoel geven...
Mariaatje: wat jammer dat je je zo voelt..hopelijk is het niks en ben je gewoon leker onbezorgd en kwaaltjesvrij zwanger! Wanneer had je de eerste echo? Lotte loopt wel kleine stukjes los, maar als het te ver is doet ze toch nog graag kruipen. Een tuin die kidsproof is voor jullie? Zou wel fijn zijn als de verzekering ook wat meewerkt. Zip: ik heb jou helemaal niet op facebook geloof ik? Ik zal straks een zoeken. Ben wel benieuwd naar Bink ! Nou wij zijn weer terug van 2 nachtjes camping in duitsland, het ging super met de kinderen. Ze slipen naast elkaar in de caravan, dus ik was benieuwd hoe dat zou gaan. Lotte in een campingbed en Nienke op een bankje ernaast, ze hebben heerlijk geslapen . Goed begin van de vakantie, al lekker uitgerust!
Zip: Ik hoop het ook, vandaag vk gebeld, zij kunnen wel een echo doen, maar daar is dan toch nog niks op te zien, het beste is afwachten nog 2,5 week Pfft Door alle stress kan ik het roken ook maar moeilijk laten Baal er gigantisch van!!! Ik rook wel véél minder, maar toch Fijn dat het zo goed gaat met Bink, dat van dat gewicht ken ik wel Maar hij eet onderhand 4 boterhammen per dag, fruit, danoontje, 2 flessen melk, fles diksap, koekje, pfft voor je het weet ben je de hele dag aan het eten geven! En die curve, pfft, boeien, je weet zelf wanneer Bink het het beste doet!! Dat echocentrum in Helmond ken ik, kiekeboe of zo? Misschien maar ff kijken of het gaat lukken? Heide: Echo staat gepland voor 13 augustus . Fijn dat jullie het zo gezellig hebben gehad op de camping en dat het zo goed ging met de kids! Dat belooft veel goeds voor jullie eerste trip met de caravan! Leuk hoor, kijken jullie er naar uit? Wanneer precies? Truste meiden, ik ga verder piekeren!
Mariaatje: niet teveel piekeren hoor, stress is niet gezond voor jullie beiden... malle;iker gezegd dan gedaan natuurlijk . Het zal vast allemaal wel goedzitten. Wij gaan volgende week zondag weg naar de camping, hebben er wel zin in ja. hopelijk blijft het weer een beetje lekker en droog. Is echt heerlijk nu he, kinderen in badje of zandbak en genieten maar . Ik heb mijn laptop trouwens eindelijk terug, was wel wat werk om dat *** virus te verwijderen. Alle foto's ed zijn foetsie, gelukkig heb ik alles op een externe harde schijf staan. Is echt aan te raden dus!
maria met jouw baby is vast alles goed!!! heb vertrouwen in je lichaam!! met jayden en sienna heb ik ook niet echt klachten gehad. heide top dat de "proefvakantie"zo goed is gegaan !! hier gaat alles verder heeeeeel rustig zn gangetje dus ben overal wat vaart achter aan het zetten. vandaag ingeschreven bij de woningbouw en al op een huis gereageerd dus ga maar voor me duimen verder ben ik weer lekker al mn vrienden aan het opzoeken (de laatste jaren een beetje verwaarloosd ) dus heb het best druk hihi ik heb jayden een beetje verteld hoe het zit... papa en mama houden heeeel veeeel van jou .. maar mama jayden en sienna gaan binnenkort ergens anders wonen! Dan is jayden heel stoer want dan heeft jayden gewoon 2!!! huizen! als jayden bij mama is en papa mist moet jayden dat tegen mama zeggen en dan belt mama naar papa en andersom. ik heb t idee dat ie t begrijpt op zn eigen manier hopelijk brengt t wat rust voor t kereltje we proberen ook zo min mogelijk tegelijk thuis te zijn zodat ze er alvast een klein beetje aan kunnen wennen. nou ik ga t hondje uitlaten en dan naar mn bedje toe... truste alvast!
Cilla: pff krijg er een brok van in mijn keel als ik dat lees... wel heel duidelijk voor Jayden lijkt me. Je doet het super hoor!! Gaat Ray er ook zo goed mee om? En ik duim voor je hoor! Blijf je dan wel in dezelfde buurt wonen?
Hey dames, Geloof het of niet Mijn buik groeit! Of het mijn darmen zijn of de baarmoeder, als ik de boel gewoon laat hangen kan ik goed 6 maanden zijn hihi!! @ Heide: Jullie hebben ook een lekkere tuin he? Waar de kids lekker hun gang kunnen gaan, zo fijn!! Straks op de camping moet je ze nog goed in de gaten houden, of hebben jullie iets van een hekwerkje om de caravan/tent? Oh wat slim dat je alles op de harde schijf had gezet, ik doe dat ook eens per maand, ben veel te bang dat alles weg is!! Ik heb je ff een pb gestuurd trouwens! @ Cilla: jeetje meid wat heftig om dat zo tegen Jayden te moeten vertellen, zal voor jou ook niet gemakkelijk geweest zijn! Maar ik denk dat je het goed hebt aangepakt, ineens weg gaan zonder voorbereiding is helemaal niet goed natuurlijk Maaruh, was Ray ook bij dat gesprek? Duurt het bij jullie lang voor je een huurwoning hebt? En moet jullie huis dan eerst verkocht zijn of lukt dat wel voor een tijdje, 2 huizen?
Mariaatje: Wat fijn dat je buik groeit, kan veel sneller gaan bij een tweede kindje, dus kan goed hoor. Moet een hele geruststelling zijn voor je of niet? Hoe voel je je verder? Vanavond weer gebbq'ed, heerlijk dit weertje he . Lotte is vanavond omgekiept met haar driewielertje. Rocky zag mijn neefje aankomen fietsen en rende er enthousiast heen, toen trok hij met zijn riem Lotte omver . Een kan van haar gezichtje geschramd ocherm.. Maar leek er weinig last van te hebben zelf gelukkig.
Heide: Voel me echt top, alleen doodmoe en honger!! De hele dag, maar geen echte kwalen Ik kan zelfs gewoon tandenpoetsen, tijdens mijn zwangerschap van Mick ging ik echt bijna kotsen Gek he? Hier alles oke verder, Mick gisteren ineens BAM 39.7 koorts! Schrok me rot, wel geslapen van 19.45 tot 9 uur vanmorgen, en weer een vrolijk koortsvrij mannetje, gek he het komt en het gaat soms!! Och arme Lotte, gevallen, dat gaat je zo aan het hart he? Vreselijk, die schrammen voelen ze vaak niet, maar de schrik is des te erger!! Je moet je rotgeschrokken zijn!! En wat doet Nienke dan? Gaat die meteen kijken hoe het met haar zusje is?
Hoi dames, Wat een rust hier! Hoe gaat het met jullie? Ik was gisterenavond kei misselijk!! Haha, ben er bijna blij om!!! X
Inderdaad weer rustig hier. Mariaatje: geeft je weer een geruster gevoel he als je een "kwaaltje" hebt. Komen er misschien tandjes dat Mick koorts heeft? Hoeveel heeft hij er ondertussen? Zelf zijn we druk bezig met genieten van de vakantie, caravan inpakken en nog boodschappen doen enz. Zaterdag is Patrick nog jarig en dan zondag vertrekken we. Heb er zo'n zin in!
Hoi Heide: Ondertussen is het goed aan de gang hier, flinke krampen als ik te lang niet naar de wc ben geweest, 's avonds wat misselijk, bingo dus!! Mick krijgt 2 hoektanden door, boven. Hij heeft er nu 6 en Lotte? Oh heerlijk die vakantie voorbereidingen, gefeliciteerd met je man! Heel veel plezier, geniet er van met zijn viertjes, hopelijk blijft het dit weer! X
Hey meiden... Ik ben weer terug van weer een weekje vakantie.. Wij hebben het heerlijk gehad! Maria... Wat "fijn" dat je nu ook kwalen hebt en daardoor wat zekerder bent van je zwangershap. Wanneer heb je de echo? Spannen weer zeg... Weer heerlijk naar zo'n kloppend hartje mogen luisteren... Mick doorkomende tanden.... Hier nog zo een... Bink heeft er 8 maar er zitten er nu weer 4 te dringen! Lekker weer van die tanden poep! Was je net vergeten hoe dat was.. Komen er weer nieuwe tanden... Heide... Heerlijk vakantie! Hoop dat jullie ook nog even lekker weer hebben op de camping! Geniet er lekker van! Hoe lang zijn jullie weg? Cilla... Hoe is het met jou? Hoe staan de zaken ervoor? Schiet het een beetje op? Kunnen jullie het samen nog een beetje uithouden in huis? Las op fb dat je voor een huisje mag gaan kijken! Wat spannend! Hoop dat het iets is voor je! Is dat wel te doen om al je eigen plekje weer te hebben ondanks dat jullie huis nog niet is verkocht? Nou meid ik hoop dat het iets moois en fijns voor je is!
Hallo dames, Oke, ik neem alles terug! Ik ben 's avonds tegenwoordig echt misselijk, ik heb dan superhonger, ga eten (avondeten) en heb dan halverwege geen trek meer, en dan wordt ik misselijk... Gatver de gatver!! Wedden dat het een meid wordt? Nu al zo'n trutje... Beetje mama plagen... :S Zip: Fijn dat jullie een goede vakantie hebben gehad, Bink zich ook vermaakt? Oh ja, hier ook ineens een tandensprong!! Zitten nu op 7, en 2 hoektanden boven die duwen, fijn he? Mick schreeuwde het van de week uit in bad, omdat zijn billen zo'n pijn deden in het water, zielig!!! Cilla: Super van je huisje, ben zo blij voor je!!! Brengt weer een beetje rust in de tent hopelijk!! Knuffel
Ff status update kort want doe t via me tel. Als ik van de week ff een momentje alleen ben ga ik uitgebreid vertellen en reageren. Vandaag bij de advocaat geweest, binnen 7 weken is alles rond!!! Alleen t huis moet wrs te koop dus das wel minder. Ik heb een huisje !!! Wrs kan ik er 1 oktober in Verder gaat alles wel goed, heb wel besloten dat ik sowieso va 1 sept bij mn moeder ga wonen met de kids tot we in t huis kunnen! Dat was t ff sorry dat ik niet op jullie reageer (k)